زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

راهنمای خرید لوازم برقی آرایشی زنانه و مردانه و معرفی بهترین برندها

wordcamp
3,163
18 دقیقه
راهنمای خرید لوازم برقی آرایشی زنانه و مردانه و معرفی بهترین برندها

این روزها لوازم شخصی برقی، نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند و زندگی را برایمان آسان‌تر کرده‌اند. از این جهت اگر قصد خرید بهترین مارک لوازم برقی آرایشی را دارید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید؛ چرا که در ادامه مقاله لیست لوازم برقی آرایشی، راهنمای خرید لوازم برقی آرایشی زنانه و مردانه و معرفی بهترین مارک را برایتان فراهم کرده‌ایم تا خرید آسان و حتی مقرون‌به‌صرفه‌ای را تجربه کنید.

لیست لوازم برقی آرایشی

در این بخش می‌خواهیم لیست لوازم برقی آرایشی را برایتان قرار دهیم تا خرید آسان‌تر و بهتری را تجربه کنید. همچنین در صورتی که می‌خواهید با بهترین مارک لوازم برقی آرایشی آشنا شوید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید تا با برندهای معروف و ویژگی هر یک بیشتر و بهتر آشنا شوید.

1.  سشوار + نکات خرید سشوار

لیست لوازم برقی آرایشی عروس

قطعا در راهنمای خرید لوازم برقی آرایشی زنانه و مردانه + معرفی بهترین مارک، سشوار اهمیت بیشتری خواهد داشت. اما پیش از خرید سشوار باید به چند نکته توجه کنید. سشوار به دو دسته خانگی و سالن تقسیم می‌شود. معمولاً قدرت سشوار سالن بیشتر از سشوار خانگی خواهد بود؛ چرا که در طول روز بارها از این دستگاه استفاده می‌شود.

بنابراین ویژگی یک سشوار خوب و استاندارد چیست؟ اول از همه باید بدانید که قدرت سشوار اهمیت زیاد دارد. قدرت سشوار که با علامت W  یا وات روی جعبه دستگاه نشان داده می‌شود، نشانگر سرعت سشوار در خشک کردن مو و میزان سرعت باد سشوار است. بنابراین هرچه میزان قدرت سشوار بیشتر باشد، احتمالا آن قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

دومین مسئله‌ای که باید به آن توجه کنید، بدنه سشوار است. این روزها بیشتر سشوار سرامیک و تورمالین مورد توجه سازندگان و خریداران قرار گرفته است. فناوری سرامیک به کنترل میزان دمای شسوار کمک می‌کند تا باد به طور یکنواخت پخش شود. اما تکنولوژی تورمالین کمی متفاوت است؛ چرا که تورمالین کمک می‌کند مو خشک شود، اما مانع از بین رفتن رطوبت موها می‌شود. در این صورت موها رطوبت طبیعی خود را حفظ می‌کنند و خشک و وز نمی‌شوند.

سومین مسئله‌ای که باید به آن توجه کنید، دکمه خنک کننده سشوار است. باد خنک سشوار کمک می‌کند تا موها حجیم شوند و حتی وز نکنند. نکته دیگری که باید پیش از خرید سشوار به آن توجه کنید، لوازم جانبی سشوار است. سری دهنده سشوار، دیسپانسر سشوار، پخش کننده هوای گرم، شانه و… جزو لوازم جانبی سشوار هستند که باید همراه با سشوار فروخته شوند.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه کنید، دکمه‌های کنترل کننده باد و گرمای سشوار است. در گذشته سشوارها فقط یک دکمه خاموش و روشن داشتند. در صورتی که این روزها سشوارهای جدید، دکمه تنظیم باد و دما دارند که باید به این مسئله پیش از خرید سشوار نیز توجه کنید.

بهترین مارک سشوار در ایران

در این بخش می‌خواهیم سه مارک معروف و پرفروش سشوار در ایران و دنیا را به شما معرفی کنیم. در واقع هر چه بیشتر درباره نام برندها، عملکرد و تجهیزات، ویژگی و نظرات خریداران اطلاع داشته باشید، هزینه‌ای که صرف خرید سشوار می‌کنید، به هدر نخواهد رفت.

