زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آشنایی با سبک آرایش تیلور سوئیفت؛ روتین پوستی، نکات طلایی و رژیم غذایی

wordcamp
683
14 دقیقه
آشنایی با سبک آرایش تیلور سوئیفت؛ روتین پوستی، نکات طلایی و رژیم غذایی

دنیای هنر همیشه جذابیت‌های خاص خود را برای مخاطب‌ها به ارمغان می‌آورد. سلبریتی‌ها نیز نقش تأثیرگذاری در ایجاد این جذابیت‌ها ایفا می‌کنند. حتماً نام تیلور سوئیفت به گوش‌تان خورده است. یکی از خوانندگان محبوب آمریکایی که در دنیای خوانندگی با کارهای عامه‌پسندی که انجام داده محبوبیت زیادی کسب و جوایز ارزشمندی را نیز از آن خود کرده است. در این مطلب می‌خواهیم شما را با سبک آرایش تیلور سوئیفت، روتین مراقبت از پوست او، محصولات آرایشی که مصرف می‌کند و نکات آرایشی که رعایت می‌کند آشنا کنیم.

معرفی تیلور سوئیفت

خانواده

تیلور آلیسون سوئیفت، خواننده و ترانه‌سرا، روز 13 دسامبر سال 1989 در ایالت پنسیلوانیای ایالات متحده آمریکا متولد شد. پدرش اسکات سوئیفت مشاور مالی و مادرش آندره گاردنر سوئیفت نیز خانه‌دار است. آستین، برادر کوچکترش، یک بازیگر است.

موسیقی و افتخارات

سوئیفت در سن 9 سالگی با بازی در یک تئاتر موسیقی به این رشته علاقه نشان داد. وی به طور منظم برای یادگیری خوانندگی و بازیگری به نیویورک سفر می‌کرد. سوئیفت تمرکز خود را بر روی سبک کانتری (country music) معطوف ساخت و آخر هفته‌ها را در فستیوال‌ها و نمایش‌های محلی می‌گذارند. برای پیشرفت در زمینه موسیقی به ایالت تنسی ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرد.

در سن 12 سالگی او اولین ترانه‌ی خود را با نام Lucky you سرود. وی در سال 2006 اولین آلبوم خود به نام «تیلور سوئیفت» را منتشر ساخت و برای همین آلبوم، جوایز متعددی از جمله شاعر منتخب سال 2007 تنسی نشویل، بهترین هنرمند جدید سبک کانتری، بهترین بانوی خواننده سبک کانتری و جایزه محبوب‌ترین بانوی خواننده موسیقی سبک کانتری آمریکا در سال 2007 (مشترک با مارتینا مک براید و کری آندروود) را از آن خود کرد. دومین آلبوم وی Fearless (بی‌باک) نام دارد که تِرَک Love Story (داستان عاشقانه) در این آلبوم دومین ترک پرفروش تاریخ سبک کانتری لقب گرفت. در سال 2009 وی به اولین هنرمند سبک کانتری تبدیل شد که جایزه MTV Video Music را از آن خود می‌کند.

تیلور سوئیفت
جایزه گِرِمی در دستان تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت 2 بار موفق به کسب جایزه گِرِمی شد که اولین بار در سال 2010 و در سن 20 سالگی این افتخار را نصیب خود کرد. او به جوان‌ترین هنرمند تاریخ گِرِمی بدل شد که جایزه را نصیب خود می‌کند. در سال 2011 سوئیفت از سوی مجله‌ی بیلبورد به عنوان بانوی سال موسیقی شناخته شد. تیلور سوئیفت پرفروش‌ترین هنرمند دیجیتال تاریخ موسیقی است.

