زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

لانکوم انتخابی برای چشم هایی که زیبایی را می‌شناسند

3
تیم تحریریه مو تن رو
1,093
10 دقیقه
لانکوم انتخابی برای چشم هایی که زیبایی را می‌شناسند

لانکوم یعنی بهترین. تا به حال به بهترین برای خود فکر کرده‌اید؟ اگر بخواهی بهترین برای خودت فراهم بیاوری، باید این بهترین چه ویژگی داشته باشد؟ باید به چه صورت برای شما به دست بیاید و یا برای شما چه خدمتی را باید انجام دهد که شما لقب بهترین برازنده آن بدانید. وقتی از لانکوم و محصولات آرایشی و بهداشتی لانکوم سخن به میان می آوریم عملا می خواهیم بهترین را در آرایش و میکاپ تعریف کنیم. پس تعریف لانکوم یعنی تعریف بهترین‌ها در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی.

برندشناسی

لانکوم نام خود را از نام یک قصر گرفته است و عملا در همین نام هم نشانی از لاکچری بودن این برند نهفته است. لوازم آرایشی و بهداشتی با برند لانکوم از ده 80 میلادی زیرمجموعه غول تولید کننده لوازم آرایشی یعنی لورآل قرار گرفته. لورآل با خرید تمام برند و کارخانه این برند نه تنها آن را با لورآل ادغام نکرد بلکه این برند را بیش از پیش تقویت نمود و بر بزرگی و قدرت آن افزود.
لورآل بسیاری مارک‌های دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی را هم با همین روش خرید است و همه این برندها در کنار لورآل به حیات خود ادامه می‌دهند.
لانکوم کار خود را با تولید 5 عطر بسیار خاص در 1935 شروع کرد و آنها را در نمایشگاهی در کشور بلژیک عرضه کرد. بعد از آن تقریبا همیشه نام این برند با نوع خاصی از لوکس بودن و تجمل همراه بوده و به ویژه در تولید لوازم آرایشی وبهداشتی نام لانکوم یک گزینه غیر قابل گریز است.

لانکوم

کاربردهای لانکوم

لانکوم هم مانند دیگر برندهای آرایشی و بهداشتی به تولید انواع محصولات برای زیباتر کردن خانم ها می‌پردازد. در همین ابتدای کار باید بگوییم رنگ مویی با نام لانکوم کاملا تقلبی است و ما در مو تن رو تا به حال رنگ مویی با این نام در این برند اورجینال  ندیده‌ایم.
اما لانکوم در کنار مابقی برندهای آرایشی و بهداشتی چه جایگاهی دارد؟ این سوال را باید زمانی بپرسیم که ابتدا بدانیم که از یک برند آرایشی چه می‌خواهیم. این واقعیتی است که این برندی آرایشی درمانی است. به این معنی که شما با استفاده از این برند هم صورت خود را زیبا می‌کنید و هم قدم‌هایی برای زیبا‌تر ماندن صورت خود برم می‌دارید. این به آن معنی است که برند لانکوم هم شما را زیبا می کند و هم شما را زیبا نگه می‌دارد.
این برند میان آرایشگران حرفه‌ای چندان طرفدار ندارد و آرایشگران حرفه‌ای چندان از کرم پودر این برند برای ایجاد یک میکاپ استفاده نمی‌کنند. این موضوع در ایران به بسیار زیاد است، زیرا آرایش‌ها در ایران همواره با بزرگ نمایی همراه است. اما این برند هدف دیگری در آرایش دارد که در ادامه این مقاله به آن می‌پردازیم.
لانکوم برندی برای طبیعی جلوه دادن صورت شماست. طبیعی جلوه دادن صورت در این روش به آن معناست که زیبایی‌های صورت شما باید چنان نمایش داده شود که اثر و رد پایی از دستکاری در آن نمایان نگردد.

لانکوم در گریم

گریم بر پایه نامتعادل سازی و متعادل سازی صورت بنا شده است. به این معنی که بر اساس نقش و فضایی که در برابر دوربین باید ایجاد شود، گریمور به تغییر چهره دست می زند. اگر در گریم شما به دنبال نا‌متعادل سازی صورت باشید لانکوم چندان کمکی به شما نمی کند. اما اگر به دنبال متعادل سازی و رفع عیوب صورت باشید می‌توانید حساب ویژه‌ای روی انواع محصولات آرایشی و بهداشتی  این برند باز کنید. این برند بسیار خاص فرانسوی اوج تعادل را برای صورت‌ها پدید می‌آورد و این یعنی آن که یکی از بهترین‌ها را برای ساخت طبیعی صورت در کار خود دارید.