سشوار دایسون

یکی از بهترین برندهای که این روزها در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده، سشوار دایسون است. برند دایسون سعی کرده همراه با تکنولوژی روز دنیا، سشوار جدید و مدرنی ارائه دهد. همان طور که در بسیاری از تصاویر سشوار دایسون مشاهده می‌کنید، سری این برند متفاوت است. در واقع تماس گرمای سشوار دایسون با موها مستقیم نیست. بنابراین موها همراه با سشوار دایسون وز نمی‌کنند، خشک نمی‌شوند و درخشش خود را حفظ خواهند کرد.

سشوار براون

یکی از معروف‌ترین سشوار‌های موجود در ایران، سشوار براون است. این سشوار می‌تواند یک انتخاب خوب برای مصرف در خانه باشد. قدرت سشوار براون متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به نیاز و جنس موهایتان میزان قدرت سشوار را انتخاب کنید. سشوار براون یک دکمه باد خنک نیز دارد که به افزایش حجم موها کمک می‌کند و باعث درخشان شدن موها می‌شود.

سشوار مک

یکی دیگر از سشوارهایی که در ایران فروش زیادی دارد، سشوار مک است. این سشوار قدرت زیادی دارد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای مصرف خانگی و سالن آرایشگاه باشد. سشوار مک با فناوری تولید یون ساخته شده که مانع خشک شدن و از بین رفتن رطوبت طبیعی موها می‌شود. بنابراین سشوار مک یک انتخاب مناسب برای افرادی که به سلامت موهایشان اهمیت می‌دهند، است.

۲. برس حرارتی مو و راهنمای خرید آن

لیست لوازم برقی آرایشی

صاف کردن مو یک کار دشوار به‌نظر می‌رسد. اما در صورتی که از یک دستگاه مناسب استفاده کنید، موهایتان در عرض چند دقیقه کاملاً صاف و به اصطلاح شلاقی می‌شود. با این حال، پیش از خرید برس حرارتی باید به چند نکته توجه کنید. اولین مسئله‌ای که باید به آن توجه کنید، میزان درجه حرارت قابل تنظیم دستگاه است.

به بیان دیگر، واقع دمای دستگاه باید قابل تنظیم باشد تا شما بهترین دما را متناسب با جنس موهایتان انتخاب کنید. در غیر این صورت ممکن است موهایتان با دمای ثابت دستگاه صاف نشود یا حتی بسوزد. دومین مسئله‌ای که باید به آن توجه کنید، اندازه برس حرارتی مو است. معمولاً برس حرارتی بزرگ مناسب موهای پرپشت و بلند خواهد بود. اما در صورتی که موهایتان کوتاه و کم حجم است، بهتر است برس حرارتی کوچک‌تری انتخاب کنید.

برخی از برس‌های حرارتی جدید، همانند سشوار تنظیم باد دارند. یعنی شما می توانیم فقط از دمای برس حرارتی مثل اتو مو یا از باد برس حرارتی مثل سشوار یا از هر دو ویژگی به طور هم‌زمان بهره‌مند شوید. این ویژگی کمک می‌کند تا سریع‌تر موهایتان را صاف کنید.

بهترین مارک برس حرارتی

در بازار ایران، برندهای متفرقه و حتی ناشناس برس حرارتی به فروش می‌رسد. اگرچه ممکن است برخی از این برس‌های حرارتی با مارک ناشناس قیمت ارزان‌تری داشته باشند، اما به همان میزان عمر کوتاه‌تری نیز دارند. در واقع ممکن است دستگاه به‌ سرعت خراب شود و هزینه شما از بین برود. بنابراین توصیه می‌کنیم در ادامه مقاله با سه تا از بهترین مارک برس حرارتی آشنا شوید تا بهترین خرید را تجربه کنید.

برس حرارتی رمینگتون

یکی از بهترین برندهای این دستگاه در دنیا، برس حرارتی رمینگتون است. این برس حرارتی، درجه حرارت قابل تنظیمی دارد و شما می توانید با توجه به جنس و نیاز موهایتان، بهترین درجه دما را انتخاب کنید. صاف کردن موها با برس حرارتی رمینگتون به معنای از بین رفتن حجم طبیعی موها نیست. در واقع این دستگاه موها را کاملا صاف میکند، اما باعث از بین رفتن حجم و درخشش موها نمی‌شود.

برس حرارتی پروویو

یکی دیگر از برندهای خوب و باکیفیت برس حرارتی، برند پروویو است. این برس حرارتی دمای قابل تنظیمی دارد و شما می‌توانید میزان درجه دمای آن را با توجه به میزان نازک یا ضخیم بودن تار موهایتان انتخاب کنید. این دستگاه طراحی ارگونومیک دارد و به سرعت گرم و قابل استفاده خواهد بود.