سبک آرایش تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت بدون آرایش هم جذاب به نظر می‌رسد و موهای مجعد منحصربه‌فرد و طبیعی‌اش او را به سلبریتی متمایزی بدل ساخته است. در ابتدا باید این را بگوییم که تیلور سوئیفت فردی نیست که همواره به مراقبت از پوست خود توجه داشته باشد. حتی در یک برهه زمانی کارهایی انجام داد که بر روی پوست او می‌توانست اثرات مخربی داشته باشد. وی اعتراف کرد که در سال‌های نوجوانی و اوایل دهه بیست زندگی خود با آرایش می‌خوابید و بعدها متوجه شد که این‌کار سلامت پوست وی را به خطر می‌اندازد. بله، حتی افرادی مانند تیلور سوئیفت نیز در استفاده از دستمال مرطوب آرایشی در شب کاهلی می‌کردند. اما از یک برهه به بعد وی به آرایش و پوست خود اهمیت داد. لیستی از نکات طلایی این خواننده در مورد آرایش را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

استفاده از محصولات لوکس مراقبت از پوست

به عکس‌های تیلور سوئیفت در مجلات مشهور نگاهی بیاندازید. این خواننده از کرم جادویی شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury Magic) استفاده می‌کند. کرم مرطوب‌ کننده‌ تیلور سوئیفت حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین C و ویتامین E است. اما این تنها کرم مرطوب‌کننده‌ی مورد استفاده‌ی او نیست. وی از مرطوب‌کننده‌ی کیت سامرویل (Kate Somerville moisturizer) نیز استفاده می‌کند که بسیار گران‌تر از کرم قبلی است.

عدم تمایل به برنزه کردن

تیلور سوئیفت به برنزه کردن اهمیت زیادی نمی‌دهد.

زمانی‌که در دوران دبیرستان همه دختران به فکر برنزه کردن خود بودند من به این موضوع اهمیتی نمی‌دادم. به سولاریوم نمی‌روم زیرا درازکشیدن حوصله‌‌ام را سر می‌برد. وقتی زیر نور آفتاب هستم کرم ضدآفتاب می‌زنم. گاهی اوقات برنزه می‌شوم اما واقعاً به برنزه کردن فکر نمی‌کنم.

تیلور سوئیفت درباره برنزه کردن

بهترین آرایش چشم گربه‌ ای تیلور سوئیفت

شاید برای‌تان شروع سبک آرایش تیلور سوئیفت برای چشم‌هایش جالب باشد. وی به رسانه‌ی استایل کستر (StyleCaster) دراین‌باره گفت:

در راه سفر به ژاپن و درون هواپیما متوجه شدم که هیچ‌گونه آرایشی ندارم. بنابراین به سرویس بهداشتی هواپیما رفتم و با استفاده از روان‌نویس شارپی (Sharpie) برای خود خط چشم کشیدم. از آن زمان به بعد اشتیاق زیادی برای کشیدن خط چشم در من ایجاد شد. استفاده از خط چشم مایع را آغاز کردم چون حس می‌کردم که استفاده از آن برای من بسیار آسان است.

تیلور سوئیفت درباره علاقه به کشیدن خط چشم
سبک آرایش تیلور سوئیفت
آرایش چشم گربه‌ای تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت بهترین آرایش ناحیه چشم را آرایش چشم گربه‌ای می‌داند و در‌این‌باره می‌گوید:

ابتدا با ضربات آهسته به گوشه بیرونی شروع می‌کنم. انحنای خط مژه‌ی پایینی‌ام را دنبال می‌کنم و طوری خط را می‌کشم که گویی امتداد آن است. سپس در امتداد مژه بالایی خطی را می‌کشم و آن را به خط پایین وصل می‌کنم.

تیلور سوئیفت درباره چگونگی آرایش چشم گربه‌ای

علاقه به فرمژه

تیلور سوئیفت عاشق فرمژه و استفاده از آن است. پتی دوبروف، آرایشگر اختصاصی سوئیفت در‌این‌باره می‌گوید:

از سوئیفت خواستم مژه‌هایش را فر کند. بعد از این‌که مژه بالایی را فر کرد، فرکننده را وارونه کرد و مژه‌های پایینی را فر کرد. از این‌ کار او ذوق‌زده شدم و واقعاً کار متفاوتی بود.

آرایشگر تیلور سوئیفت درباره‌ی روش فرمژه‌ی این خواننده

آرایش تیلور سوئیفت؛ وسواس لب قرمز

در ادامه تشریح آرایش صورت تیلور سوئیفت در مورد لب قرمز او صحبت می‌کنیم. او همیشه از آرایش لب قرمز استفاده می‌کند. از رفتن به خواربارفروشی تا قدم‌زدن در پارک‌های تِنِسی به همراه همسرش جوزف متیو آلوین (Joe Alwyn)، همه و همه‌جا وی از آرایش لب قرمز استفاده می‌کند.

