زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رنگ موی فانتزی، شاهکار تنوع

1
تیم تحریریه مو تن رو
1,114
6 دقیقه
رنگ موی فانتزی، شاهکار تنوع

امروزه رنگ کردن مو برای خانم ها جزئی جدا نشدنی از آرایش مو است. شاید در گذشته آرایش مو تمرکز بیشتری روی مدل های مختلف آن داشت. اما در حال حاضر رنگ کردن مو بخش بزرگ تری از مراحل آرایش مو را به خود اختصاص داده است. با توجه به طرفداران رو به رشد رنگ موها، زمان زیادی طول نمی کشد که کاملا بتوانیم ادعا کنیدم که مشاهده یک خانم با رنگ موی طبیعی و ذاتی بسیار نادر است. برای خرید رنگ موی فانتزی می توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو درخواست خود را ثبت نمایید.

رنگ مو فانزی


پیشنهاد نویسنده: همه چیز درباره رنگ مو


مانند تغییراتی که در ابزارها و تکنیک های آرایشی صورت گرفته است، رنگ کردن مو نیز دچار تغییرات و دگرگونی های بزرگی شده است. از مواد و ترکیبات استفاده شده در رنگ موها گرفته تا تکنیک های پیشرفته رنگ کردن مو، همگی رشد چشمگیری داشته اند. همین نکته نشان دهنده اهمیت رنگ مو در بین خانم ها است. شرکت های تولید کننده رنگ مو با توجه به سلیقه و تقاضای مشتریان خود اقدام به تولید رنگ مو های جدید و ترکیبات بهتری کرده اند و آرایشگران نیز هر روز در صدد آموزش ها و فراگیری تکنیک ها جدید برای رنگ کردن مو هستند.

اما در این بین نکته دیگری هم وجود دارد و آن حس تنوع طلبی خانم ها در آرایش است. واقیعت این است که بیشتر پیشرفت هایی که در صنعت مد و آرایش با آنها روبرو می شوید در نتیجه همین حس تنوع طلبی خانم ها برای آرایش های خاص به وجود آمده است. معمولا چیزی که متخصصین و کارشناسان کمپانی های بزرگ را وادار به تولید محصولات جدید می کند خلاقیت های آنها نیست، بلکه این علاقه خانم ها به تنوع است که باعث تولید محصول جدید می شود. به همین دلیل است که تولید بسیاری از محصولات آرایشی قدیمی تر بدون هیچ توضیحی متوقف می شوند.

در بحث آرایش و آرایشگری هم همین قانون حکم فرماست. مسلما یک آرایشگر با تکنیکی که سالها از آن استفاده کرده و در آن مهارت پیدا کرده است، بسیار راحت تر است تا فراگیری تکنیک جدید تر. باز هم این علاقه خانم ها به تنوع در آرایش است که باعث می شود یک آرایش گر به دنبال فراگیری روش ها، تکنیک و نحوه استفاده بهتر و حرفه ای تر از مواد آرایشی جدید باشد.


پیشنهاد نویسنده:رنگ مو 97 از صفر تا صد


به همین دلیل است که هر ساله شاهد ایجاد روش های جدیدی برای آرایش و رنگ کردن مو نیز هستیم. اگر سن کمی داشته باشید و چیزی از گذشته رنگ موها به خاطر ندارید، کافی است به آلبوم عکس های خانوادگی نگاهی بیندازید و خانم هایی که یک یا دو دهه پیش موهای خود را رنگ می کردند را ببینید. تنوع و جذابیتی که در رنگ موهای امروزی شاهد آن هستیم هرگز در گذشته وجود نداشت. ایجاد هایلایت های زیبا و جذاب و استفاده از رنگ های کاملا فانتزی از نمونه هایی هستند که شاید در گذشته فقط در حد یک رویا بودند اما امروز طرفداران زیادی به خصوص در بین خانم های جوان دارند.

