زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

لوازم آرایشی که خانواده کیم کارداشیان استفاده می کنند

1
wordcamp
2,170
6 دقیقه
لوازم آرایشی که خانواده کیم کارداشیان استفاده می کنند

کیم کارداشیان یا کیمبرلی(کیم) کارداشیان وست (Kimberly Noel Kardashian West) متولد 21 اکتبر 1980در لس آنجلس است و بعنوان یک بازیگر، مدل و یک تاجر شناخته شده است. البته کیم کارداشیان (Kim Kardashian) به خاطر سبک خاصش در مد و همچنین اندامش که دارای یک استاندارد متفاوت است، به شهرت جهانی دست یافته است. یکی از کارهای تجاری او و خواهرانش کلویی وکورتنی کارداشیان، تولید لوازم آرایش با برند KKWBEAUTY، است؛ البته کیم کارداشیان بجز استفاده از برند خودش، از برندهای معتبر دیگری مانند لورآل، تام فورد و.. نیز استفاده می کند. حال بعد از بررسی در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، متوجه شدیم که هر یک از ین برندها با دسته بندی های مختلف، توسط خواهران دیگر کیم کارداشیان نیز مورد استفاده قرار گرفته، که به اختصار به توضیح آن می پردازیم.

مطالعه بیشتر: 8 رژ لب محبوب سلبریتی ها

10 لوازم آرایش پراستفاده خانواده کیم کارداشیان

همانطور که در بالا اشاره شد، کیم کارداشیان علاوه بر برند خودش، تمایل زیادی به استفاده از دیگر برندهای معتبر و لاکچری جهان دارد،که علاوه بر او، دیگر خواهران کارداشیان هم در رسانه های اجتماعی خود، آن محصولات را به اشتراک گذاشته اند، که در ادامه به تک تک آن ها می پردازیم:

  • کیم کارداشیان:L’Oréal Paris Voluminous Mascara

یکی از بهترین های ریمل مژه و ابرو می توان به ریمل لورآل اشاره کرد،که به خاطر ماندگاری طولانی آن در طول روز و سبک بودن، به عنوان یکی دیگر از لوازم های آرایشی خاص در سبد کیم کارداشیان محسوب می شود. این نوع ماسکارا یا ریمل چشم برای بلند کردن مژه ها و حالت دادن آن نیز مناسب است.

Kim Kardashian's Makeup Artist Shares His Favorite Products ...
  • کایلی کارداشیان:Marc Jacobs Beauty Dew Drops in Fantasy

     برندی که کایلی کارداشیان برای زیبایی و پوشاندن ناهمواری های صورت، از آن استفاده می کند، کرم پودر برند مارک جاکوبز است.کایلی برای اینکه عشق خود را به این کرم پودر نشان دهد، در کانال یوتیوب Vogue، آن را به اشتراک گذاشت و گفت:”کرم پودر مارک جاکوبز یکی از لوازم آرایشی است که من خیلی به آن عشق می ورزم و آن را دوست دارم.” او در این ویدئو، از کرم پایه این برند هم یادی کرده است و گفته که این دو در کنار هم، فوق العاده هستند.
$50 and Under - Coveteur

  • کورتنی کارداشیان:Charlotte Tilbury Filmstar Bronze and Glow

برند شارلت از دومین برندهایی است که خانواده کیم کارداشیان به آن توجه دارد و در واقع از کانتور برنزه و هایلاتر آن نیز کورتنی کارداشیان نیز استفاده می کند. کورتنی کارداشیان، برای اینکه براق و برنزه در مصاحبه با ماری کلر نشان داده شود، از این کانتور نیز استفاده کرده بود. این کانتور دارای 2 سایه متفاوت برای چهره هایی که می خواهند روشن یا برنزه شوند، تولید شده است.

کانتور شارلت

یکی دیگر از کرم پودرهایی که مورد توجه خانواده Kim Kardashian و عموما Khloe Kardashian است،استفاده از کرم پودر جورجیو آرمانی است، که به خاطر سبک بودن بر روی پوست صورت، احساس سنگینی و خستگی را از بین می برد و نکته جالب راجع به Khloe این است که در زمانی که جورجیو ارمانی برای محصولات صورتش یک فستیوال برگزار کرده بود و قیمت ها را به طور حیرت آوری شکانده بود، در حدود 20 جعبه از آن را خریداری کرده است و همچنین در صفحه اینستاگرام خود گفته که: “در تاریخ لوازم آرایش، این محصول جا افتاده بود و کسی به آن توجه نداشته است.”

