زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

روتین پوستی جنیفر لوپز، ستاره جذاب هالیوود

wordcamp
751
9 دقیقه
روتین پوستی جنیفر لوپز، ستاره جذاب هالیوود

هرگاه عکسی از جنیفر لوپز در فضای مجازی منتشر می‌شود، روتین پوستی جنیفر لوپز ستاره 52 ساله هالیوود به یک معمای بزرگ تبدیل می‌گردد. این مسئله که جنیفر لوپز، خواننده، بازیگر و مدل 52 ساله در هر لحظه و هر جا می‌درخشد، انکار ناپذیر است. جنیفر نمونه حقیقی از جمله معروف “سن یک عدد است” می‌باشد. اما چگونه یک خانم 52 ساله، با این میزان فعالیت و استرس در کار و زندگی، پوستی به این زیبایی و جوانی دارد؟ اگر می‌خواهید با راز روتین پوستی جنیفر لوپز آشنا شوید و از آن ایده و کمک بگیرید، حتما به ادامه مقاله توجه کنید.

با جنیفر لوپز بیشتر آشنا شوید!

جنیفر لوپز که با نام هنری جی‌لو (JLO) نیز شناخته می‌شود، متولد سال 1969 در نیویورک است. او ابتدا حرفه هنریش را به عنوان رقصنده آغاز کرد. اما طولی نکشید که به عنوان خواننده و بازیگر مطرح هالیوودی شناخته شد.

در این سال‌ها جنیفر به عنوان طراح لباس و صاحب برند لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز مشغول به کار است. این خواننده و بازیگر آمریکایی 52 ساله در دنیا بسیار موفق است و در سال 2021، ارزش دارایی او 400 میلیون دلار اعلام شد.

روتین پوستی جنیفر لوپز چگونه است؟

جنیفر لوپز ادعا می‌کند که زیبایی و جوانی پوستش به دلیل تزریق ژل و جراحی زیبایی نیست. او در مصاحبه مجله مد و فشن Instyle درباره راز زیبایی پوستش می‌گوید: «خواب خوب و کافی برای زیبایی پوست اهمیت دارد. اولین راز زیبایی پوست من، خواب کافی است. من نمی‌توانم این میزان از استرس کار و زندگی‌ام را تحمل کنم. در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت 9 تا 10 ساعت یا در کمترین زمان، 8 ساعت می‌خوابم.»

با این حال روتین پوستی جنیفر لوپز تنها به خواب خوب و کافی خلاصه نمی‌شود. جنیفر به تازگی محصولات مراقبت از پوست خود را با نام JLO Beauty Line در بازار ارائه کرده است. او می‌گوید در کنار خواب کافی، این محصولات که سال‌ها خود از آن استفاده می‌کرده، به زیبا و جوان ماندن پوستش نیز کمک می‌کند.

محصولات آرایشی JLo
محصولات آرایشی JLo-برند شخصی جنیفر لوپز

محصولات زیبایی و مراقبت از پوست جنیفر لوپز شامل سرم پوست، کرم مرطوب کننده، ماسک صورت، کرم دور چشم و… است. روتین پوستی جنیفر لوپز به خواب خوب، کرم ضد آفتاب، سرم پوست، محصولات مراقبت از پوست و Sano که در زبان اسپانیایی به معنای سبک زندگی سالم است، خلاصه می‌شود. در ادامه به هر یک از این موارد می‌پردازیم تا شما بتوانید همچون جنیفر پوستی زیبا و درخشان در هر سنی داشته باشید.

کرم ضد آفتاب یار همیشگی جنیفر لوپز

چرا می‌گوییم کرم ضد آفتاب یار همیشگی جنیفر لوپز است؟ زیرا جنیفر از زمانی که حرفه رقص را به عنوان شغل خود انتخاب کرد، دیگر هرگز کرم ضدآفتاب را از خود دور نکرد. او در مصاحبه‌ای با مجله سلامت بانوان (Women’s Health) می‌‌گوید: «من از 18 سالگی از کرم ضدآفتاب به عنوان کرم مرطوب کننده استفاده می‌کردم.»

در آن زمان، جنیفر با یک متخصص پوست و مو درباره زیبایی و جوان سازی پوستش مشورت کرد. یکی از آن‌ها بوتاکس و دیگری مصرف مداوم کرم ضدآفتاب را توصیه کرد. که البته انتخاب جنیفر، استفاده مداوم از کرم ضدآفتاب بود و این را به همه توصیه می‌کند.

