زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی عطر ژک ساف (Jacsaf)

wordcamp
9,100
7 دقیقه
معرفی عطر ژک ساف (Jacsaf)

عطر، یک ماده خوشبویی است که برای خوشبو کردن بدن و حتی محیط نیز به کار می رود و عموما از مواد طبیعی یا از ترکیبات اسانس ها، تثبیت کننده ها، حلال ها و ترکیبات معطر نیز متشکل می شود. عموما عطر ها را به صورت گرم و یا سرد می شناسند؛ چرا که در عطرهای سرد از رایحه لیمو، نارنج و یا هندوانه و در عطرهای گرم از شکلات، چوب صندل و یا ادویه های شرقی استفاده می شود. عطرهای گرم برای فصول سرد سال و عطر های سرد برای فصول گرم ماندگاری بیشتری دارند. عطر زنانه ژک ساف از جمله عطرهایی است که هم برای فصول سرد و هم برای فصول گرم، عطرهایی با کیفیت و با ماندگاری بالا تولید کرده است. عطرهای جیبی ژک ساف، معرف خیلی از افرادی که دنبال عطرهای کوچک و با ماندگاری بالا هستند، می باشد. عطرهای جیبی ژک ساف هم برای آقایان و هم برای بانوان محترم با اشکالی زیبا طراحی شده است. عطرهای ژک ساف با حجم 100 میل، 75 میل و عطرهای جیبی ژک ساف با حجم 20 میل تولید و روانه بازار شده است.


پیشنهاد نویسنده: معرفی 5 عطر اسپرت و یونیسکس


معرفی انواع عطر

افرادی هستند که تفاوت عطر(پرفیوم)، ادو پرفیوم و ادو تویلت را نمی دانند که در ادامه، آن ها را به مختصر توضیح می دهیم.

عطر ها یا پرفیوم ها، از بادوام ترین و بهترین نوع از رایحه ها هستند که دارای 22 درصد اسانس روغنی را به خود اختصاص می دهند و عموما از گرانترین ها در حوزه عطر و ادکلن به حساب می آیند.

ادو پرفیوم ها بعد از پرفیوم ها، دارای 15 الی 22 درصد روغن معطر بوده و دارای ماندگاری بالا  نیز می باشند.

ادو تویلت ها نوع دیگری از عطر ها هستند که دارای 8 تا 15 درصد اسانس روغنی می باشند.

ادکلن ها عموما برای آقایان استفاده شده و در حدود 4 درصد روغن نیز دارند.

راهنمای خرید عطر ژک ساف و قیمت عطر ژک ساف

همانطور که در بالا اشاره شد، خرید عطر و ادکلن برای افرادی که بدنبال بویی خوش هستند و دوست دارند علاوه بر خوشبو بودن،  اعتماد به نفس خود را هم افزایش دهند و جذابتر از دیگران به نظر آیند، امری ضروری است. همیشه پیدا کردن بهترین عطر، ادکلن، ادوپرفیوم و ادو تویلت که مناسب با فصل و رایحه ای باشد که مورد پسند شخص واقع شود و البته قیمت آن هم از نظر اقتصادی با صرفه باشد، کمی سخت می باشد. عطر ژک ساف از جمله عطرهایی است که در حدود 60 نوع عطر با رایحه های مختلف تولید کرده است و از همه مهمتر ساخت کشور ایران  نیز می باشد. قیمت عطر ژک ساف با توجه به کیفیت بالا و ماندگاری فوق العاده، مناسب ارائه شده است که برای خرید اینترنتی عطر ژک ساف می توانید بر روی عکس زیر کلیک نمایید. با خرید عطر ژک ساف می توانید یک هدیه عالی به کسانی که دوستشان دارید، هدیه دهید. البته شاید به نظر خیلی از افراد دادن عطر به عنوان هدیه به معنای جدایی باشد، اما اگر بدنبال چنین تفکرات اشتباهی نباشید، مطمئنا هدیه عطر، می تواند یکی از بهترین ها باشد.