My Armani To Go Cushion Foundation 1 - Giorgio Armani Beauty - KICKS
  • کیم کارداشیان:Tatcha Luminous Dewy Skin Mist

کیم کارداشیان هم ماننددیگر خانواده کارداشیان، علاوه بر استفاده از لوازم های آرایشی معتبر، از محصولات پوستی، جهت روشن کردن و آبرسانی نیز استفاده می کند. یکی از علایق او در محصولات پوستی، استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان و هیدراته کردن پوست Tatcha است و قبل از کانتور کردن، این اسپری آبرسان را به اسفنج یا براش آغشته می کند و سپس کانتور مورد علاقه خود را می زند.

همانطور که می‌دانید کیم کارداشیان علاقه زیادی به لباس‌های پلنگی دارد. در مطلبی دیگر در خصوص انتخاب آرایش مناسب با لباس پلنگی صحبت کرده‌ایم.

  • کایلی کارداشیان:Anastasia Beverly Hills Brow Wiz

مداد ابروی آناستازیا یکی دیگراز لوازم آرایشی است که Kylie Kardashian،یکی ازخواهران کارداشیان، به صورت مکرر از آن استفاده می کند؛ و کایلی در ویدئویی که در Vogue منتشر کرده بود، از مداد ابروی آناستازیا نیز استفاده کرده بود.

  • کورتنی کارداشیان:Oxygenetix Oxygenating Acne Control Foundation

یکی از کرم پودرهایی که خاصیت آبرسانی و هم برطرف کننده آکنه و بیماری های پوستی است، کرم پودر کنترل کننده آکنه Oxygenetix است. کورتنی کارداشیان یکی از خواهرای کیم کارداشیان، برای برطرف کردن آکنه و لک های پوستی خود،  از این نوع کرم پودر استفاده می کند.کورتنی به کسانی که بسیار خسته و بی حال هستند، برای شادابی و پر انرژی شدن صورت، استفاده از این محصول را توصیه کرده است.

آبرسان Oxygenetix
  • کایلی کارداشیان:Anastasia Beverly Hills Eyeshadow Palette

کایلی، خواهر کیم کارداشیان از پالت سایه چشم آناستازیا که دارای رنگ بندی فوق العاده است، استفاده می کند. پالت سایه چشم آناستازیا، دارای 14 رنگبندی هم روشن و هم تاریک است که برای داشتن یک آرایش فوق العاده بسیار مناسب می باشد.

預購ABH文藝復興眼影盤乾燥玫瑰部落客推薦| Yahoo奇摩拍賣
  • کلوئی کارداشیان:Tom Ford Shade and Illuminate

کلوئی کارداشیان، یکی دیگر از اعضای خانواده کارداشیان است، که علاقه زیادی به کرم کانتور و برجسته کردن گونه های خود دارد. Khloe، به برند تام فورد بخصوص کرم کانتور و رژگونه آن علاقه داشته و گفته است که:” از بهترین ها در سبد لوازم آرایشی می تواند باشد.”

  • کورتنی کارداشیان:NARS Radiant Creamy Concealer

جالب است بدانید یکی از بهترین های کانسیلر می توان به کرم کانسیلر برند نارس(Nars)، اشاره کرد، که علاوه بر کیم کارداشیان، کورتنی و Khloe هم این نوع کالا را در سبد لوازم آرایش خود دارند و گفته اند که” این کانسیلر، در پوست صورت جذب می شود” و زیبایی را چند برابر می کند.

برای مطالعه بیشتر راجع به سلبریتی ها می توانید به مجله آرایشی مو تن رو مراجعه نمایید. امیدوارم از این مقاله استفاده کرده باشید،لطفا نظرات خود را در دیدگاه برا ی ما ارسال نمایید.

مطالعه بیشتر: 17 عطر محبوب از دید سلبریتی ها