او در ادامه می‌گوید: «استفاده از کرم ضدآفتاب، یکی از بزرگ‌ترین راز زیبایی پوستم است. مردم استفاده از کرم ضد آفتاب را به اندازه کافی جدی نمی‌گیرند. پوست نه تنها از تماس با خورشید، بلکه از تماس با محیط و آلودگی هم آسیب می‌بیند. اما استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب، از بروز بیشتر مشکلات پوستی جلوگیری می‌کند.»

کرم ضد آفتاب SPF50 صورت و بدن اوریفلیم
کرم ضد آفتاب SPF50 صورت و بدن اوریفلیم

روغن زیتون طبیعی‌ترین روتین پوستی جنیفر لوپز

روغن زیتون طبیعی‌ترین روتین پوستی جنیفر لوپز است. جالب است بدانید که ترکیبات تمام محصولات مراقب پوستی JLO از راز زیبایی و سلامت پوست مادر و خاله جنیفر الهام گرفته شده است. این راز چیزی جزء استفاده از روغن زیتون برای پوست نیست.

جنیفر لوپز درباره استفاده از روغن زیتون برای پوست و محصولات پوستی خود می‌گوید: «روغن زیتون برای پوست، یک ترکیب طبیعی است که از آن غافل می‌شویم. روغن زیتون نباید فقط در تهیه سالاد کاربرد داشته باشد. بلکه حتما از آن برای روتین پوستی نیز استفاده کنید.

در تمام محصولات مراقبت از پوست جنیفر لوپز از روغن زیتون استفاده شده است. در واقع روغن زیتون نه تنها برای آبرسانی پوست و مو مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه یک درمان طبیعی برای از بین بردن چین و چروک و جوان سازی پوست است.

ماسک ورقه‌ای راز زیبایی پوست جنیفر لوپز

استفاده از ماسک ورقه‌ای راز زیبایی پوست جنیفر لوپز است. جنیفر پیش از هر مراسم و میکاپی، حتما از ماسک ورقه‌ای استفاده می‌کند. جنیفر از فواید ماسک ورقه‌ای صورت می‌گوید: «وقتی از ماسک ورقه‌ای استفاده می‌کنم، انگار فیشال صورت انجام می‌دهم. ماسک ورقه‌ای پوستم را صاف و لطیف می‌کند.»

در محصولات مراقبت پوستی JLO ماسک ورقه‌ای صورت نیز وجود دارد. ماسک صورت ورقه‌ای JLO یک ماسک چند کاره است. جنیفر اظهار دارد که ماسک‌های صورتش نه تنها پوست را جوان می‌کند، بلکه باعث لیفت صورت نیز می‌شود.

ضرورت مصرف مکمل برای پوست و مو

به نظر جنیفر لوپز، داشتن پوست و موی سالم و جوان بدون مراقبت و توجه به سلامتی امکان پذیر نیست. در واقع مصرف انواع ویتامین و مکمل‌ها باید در روتین پوست و مو قرار گیرد. به عقیده جنیفر، التهاب پوست باعث بروز مشکلات می‌شود.

ضرورت مصرف مکمل برای پوست و مو بر همه آشکار است. جنیفر یک مکمل در محصولات خود نیز به فروش می‌رساند. این مکمل که از روغن زیتون تهیه شده است، همراه با چربی مفید و ضروری برای سلامت، باعث تغذیه سلول‌های پوست و مو می‌گردد. جنیفر می‌گوید: «فلسفه تولید محصولات مراقبت پوست و مو JLO، رسیدن به زیبایی از درون و بیرون است.»

برنامه غذایی جنیفر لوپز

هر زمانی که اخبار زیبایی و جوان ماندن این ستاره هالیوود در رسانه‌ها منتشر می‌شود، برنامه غذایی جنیفر لوپز نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. جنیفر، همچون بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود، زیبایی و درخشش پوست خود را مدیون یک برنامه و رژیم غذایی سالم و مصرف آب فراوان در روز می‌داند.

جنیفر در مصاحبه‌ای درباره جوان ماندن پوستش می‌گوید: «حقیقت دارد! من در طول روز آب زیاد می‌نوشم و مواد غذایی تازه به همراه مقدار زیادی میوه و سبزیجات مصرف می‌کنم. تمام غذایی که می‌خوریم روی پوست ما تاثیر می‌گذارد.»