خرید عطر ژک ساف ویژگی های عطر ژک ساف

هر عطری دارای ویژگی های منحصر به فرد برای خود می باشد که در ادامه به معرفی ویژگی های 2 عطر برای خانم ها و آقایان می پردازیم:

یکی از عطرهای خوب برای آقایان که فروش خوبی هم دارد و در دسته ادو پرفیوم ها با حجم 100 میل است، عطر مردانه ژک ساف مدل F713 می باشد. این عطر دارای رایحه گرم و شیرین و البته مقداری تند بوده که دارای سه نت مختلف به هنگام اسپری کردن بر روی بدن می باشد. نت اولیه یا نت آغازین عطر مردانه ژک ساف، ترکیبی از پرتقال ماندارین، نارنج و نت های سبز می باشد و  بعد از مدتی نت آغازین جای خود را  به نت میانی که ترکیبی از فلفل سیاه، هل و نت های گلی است، می دهد. حال هنوز از حال و هوای این رایحه ها  بیرون نیامدید که نت پایانی آن که ترکیبی از وانیل، چوب صندل، چوب گایاک، مشک و عنبر نیز است به شما یک حس و حالی دیگر هدیه می دهد. این موارد گفته شده تمامی ویژگی های عطر ژک ساف نیست، بلکه یکی دیگر از آن ها، شکل ظاهری عطر F713 است که این اعداد و حرف را به رنگ سفید و برجسته، بر روی شیشه حک کرده و باعث بهتر دیده شدن مایع بی رنگ درون عطر می شود. قیمت عطر مردانه ژک ساف مدل اف 713 نسبت به دیگر عطرها مناسب ارائه شده است که برای خرید عطر ژک ساف می توانید از فروشگاه مو تن رو اقدام نمایید.


پیشنهاد نویسنده: ماندگاری عطر با 4 ترفند


خرید اینترنتی عطر مردانه ژک ساف

یکی دیگر از عطرهای ژک ساف که برای خانم ها بسیار مناسب می باشد و به راحتی هم قابل حمل بوده و کم حجم  است و در حدود 20 میل میباشد، عطر زنانه ژک ساف مدل Ella است که این عطر از عطر الین (Alien) برند تیری ماگلر (Thierry Mugler) گرفته شده است. عطر زنانه ژک ساف مدل الا، مناسب تمامی فصول و البته فصول سرد سال است، چرا که دارای رایحه تند، گرم و شیرین نیز میباشد. این عطر کم حجم دارای نت چوب، عنبر و گل یاسمن نیز می باشد. برای خرید اینترنتی عطر زنانه ژک ساف حتما سری به فروشگاه مو تن رو بزنید و عطر های زنانه ژک ساف با کیفیت را از آنجا خریداری نمایید. مطمئن باشید قیمت عطر زنانه ژک ساف آن هم از نوع جیبی، با قیمتی مناسب ارائه شده است.عطر-زنانه-جیبی-اِلآ-ژک-ساف

معرفی برند عطر ژک ساف

  شاید خیلی از افرادی که این مقاله را می خوانند با نام ژک ساف (Jacsaf) آشنایی کافی نداشته باشند. ژک ساف پاریس یک نامی است که شرکت الیزه کیش برای عطر و ادکلن های خود انتخاب کرده است. این شرکت از سال 2001 فعالیت خودش را در زمینه ساخت عطر آغاز کرد و به جز این برند، موسس برندهای Dandelion و Comet نیز می باشد. شرکت الیزه کیش، برای تمامی سلیقه ها بیش از 60 نوع عطر و ادکلن تولید کرده است. یکی از مهمترین دستاوردهای الیزه کیش، کسب دریافت گواهی  GMP(مدیریت تولید خوب) نیز می باشد. ژک ساف توسط بهترین عطرسازان ایرانی و فرانسوی ساخته شده که هم اکنون در دسترس همگان قرار گرفته است. یکی دیگر از موفقیت های الیزه کیش، تولید عطرهای جیبی ژک ساف برای آقایان و مخصوصا خانم ها است که ماندگاری آن ها با توجه به کم حجم بودن، معرف همگان است.

چگونگی استفاده از عطر ژک ساف

بعد از معرفی ویژگی ها و خرید عطر ژک ساف، حالا نوبت به استفاده از این عطرهای خوشبو می رسد. همانطور که شنیده اید، زدن عطر بر روی لباس نه تنها باعث لک شدن می شود، بلکه حتی از ماندگاری آن نیز کم می کند. بهترین محل برای اسپری کردن عطر ژک ساف و یا هر عطر دیگر، نبض ها مانند مچ دست، پشت لاله گوش، گردن، اتصال بازو وساعد می باشد.


پیشنهاد نویسنده: 8 نقطه ای که نپاید عطر بزنید


امیدوارم از این مقاله استفاده لازم را برده باشید،لطفا در صورت استفاده کردن از عطر ژک ساف، نظرات خود را در دیدگاه برای ما ارسال نمایید.