لانکوم و صنعت فشن

اما اوج کارایی و توانایی‌های لانکوم در صنعت فشن است. البته از برخی گریم‌های فانتزی فشن که بگذریم باید میکاپ متعادل و در عین حال بی‌عیب و نقص بسیاری از فشن شوهای اروپایی را مدیون این برند و مواد آرایشی خاص آن بدانیم.
در یک فشن شو از آنجایی که زیبایی مانکن‌ها از فاصله بسیار نزدیک در معرض دید همه هستند باید صورت مانکن بسیار بی‌عیب باشد. در عین حال زیبایی مانکن باید به گونه‌ای باشد به اصطلاح گریمورها «گریم لو نرود» و دید مخاطب به خاطر گریم از لباس‌ها به صورت ها متمایل نشود. هر گونه به هم‌ریختگی در این روش می‌تواند برای یک فشن شو یک فاجعه باشد.
لانکوم به گریمورهای فشن این امکان را می‌دهد که علاوه بر بالا بردن جذابیت‌های مانکن‌ها در یک فشن شو، هیچ گونه عیبی در زیبایی افراد برجای نگذارند. اما این قدرت عجیب لانکوم از کجا می‌آید و دقیقا محصولات لانکوم برای صورت شما چه کار می‌کنند؟ این سوالی است که با بررسی چند محصول خاص لانکوم در این مقاله به آن می‌پردازیم.

لانکوم

کرم‌ پودر لانکوم

دو کرم پودر لانکوم در میان محصولات فوندیشن این برند بسیار خاص اند و از همه بیشتر شناخته شده اند. کرم پودرلانکوم مدل TEINT MIRACLE و دیگری کرم پودر لانکوم مدل Teint Idole Ultra Long Wear، هر دو خواص درمانی و آرایشی دارند. این دو کرم پودر همان طور که از نامشان پیداست یکی برای از بین بردن خطوط صورت و دیگری برای پوشاندن نواقص صورت است. کرم پودر لانکوم میراکل یا معجزه به شدت می تواند صورت شما را جوان کند و تازگی و طراوت را در اوج خود برای صورت شما به ارمغان بیاورد. میراکل تینت می‌تواند صورت شما را در چند دقیقه به صورت بسیار زیبایی و کاملا بدون خطوط و بسیار جوان نشان بدل کند.
همین توانایی جوان سازی پوست و از بین بردن خطوط در کرم پودرTEINT MIRACLE  سبب می‌شود بسیاری از خانم‌ها بدون محدودیت سنی به سراغ این این کرمپودر بروند و آن را برای هر موقعیتی که برایشان مهم است استفاده کنند.
کرم پودر Teint Idole Ultra Long Wear  هم دیگر کرم پودری است که این برند برای پوشانندگی بالا درست شده است این کرم پودر برعکس میراکل که شیدهای رنگی محدودی دارد بسیار شیدهای رنگی پرتعدادی دارد و هر یک از آن‌ها برای رنگ پوست خاصی می‌تواند کارایی بالایی داشته باشد. برعکس میراکل این کرم پودر بیشتر توانایی خود را در پوشانندگی و دوام گذاشته است و بیشتر به پوشش عیوب صورت می‌پردازد.
هر دو این کرم پودرها بافتی فوق‌العاده سبک دارند و صورت شما را به اوج زیبایی می‌رسانند بی آنکه مزاحمتی روی پوست شما ایجاد شود.

ما در بلاگ مو تن رو روش شناخت انواع کرم پودر را توضیح داده ایم که یکی از مهمترین آنها روش  انتخاب کرم پودر لانکوم است حتما این مطلب را هم بخوانید

لانکوم

کرم پودر لانکوم TEINT MIRACLE  و سلبریتی‌های بین‌المللی

هنر ساده و درعین حال بسیار پیچیده طبیعی جلوه دادن صورت در کرم پودر TEINT MIRACLE  تا به آنجاست که این کرم پودر بهترین انتخاب برای آرایش عروس سلطنتی بریتانیا بود. بله، کیت میدلتون در عروسیش یا پرنسس ویلیام برای آرایش ساده و در عین بسیار زیبای خود از کرم پودر TEINT MIRACLE استفاده کرد. شما در صورت کیت، در روز عروسی سلطنتی هیچ گونه ناهنجار آزاردهنده نمی‌بینید. صورت زیبای کیت میدلتون با استفاده از این کرمپودر بسیار خوب  این برند توانست به اوج معصومیت و زیبایی برسد و در عین حال زیبایی فوق العاده طبیعی کیت میدلتون را به رخ مردم دنیا بکشد.
اما کار کرم پودرTEINT MIRACLE ل به همین جا ختم نشد این برند در یک انتخاب هوشمندانه از جولیا رابرتز برای معرفی این کرم پودر شاهکار خود دعوت به همکاری کرد و جولیا رابرتز به معرف این کرم پودر بسیار خوب این برند شد. در پوسترهای تبلیغاتی کرم پودر لانکوم مدل TEINT MIRACLE صورت جولیا رابرتز با این کرم پودر به اوج زیبایی خود رسیده است.

