زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بیوگرافی گیسو دیبا؛ با بیوتی بلاگر ایرانی آشنا شوید

wordcamp
2,278
13 دقیقه
بیوگرافی گیسو دیبا؛ با بیوتی بلاگر ایرانی آشنا شوید

با گسترش شبکه‌های مجازی دیگر لازم نیست هزینه زیادی را صرف آموزش کنید. روزانه کلیپ‌های آموزشی بسیاری در فضای مجازی آپلود می‌شود. این ویدیوها می‌تواند دارای محتوای آموزش آشپزی، خیاطی، درسی و یا حتی آموزش میکاپ باشد. امروز با یکی از بیوتی بلاگرهای ایرانی آشنا می‌شویم. گیسو دیبا!

در ادامه علاوه بر بیوگرافی خانم گیسو دیبا، چند نکته آرایشی و بهداشتی را برای شما آماده کرده‌ایم.

بیوگرافی گیسو دیبا

گیسو دیبا در هشتم خرداد ماه سال 1373 در خانواده‌ای مرفه و سرشناس (به گفته خود او)، در تهران متولد شد.

گیسو مدرک کارشناسی خود را برخلاف علاقه‌اش در یکی از رشته‌های مهندسی دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرد. این امر مانع علاقه او به آرایشگری نشد. او در کلاس‌های میکاپ بسیاری شرکت کرد. او سرانجام در سال 93 به این نتیجه رسید که می‌تواند دانش خود در زمینه میکاپ و زیبایی را با دیگران به اشتراک بگذارد.

همسر گیسو دیبا (نوید دانش فر)

گیسو دیبا و نوید دانش فر در سال 1395 باهم ازدواج کردند. در حال حاضر این زوج جوان در تهران زندگی می‌کنند. آقای دانشور یکی از خواننده‌های نوظهور پاپ در کشور است.

در ادامه به چند ترفند مراقبت از پوست، از زبان خانم دیبا خواهیم پرداخت.

ماسک جوان‌سازی پوست به روش گیسو دیبا

گیسو در کلیپی جهت معرفی ماسک برای جوان‌سازی پوست می‌گوید: ماسک تخم‌مرغ، پوست را سفت می‌کند. همچنین برای بهبود و یا جلوگیری از ایجاد چین و چروک بسیار عالی است. به کسانی که دارای پوست چرب هستند توصیه می‌شود، زرده تخم‌مرغ را از سفیده جدا کنند. تنها از سفیده تخم‌مرغ استفاده کنند. کسانی که دارای پوست خشک هستند، می‌توانند سفیده و زرده را با هم مخلوط کنند. تخم‌مرغ را خوب هم بزنید تا خودش را کمی بگیرد. با یک براش تمیز آن را روی صورت خود بزنید. بعد از ده دقیقه صورت خود را بشویید. سپس برای بازدهی بیشتر با یک‌تکه یخ، صورت خود را ماساژ دهید. ماساژ یخ باعث افزایش جریان خون در پوست می‌شود. همچنین باعث ایجاد شادابی و جذابیت در پوست می‌گردد.

مراقبت‌ پوست به سبک گیسو دیبا

بخش مهمی از کلیپ‌های آموزشی گیسو به روش‌های مراقبت از پوست می‌پردازد. او در این باره می‌گوید: پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی به شمار می‌آید. از آنجایی که همه باید به پوست خود و زیبایی آن اهمیت دهند، باید نکاتی را هنگام خرید محصولات آرایشی رعایت کنند. تنها خرید محصولات گران‌قیمت بهداشتی و آرایشی کافی نیست. در گام اول خود ما باید در این راستا قدم برداریم. یعنی اولین قدم برای داشتن یک‌پوست درخشان و سالم این است که ما مراقبت‌های پوستی روزانه را به‌درستی انجام دهیم.

