زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین آرایشگر دنیا؛ ۱۰ آرایشگر برتر سلبریتی‌ ها چه کسانی هستند؟

1
wordcamp
22,430
7 دقیقه
معرفی بهترین آرایشگر دنیا؛ ۱۰ آرایشگر برتر سلبریتی‌ ها چه کسانی هستند؟

این روزها مد تنها به دنیای سلبریتی‌ها محدود نمی‌شود. ارائه‌ی ایده‌های جدید و کاربردی که از نظر زیبایی‌شناسی هم مورد قبول باشند، کار برترین طراحان مد و بهترین آرایشگر دنیا است. نکته بسیار مهمی که در سبک‌ها و مدهای آرایشی امروزی وجود دارد، دست‌های نامرئی‌ای هستند که پشت هر آنچه به عنوان مد و زیبایی در پوشش و آرایش سلبریتی‌ها مشاهده می‌کنیم وجود دارد. طراحان و آرایشگران این وظیفه را بر عهده دارند که سبک و سیاق روز را بسیار ماهرانه و نامرئی به ما تزریق کنند. سلبریتی‌هایی که ما هر روز به دنبال لباس و آرایش آن‌ها هستیم، بدون وجود این دستان نامرئی نمی‌توانند مانند قبل بدرخشند.

با ما در ادامه‌ی این مقاله همراه باشید تا در دنیای پرهیاهوی مد و آرایشی به بررسی بهترین‌های این عرصه بپردازیم. قصد داریم در این مقاله لیست بهترین آرایشگر دنیا را در اختیار شما بگذاریم.

بابی براون (Bobby Brown)

اولین آرایشگر (میکاپ آرتیست) و طراح مد و لباس این لیست، خانم بابی براون است. بابی که یکی از مشهورترین‌ها در عرصه‌ی آرایش و زیبایی است کارنامه‌ی درخشانی دارد. این زن موفق دنیای هنر و آرایشگری به دلیل خلق سبک‌های نوین در طراحی لباس و آرایش شهرت جهانی دارد. خانم بابی براون مدیر عامل و صاحب شرکت آرایشی خودش بنام بابی براون و همچنین، مشاور شرکت Today show است.

برترین آریشگرهای دنیا - بابی براون
بابی براون، آرایشگر برتر جهان، در حال ترمیم میکاپ یکی از مدل‌های معروف دنیا

لورا مرسیر (Laura Mercier)

تا به حال راجع به محصولات Laura Mercier Cosmetics که مخصوص حمام و لوازم آرایشی – بهداشتی اند چیزی شنیده‌اید؟ جالب است بدانید که لورا مرسیر صاحب هیچ‌کدام از این لوازم آرایشی نیست و این صرفا یک تشابه اسمی است.

پودر فیکساتور آرایش لورا مرسیه بی رنگ 29 گرم
خرید پودر فیکساتور آرایش لورا مرسیه بی رنگ 29 گرم

او یک آرایشگر با سبک هنری ویژه است که بسیاری از هنرمندان سرشناس مانند ژولیت بنیچه، جولیا رابرتز و سارا جسیکا پارکر تنها به دنبال او برای آرایش خود هستند. همچنین، او به بسیاری از مجلات محبوب جهان برای خلق  طرح‌ها، تیترها و عناوین جذاب و منحصر به فرد مقالاتشان کمک می‌کند.

لورا مرسیر
لورا مرسیر، از بهترین آرایشگران جهان

ریچارد تیلر (Richard Taylor)

ریچارد تیلر مشهورترین آرایشگر، گریمر و در واقع میکاپ آرتیست هالیوودی است. او برنده‌ی پنج جایزه اسکار و چهار جایزه کن و جوایز بسیار زیادی در زمینه گریم و آرایشگری بوده. ریچارد تیلور یکی از بنیانگذاران و مدیران شرکت‌های وتلینگتون است. احتمالا شما نام او را از فیلم ارباب حلقه‌ها به یاد دارید. او خالق زیباترین گریم‌ها و آرایش‌های ویژه با سبک هنری مخصوص خودش است که در جهان نظیر ندارد. همین ابتکار و خلاقیت او را از دیگر آرایشگران متمایز کرده و باعث شده که نامش در لیست بهترین آرایشگر دنیا ثبت شود.

ریچارد تیلور
ریچارد تیلور،‌ گریمور سریال محبوب ارباب حلقه‌ها

بیلی بی (.Billy B)

او مشاور و میکاپ آرتیست غول آرایشی جهان، کمپانی L’Oreal پاریس است. بیلی با مجله‌های مد و زیبایی بین‌المللی مثل Elle ،Market Harper’s and Vanity Fair کار کرده است. خلاقیت و نوآوری بیلی چیزی است که او را به یکی از موفق‌ترین هنرمندان آرایش امروز تبدیل کرده.

خرید محصولات لورال

این شرکت در زمینه تولید محصولاتی مانند رنگ مو، ضد آفتاب، لوازم آرایشی، عطر، محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو فعالیت دارد. برای خرید محصولات این برند، روی لوگو کلیک کنید.

تسلط بسیار زیاد بیلی در انتخاب رنگ و جنس لوازم آرایشی‌ای که درمیکاپ‌های خود انتخاب می‌کند، او را از سایر هنرمندان این عرصه متفاوت کرده است .

