زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

قبل از بوتاکس این 7 نکته را بدانید

1
wordcamp
869
4 دقیقه
قبل از بوتاکس این 7 نکته را بدانید

همیشه برای انجام کارهای جدید، راجع به آنها تحقیق می کنیم. بوتاکس هم از آن دسته کارهایی است که قبل از انجام ان باید تحقیق کنیم و راجع به آن بیشتر بدانیم.

با وجود تمام روش ها و فناوری های موجود که می تواند باعث شود شما در یک روز سال ها جوان تر شوید، بوتاکس در حال حاضر یکی از جزئی ترین روش های زیبایی شناخته شده است که هر فرد می تواند داشته باشد. تزریقی به پوست که می تواند ظاهر چین چروک های شما را تا حد نسبتا خوبی بهتر کند و تقریبا بی خطر باشد. با این حال همیشه این طور به آن نگاه نمی کنند و در حال حاضر کاربردهای دیگری دارد که بسیار ی از مردم از آن بی خبر اند و حتی خیلی از آنها می تواند شما را سورپرایز کند.

اگر شما می خواهید بوتاکس انجام دهید، اینجا یک سری نکته هست که بهتر است قبل از انجام مد نظر قرار دهید.

بوتاکس چین و چروک را کاملاً  از بین نمی برد

بعضی ها تصور می کنند با تزریق مقدار کمی بوتاکس، چین و چروک از روی صورتشان برای همیشه باید از بین برود. اما چیزی که در خیلی از بیماران بعد از تزریق آن دیدیم، این بود که بوتاکس بیشتر پیشگیری می کند تا این که ترمیم کند. عناصر فعال در آن، عضلات صورت را فریز می کند تا دیگر نتوانید آن را منقبض کنید تا باعث ایجاد چین و چروک شوید.

جراح و متخصص زیبایی دکتر استی ویلیامز می گوید: “هر گونه چین و چروکی که الان روی صورتتان دارید، قرار نیست با بوتاکس کاملا محو شوند.” به خصوص چین و چروک های ناشی از آسیب خورشید. به همین دلیل است استفاده از کرم ضد آفتاب و  قرار دادن آن در روتین روزانه به شدت توصیه می شود.

بنابراین هر چه زود تر شما بوتاکس کنید، تاثیر آن بیشتر است و زودتر می توانید پیشگیری کنید. پس بهترین زمان برای بوتاکس کردن در سنین 20 سالگی شما است.

بوتاکس موقت است

بعضی افراد تصور می کنند تاثیرات بوتاکس همیشگی است و برای مدت طولانی باقی می ماند در حالیکه این چنین نیست. ماندگاری بوتاکس برای برای خطوط میان ابرو، پیشانی، اطراف چشم، تقریباً 3 تا 4 ماه است. هم چنین فاکتورهای معینی است که آن را سریعتر محو می کند. برای بیمارانی که زیاد ورزش می کنند یا حین حرف زدن زیاد با چهره شان بروز می دهند، بیش از 3 ماه ماندگاری ندارد.

درد در هنگام تزریق بوتاکس

این سوال برای خیلی از افراد پیش می آید که آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟ باید بگوییم که هر تزریقی درد دارد، اما سوزن های مورد استفاده برای تزریق بوتاکس، بسیار کوچک اند بنابراین درد بسیار کمی احساس می کنید. محل تزریق با کرم های بی حسی یا پک یخ حدود 10-20 دقیقه قبل از تزریق بی حس مس کنند تا درد را به حداقل برسانند.

مراقبت بعد از بوتاکس

بعضی از فعالیت ها هستند که بعد از انجام بوتاکس باید از آنها صرف نظر کنید. بهتر است بدانید که در 6 ساعت آتی بعد از تزریق، نباید ورزش کنید، دراز بکشید یا ایبوپروفن یا هر رقیق کننده دیگری مصرف کنید، چراکه ممکن است باعث کبودی محل تزریق شود. دکتر ویلیامز می گوید: ” بلافاصاله بعد از تزریق، تا 2 ساعت سر خود را خم نکنید، همچنین هیچ گونه فعالیت سنگینی تا روز بعد انجام ندهید.

بوتاکس عوارض جانبی دارد

اگرچه تزریق بوتاکس تقریبا امن است، اما عوارض جانبی دارد. این عوارض جانبی عبارت اند از:

  • درد، وروم و کبودی در محل تزریق
  • سردرد
  • تب
  • لرز

برخی از این عوارض، مربوط به محل تزریق است. برای مثال، اگر شما در اطراف چشمتان بوتاکس را تزریق کردید، ممکن این عوارض رو تجربه کنید:

  • عدم تقارن در ابروها
  • خشکی چشم
  • اشک بیش از حد
  • افتادگی پلک

کاربرد بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد

خیلی از افراد تعریق بیش از حد را تجربه می کنند، عرق کف دست، سر حد موی سر و پیشانی یا حتی زیر سینه و باسن. بوتاکس می تواند به طور مستقیم به غدد عرق تزریق شود ماهیچه های ان را ریلکس می کند و جلوی تعریق بیش از حد را می گیرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]