 برس حرارتی بابیلیس

یکی از برندهای قدیمی و معروفی که همیشه در لیست لوازم برقی شخصی قرار دارد، برند بابیلیس است. برس حرارتی بابیلیس کیفیت بالایی دارند و دمای آن قابل تنظیم خواهد بود. شما می‌توانید میزان دمای دستگاه را روی صفحه ال‌ای‌دی مشاهده کنید. همچنین دستگاه با فناوری تولید یون ساخته شده که مانع از بین رفتن رطوبت طبیعی و درخشش موها می‌شود.

۳. دستگاه فر کننده مو و ویژگی‌های آن

لوازم آرایشی برقی زنانه

در گذشته دستگاه فر کننده مو به بابیلیس معروف بود، اما این روزها همه می‌دانند که بابیلیس نام یک برند تولیدکننده لوازم شخصی برقی است. معمولاً دستگاه فر کننده مو از یک فلز تشکیل شده که تماس مستقیم آن با مو، باعث فر شدن موها می‌شود. از این جهت بهتر است سراغ دستگاه فر کننده مو جدید و مدرنی بروید که دمای فلز و دستگاه قابل تنظیم باشد. در این صورت آسیب بسیار کمتری به موهایتان وارد می‌شود و موهای ضخیم نیز به راحتی با حرارت دستگاه فر می‌شوند.

بهترین مارک دستگاه فر کننده مو

همانطور که می‌دانید، دستگاه فر کننده مو انواع متفاوتی دارد. یکی از جدیدترین دستگاه‌های فر کننده مو به گونه‌ای طراحی شده که مو داخل دستگاه قرار می‌گیرد و همراه با باد ملایم و گرم و چرخش دستگاه، با آسیب بسیار کمتری فر می‌شود. نوع دیگر دستگاه فر کننده مو، دستگاه ویو مو نام دارد.

دستگاه ویو مو شامل دو صفحه مواج است که مو داخل آن قرار می‌گیرد و همراه با حرارت، ویو می‌شود. ساده‌ترین و کلاسیک‌ترین نوع دستگاه فر کننده مو، همراه با یک میله فلزی است که باید مو را دور آن بچرخانید. در ادامه مقاله به معرفی بهترین مارک دستگاه فر کننده مو می‌پردازیم تا خرید آسان‌تری را تجربه کنید.

دستگاه فر کننده مو مک استایلر

برند مک استایلر، دستگاه‌های فر کننده مو متنوع دارد. در واقع تنوع دستگاه‌های این برند، باعث شده تا فرصت انتخاب شما برای خرید بهترین دستگاه فر کننده مو بیشتر شود. این دستگاه بدنه و میزان حرارت استانداردی دارد و به موها آسیب نمی‌رساند. بنابراین دستگاه فر کننده مو مک استایلر می‌تواند انتخاب خوبی برای مصرف در خانه باشد.

همچنین برای مشاهده سایر محصولات این برند، می‌توانید به صفحه سشوار مک استایلر در سایت مو تن رو مراجعه کنید.

 فرکننده مو پرومکس

برند پرومکس، یکی از بهترین مارک لوازم برقی مو در ایران است. دستگاه فر کننده مو این برند، به سرعت گرم و قابل استفاده می‌شود. همچنین بدنه دستگاه فر کننده مو پرومکس، به‌گونه‌ای تهیه شده که آسیبی به موها نرساند. بهتر است بدانید که دمای حرارت برخی از دستگاه‌های فر کننده مو پرومکس قابل تنظیم است و شما می‌توانید میزان دمای مورد نیاز را برای فر کردن موهایتان انتخاب کنید.

دستگاه فر کننده مو فیلیپس

فیلیپس یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوازم شخصی برقی است و جز بهترین مارک لوازم برقی مو در دنیا و ایران نیز یاد می‌شود. در گذشته دستگاه فر کننده مو فیلیپس، بدون تنظیم درجه حرارت بود. اما نسل جدید دستگاه‌های فر کننده موی فیلیپس، قابلیت تنظیم درجه حرارت دما و القای کراتین برای محافظت بیشتر موها را دارند. در نتیجه موهایتان پس از استفاده از دستگاه فر کننده مو فیلیپس آسیبی نخواهد دید.