دوش گرفتن

 موقع استحمام با آب داغ یا بیش‌ازحد گرم دوش نگیرید. این کار باعث از بین رفتن لایه محافظتی روی پوست خواهد شد. سعی کنید با آب ولرم دوش بگیرید. البته اگر خیلی دوست دارید آب داغ باشد، باید تایم حمام کردن خود را کم کنید. حمام طولانی با آب داغ باعث می‌شود که رطوبت پوست بدن شما به دلیل از بین رفتن لایه مراقبتی پوست، کاهش پیدا کند. با کاهش رطوبت رفته رفته پوست شما خشک و به دنبال آن چروک می‌شود.

گوشی موبایل

اکثر ما تلفن همراه خود را همه‌جا با خود حمل می‌کنیم. پس طبیعی است که باکتری‌ها را به خود جذب کند. حالا شاید این سوال برای شما ایجاد شود که این موضوع چه ارتباطی با سلامت پوست و زیبایی دارد؟

ما با گوشی تلفن مدام در حال صحبت کردن هستیم. درنتیجه گوشی تلفن ما باپوست بدن ارتباط مستقیمی دارد. در نتیجه باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌هایی که باعث جوش، عارضه و حساسیت‌های پوستی هستند، از این راه با پوست در تماس خواهند بود. پس این موضوع خود باعث دیدن جوش روی گونه‌ها، اطراف گوش و نزدیک گردن خواهد شد. حالا برای جلوگیری از این اتفاق چه باید کرد؟ شما می‌توانید گوشی خود را به‌طور روزانه با دستمال‌های آنتی باکتریال تمیز کنید.

از مرطوب کننده‌ها استفاده کنید

استفاده از مرطوب کننده‌ها باعث حفظ طراوت و شادابی پوست شما می‌گردد. همچنین از ایجاد لک و چین و چروک به‌طور موثری جلوگیری می‌کند.

قبل از خواب آرایشتان را پاک‌کنید

بعد از یک روز طولانی شاید وسوسه شوید که با آرایشتان بخوابید. آیا از مضرات این کار با خبر هستید؟

در این قسمت به مضرات خوابیدن با آرایش از زبان گیسو دیبا خواهیم پرداخت.

  • منافذ پوست را مسدود می‌کند: بسیاری از محصولات آرایشی دارای مواد سیلیکونی هستند که باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شوند.
  • جوش زدن: پوست مانند سایر اعضای بدن فعالیت انجام می‌دهد. مواد اضافه را از طریق منافذ سطح پوست خارج می‌کند. همانند عرق کردن که از منافذ سطح پوست که به غدد عرق متصل است، خارج می‌شود. حالا اگر شما دائما روی پوستتان آرایش داشته باشید، منافذ پوستتان بسته‌ می‌شود. در نتیجه باعث جوش‌های زیر پوستی می‌شود.
  • از دست دادن طراوت و شادابی پوست: وجود آرایش روی سطح پوست به مدت طولانی به‌خصوص در هنگام خواب باعث می‌شود پوست رطوبت خود را از دست بدهد. همچنین به‌راحتی مستعد چین و چروک گردد.
خرید محلول پاک کننده آرایش لافارر مناسب پوست حساس و خشک حجم 250 میل

یک پاک کننده صورت مناسب، آلودگی‌ها را از پوست تمیز می‌کند و پوست را مرطوب و شاداب نگه می‌دارد. محلول پاک‌کننده آرایش و صورت لافارر، مناسب برای آرایش چشم و صورت، مخصوص پوست‌های خشک و حساس حاوی عصاره گیاهان گل گندم، پنیرک و خیار، دکسپانتنول، سدیم هیالورونات، Na-PCA و آلانتوئین می باشد که موجب رطوبت رسانی و تغذیه پوست، رفع قرمزی و التهاب می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

لوازم ضروری کیف هر خانم به سبک گیسو دیبا

گیسو دیبا در یک کلیپ آموزشی در مورد لوازم ضروری کیف هر خانم به چند فاکتور مهم اشاره می‌کند و می‌گوید:در نظر بگیرید که بیرون از خانه هستید و ناگهان به یک قرار مهم یا مهمانی دعوت شده‌اید. اگر شما یک کیف لوازم‌آرایش کوچک همراه خود داشته باشید، همیشه آمادگی لازم برای این اتفاق را خواهید داشت.

