زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

ترمیم مو در هنگام دکلره با روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه

1
تیم تحریریه مو تن رو
5,563
5 دقیقه
ترمیم مو در هنگام دکلره با روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه

دکلره کردن مو کار نسبتا سختی است. عملا شما با دکلره کردن مو پیگمان‌های رنگی موی خود را خارج می‌کنید و موها را آماده رنگ پذیری می‌کنید. برای آنکه از همه چیز درباره دکلره کردن مو آگاه شوید حتما سری به صفحه ویژه ما با عنوان همه چیز درباه دکلره بزنید استفاده از دکلره خیلی اوقات به موهای شما آسیب هم می‌رساند. موهای شما حجم قابل توجهی از آب خود را از دست می‌دهد و همین به این معنی است که باید وقتی موهای خود را دکلره می‌کنید از روش‌های مراقبتی خاصی نیز استفاده کنید تا موهای شما کمتر صدمه نبیند.

برای آن که بدانید موهای شما در هنگام دکلره چگونه رنگ باز می کند باید کمی در باره ساختمان مو بیشتر بدانید. موهای شما از لایه ای مانند فلس ماهی تشکیل شده است. پیگمان‌ها یا رنگ‌دانه‌های مو در زیر این فلس‌ها نهفته‌اند. دکلره ابتدا این فلس‌ها را باز می‌کند سپس پیگمان های مو را از جای خود خارج می کند. سپس آنها را از بین می برد هرچه مواد دکلره بیشتر روی موهای شما بماند فلس‌های مو بیشتر باز می‌شود. مواد دکلره می‌تواند از عمق بیشتری پیگمان‌های مو را خارج می‌کند. این روند وقتی ۴۰ دقیقه ادامه می‌یابد عملا تمام رنگ دانه موی شما خارج می شود. در این حالت موهایتان به رنگ پلاتینیوم بلوند تغییر رنگ می‌دهد.

یک خبر خوب

تا این جای کار احتمالا دریافته اید که دکلره کردن موها عملیاتی است که در آن به عمق ساختار موها نفوذ می‌کنید. در زیر فلس‌های موهای شما مقدار زیادی ماده کراتین که عملا سازنده جرم موهای شماست نیز وجود دارد. در هنگام عملیات به پایه رساندن موها کراتین مو شما به اندازه قابل توجهی از دست می‌رود. کراتین پروتئینی است که مقدار زیادی از حجم آن را آب و چربی تشکیل داده  است. پس اگر از روغن‌های رطوبت رسان در ترکیب دکلره استفاده شود می‌تواند کراتین از  دست رفته مو را احیا کنید.

خبر خوبی که ما برای شما داریم آن است که با روشی بسیار جالب می‌توانید از تخریب موهای خود به وسیله دکلره جلوگیری کنید. این کار با یک محصول بسیار قوی که در فروشگاه آرایشی اینترنتی مو تن رو همیشه در دسترس شماست برطرف می شود.

ایوروشه برای همیشه

روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه ترکیب سه روغن بسیار گرانبها برای جوجوبا، ماکادمیا و باباشو است. این روغن مو در کمتر محصولی در کنار یک دیگر به کار می‌رود. اما این بار ایوروشه آنها را در کنار هم به کار برده است تا بتواند هر مویی را با آن ترمیم کند.

در روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه پارابان، سیلیکون و کلورانت به کار نرفته است. این کار ایوروشه علاوه بر آن که حساسیت زا بودن این سرم مو را به حداقل می رساند این امکان را به این سرم می دهد که در ترکیب های رنگ بر هم از آن استفاده کنید. مواد کلورانتی عملا رنگ هایی هستند که به صورت شیمیایی در محصولات آرایشی و بهداشتی به  کار می‌رود. روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه این ماده را ندارد و می‌توان آن را در ترکیب دکلره اضافه کرد و به موها با این روغن بسیار غنی جانی تازه بدهید.

روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه در خود سیلیکون هم ندارد. این ماده می‌تواند در عملیات رنگ‌بری اخلال ایجاد کند. نبود سیلیکون در روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه بازهم این امکان را فراهم می‌آورد که آن‌ را در ترکیب دکلره به کار ببرید.


پیشنهاد نویسنده: سرم مو و فواید استفاده از آن


روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه را چگونه در ترکیب دکلره به کار ببریم

از روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه باید به میزان خاصی در ترکیب پودر دکلره و اکسیدان اضافه شود. شما برای هر اسکوپ از پودر دکلره حدود ۴ تا ۵ قطره از روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه بریزید. مخلوط را به خوبی هم بزیند تا یک دست شود.

اما هنوز کار شما با این روغن تمام نشده است. بعد از آن که دکلره کردن موهایتان به پایان رسید باز هم با سرم روغن ترمیم کننده موهای آسب دیده ایوروشه کار دارید. دو تا سه قطره از این سرم را در کف دست خود بریزید. به نرمی هر چه تمام موهای خود را با آن ماساژ دهید. توجه داشته باشید که این بار فقط دو تا سه قطره از روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه استفاده کنید.

بعد از رنگ کردن موها نیز روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه ترمیم کننده موهای شماست. موهای شما می تواند با ماساژ این روغن بر روی موها و کف دست کراتین، آب و ویتامین و مواد مغذی خود را دوباره به دست آورد.

با استفاده از روغن ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه‌ عملا موهای شما دیگر از رنگ و دکلره آسیب نمی بیند. استفاده  از مواد ترمیمی و درمانی عملا یکی از رازهایی است که هر کسی باید قبل از آن انتخاب و خرید رنگ مو باید از آن آگاهی داشته باشد و شما با مجله مو تن رو از همه آنها آگاه می‌شوید. شما می‌توانید برای اطلاع از دیگر محصولات مراقبت مو به فروشگاه آنلاین مو تن رو سری بزنید.