زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین مدل موی داماد + انواع استایل ‌ها برای سلیقه ‌های مختلف

wordcamp
656
9 دقیقه
معرفی بهترین مدل موی داماد + انواع استایل ‌ها برای سلیقه ‌های مختلف

یک داماد جذاب و خوش‌تیپ علاوه بر کت‌وشلوار و کفش‌های براق باید یک گریم و مدل موی مناسب هم داشته باشد. در مقاله آموزش تخصصی گریم داماد با مراحل گریم و انواع آن آشنا شدیم. در این مقاله می‌خواهیم با مدل موی داماد و استایل‌های متفاوت آن آشنا شویم. اگر شما هم به انواع مدل مو علاقه دارید و دوست دارید در شب عروسی خاص به نظر برسید، با این مقاله همراه باشید.

بهترین مدل موی داماد

برای اینکه بهترین مدل مو را انتخاب کنید، باید به فرم صورت، لباس، رنگ و اندازه موها، حالت فک و قد خود توجه داشته باشید. علاوه بر این، باید به سلیقه خود توجه کنید و اینکه چه سبکی را بیشتر دوست دارید و آیا این سبک مناسب فرم صورت شما هست یا نه؟ برای این کار می‌توانید از قبل مدل مویی را که می‌خواهید امتحان کنید. بعضی از مدل‌ها را خودتان می‌توانید امتحان کنید اما بسیاری از مدل‌ها احتیاج به دقت و مهارت یک متخصص دارند. پس بهتر است به یک آرایشگر حرفه‌ای مراجعه کرده تا مدلی را که دوست دارید، روی مو شما پیاده کند.

حالت دادن مو
آرایشگر با استفاده از ژل، موها را حالت می‌دهد.

انواع مدل موی داماد

در حال حاضر مدل موهای مختلفی برای تیپ‌ها و استایل‌های متفاوت وجود دارد و شما تنوع زیادی را پیش رو دارید تا به سلیقه خود، بهترین مدل مو را انتخاب کنید. یکی از فاکتورهای مهم برای تیپ و جذابیت بیشتر در شب عروسی، مدل موی شما است. پس برای انتخاب بهترین مدل موی داماد، به معرفی چند تا مدل جذاب می‌پردازیم:

مدل موی کلاسیک

مدل کلاسیک یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها است که ظاهری سنتی و مردانه به شما می‌دهد. این مدل مو، زنان را به خود جذب می‌کند و برای شب عروسی گزینه مناسبی است. موی کلاسیک همیشه به یک سمت شانه می‌شود و ظاهری جذاب و ساده به شما می‌بخشد که برای هر فرم صورتی مناسب بوده و یک مدل موی دامادی است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود.  

مدل موی کلاسیک داماد
مدل موی کلاسیک داماد

مدل موی خامه ای (Pompadour)

این مدل از مدل مو مادام پمپادور در قرن شانزدهم الهام گرفته شده و یک سبک خاص است. البته برای ظاهری مدرن می‌توانید موهای دو طرف سر را کوتاه‌تر کنید. اگر موهایی پرپشت دارید، این مدل را به شما توصیه می‌کنیم.

مدل پمپادور در جلو سر بلند، برجسته و حجیم است که برای صورت‌های گرد بسیار مناسب بوده و آن‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

مدل موی پیکی بلایندرز (undercut)

این مدل مو بعد از پخش سریال Peaky Blinders به همین نام شناخته شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. مدل پیکی بلایندرز در قسمت جلوی سر برجسته و حجیم است و به سمت بالا شانه می‌شود. اما دو طرف سر با موزر کوتاه شده و تضاد زیبایی را ایجاد می‌کند. این مدل با یک ریش پرپشت عالی می‌شود و برای فرم صورت‌های بیضی، کشیده و مستطیلی مناسب است.

مدل موی پیکی بلایندرز
مدل موی پیکی بلایندرز

مدل موی ارتشی (Buzz)

مدل موی ارتشی، کوتاه‌ترین مدل موی مردانه است که دو طرف به خوبی کوتاه می‌شود و روی سر برجسته‌تر است. هر چه مدل مو کوتاه‌تر باشد، با یک ریش پرپشت جلوه بیشتری پیدا می‌کند. این سبک مدل موی داماد هم با ریش جلوه بهتری داشته و زیباتر می‌شود. مدل موی ارتشی در عین سادگی، زیبایی را به شما می‌دهد و برای افراد با صورت‌های بیضی و مستطیلی مناسب است.