مرطوب‌کننده

اولین و مهم‌ترین عضو کیف هر خانم، کرم مرطوب‌کننده است. اصلا مهم نیست که شما چه نوع پوستی دارید. در هر صورت شما به یک کرم مرطوب‌کننده مناسب باپوست خود نیاز دارید.

ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب حتما باید در کیفتان باشد. در آرایش‌های روزانه ضد آفتاب فراموش نشود. برای مراقبت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. بعضی از افراد فکر می‌کنند که اگر از کرم پودر دارای SPF استفاده کنند کافی است و نیازی به استفاده از ضد آفتاب ندارند. SPF داخل این نوع کرم‌ها بسیار کم است. درنتیجه نمی‌تواند از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت کند.

مداد چشم

داشتن یک خط چشم شیک و زیبا کمک زیادی به زیبایی و آراستگی شما خواهد کرد. یک مداد چشم روان و خوب را همیشه در کیف خود داشته باشید. مدادی که بتوانید از آن ‌هم برای کشیدن خط بالای چشم و هم خط زیر چشم استفاده کنید. بعد از کشیدن خط چشم می‌توانید آن‌ را کمی با انگشت خود محو کنید تا حالت سایه اسموکی به خود بگیرد.

گیسو دیبا و جعبه هدیه
گیسوا دیبا و معرفی بهترین برندها

ریمل

از آن جایی که ریمل نقش مهمی در آرایش و زیبایی چشم‌ها دارد. به نظر من اگر ریمل را از آرایش خود حذف کنید، پنجاه‌درصد از کار را انجام نداده‌اید. برای پرتر و بلندتر نشان دادن مژه‌های خود، ابتدا با مداد مشکی بن مژه خود را بکشید. سپس از بن مژه شروع به ریمل زدن کنید. این کار را چند بار تکرار کنید و برای پرپشت شدن مژه دو بار پشت هم مژه را ریمل بزنید.

رژ و مداد لب

بهتر است رنگی را انتخاب کنید که نه خیلی جیغ و نه خیلی کم رنگ باشد. اگر شما طرفدار رژهای براق هستید، می‌توانید یک برق لب نیز به کیفتان اضافه کنید.

رژگونه یا کانتور

شما می‌توانید یکی از این دو را انتخاب کنید. بعضی از خانم‌ها دوست دارند به گونه‌هایشان رنگی بدهند و به اصطلاح لپ گلی شوند. از این رو بهتر است رژگونه را انتخاب کنند. بعضی از خانم‌ها نیز فقط دوست دارند به گونه‌هایشان عمق دهند. برای این کار کانتور بهترین گزینه است.

صفر تا صد خط چشم با گیسو دیبا

در یک ویدیوی کامل آموزشی، گیسو به کسانی که در خط چشم کشیدن مبتدی هستند آموزش می‌دهد و می‌گوید:

خط چشم انواع گوناگونی دارد. اکنون قصد دارم به شما چند راهکار و ترفند برای کشیدن یک خط چشم عالی آموزش دهم‌. آموزش امروز یک خط چشم بیسیک است و برای قرارهای کاری و شخصی مناسب است.

اندازه‌گیری

برای داشتن یک خط چشم قرنیه و صاف این چند ترفند کاربردی است.

یک مداد (ترجیحا باریک) یا خط کش بردارید. یک سر آن را ‌کنار پره بینی خود قرار دهید. سر دیگر آن را کنار انتهای چشمتان بگذارید. در کنار مداد یا خط کش یک علامت کوچک برای خط چشم کشیدن بکشید.

مداد اندازه گیری گیسو دیبا
مداد اندازه گیری گیسو دیبا

کسانی که پلک افتاده دارند ابتدا مداد را مماس با قسمت بالایی گوششان قرار دهند. سپس طرف دیگر مداد را کنار گوشه بیرونی چشمشان بگذارند و علامت بزنند.