آرایش تیلور سوئیفت
آرایش لب قرمز تیلور سوئیفت

اما چگونه این آرایش را انجام می‌دهد؟ او این تکنیک را از آرایشگرها یاد گرفته است.

آن‌ها رژلب قرمز را می‌زنند، سپس آن را با دستمال پاک می‌کنند. بعد از آن روی دستمال پودر می‌ریزند و آن را روی لب‌های شما فشار می‌دهند و یک‌بار دیگر رژلب را به لب‌های شما اعمال می‌کنند.

تیلور سوئیفت درباره‌ی آرایش لب
خرید + رژ لب جامد لنسور سری Permanent Watery

رژلب جامد با قابلیت ایجاد یک لایه محافظتی بر روی لب و حاوی ویتامین E

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

مدل مو تیلور سوئیفت و استفاده از محصولات محدود برای مو

تیلور سوئیفت استفاده از محصولات مو را محدود ساخته است و از محصولات خاصی استفاده می‌کند. وی نمی‌خواهد فرهای برجسته طبیعی خود را خراب کند. موهای فر تیلور سوئیفت شاید چیزی باشد که به دنبال آن هستید. در جریان شوهای موسیقی، او به‌سادگی موهای خود را با استفاده از حالت‌دهنده‌ی مارپیچی حرارتی فوری سرامیکی کونیر (Conair Ceramic Instant Heat Spiral Styler) فر می‌کند. سوئیفت هرگز موهای خود را رنگ نمی‌کند زیرا نمی‌خواهد مواد شیمیایی به موهای او آسیب بزنند. بنابراین اگر به مدل مو تیلور سوئیفت علاقه دارید یکی از نکات طلایی آن عدم استفاده بیش‌ازحد از محصولات مو است.

در زمینه مو، تیلور سوئیفت صاحب مویی فوق‌العاده زیبا است. وی موهای فر بسیار زیبایی دارد. اما صرف‌نظر از موی فر، سوئیفت در بسیاری از حالات دیگر مو از جمله حالت وحشی، صاف، باب بلند (Long bob) و مجعد نیز بسیار زیبا جلوه می‌کند. بنابراین تعجبی ندارد که عاشق آزمایش مدل موهای مختلف باشد.

نقش سایه چشم در آرایش تیلور سوئیفت

سوئیفت از سایه‌های خاکی یا رنگ خنثی با سایه چشم مات استفاده می‌کند تا به آن عمق بیشتری بدهد. وی از یک مداد ابروی با سایه‌ی کاملاً تیره برای تقویت ظاهر خود استفاده می‌کند. تیلور سوئیفت با سایه چشم براق نقره‌ای، سایه چشم برنزی و حتی سایه چشم قرمز یا سفید در شوهای موسیقی و مراسم اهدای جایزه حاضر می‌شود. وی اغلب سایه چشم‌هایش را با رنگ لباس خود هماهنگ می‌کند. در برخی از موارد از آرایش اسموکی چشم نیز استفاده می‌کند.

استفاده از محصولات آرایشی مناسب

پوست بدون لک و بدون نقطه‌ی تیلور سوئیفت چیزی است که آرزوی هر یک از ما به شمار می‌رود. کرم شبانه تیلور سوئیفت Kate Summerville night cream است. او بدون اعمال این کرم شبانه به تخت‌خواب نمی‌رود و همواره صبح‌ها نیز در تمام فصول از این کرم استفاده می‌کند.

کَره‌ی نارگیل بدن بادی شاپ (body shop coconut butter) و ضدآفتاب محصولات دیگری هستند که او ترجیح می‌دهد برای در امان‌ماندن از آسیب آفتاب از آن‌ها استفاده کند. بنابراین سوئیفت برای حفظ آبرسانی پوست و محافظت از آن در برابر آفتاب اهمیت ویژه‌ای قائل است.

