زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

عطر و ادکلن یونیسکس چیست و معرفی بهترین عطر های unisex زنانه و مردانه

1
wordcamp
16,271
4 دقیقه
عطر و ادکلن یونیسکس چیست و معرفی بهترین عطر های unisex زنانه و مردانه

همانطور که خرید عطر اسپرت یا عطر یونیسکس (مشترک بین خانم ها و آقایان) کاری بسیار سخت و پر زحمت است و نیاز به داشتن آگاهی بسیار قبل از خرید دارد، ماندگاری عطر هم از دیگر چالش هایی است که ممکن است به هنگام خرید عطر و ادکلن یونی سکس با آن مواجه شد. حال، با توجه به جستجوهای فراوان برای پیدا کردن عطر اسپرت یا همان عطر یونی سکس که مشترک بین زنان و مردان است، تیم مجله آرایشی و زیبایی مو تن رو، به تحقیق برای چنین عطرهایی برآمده است. برای اطلاع از چنین عطرهایی همراه ما باشید.


پیشنهاد نویسنده: هر آنچه درباره عطر باید بدانید


معرفی بهترین های عطر اسپرت یا عطر یونی سکس

آیا تا به حال از عطر های یونیسکس (عطر اسپرت) که مشترک بین خانم ها و آقایان باشد و دارای ماندگاری بالا هم باشد، استفاده کرده اید؟ در این بخش، عطر های اسپرت مشترک زنانه و مردانه که در جهان نیز مشهور می باشد را به اختصار توضیح می دهیم.

1.عطر یونیسکس CK One

عطر CK One، یک عطر کلاسیک با بوی خنثی است که حتی باعث تحریک  میل جنسی نیز می شود. این عطر با بوی شیرین و خنک، طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. نوت میانی سی کی وان، از  ترنج، یاسمن و عنبر است و برای جشن های شبانه نیز مناسب می باشد. سال تولید این عطر یونیسکس، 1994 نیز می باشد.

عطر یونی سکس سی کی وان


پیشنهاد نویسنده : معرفی بهترین ادکلن زنانه


2. عطر اسپرت Britney Spears Prerogative

عطر یونیسکس Britney Spears Prerogative، یک عطر 24 ساعته است که عنوان عطر احساسی را به خود اختصاص داده است و با رایحه چوب در بازار عرضه شده است. از نوت هایی که در این عطر اسپرت به کار رفته است، می توان به فلفل صورتی،نکتار زردآلو، کف اسپرسو، چوب صندل، عنبر، کرم زعفران،لیلی قرمز و گلبرگ های لاتکس اشاره کرد. سال تولید این عطر به 2018 بر میگردد.

عطر اسپرت britney-inset3.عطر یونیسکس Jo Malone Lime Basil & Mandarin Cologne

عطر اسپرت Jo Malone Lime، یک عطری لوکس با رایحه مرکبات است و دارای بویی تحریک انگیز می باشد و سال تولید آن به 1999 بر می گردد. این عطر خنک و نشاط بخش، مناسب برای افرادی است که قصد دارند، طرف مقابل را عاشق خود نمایند. از نوت های آغازی این عطر، می توان به لیمو ترش، ماندارین،ترنج. رایحه میانی آن، ریحان، زیره سیاه، یاس و زنبق و رایحه پایانی آن هم به نعناع و خس خس اشاره کرد.

عطر یونی سکس jo-malone-inset


پیشنهاد نویسنده: 17 عطر محبوب از دید سلبریتی


4.عطر اسپرت L’Ombre Dans L’eau Eau de Parum

عطر یونی سکس L’Ombre Dans L’eau Eau de Parum، یکی دیگر از عطرهای لوکس با بوی گیاهان سبز است که رایحه آن شیرین، گرم و انرژی بخش است و تولید آن به سال 2010 بر می گردد. نوت میانی این عطر از هل، گل لادن،ترنج، فلفل صورتی، سرو کوهی، زعفران، چای سیاه، مشک، عنبر و وانیل می باشد.

عطر لامبر بیس5.عطر اسپرت Robert Piguet L’Entier fragrance

یکی دیگر از عطرهایی که بوی گرم و دلفریب دارد و بسیار هم مناسب خانم های شیک و امروزی است، عطر یونی سکس Robert Piguet L’Entier fragrance، می باشد. این عطر، با داشتن رایحه ای گرم و احساس انگیز،  تولید سال 2006 است. نوت ابتدایی آن، ترنج، شکوفه و پرتقال، نوت میانی آن رزبلغاری،یاسمن، زنبق و سوسن و نوت پایانی به عنبر، وانیل، مشک و خس خس می توان، اشاره کرد.

عطر اسپرت روبرتامیدوارم  این مقاله برای افرادی که بدنبال عطرهایی خاص و تحریک انگیز هستند، مناسب بوده باشد. لطفا نظرات خود را برای ما ارسال نمایید.


پیشنهاد نویسنده: بهترین روش کاشت مو با FUE و FUT