زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رازهای زیبایی برد پیت؛ چگونه مثل ستاره هالیوود خوش تیپ به نظر برسیم؟

wordcamp
825
8 دقیقه
رازهای زیبایی برد پیت؛ چگونه مثل ستاره هالیوود خوش تیپ به نظر برسیم؟

چه‌طور مثل برد پیت خوش‌تیپ باشیم؟ هر مردی که به ظاهر و زیبایی‌اش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، شاید حداقل برای یک بار هم که شده، این سوال به ذهنش خطور کرده است. برد پیت، ستاره سینمای هالیوود که اکنون 58 ساله است، هم‌چنان چهره‌ای جوان و جذاب است. در این مطلب می‌خواهیم به رازهای زیبایی برد پیت، سلبریتی مشهور سینمای آمریکا بپردازیم. پیش از شروع، ابتدا اطلاعاتی را درباره او مرور می‌کنیم.

برد پیت کیست؟

برد پیت زاده دسامبر 1958، یکی از خوش‌چهره‌ترین و موفق‌ترین بازیگران مرد سینمای هالیوود است. او که در حرفه تهیه‌کنندگی هم فعالیت داشته، توانسته یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب بابت نقش‌آفرینی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» محصول 2019 کسب کند. علاوه بر این، «فایت کلاب» یکی از مشهورترین فیلم‌های برد پیت است، فیلمی که در لیست Imdb جایگاه بالایی دارد. او در دنیای تهیه‌کنندگی هم موفق کار کرده و فیلم 12 سال بردگی محصول 2014 با تهیه‌کنندگی برد پیت، جایزه اسکار گرفته است. از این بازیگر سرشناس به عنوان یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های سینما و صنعت سرگرمی آمریکا یاد می‌شود. هم‌چنین طی سال‌ها، مجلات مد و فشن بسیاری به برد پیت لقب «نماد جذابیت» را داده‌اند.

ستاره جذاب و خوش چهره مرد سینمای هالیوود
برد پیت یکی از مشهورترین و درخشان‌ترین ستارگان هالیوود است

طی سال‌ها از برد پیت به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان یاد شده و زندگی شخصی او، همیشه در کانون توجهات بوده است. جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی، دو تن از خوش سیماترین و مشهورترین بازیگران زن سینمای آمریکا روزگاری همسر برد پیت بودند. برد پیت طی‌ سال‌های 2000 تا 2005 همسر جنیفر آنیستون بود. برد پیت مدتی بعد از جدایی‌اش از آنیستون، با آنجلینا جولی وارد رابطه شد و در نهایت در سال 2014 با او ازدواج کرد. صحنه فیلم‌برداریِ فیلم «آقا و خانم اسمیت» جرقه آشنایی برد پیت و آنجلینا جولی بود. برد پیت و آنجلینا جولی با احتساب فرزندخوانده‌ها مجموعا شش فرزند دارند. با این حال، ازدواج آن‌ها در سال 2019 پایان یافت و اکنون این زوج سابقا رویایی، رابطه خوبی با یک‌دیگر ندارند. برد پیت فعالیت‌های بشردوستانه زیادی نیز داشته و مبالغ قابل توجهی را صرف کمک به پزشکان بدون مرز و مراکز خیریه کرده است. 

رازهای زیبایی برد پیت چیست؟

همان‌طور که خواندید، طی سال‌ها مجلات مختلف از برد پیت به عنوان نماد جذابیت، خوش‌تیپ‌ترین مرد سینمای آمریکا و القابی از این دست یاد کرده‌اند. حالا می‌خواهیم به بررسی رازهای زیبایی برد پیت بپردازیم و ببینیم او چگونه توانسته در 58 سالگی نیز هم‌چنان خوش‌تیپ و زیبا به نظر بیاید.

رازهای زیبایی برد پیت
برد پیت در میان‌سالی هم جذابیت بالایی دارد

روتین پوستی مناسب

برد پیت کسی است که به سلامت بدن و پوستش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و این دو موضوع برایش بسیار مهم است. روتین پوستی او شامل استفاده از صابون‌های مخصوص در حمام، آبرسانی به پوست و لایه برداری است. او از پاک‌کننده‌هایی ملایم استفاده می‌کند که ضمن از بین بردن چربی‌های اضافه پوست، باعث خشکی آن نشوند. دست‌یابی به روتین پوستی دقیق برد پیت ساده نیست اما او شب‌ها ساعاتی را به مراقبت از پوستش اختصاص می‌دهد. گفته شده او حتی در تخت‌خواب هم از ماسک‌های صورت، مو و دست استفاده می‌کند تا تمام شب، پوستش مرطوب باشد. 

تن ندادن به جراحی

برد پیت همواره در طول زندگی‌اش مراقبت سلامت بدن و پوستش بوده است. در واقع او همیشه سلامت بدن را به جوان‌تر به نظر رسیدن ترجیح داده است. به همین علت است که برد پیت هرگز جراحی‌های پوستی و یا بوتاکس انجام نداده است. او همیشه چهره‌ای طبیعی داشته و کوچک‌ترین جراحی‌ای انجام نداده است.

مدل موی ساده و آراسته

هر چه سن مردان بالاتر می‌رود، آگاهی بیش‌تری درباره داشتن مدل مویی مناسب پیدا می‌کنند. در واقع مردان با بالا رفتن سن تشخیص می‌دهند چه مدل مویی می‌تواند منطبق با ظاهر، صورت‌ و تیپ‌شان باشد. مدل موی برد پیت ساده است و تمرکز او روی کوتاه یا بلندی موهایش است، نه مدل‌های مختلف. برد پیت روی مدل موهایش خیلی وقت نمی‌گذارد اما در عین سادگی، موهای زیبا و همه پسندی دارد. می‌توان گفت وسواس به خرج ندادن، دلیل زیبایی موهای این بازیگر سرشناس است. 