رنگ مو فانزی

رنگ موی فانتزی

به طور کلی میتوان گفت اصطلاح رنگ موی فانتزی به رنگ هایی گفته می شود که استفاده از آنها برای مو همیشه نامتعارف به نظر می رسیده است. چون از گذشته ساختار رنگ موها بر پایه تن های طبیعی مو یعنی مشکی، قهوه ای و بلوند بوده است و شاید بتوان گفت قدیمی ترین رنگ موی فانتزی رنگ شرابی باشد که از تن های قرمز در ساختار آن استفاده شده است.

اما امروزه  هر نوع رنگ مویی را می توان یافت حتی صورتی و سبز. نکته ای که در رنگ مو فانتزی وجود دارد این است که اکثر رنگ موهای فانتزی رنگ هایی با ماندگاری کم و موقتی هستند. و دلیل آن کاملا مشخص است. رنگ موی فانتزی با اینکه جذاب و خاص به نظر می رسد اما ممکن است به دلیل نامتعارف بودن خیلی زود از آن خسته شوید. اما این کاملا به سلیقه افراد مربوط می شود. ممکن است خانمی ترجیه دهد از رنگ مو فانتزی دائمی استفاده کند.

استفاده از رنگ موهای موقت ساده است و خودتان می توانید موهای خود را رنگ کنید. اما اگر قصد دارید از رنگ موی فانتزی دائمی استفاده کنید بهتر است این کار را به آرایشگر خود بسپارید. چون اینکار باید حرفه ای انجام شود تا رضایت بخش باشد. اگر خودتان این کار را انجام دهید و به رنگ مورد نظر نرسید شاید مجبور شوید دوباره موهای خود را رنگ کنید که این کار باعث آسیب رسیدن به مو می شود.

رنگ مو فانزی

یک خبر خوب

اگر از طرفداران رنگ های فانتزی برای مو هستید امسال، یعنی سال 2018 سال شماست. رنگ سال 2018 بنفش تیره است. حتی اگر اطلاعات اندکی هم در مورد رنگ موی فانتزی داشته باشید باید بدانید که یکی از رنگ موهای فانتزی پر طرفدار و پرکاربرد بنفش است. به ویژه اگر به صورت تکنیک های هایلایت استفاده شده باشند.

اگر جمله “رنگ موی فانتزی” را در موتور های جستجو، جستجو کنید اولیل تصاویری که به شما نمایش داده خواهد شد تصاویری از رنگ موهای بنفش یا هایلایت های بنفش هستند. رنگ بنفش رنگی است که از سال های گذشته به عنوان یک رنگ موی فانتزی استفاده می شده و بسیار هم پرطرفدار است.

به طور کلی استفاده از رنگ های فانتزی در تکنیک هایلایت بسیار بیشتر و متداول تر از رنگ کردن کامل مو با رنگ های فانتزی است. واقعیت هم همین است که استفاده از رنگ های فانتزی در هایلایت ها بسیار بهتر و جذاب تر هستند. از پرکاربرد ترین هایلایت های فانتزی می توان به هایلایت بنفش، قرمز صورتی، سرمه ای و هایلایت هفت رنگ اشاره کرد.

محدودیت ها

همانطور که گفته شد استفاده از رنگ موی فانتزی کاملا به سلیقه افراد مربوط می شود اما دو نکته مهم در استفاده از رنگ موی فانتزی وجود دارد. اولیل نکته این است که اگر برای اولین بار است که از یک رنگ موی فانتزی استفاده می کنید، تقریبا می توان گفت که در حال انجام یک ریسک هستید. چون ممکن است رنگ انتخابی شما اصلا برای شما مناسب نباشد. توصیه می شود قبل از استفاده از یک رنگ فانتزی، مشابه آن را روی تصویر صورت خود که توسط اپلیکیشن های مربوطه شبیه سازی می شود تست کنید. از جمله این اپلیکیشن ها می توان به Hair Color Studio اشاره کرد.

رنگ مو فانزی

نکته درم این است که استفاده از رنگ موی فانتزی برای هر مکانی مناسب نیست. به عنوان مثال اگر شاغل هستید و در محیطی کاملا رسمی فعالیت می کنید، شاید استفاده از رنگ موی فانتزی کامل برای شما مناسب نباشد مگر اینکه حجاب کامل داشته باشید.

این مطلب را خانم زهرا صباغیان برای مجله مو تن رو نوشته اند