۴. اتو مو + راهنمای خرید

لوازم برقی آرایشی عروس و لوازم برقی شینیون

اتومو، نحوه صاف کردن موها را راحت‌تر کرده است. با این حال شما باید برای افزایش سلامت موهایتان حتماً باید نکاتی را پیش از خرید اتو مو بدانید. در صورتی که موهای ضخیم و بلندی دارید، حتماً اتو مویی با صفحه پهن و بزرگ تهیه کنید. اما اگر موهایتان کوتاه و تار موهایتان نازک است، اتو مویی کوچک با صفحه باریک بخرید.

پیش از خرید اتو مو باید بدانید که هر یک از این دستگاه‌ها جنس صفحه متفاوتی دارد. بهترین اتو مو همراه با صفحه سرامیکی است که آسیب کمتری به موها می‌رساند و به راحتی موها را صاف می‌کند. همچنین اگر به سلامت موهایتان اهمیت می‌دهید، حتما اتومو با درجه حرارت قابل تنظیم تهیه کنید. در واقع ممکن است دمای زیاد باعث سوختن موهای نازک شود و دمای کم، موهای ضخیم را صاف نکند؛ بنابراین تنظیم درجه دما اهمیت زیادی خواهد داشت.

برخی از دستگاه‌های صاف کننده مو، بدون نیاز به برق هستند و بهتر است بدانید که اتو موهای بدون سیم و شارژی، قدرت کمتری نسبت به اتو موهای برقی دارند. از این جهت شما باید پیش از خرید به این نکات نیز توجه داشته باشید تا هزینه‌تان هدر نرود و بهترین خرید اتومو را تجربه کنید.

بهترین مارک اتو مو

مارک اتو مو مهم است، چرا که حرارت اتو مو در تماس مستقیم با موها قرار دارد. بنابراین در صورتی که اتو مو از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، ممکن است به موها آسیب جدی برساند. از این جهت توصیه می‌کنیم، حتماً پیش از خرید، به نام برند اتومو نیز توجه کنید. در ادامه مقاله، به معرفی سه برند معروف و پرفروش اتومو می‌پردازیم تا خرید بهتر و آسان‌تری را تجربه کنید.

اتو مو رمینگتون

اتو مو رمینگتون انواع متفاوتی دارد و شما می‌توانید بهترین نوع آن را با توجه به جنس موهایتان تهیه کنید. بسیاری از اتو موهای رمینگتون برای کراتین و موهای کراتین شده مناسب هستند. درجه حرارت اتو مو رمینگتون قابل تنظیم است و فقط در عرض ۱۵ ثانیه گرم می‌شود. بنابراین شما می‌توانید به راحتی از این اتو مو استفاده کنید و نگران سلامت موهایتان نیز نباشید.

اتو مو مک استایلر

اتو مو مک استایلر شامل یک نمایشگر LCD است و شما می‌توانید به راحتی درجه حرارت این دستگاه را مشاهده کنید. جنس صفحه بسیاری از اتو مو‌های مک استایلر سرامیکی است که به موها آسیب نمی‌رساند. همچنین اندازه صفحه اتوموهای این برند، متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به ضخامت تار موهایتان، بهترین و مناسب‌ترین نوع را تهیه کنید.

اتو مو بوش

بوش یکی از معروف‌ترین برندهای آلمانی لوازم خانگی است که اتو موی این برند، کیفیت بسیار بالایی در صاف کردن موها دارد. دمای اتو مو بوش قابل تنظیم است و شما می‌توانید با توجه به نیاز و جنس موهایتان، دمای دستگاه را تنظیم کند. صفحه حرارتی دستگاه پوشش سرامیکی دارد که مانع آسیب به موها می‌شود. این برند یک انتخاب مناسب برای صاف کردن مو در خانه خواهد بود.

۵. ماشین ریش تراش و ویژگی‌های آن

لوازم برقی آرایشی (ریش تراش)

ماشین ریش تراش، یکی از مهم‌ترین لوازم برقی آرایشی برای آقایان است. معمولاً بسیاری از دستگاه‌های اصلاح صورت و بدن قیمت نسبتاً بالایی دارند، از این جهت حتماً باید پیش از خرید ماشین ریش تراش براون یا برندهای دیگر، به چند نکته توجه داشته باشید.

یکی از نکاتی که باید پیش از خرید ماشین ریش تراش به آن توجه کنید، نام برند دستگاه است. در صورتی که ماشین ریش تراش با برند متفرقه یا ناشناس تهیه کنید، ممکن است به سرعت خراب شود و پولتان به هدر برود. ماشین ریش تراش باید قدرت بالایی داشته باشد و البته به سرعت نیز شارژ شود‌.