مدل موی خلبانی (crew cut)

این مدل مو از مدل موی ارتشی بلندتر است اما باز هم جز مدل‌های کوتاه به حساب می‌آید. مدل خلبانی در جلو بلند و در دو طرف و هر چه به سمت عقب می‌رود کوتاه‌تر می‌شود. البته می‌توان تغییراتی در آن داد و جلو مو را بلندتر گذاشت و با مقداری ژل به آن حالت داد.

خرید ژل موی هالیوود استایل مدل medium حجم ۳۱۰ میل

ژل موی هالیوود استایل، حجم دهنده و حالت دهنده قوی مو که دارای فرم دهی بسیار بالا و ماندگاری ۴۸ ساعته است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول، روی عکس کلیک کنید.

مدل موی (lvy Leagues)

این مدل یکی از استایل‌های مدل خلبانی است که فقط سایز موها در آن بلندتر هستند. مدل lvy Leagues نام خود را از دانشگاهی در آمریکا گرفته است و از سبک‌های مدرن پیروی می‌کند که می‌توان آن‌ها را با ژل به هر سمتی حالت داد. این مدل برای افراد با فرم صورت مثلثی و کشیده بسیار مناسب بوده و با ریش شما را جذاب نشان می‌دهد.

مدل موی slicked back

این مدل در دو طرف کوتاه شده و جلو مو بلندتر است و آن را به سمت عقب شانه می‌زنند. از این رو به اسم slicked back شناخته می‌شود؛ یعنی «به عقب شانه زدن». یک مدل موی کلاسیک است که بیشتر به مدل موی خامه‌ای شباهت دارد و روی صورت‌های مستطیلی جالب در می‌آید.

این استایل موی داماد با ژل به عقب حالت داده می‌شود و یک مزیت فوق‌العاده است که به راحتی می‌توانید برای مراسم آماده شوید.

مدل موی slicked back
مدل موی slicked back

مدل موی بلند کلاسیک

اگر به دنبال گزینه متفاوتی هستید، مدل موی بلند کلاسیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مدل موی بلند کلاسیک یک سبک کاملاً متفاوت بوده که در بین تازه‌دامادها طرفدار دارد. این مدل برای دامادها با صورت‌های بیضی، کشیده و قدبلند مناسب است و شما را بسیار خوش‌تیپ نشان می‌دهد.

مدل موی سامورایی

این مدل موی سنتی برای مردان با موی بلند مناسب است که در حال حاضر با مدل‌های جدید ترکیب شده و ظاهری مدرن به خود گرفته است. در این مدل به صورت مدرن روی موها بسیار بلند است اما دو طرف با ماشین به خوبی کوتاه می‌شود که برای صورت‌های پهن و کشیده مناسب بوده و ظاهری متفاوت به شما می‌دهد.

این مدل‌های جدید و متفاوت در بین جوانان طرفدار دارد و با ریش می‌تواند برای مدل موی داماد نیز مناسب باشد تا ظاهری جذاب به شما ببخشد.

خرید ژل واکس مو حالت‌ دهنده تاپ شاپ حاوی روغن بادام حجم ۲۰۰ میل

ژل واکس مو تاپ شاپ حاوی روغن بادام، حالت دهنده و درخشان‌ کننده مو با قابلیت شستشوی آسان و بدون ایجاد پوسته و سفیدک

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول، روی عکس کلیک کنید.

مدل موی دم اسبی

اگر موی بلند دارید، این مدل مو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این استایل مو ظاهری کلاسیک و جذاب به شما می‌بخشد. اگر هم کمی تنوع دوست دارید، می‌توانید دو طرف آن‌ها را کوتاه‌تر کنید تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشید و جسور به نظر برسید. این مدل مو برای صورت‌هایی با فرم بیضی و گرد بسیار مناسب است.

مدل موی کوئیف (Quiff)

اگر عاشق موهای خامه‌ای هستید، مدل موی کوئیف را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مدل کوئیف همان سبک پمپادور و آندرکات را دنبال می‌کند با این تفاوت که ظاهری موج‌دار و آشفته‌تر دارد. این مدل برای صورت‌های بیضی و مستطیلی بسیار مناسب است و با کمی ژل به راحتی حالت می‌گیرد.

مدل موی کوئیف
مدل موی کوئیف

 مدل موی آندرکات با طرح در کناره‌ های سر

این مدل مو برای دامادهایی که خلاق هستند و دوست دارند متفاوت به نظر برسند، مناسب است. این مدل مو با ایجاد خط‌هایی در کناره‌های سر، ظاهری متفاوت و مغرورانه به شما می‌بخشد. آندرکات با طرح‌هایی در کناره سر، مدل موی جدید داماد به حساب می‌آید که افراد می‌توانند از طرح‌های مختلف و متنوع استفاده کرده و یک ظاهر به یاد ماندنی از خود بسازند.