مداد اندازه گیری گیسو دیبا
مداد اندازه گیری گیسو دیبا

چگونه خط چشم بکشیم؟

با یک قلم سر تخت شروع کنید. ابتدا قلم را کمی نم‌دار کنید. سپس آن را داخل آکوا یا کاسه خط چشم کنید. به‌صورت رفت و برگشت قلم را روی آکوا بکشید و کمی رنگ بردارید. در آخر دو طرف سری قلم‌مویتان را به کنار کاسه آکوا بکشید. وقتی شما به‌صورت رفت و برگشت قلم‌مو را داخل آکوا می‌کشید، موهای قلم‌مو شلخته و پخش می‌شود. با کشیدن قلم‌مو روی لبه ظرف آکوا، موهای آن صاف و تیز می‌شوند. به این صورت خط چشم شما تمیزتر می‌شود.

گام اول:

با توجه به نشانه‌گذاری که کردیم شروع به کشیدن خط چشم می‌کنیم. از گوشه بیرونی چشمتان شروع کنید. ابتدا قلم‌مو را از دقیقا کنار گوشه بیرونی پلک‌ پایین خود قرار دهید. یک خط کاملا صاف در راستای انتهای چشم و نشانتان بکشید. (این خط میزان کشیدگی خط چشم شما است.)

اگر هنگام کشیدن دستتان می‌لرزد، از انگشت کوچک دستتان کمک بگیرید. به این صورت که انگشت کوچک دستی که دارید خط چشم می‌کشید را روی گونه خود قرار دهید. انگشت شما مانند یک تکیه‌گاه عمل می‌کند و دیگر دستتان دچار لرزش نخواهد شد.

گام دوم:

دوباره قلم‌مو را داخل آکوا بزنید و رنگ بردارید. دو طرف قلم‌مو را با لبه ظرف صاف کنید. خط دوم را از وسط خطی که قبلا کشیده‌اید تا وسط پلک بالایی چشمتان بکشید. سپس داخل دو خطی که کشیدید را پر کنید. برای کمتر شدن لرزش دستتان و روان‌تر کشیدن خط چشم، کمی قلم‌مو را مایل کنید. قلم‌مو را صاف نگیرید و کمی به سمت صورتتان مایل کنید.

گام سوم:

قلم را روی نوک چشم (گوشه‌ترین قسمت داخلی چشم) بگذارید. سپس آن را به خطی که تا نیمه چشم کشیدید وصل کنید.

نکته: کسانی که پلک‌های افتاده دارند، سعی کنند تا خط چشمی نازک بکشند. کشیدن خط چشم کلفت در این نوع چشم اصلا توصیه نمی‌شود. پس از باز کردن چشم، پلک روی خط چشم می‌افتد و ظاهری نامتقارن به چشم شما می‌دهد. به‌علاوه باعث سیاه شدن، پشت پلک شما نیز می‌شود.

خط‌های اضافه را چگونه پاک کنیم؟

اگر هنگام کشیدن خط چشم، پشت پلک‌تان کثیف شد؛ اجازه دهید اول خشک شود. سپس با استفاده از یک گوش پاک‌کن آن را به‌آرامی پاک کنید. گوش پاک‌کن را مستقیم رو به روی صورتتان نگیرید. آن را کمی به سمت صورتتان مایل کنید و به‌صورت دورانی روی پوست بکشید.

در آخر با زدن ریمل به مژه‌هایتان کار خود را به اتمام برسانید.

انتخاب رنگ رژ با گیسو دیبا

بعضی اوقات به دنبال یک رژ خاص تمام بازار را می‌گردیم، اما آن را پیدا نمی‌کنیم. پس از خستگی خرید، خانم‌هایی را می‌بینیم که رژهای زیبایی زده‌اند. پس آن‌ها چگونه رژهایشان را انتخاب می‌کنند؟ در این قسمت گیسو دیبا به شما آموزش می‌دهد که چگونه رنگ رژ مناسب خود را پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای انتخاب درست رنگ رژ، دانستن آندرتون پوست است. آندرتون به زبان خیلی ساده، تشخیص رنگ پوست شما است.

به دو روش می‌توان آندرتون پوست را تشخیص داد:

تشخیص آندرتون از طریق پوست

ابتدا پوست صورت خود را بشوید تا اثر هیچ لوازم آرایشی روی پوست شما باقی نماند. از طریق آینه به پوست صورت و گردن خود نگاه کنید.