لانکوم

ریمل لانکوم

ریمل لانکوم یکی دیگر از مواردی است که این برند در ساخت آن سنگ تمام گذاشته است. این برند چند مدل ریمل دارد اما شاخص‌ترین آنها ریمل Grandiose لانکوم پاریس است. همه ریمل‌هایی که شما تا حال مصرف کرده اید برسی با بدنه صاف داشته‌اند، اما این بار بدنه برس این ریمل را با یک خمیدگی طراحی کرده است. به این صورت بی‌آنکه خود برس را دچار دگرگونی کند و از کیفیت برس‌های کلاسیک ریمل چیزی بکاهد، کاری کرده است که به راحتی ریمل روی انحنای چشم شما برس قرار بگیرد و پرپشتی بلندی و رنگ بسیار مشکی جذاب را برای صورت شما به ارمغان بیاورد.

لانکوم

عطر لانکوم

لانکوم در تولید عطر چند نکته را به شدت مورد نظر دارد. اول آن که بیشتر عطر و ادکلن‌‌های این برند  زنانه هستند و تنها 4 یا 5 عطر مردانه در ردیف های عطر لانکوم می‌بینید. عطر لانکوم یک شاهکار اروپایی است اما رایحه‌های تولید شده در عطر لانکوم از جایی به غیر از اروپا نشأت می‌گیرند.
عطر  این برند شاهکاری است از بوهای شرقی و اغوا کننده. لانکو تنها در ادوپرفیوم  ترزور میدنایت رز اندکی ترکیبات بویایی چوب را به کار برده است عطر زنانه Lancôme Trésor Midnight Rose for women یکی از معدود عطرهای زنانه  این برند است که اندکی بوی چوب را در ساختار رایحه خود دارد.
عطرهای لانکوم بیش از هر چیز به دنبال ایجاد حس زنانگی در رایحه خود هستند و برای همین از بوهای شرقی و گلی به میزان بسیار زیادی در ساختار عطر و ادکلن‌های لانکوم به کار رفته است.
لانکوم در بیشتر مواد عطرهایی مناسب شب و فصل های سرد سال تولید کرده است بوهایی سنگین و در عین حال فوق العاده ماندگار که می‌توانند رایحه شما را به بهترین بوهای گلستان های آسیایی و حاشیه مدیترانه تغییر دهد.

نکته آخر

در مو تن رو و معرفی های جامعی که درباره‌ برندهای گوناگون انجام می‌دهیم بسیاری به این نکته اشاره می کنیم که این برند برای کی و کجا بهترین کارکرد را دارد و استفاده از برندی خاص در کجا تنها حرام کردن محصولات آرایشی و بهداشتی است.
این برند برای کجاست و چه وقتی باید از آن استفاده کرد؟
لانکوم بهترین گزنه برای زمانی است که شما از نزدیک دیده می‌شوید. بهترین جایی که این موضوع شکل می‌گیرد جلسات کاری بسیار خاص است. صورت شما با میکاپ حرفه‌ای که لاین برند سازنده مواد آن باشد در اوج شادابی، سلامت و جلوه گری ظاهر می‌شود. زیرا  این برند علاوه بر زیبایی درمان بهبودی خود پوست شما را در صدر کار های خود قرار داده است. پس شما با استفاده از کرم پودر ریمل و رژلب های فوق العاده عالی لانکوم می‌توانید به یکی از بهترین کیفیت های آرایشی برای نما های نزدیک دست بیابید.
اما در این جلسات کاری بسیار مهم خود از عطر لانکوم استفاده نکنید. این جلسات اغلب در روز ها برگزار می‌شود ولی رایحه این عطر بیشتر برای شب و عصر است. پس از ادکلن‌های کمی خنک تر و با رایحه های جنگلی و چوبی در روز استفاده کنید.
اما شام های کاری و قرارهای شام در رستوران های شیک و با کلاس محل درخشیدن شما با تمام محصولات لانکوم است. لانکوم از عطر و کرم پودر و رژلب و سایه و پنکیک تا پودرهای کانتورینگ همه و همه تیم آرایشی بی‌نظیری را می‌سازد که می‌تواند شما را به نگین شب‌چراغ یک شام شاهانه بدل کند.
این برند برای اوج کلاس و تجمل است وقتی که می‌خواهید به چشمان موشکاف و ریزبین زیبا جلوه کنید. پس در انتخاب لانکوم مهم این است که به خود اهمیت دهید.

[review]