الکل و دخانیات دشمن پوست

نامزد سابق جنیفر لوپز، الکس رودریگز در مصاحبه‌ای با مجله مد و فشن هارپر بازار (Harper’s Bazaar) اظهار داشت: «جنیفر واقعا به برنامه و سلامت زندگیش اهمیت می‌دهد. او همیشه زمانی برای استراحت خود دارد و معمولا 8 تا 10 ساعت در روز می‌خوابد. جنیفر الکل نمی‌نوشد و سیگار هم نمی‌کشد. او یک زندگی بسیار سالم دارد.»

مصرف الکل و دخانیات دشمن پوست است. افرادی که بیش از حد سیگار می‌کشند یا الکل مصرف می‌کنند، در سنین پایین دچار پیری زودرس پوست می‌شوند. در واقع بروز چین و چروک، پیری زودرس و لک پوستی، با مصرف الکل و دخانیات، ارتباط مستقیم دارد.

تاثیر آرامش در زیبایی پوست جنیفر لوپز

برنامه زندگی یک ستاره هالیوود بسیار سخت و دشوار است و با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شود. مراسم‌های مختلف، ورزش‌های سنگین، آرایش‌ها و محصولات پوستی زیاد که به پوست و مو آسیب می‌رسانند، همه می‌توانند پوست را پیرتر کنند. اما جنیفر بر این باور است که آرامش در زیبایی پوست و مو تاثیر زیادی دارد.

جنیفر درباره ارتباط آرامش و زیبایی پوست می‌گوید: «من مطمئنم که زیبایی از دورن به‌وجود می‌آید. شما باید برای زیبا و جوان ماندن، ذهن، روح و بدنتان را هماهنگ کنید. یکی از رازهای زیبا و جوان ماندن پوستم، مدیتیشن است. زمانی که شما خوشحال هستید و عشق و شادی را احساس می‌کنید، همه شما را زیبا می‌بینند.»

جنیفر در مصاحبه مجله هارپر بازار می‌گوید: «من احساس جوانی می‌کنم و برای من سن یک عدد است. من هر روز جملات مثبت را تکرار می‌کنم. شاید کلیشه‌ای به نظر برسد، اما سن تنها در ذهن شما معنا پیدا می‌کند.» به نظر جنیفر، اگر شما خود را پیر بدانید، پیرتر می‌شوید. اگر خودتان را جوان ببینید، هر روز جوان‌تر و زیباتر خواهید شد.

ترفندهای جنیفر لوپز برای جوان سازی پوست

اگرچه جنیفر تمام مواردی که در بخش بالا ذکر کردیم را به صورت روزانه انجام می‌دهد، اما ترفندهایی برای جوان سازی پوست نیز دارد. جنیفر می‌گوید: «من همیشه بعد از ورزش صورتم را می‌شویم. بعد از عرق کردن، شستن صورت باعث می‌شود که منافذ پوست بسته و تمیز شوند. این کار به سلامت پوستم کمک می‌کند.»

او در مصاحبه با مجله Hello می‌گوید: «من همیشه قبل از استفاده از ماسک ورقه‌ای صورت، پوستم را تمیز می‌کنم. هرگز با آرایش نمی‌خوابم و همیشه پیش از خواب آرایشم را پاک می‌کنم. قبل از خواب از کرم شب برای صورت استفاده می‌کنم تا پوستم آبرسانی شود. در طول روز حتما از کرم ضد آفتاب با SPF استاندارد استفاده می‌کنم تا از پوستم محافظت کنم.»

او در مصاحبه با مجله People بیان می‌کند: «من از اسید گلیکولیک استفاده می‌‌کنم. این محصول به سلامت، پاکسازی و درخشش پوست کمک می‌‌کند.» همچنین جنیفر در روزهای استراحتش هرگز آرایش نمی‌کند تا پوستش استراحت کند. جنیفر در مصاحبه با مجله Instyle می‌گوید: «شغل من طوری است که باید آرایش غلیظ و زیاد در ساعات زیادی از روز داشته باشم. به همین دلیل ترجیح می‌دهم در روزهای بی‌کاری، آرایش نکنم و روتین مراقبت پوستی را انجام دهم.»

جنیفر لوپز، سلبریتی 52 ساله هالیوود، همیشه زیبایی و جوان ماندنش زبانزد خاص و عام است. او علاوه بر ژن خوبی که از مادرش به ارث برده، به سلامت پوستش نیز اهمیت زیادی می‌دهد. ساده‌ترین روتین پوستی جنیفر لوپز خواب کافی و نوشیدن آب فراوان در طول روز است. همچنین جنیفر از معجزه روغن زیتون برای پوست غافل نمی‌شود. به همین دلیل جنیفر همراه با سبک زندگی سالم، به سن عددی خود اهمیت چندانی نمی‌دهد.