  1. کسانی که رنگ پوستشان به رنگ زرد نزدیک‌تر است؛ آندرتون پوست آن‌ها گرم است.
  2. کسانی که رنگ پوستشان به رنگ صورتی نزدیک‌تر است؛ آندرتون پوست آن‌ها سرد است.
  3. کسانی که هیچ رنگ خاصی نمی‌بینند؛ آندرتون پوست آن‌ها خنثی است.
تشخیص آندرتون بر اساس رنگ پوست
تشخیص آندرتون بر اساس رنگ پوست

تشخیص آندرتون از طریق رگ

به رگ‌های مچ دست خود نگاه کنید. سپس رنگ آن را با توضیحات زیر مطابقت دهید.

  • رگ سبز یا زیتونی: افرادی که رگ سبز یا زیتونی دارند؛ آندرتون پوست آن‌‌ها گرم است.
  • رگ آبی یا بنفش: افرادی که رگ آبی یا بنفش دارند؛ آندرتون پوست آن‌‌ها سرد است.
  • بین سبز و آبی: افرادی که رگ دست آن‌ها چیزی بین سبز و آبی است؛ آندرتون پوست آن‌‌ها خنثی است.

شما با دانستن آندرتون پوستتان می‌توانید انتخاب‌های بهتری در کرم پودر، کانسیلر و یا رژلبتان داشته باشید.

تشخیص آندرتون پوست بر اساس رگ
تشخیص آندرتون پوست بر اساس رگ

چه رنگ رژی مناسب من است؟

با توجه به توضیحاتی که داده شد:

  • اگر آندرتون پوست شما گرم است؛ باید از رنگ‌هایی با تناژ گرم استفاده کنید. مانند تناژ رنگ قرمز و نارنجی.
  • کسانی که آندرتون سردی دارند؛ باید از رنگ‌هایی با تناژ سرد استفاده کنند. مانند تناژ رنگ قهوه‌ای و بنفش.
  • کسانی که آندرتون پوستشان خنثی است؛ می‌توانند از تمام رنگ‌ها استفاده کنند.
خرید پالت رژ لب 8 رنگ میبلین - شماره 01

پالت رژ لب میبلین از ترکیب 8 رژ با رنگدانه‌های غنی و جذاب تشکیل شده است که دارای بافتی کرمی و مات است. این پالت رژ لب با خاصیت مرطوب کنندگی لب‌ها از پوشش دهی بسیار بالایی برخوردار است که بدون ایجاد خشکی لب، جلوه‌ای بسیار زیبا به آرایش می بخشد. تنوع رنگی این محصول قابلیت‌های آرایشی آن را افزایش می دهد. این رژها از حجم بالایی برخوردارند و با ترکیب آنها می‌توان رژهای آمبره (سایه روشن) زد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

سخن آخر

در این مطلب با یکی دیگر از بلاگرهای موفق ایرانی، گیسو دیبا آشنا شدیم. از اینکه تا پایان این مقاله با موتن رو همراه بودید متشکریم. لطفا در قسمت دیدگاه پیشنهادات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. ضمنا شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی موتن رو تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیازتان را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

سوالات متداول

گیسو دیبا کیست؟

گیسو دیبا یکی بیوتی بلاگرهای معروف است. خانم دیبا متولد خرداد ۱۳۷۳ هستند.

همسر گیسو دیبا کیست؟

نوید دانش فر همسر خانم دیبا، یکی از خوانندگان جدید پاپ ایران است. این زوج جوان سال ۱۳۹۵ ازدواج کرده‌اند.

گیسو دیبا کجا زندگی می‌کند؟

خانم دیبا به همراه همسرشان در تهران سکونت دارند.

چه رنگ کرم پودر مناسب من است؟

بستگی به رنگ آندرتون پوست شما دارد. در این مطلب به‌صورت کامل به آن پرداخته‌ایم.

برای پاک‌سازی پوست، شما چه تونری را پیشنهاد می‌دهید؟

محلول پاک کننده آرایش و صورت لافارر، موجب رطوبت رسانی و تغذیه پوست، رفع قرمزی و التهاب می شود. همچنین باعث آبرسانی و شفافیت پوست شما می‌شود.