در صورتی که میزان شارژ ماشین ریش تراش کُند باشد، ممکن است شما نتوانید به سادگی با این دستگاه کار کنید. بهتر است دستگاهی تهیه کنید که زیر آب نیز نسوزد و خراب نشود. بهترین دستگاه ریش تراش باید به گونه‌ای باشد که به صورت دستی و حتی اتومات تمیز شود.

بهترین مارک ماشین ریش تراش

پیش از این گفتیم که مارک ماشین ریش تراش تاثیر زیادی در میزان کیفیت آن دارد. توصیه می‌کنیم پیش از خرید دستگاه ریش تراش، حتماً اطلاعات دستگاه را بررسی کنید، چرا که معمولاً قیمت دستگاه ریش تراش نسبتا زیاد است. بنابراین هرچه اطلاعات شما نسبت به این دستگاه و نام برندهای این محصول بیشتر باشد، خرید بهتری را تجربه خواهید کرد.

 ماشین اصلاح موزر

یکی از قدیمی‌ترین برندهای اصلاح صورت آقایان، ماشین اصلاح موزر است. این برند کیفیت بسیار خوبی دارد و تنوع زیاد آن، به شما فرصت انتخاب بیشتری می‌دهد. برند موزر، در سال‌های اخیر تنظیمات و ساختار دستگاه‌های خود را به‌روز کرده و همه آنچه باید یک دستگاه ریش تراش داشته باشد را این برند فراهم کرده است.

ماشین اصلاح اندیس

یکی دیگر از برندهای معروف ماشین اصلاح، برند اندیس است. این برند تنوع زیادی در تولید انواع ماشین اصلاح صورت و بدن دارد. ماشین اصلاح اندیس از تکنولوژی اصلاح برش مستقیم، ساخته شده است. همچنین جنس تیغه‌های استیل این دستگاه، ضد زنگ است و با آب خراب نمی‌شود. ماشین اصلاح اندیس قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی دارد و یک انتخاب خوب و مناسب برای مصرف خانه و سالن‌های آرایشی خواهد بود.

ماشین ریش تراش براون

ماشین ریش تراش براون، یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برند‌های این دستگاه است. این دستگاه در کشور آلمان با آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شود. ماشین اصلاح صورت براون صفحه نمایشگر دیجیتال دارد و همه ویژگی‌های این دستگاه ضدآب، قابل تنظیم خواهد بود.

۶. اپیلاتور +  راهنمای خرید

وسایل برقی آرایشگاه زنانه

اپیلاتور یک دستگاه برای از بین بردن موهای زائد بدن است. در واقع اگرعلاقه‌ای به ژیلت، لیزر یا وکس ندارید، بهترین دستگاه خانگی از بین بردن موهای زائد، اپیلاتور خواهد بود. دستگاه اپیلاتور به سه نوع چرخشی، موچینی و سیمی تقسیم می‌شود. توصیه می‌کنیم پیش از خرید اپیلاتور باید به نکاتی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، توجه داشته باشید.

پیش از خرید اپیلاتور، حتماً باید به تعداد، موچین‌ها یا تیغه‌های دستگاه، توجه کنید. هر چقدر میزان موچین یا تیغه‌های دستگاه بیشتر باشد، از بین رفتن موهایی که کنار هم قرار دارند، آسان‌تر خواهد بود. دومین نکته که باید به آن توجه کنید، سرعت حرکت اپیلاتور است. هرچه سرعت حرکت اپیلاتور بالاتر باشد، میزان درد کمتر و سرعت از بین رفتن موهای زائد بیشتر خواهد بود.

سعی کنید اپیلاتوری تهیه کنید که لوازم جانبی به همراه داشته باشد. برای مثال شما بتوانید تیغه‌های اپیلاتور را برای از بین بردن موهای پا یا موهای صورت تغییر دهید. برخی از اپیلاتورها ضد آب هستند و برخی دیگر نباید با آب تماس داشته باشند. از این جهت شما باید با توجه به نیازتان آن را تهیه کنید. برخی از دستگاه‌های اپیلاتور شامل یک محفظه یخ هستند که میزان درد را کاهش می‌دهند. همچنین در صورتی که صدای اپیلاتور شما را آزار می‌دهد، حتماً دستگاهی با صدای آرام‌تر تهیه کنید.