بیلی ب
بیلی بی، آرایشگر برتر جهان در حال اجرای میکاپ روی صورت مدل

پت مک گرث (Pat McGrath)

او توسط مجله بین المللی Vogue به عنوان یکی از برجسته‌ترین هنرمندان و بهترین آرایشگران جهان در سال‌های اخیر شناخته شده است. پات مک گرث با افراد مشهوری چون جنیفر لوپز، جنیفر آنیستون و مدونا همکاری داشته. شاید گریم‌های عجیب‌وغریب فیلم جنگ ستارگان را به خاطر داشته باشید که اولین بار توسط این هنرمند در این فیلم ابداع شد. او در حال حاضر مدیر طراحی خلاقیت جهانی آرایشی و بهداشتی کمپانی Procter & Gamble است.

برترین آرایشگران جهان-پت مک گراث
پت مک گرث ـ بهترین آرایشگر دنیا

چارلی گرین (Charlie Green)

چارلی بیست سال در صنعت مد و آرایش فعال بوده و هنوز هم یکی از برجسته‌ترین هنرمندان بین‌المللی دنیای آرایش در دنیاست. او استعداد بی‌نظیری در خلق مدل‌های آرایشی سلبریتی‌ها دارد. اکثر سلبریتی‌هایی که روی فرش قرمز دیده‌اید، نتیجه‌‌‌‌ی هنرنمایی این آرایشگر بزرگ و خلاق است.

چارلی گرین
چارلی گرین در حال اجرای میکاپ روی صورت مدل

ریچ بیکر (Rich Baker)

آیا فیلم “گرگ آمریکایی در لندن” را به یاد می‌آورید؟ نابغه‌ای پشت آرایش فوق‌العاده این فیلم وجود دارد که نامش ریک بیکر است. او چندین جایزه اسکار برای کارهای خلاقانه خود دریافت کرده است. او همچنین از رکوردداران گینس برای دریافت جوایز اکشن به حساب می‌آید. این گریمور حرفه‌ای در اکثر فیلم‌های هالیوودی در پشت صحنه هنرنمایی می‌کند و به تغییر چهره‌ی بازیگران به گونه‌ای خارق‌العاده شهرت دارد. ریک بیکر به عنوان یکی از اساتید گریم و آرایشگری در دنیا شهرت خاصی دارد. بسیاری از فیلم‌سازان مشهور برای رزرو او در فیلم‌هایشان باید مدت‌ها منتظر بمانند.

ریک بیکر
ریک بیکر، آرایشگر و گریمور معروف و مشهور

استن وینستون (Stan Winston)

او مردی است که در زمینه آرایش بین‌المللی برای فیلم‌هایی مانند سری پارک ژوراسیک و ترمیناتور فعالیت داشته است. او همچنین در فیلم آواتار و آیرن من، به عنوان طراح و مجری گریم کار می‌کرد. نابغه‌ی خلاقی که هم درهالیوود و هم در مدار بین‌المللی به رسمیت شناخته شده است.

استن وینستون
استون وینستون، طراح و مجری گریم که در لیست بهترین آرایشگر دنیا قرار دارد.

میشل برک (Michele Burke)

سایه، نور، رنگ و فرم آن چیزی است که این نابغه آرایش با آن سر و کار دارد. همین ترکیب است که او را یکی از محترم‌ترین و خلاق‌ترین هنرمندان آرایش در جهان ساخته است. سبک کار او در صنعت آرایشگری کاملا مختص خود اوست. به گونه‌ای که با وجود هزاران طراح و گریمور، هیچ‌کس به پای خلاقیت و ظرافت او نمی‌‌رسد. این هنرمند بااستعداد موفق به کسب 2 جایزه اسکار و 6 نامزد برای کار در فیلم‌های هالیوودی شده است.

میشل برک
میشل برک هنگام گریم کردن مدل

سم فاین (Sam Fine)

او مدیر اجرایی آرایش، طراح مد و هنرمند مشهوری است که به خاطر توانایی خود در استفاده از رنگ‌ها و سبک خاص برای ایجاد چهره‌های منحصر به فرد، شناخته می‌شود. کار او را می‌توان بر روی جلد مجلات متعددی از جمله Vibe ،Cosmopolitan ،Essence ،Marie Claire و غیره مشاهده کرد.

خرید خرید محصولات برند اسنس

 کمپانی اسنس مدعی شده که به هیچ عنوان برای محصولات خود آزمایش حیوانی ندارد و برای حقوق آن‌ها ارزش قائل است. برای خرید محصولات این برند، روی لوگو کلیک کنید.

علاوه بر این، او شاگردان زیادی را آموزش می‌دهد و تا به حال جوایز زیادی را در این عرصه از آن خود کرده است.

سم فاین
سم فاین، هنرمند مشهور و معروف که نامش در بین بهترین آرایشگران جهان دیده می‌شود.

جمع بندی

هنر آرایشگری علاوه بر شادترین شغل شناخته‌شده در دنیا، به عنوان یکی از شغل‌های زیبایی‌شناختی و هنری هم در جهان امروز به حساب می‌آید. یک آرایشگر می‌تواند با خلاقیت و هنر خود در این عرصه سبک نوینی را خلق کند. لذا، آشنایی با بهترین آرایشگر دنیا در هر سال یکی از جذابیت‌های بسیاری از مشتاقان این رشته است. ما در این مقاله به معرفی ده مورد از بهترین آرایشگران جهان پرداختیم. با خلاقیت و بینش سرشار خود، جای تعجب نیست که این نوابغ آرایشگری بهترین کارها را دارند و تحت این عنوان شناخته می‌شوند.