خرید + پرایمر و ضد آفتاب SPF50 پریم حاوی ویتامین سی حجم 40 میل

پرایمر و ضدآفتاب مناسب انواع پوست به جز مبتلایان به آکنه، جلوگیری از ایجاد لک پوستی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

پیروی از یک برنامه غذایی سالم

شاید برای‌تان تعجب‌آور باشد که بدانید تیلور سوئیفت به آشپزی علاقه‌ی وافری دارد و عاشقِ خوردن است. او هرگز به دنبال یک رژیم غذایی فشرده نیست. سوئیفت علاقه‌مند به غذا است و نمی‌خواهد دور از غذایی باشد که آن را می‌پسندد. صبحانه‌ی او سنگین، خوشمزه و حاوی پن‌کیک گندم سیاه با ژامبونی بر روی آن، پنیر پارمزان و نیمرو است. دیگر وعده‌های غذایی سَبُک‌تر هستند. او غذاهای سبکی مانند سالادها، ساندویچ‌ها، ماست‌ها و گاهی اوقات لاته‌ی وانیل را ترجیح می‌دهد.

نوشیدن آب برای تناسب اندام

تیلور سوئیفت به نوشیدن آب کافی در طول روز مشهور است. این‌طور که خودش می‌گوید روزانه 10 بطری آب می‌خورد و در زمان سفر این میزان بیشتر هم می‌شود. نوشیدن میزان زیادی از آب بدن او را هیدراته نگه می‌دارد و سموم را از بدن وی دفع و از این‌رو به حفظ سلامتی وی کمک می‌کند. نوشیدن آب علاوه‌بر تقویت سیستم ایمنی بدن، زیبایی چهره را دوچندان کرده و به چهره درخشندگی طبیعی می‌بخشد.

تمرین شخصی و رفتن به باشگاه

اگرچه تیلور سوئیفت اندامی مستعد چاقی ندارد، تمرینات منظمی انجام می‌دهد. برای او اهمیتی ندارد که تا چه اندازه برنامه کاری شلوغی داشته باشد. او وقتی را برای باشگاه کنار می‌گذارد. با این کار لاغر نمی‌شود اما تناسب اندام خود را همواره حفظ می‌کند. وی باور دارد که انجام تمرین موجب می‌شود که عرق کند و همین عرق‌کردن به دفع سموم بدن و جلوگیری از ایجاد چربی کمک می‌کند. این خواننده عادت دارد که یک ساعت تمرینات مرتبط با قلب انجام دهد و روی تریدمیل بدود. بنابراین نکته تناسب اندام او این است که هرچه می‌خواهد می‌خورد اما تمرین را فراموش نمی‌کند. به همین سادگی!

پرهیز از خوردن غذاهای بسیار شیرین

تیلور سوئیفت از نوشیدن مواردی از جمله قهوه و نوشیدنی‌های گازداری که حاوی مقدار زیادی شکر هستند اجتناب می‌ورزد. به‌ جای آن، سوئیفت هر صبح آب پرتقال می‌نوشد. در طول روزهای هفته سالادهای مغذی، سبزیجات، ماهی و ماست می‌خورد. این امر نه‌تنها به تناسب اندام او کمک می‌کند بلکه او را لاغر نگه می‌دارد. البته او آخر هفته قوانین را می‌شکند و کوکی پخته‌شده، مرغ، پاستا، انواع برگرها و بستنی‌ها را می‌خورد.

محصولات آرایشی موردعلاقه تیلور سوئیفت

در اینجا می‌خواهیم کیف لوازم آرایش تیلور سوئیفت را زیرورو کنیم. تیلور سوئیفت آرایشی سَبُک را می‌پسندد و نمی‌خواهد وقت زیادی را برای آرایش‌کردن خود صرف کند. در حقیقت آرایش صورت تیلور سوئیفت در استودیوی موسیقی به آب، امولینت‌ها و پودر برای ایجاد یک چهره شاداب و بی‌نقص محدود می‌شود. پس از انجام این‌کار، تیلور سوئیفت ترفندهای خط چشم خود و سایه قهوه‌ای خود را با کمی براق‌کننده ترکیب می‌کند.

دوست دارم داخل چشم‌هایم را با رنگ‌های نقره‌ای و روشن آرایش کنم و این آرایش مانند آرایش اسموکی چشم در بیرون از چشم هم نمود داشته باشد. براش‌های Mac برای چین‌وچروک گزینه فوق‌العاده‌ای هستند.

تیلور سوئیفت درباره آرایش چشم

این خواننده از سایه چشم صورتی Pat McGrath’s EyeDols Eye Shadow و سایه‌های براق‌کننده‌ی Pale Fire و Rose Venus استفاده می‌کند. از محصول چندمنظوره NARS Multiple Stick in Copacabana استفاده می‌کند. این محصول با فرمولی کرمی تا پودری برای چشم‌ها، گونه‌ها، لب‌ها و بدن کاربرد دارد. سوئیفت برای چشم و گونه نیز رنگ بنفش براق را می‌پسندد.