مدل موی کوئیف سیخ سیخی

این مدل مو مثل مدل کوئیف جلو سر بلندتر است و دو طرف آن کوتاه می‌شود اما قسمت جلو سر با ژل و تافت حالت سیخ‌سیخ به خود می‌گیرد و یک سبک پرطرفدار است. این حالت مو، پر زرق‌وبرق و برای مراسم‌های رسمی بسیار مناسب است که ظاهری ایده‌آل و همیشه خاص به شما می‌دهد.

مدل موی کوئیف سیخ سیخی
مدل موی کوئیف سیخ سیخی

مدل موی فرفری

اگر موهای فرفری و زیبایی دارید، شب عروسی وقت نمایش آن‌ها است. موهای فرفری و مجعد بسیار منحصربه‌فرد هستند و به خودی خود زیبایی خاصی دارند. موهای فرفری را می‌توانید مدل کوئیف بزنید که دو طرف آن کوتاه و جلو آن‌ها بلندتر باشد.

موهای فرفری بلند نیز زیبا و جذاب است. برای آن‌ها می‌توانید از روغن‌های مو استفاده کنید تا در شب عروسی بدرخشند و زیبایی دوچندانی به شما بدهند.

مدل موی فرفری
مدل موی فرفری

مدل موی سزار (Caesar)

مدل موی سزار، یک مدل کوتاه دیگر است که چتری‌های کوتاهی دارد و به مدل مو خلبانی شباهت دارد. این مدل برای مردانی که موهای نازک و کم‌پشتی دارند، مناسب بوده و به موی آن‌ها حجم می‌دهد.

مدل موی فرانسوی

مدل فرانسوی از مدل بالا بلندتر است و در جلوی مو نامرتب و در دو طرف آن کوتاه‌تر می‌شود. این مدل برای افرادی که موهای نازک داشته و علاقه دارند حالت طبیعی موها حفظ شود، بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید آن را به حالت‌های مختلف تغییر دهید تا با استایل شما هماهنگ باشد و ظاهری جذاب به شما ببخشد.

خرید ژل موی مرطوب و براق گتسبی مدل super hard حجم ۳۰۰ گرم

ژل موی مرطوب و براق گتسبی، با قدرت حالت دهندگی و ماندگاری بالا بدون ایجاد چسبندگی و مناسب برای مدل‌ موهای بهم ریخته

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول، روی عکس کلیک کنید.

سخن پایانی

انتخاب مدل موی داماد برای مهم‌ترین شب زندگی دشوار است اما با انواع مدل‌هایی در این مقاله به شما معرفی کردیم، این کار راحت‌تر می‌شود. پس با مطالعه آن و در نظر گرفتن فرم صورت، رنگ مو و سبک لباس به راحتی می‌توانید مدل موی مورد پسند خود را انتخاب کنید و ظاهری جذاب و به یاد ماندنی بسازید.

سؤالات متداول

بهترین مدل موی داماد کدام است؟

بهترین مدل موی داماد، مدل‌هایی هستند که با فرم صورت، رنگ مو، اندازه موها و قد افراد هماهنگ باشد و مطابق سلیقه افراد انتخاب شود.

مدل موی فرانسوی یا سزار برای چه افرادی مناسب است؟

برای افرادی که موهای کم حجمی دارند مناسب است زیرا به مو آن‌ها حجم می‌دهد و آن‌ها با برجسته‌تر نشان می‌دهد که این کار کمک می‌کند موها حجیم‌تر دیده شوند و حجم کم موها به چشم نیاید.

از چه نوع ژل‌ مویی استفاده کنیم؟

ژل مویی که قدرت حالت‌دهندگی بالایی دارد و برای مراسم ماندگاری بالاتری داشته و مو را محکم نگه دارد.

چه مدل مویی را انتخاب کنیم که متفاوت و خلاقانه باشد؟

مدل موی داماد با ریش مثل مدل آندرکات بسیار مناسب است. البته مدل مو آندرکات با کناره‌های طرح‌دار هم بسیار جذاب و منحصربه‌فرد است. از دیگر مدل‌های خلاقانه، می‌توان به مدل کوئیف سیخ سیخی و دم اسبی اشاره کرد.

مدل‌های جدید موی داماد کدام است؟

مدل‌هایی در دو طرف سر کوتاه‌ شده و در جلو سر بلندتر هستند مثل پیکی بلایندرز، کوئیف و خامه‌ای که با ژل و تافت به راحتی حالت می‌گیرند و برای مدل موی داماد گزینه فوق‌العاده‌ای هستند.