زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

سیلکی تراپی به روش مو تن رو

تیم تحریریه مو تن رو
1,020
5 دقیقه
سیلکی تراپی به روش مو تن رو

رنگ مو دغدغه‌ای بسیار خانم‌هاست. فصل که عوض می‌شود شما از رنگ موهای‌ جدیدتان خسته می‌شوید و دوست دارید موهای خود را به رنگ جدیدی رنگ کنید. اما رنگ مو می‌تواند برای شما یک دردسر تمام عیار باشد فارغ از این که رنگی که انتخاب می‌کنید روی پایه رنگی موهای شما می‌نشیند یا نه، حتما به این هم فکر کرده‌اید که رنگ موهای شما چقدر می‌تواند به موهایتان ضربه بزند.

همه می‌دانند که هنگام رنگ کردن موها گاه ضربات جبران ناپذیری به موهای شما وارد می‌شود و این به آن معنی است که احتمال دارد از خیر رنگ موی دلخواهتان بگذرید. زیرا ابدا نمی‌ارزد که موهای خود را کاملا نابود کنید تا به رنگی زیبا برسید. البته مویی که صدمات جدی دیده است به هیچ عنوان رنگ زیبایی به خود نمی‌پذیرد و همین هم سبب می‌شود در رنگ کردن مو حتما اقداماتی بسیار مهم برای جلوگیری از صدمه دیدن موها انجام شود. تهیه محصولات مراقبت مو به داشتن موهای زیبا و سالم کمک شایانی خواهد کرد.

از سرم های قوی رنگ مو استفاده کنید

اما برای یک رنگ موی اصولی و البته کاملا مناسب شما فقط به تهیه کردن و خرید رنگ مو، خرید اکسیدان و پودر دکلره نیاز ندارید و باید انواع و محصولات مراقبتی را در رنگ موی خود استفاده کنید. پودر دکلره ماده‌‌ای بسیار قلیایی است و باید با اقدامات محافظتی بسیار بالا روی مو استفاده شود و الا مو را بسیار خشک و شکننده می‌کند. لطماتی که مو با استفاده از دکلره به خود می‌بیند گاه سبب می‌شود که حالت مو تا مدت‌ها تغییر کند و مثلا موهای شما از حالت صاف و شفاف به موهای وز و گره خورده بدل شود.

سیلکی

اما راه حل چیست؟

یکی از راه حل‌های بسیار مناسب برای حفظ سلامت موها ایجاد یک لایه محافظ برای موها ست. این کار را کارشناسان متخصص مو تن رو با سرم بذر کتان برند سیلکی انجام می‌دهند. سیلکی محصولات خود را با شماره معرفی می‌کند مثلا لاین شماره ۱ سیلکی برای بهتر رنگ کردن موست. پاک کننده‌های رنگ  مو هم جزو این محصولات هستند. اصلی ترین وظیفه‌ این لاین قرار دادن درست رنگ بر روی موهاست. اما لاین ۲و ۳ سیلکی برای تقویت موست. درمان مو هم بر عهده دیگر لاین‌های ۴، ۵، ۶ و ۷ سیلکی است.

اما هنگام رنگ کردن مو استفاده  از ویال ۱۰ میل سرم بذر کتان در مواد رنگ مو نتیجه‌ای اعجاب آور برای شما به همراه خواهد داشت.  نحوه استفاده از سرم بذر کتان سیلکی نیز به این صورت است که وقتی مواد دکلره را آماده می‌کنید. مانند همیشه میزان مورد نظر دکلره را با اکسیدان مناسب مانند اکسیدان ۹% ترکیب کنید. سپس یک ویال سرم بذر کتان که اسم اصلی آن سرم گوچه دلینو است را با ترکیب رنگ موی خود مخلوط کنید. اگر می خواهید موهای خود را چند بار دکلره کنید تا به پایه دلخواهتان برسد می‌توانید در هر بار دکلره کردن موها از یک ویال سرم بذر کتان سیلکی استفاده کنید.

گوچه دلینو چه کار میکند.

کار اصلی سرم بذر کتان سیلکی یا گوچه دلینو این است که روی ساختمان مو یک لایه بدون رنگ ایجاد می‌کند و عملا یک لایه محافظ را به موها اضافه می‌کند. حالا می‌توانید موهای خود را تا ۴ بار دکلره کنید. اما کار کرد سرم بذر کتان به همین جا ختم نمی‌شود. از سرم بزکتان به صورت عادی هم می‌توانید در شستشوی موهایتان استفاده کنید. با این کار می توانید مقاومت موهای خود را بیش از پیش تغییر دهید و همین سبب می‌شود که رنگ موهای خود را به مدت بسیار طولانی‌تری به رنگ حفظ کنید که دوست دارید.


پیشنهاد نویسنده: نحوه‌ی صحیح شستشو مو (همراه با اینفوگرافیک)


روش مصرف روزانه

یک ویال ده میل از سرم بذر کتان را بعد از دو روز که از رنگ کردن موهایتان گذشت بر روی موهایتان خالی کنید. سپس به مدت ده دقیقه موهای خود را به نرمی ماساژ دهید این ماساژ باید شبیه نوازش کردن موها باشد. بعد با آب ولرم موهای خود را آب بکشید البته چندان هم نباید موهای خود را با  آب زیاد آب بکشید. این کار را هفته‌ای یک بار تکرار کنید. به این کار در اصطلاح سیلکی تراپی می‌گویند .

در سیلکی تراپی بذر کتان موهای شما در مرحله اول رنگ موی خود را مدت‌ها نگه خواهد داشت و چندان از کیفت آن کم نمی‌شود. با ادامه دادن این روش شما می‌توانید موهایی به مراتب زیباتر و صاف تر داشته باشد. گره‌های موهای شما کاملا باز می‌شود و رشد موهای شما نیز به سهولت هر چه تمام صورت می‌پذیرد.

این روش را حتما برای موهای رنگ شده استفاده کنید به خصوص اگر از رنگ مویی قوی و یا تون‌های رنگ موی روشن و بلوند استفاده می‌کنید حتما درکنار خرید رنگ موی دلخواه خود یک بسته ده‌تایی از این سرم مو را هم تهیه کنید. مهم نیست از چه مارکی رنگ مو، اکسیدان و دکلره تهیه کرده‌اید سرم گوچه دلینو به تقویت موهای شما می‌پردازد.  اگر از این سرم مو استفاده کرده‌اید حتما نتایج آن را با ما در میان بگذارید منتظر نظرات خوب شما هستیم.

این مطلب با مشاوره متخصص گریم سایت مو تن رو آقای لوریمر کوک تپه تهیه شده است. سرم مو سیلکی مدل Ylang Feel Good Mist هم یکی از محصولات مراقبت مو است که مناسب موهای آسیب دیده بوده بوده و موها را نرم و براق خواهد کرد.