بهترین برند اپیلاتور

برخی از خانم‌ها پوست حساسی دارند که ممکن است با انواع مو بر خشک شود، جوش بزند یا حتی حساسیت کند. از این جهت شما باید پیش از خرید اپیلاتور، به نام برند و میزان کیفیت آن توجه زیادی داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است فقط یک بار از دستگاه استفاده کنید و پس از آن، برای همیشه دستگاه را در جعبه قرار دهید.

اپیلاتور براون

یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های اپیلاتور در دنیا، اپیلاتور براون است. برند براون ساخت کشور آلمان است و این برند سعی کرده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت و تهیه لوازم شخصی برقی بهره‌مند شود. اپیلاتور براون، انواع مختلفی دارد که برخی از آنها با برق و برخی دیگر به صورت شارژی کار می‌کند. قدرت اپیلاتور براون بسیار زیاد است و حتی موهای ریز و زیر پوستی را نیز از بین می‌برد. اگر می‌خواهید یک اپیلاتور تهیه کنید، خرید این برند انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

اپیلاتور پاناسونیک

از دیگر برندهای معروف تولید لوازم خانگی دنیا، برند پاناسونیک است که اپیلاتور آن، کیفیت بسیار بالایی دارد. تیغه‌های اپیلاتور پاناسونیک متفاوت و استاندارد است و به راحتی می‌تواند موهای بلند و کوتاه را از بین ببرد. سرعت شارژ اپیلاتور پاناسونیک زیاد است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، موهای زائد بدن خود را به راحتی از بین ببرید.

اپیلاتور رولن

یکی دیگر از اپیلاتورهایی که تکنولوژی خوب و قابل توجهی دارد، اپیلاتور رولن است. جنس موچین استیل این اپیلاتور، ضد آب است و همراه با آب خراب نمی‌شود. معمولاً اپیلاتورهای رولن، شامل ماساژور هستند و کار با این دستگاه‌ها، بسیار راحت خواهد بود. همچنین شارژ این دستگاه سرعت زیادی دارد و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، موهای زائد بدن خود را از بین ببرید.

سوالات متداول از لیست لوازم برقی آرایشی زنانه و مردانه

معمولا خرید این لوازم کمی چالش برانگیز خواهد بود. چرا که برندهای زیاد و متفرقه‌ای در بازار به فروش می‌رسند که ممکن است انتخاب را برای شما سخت کنند. اما هر چه میزان اطلاعات شما بیشتر باشد، هزینه‌ای که صرف خرید دستگاه‌ها می‌کنید، هدر نخواهد رفت. بنابراین توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله برای پاسخ به برخی از سوالات متداول  در مورد بهترین مارک لوازم برقی آرایشی توجه کنید تا خرید آسان و بهتری داشته باشید.

لیست لوازم برقی آرایشی چیست؟

تنوع لوازم برقی آرایشی بسیار زیاد است که در این میان می‌توان به این چند مورد اشاره کرد: سشوار، دستگاه بافت مو، دستگاه حالت دهنده چندکاره مو، برس حرارتی مو، دستگاه فر کننده مو، بیگودی برقی، اتو مو، دستگاه بخور صورت، فرمژه برقی، ماساژور برقی صورت، سنگ پا برقی، فیس براش شارژی، دستگاه لیزر بدن خانگی، بند انداز برقی، ماشین ریش تراش، موزن بینی، گوش و ابرو و اپیلاتور.

چگونه می‌توان بهترین لوازم برقی شخصی اصل تهیه کرد؟

همان طور که می‌دانید، لوازم برقی شخصی تقلبی در بازار زیاد است و ممکن‌ است هر یک قیمت زیادی نیز داشته باشند. از این جهت توصیه می‌کنیم حتماً لوازم برقی شخصی را از جای مطمئن و همراه با ضمانت‌نامه تهیه کنید. برخی از وب‌سایت‌های معتبر، مثل سایت مو تن رو، اصالت و کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کنند و در صورتی که دستگاه مشکلی داشته باشد، شما می‌توانید آن را باز گردانید.

بهترین مارک لوازم برقی آرایشی زنانه و مردانه چیست؟

برندهای زیادی در بازار موجود است و ممکن است هر یک کیفیت بسیار خوبی داشته باشند و نام برند از یاد برود یا چندان معروف نباشد. اما به طور کلی این برندها سال‌ها است که در میان مردم ایران و دنیا شناخته شده‌اند: برند براون، فیلیپس، پرومکس، کیوت اسکین، بابیلیس، تاچ بیوتی، جانسون، موزر، پاناسونیک، دایسون، رمینگتون، پرینسلی، مک استایلر، اندیس و رولن.