اگرچه به نظر می‌رسد این ستاره همیشه رژ لب قرمز را مورد استفاده قرار می‌دهد، گاهی اوقات عاشق این است که رنگ لب خود را طبیعی‌تر کند. وی سبک آرایش نود را نیز می‌پسندد و از محصول NARS Velvet Matte Lipstick Pencil in Dolce Vita استفاده می‌کند. وی مارک‌های دیگری از رژلب را نیز مورد استفاده قرار می‌دهد که از جمله‌ی‌ آن‌ها Nars velvet Matte Lip Pencil in Dragon Girl و Covergirl Exhibitionist Lipstick in Hot هستند که مورد دوم سایه‌ی قرمز گیلاسی ایجاد می‌کند. وی همچنین از رژلب Aqua Rouge 8 Iconic Red که اختصاصاً برای مدونا ساخته شده است نیز استفاده می‌کند.

در کیف لوازم آرایش تیلور سوئیفت برق لب نخواهید دید. سوئیفت می‌گوید موهایش در 99 درصد موارد به برق لب چسبیده و کلاً این محصول را از لیست لوازم خود حذف کرده است. به جای برق لب، سوئیفت از مرهم غنچه رز با برند تجاری اسمیت (Smith’s Rosebud Salve) استفاده می‌کند.

سخن پایانی

هیچ‌گاه نمی‌توان واقعیت را زیرپا گذاشت و نقش پررنگ سلبریتی‌ها را در تأثیرگذاری بر روی مردم عادی انکار کرد. تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه‌سرای معروف آمریکایی نیز یکی از همین سلبریتی‌ها است. چهره و موی طبیعی تیلور سوئیفت خودبه‌خود زیبا است. اما آشنایی با سبک آرایش تیلور سوییفت نیز می‌تواند در زمینه‌ی آگاهی از رازهای زیبایی او کمک‌کننده باشد. سوئیفت از نظر آرایشی زندگی ساده‌ای دارد و با تلفیق آرایش سالم و تمرین و خوردن غذای مناسب به یکی از زیباترین چهره‌های خوانندگی بدل گشته است.

سؤالات متداول درباره آرایش تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت کیست و چه افتخاراتی دارد؟

تیلور آلیسون سوئیفت یک خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است که در 9 سالگی وارد حوزه‌ی موسیقی شد و در سن 18 سالگی با انتشار اولین آلبوم خود به نام «تیلور سوئیفت» به شهرت رسید. وی در طول دوران فعالیت خود جوایز زیادی کسب کرده که مهم‌ترین آن‌ها کسب 2 جایزه گِرمی بوده است.

نکات طلایی آرایش تیلور سوئیفت چه مواردی هستند؟

تیلور سوئیفت در آرایش چشم خود از سبک چشم گربه‌ای، فرمژه، سایه‌های خاکی با رنگ خنثی همراه با سایه چشم مات استفاده می‌کند. وی از آرایش لب قرمز به گونه‌ای متفاوت استفاده می‌کند. ابتدا رژلب را اعمال کرده، سپس با دستمال آن را پاک می‌کند و بر روی همان دستمال پودر می‌ریزد و سپس دستمال را به لب‌ها فشرده و دوباره رژلب را اعمال می‌کند. سوئیفت با امتحان‌کردن محصولات مختلف مرتبط با مو مخالف است و از محصولات محدودی استفاده می‌کند. بر روی لوازم آرایشی تحقیق کرده، از رژیم غذایی سالم بهره می‌گیرد، آب به اندازه کافی می‌نوشد و از خوردن غذاهای بسیار شیرین پرهیز می‌کند. وی همواره تمرین می‌کند و برای رفتن به باشگاه وقت می‌گذارد.

چه مواردی چهره‌ی تیلور سوئیفت را جذاب ساخته است؟

سوئیفت مدل موی فر طبیعی فوق‌العاده، پوست بدون لک و چشم‌های سبزرنگی دارد و همین موضوع موجب شده تا به یکی از زیباترین چهره‌های دنیای موسیقی بدل گردد.