رازهای زیبایی برد پیت
مدل موی ساده برد پیت

تغذیه سالم و ورزش

استفاده از رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن منظم باعث شده برد پیت همیشه وزنی متعادل داشته باشد. تناسب اندام هم باعث می‌شود ظاهر انسان سالم‌تر و جوان‌تر به نظر برسد. متابولیسم فعال بدن باعث می‌شود سلول‌های پوستی همیشه شاداب بمانند. برد پیت روی ورزش کردنش حساس است و هیچ یک از جلسه‌های تمرینی برای آماده نگه داشتن بدنش را از دست نمی‌دهد. 

دوری از دشمنان قسم‌خورده‌ی پوست

آلودگی هوا، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل، استرس، قرار گیری در معرض نور خورشید، رژیم غذایی بد و کمبود خواب، همگی از دشمنان قسم‌خورده‌ی پوست هستند. با بالا رفتن سن، پیر شدن پوست امری اجتناب‌ناپذیر است. با این حال برد پیت همیشه از التهابات پوستی به دور بوده و این به سبک زندگی او بر می‌گردد. برد پیت در کنار رژیم غذایی سالمش از ویتامین‌های مکمل جهت حفظ سلامت پوست و مویش استفاده می‌کند. ویتامین‌های مکمل باعث بروز هرچه دیرتر التهابات و ضایعات پوستی می‌شود و به حفظ سلامت آن کمک می‌کند. 

رعایت نکات لازم برای قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید

برای تامین ویتامین D مورد نیاز بدن، به نور خورشید نیاز داریم. با این حال نور خورشید می‌تواند به پوست آسیب بزند و نقشی مهم در زمینه پیرتر شدن پوست ایفا کند. بنابراین هرگاه که می‌خواهید آفتاب بگیرید، بهتر است از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. برد پیت همیشه حین آفتاب گرفتن در ساحل از محصولات ضدآفتاب معتبر استفاده می‌کند. در واقع استفاده از ضدآفتاب مناسب، مکمل رژیم غذایی سالم اوست. اشعه ماورای بنفش، عوارضی چون پیری زودرس و سرطان پوست را برای مردان به همراه دارد. حتی در یک روز ابری هم ممکن است پوست شما در معرض این اشعه قرار گیرد. مردان می‌توانند برای استفاده روزانه‌شان از یک کرم SPF برپایه‌ی مواد معدنی بهره ببرند و از کرم مرطوب‌کننده صورت استفاده کنند. هرگاه که خارج از منزل هستید، هر 2-3 ساعت یک بار از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

پرهیز از مواد مراقبتی و بهداشتی سنگین

یکی از رازهای زیبایی برد پیت زیاده روی نکردن در استفاده از محصولات مراقبتی و بهداشتی است. درست است که او به زیبایی پوستش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد اما محصولات مورد استفاده‌اش دارای ترکیبات سنگین نیستند. محصولات مراقبت پوست که ترکیبات سنگینی دارند، چربی‌های طبیعی را از پوست خارج می‌کنند. این کار باعث می‌شود پوست شما تحریک‌پذیر و خشک شود. استفاده از مرطوب‌کننده مناسب به آ‌ب‌رسانی پوست شما کمک می‌کند اما باید از محصولاتی که برپایه اسید هستند، پرهیز کنید. جهت جلوگیری از آسیب‌های پوستی، از محصولات سرشار از آنتی اکسیدان بهره ببرید. آنتی اکسیدان‌ها تاثیرات مضر رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برند و با حفاظت از پوست، روند پیری را کند می‌کنند. 

سایر مراقبت‌های زیبایی برد پیت

برد پیت دو بار در هفته از بخار درمانی روی صورتش بهره می‌برد. او همچنین هرروز ابروهایش را سر و شکل داده و ریش و سبیلش را کوتاه می‌کند. استفاده از ماسک‌ها، کرم‌های مرطوب‌کننده و لایه بردارهای مختلف در برنامه روزانه او جایگاه مهمی دارد. برد پیت هم‌چنین هر هفته پوست دست‌ها و پاهایش را با کرم‌هایی که برپایه‌ی روغن زیتون هستند مرطوب می‌کند تا پوستی شفاف و بدون چین و چروک داشته باشد. 

سوالات متداول

روتین پوستی برد پیت چگونه است؟

او همواره از کرم‌های مرطوب کننده، ماسک‌های مخصوص صورت، کرم‌های آب‌رسان و لایه بردار استفاده می‌کند. گفته می‌شود او شب‌ها حداقل یک ساعت را به مراقبت از پوست صورتش اختصاص می‌دهد.

آیا برد پیت جراحی زیبایی کرده است؟

خیر، برد پیت هیچ‌گونه جراحی زیبایی صورت انجام نداده و چهره او کاملا طبیعی است. او با مراقبت‌های پوستی ویژه توانسته در 58 سالگی همچنان زیبا بماند.

برد پیت چگونه پوستش را جوان و زیبا نگه داشته است؟

غیر از رعایت روتین پوستی مخصوص، برد پیت به تغذیه مناسب و تناسب اندام اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. او هرروز فعالیت‌های ورزشی انجام می‌دهد و از رژیم غذایی سالمی بهره می‌برد.