زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آرایش مناسب هنگام استفاده از لنز رنگی

wordcamp
579
10 دقیقه
آرایش مناسب هنگام استفاده از لنز رنگی

برای ایجاد یک ظاهر متفاوت نسبت به همیشه، کارهای زیادی وجود دارد که سراغ آنها بروید. برای مثال، رنگ‌کردن مو یکی از کارهایی است که می‌تواند باعث ایجاد تغییر، از مقدار کم تا زیاد، در چهره شود. میزان تغییر چهره به کمک رنگ مو، بستگی به درجه تغییر رنگ اصلی آن دارد. اگر دوست ندارید از مواد شیمیایی مثل پودر دکلره و رنگ مو استفاده کنید، برای ایجاد ظاهر متفاوت کوتاهی مو گزینه خوبی می‌تواند باشد؛ اما گاهی اوقات ممکن است پس از این تغییرات از انجام آنها پشیمان شوید؛ چرا که یا راه بازگشت ندارند و یا موجب آسیب به سلامت مو خواهند شد. یکی از راه‌های موقتی که منجربه تغییر زیادی در چهره می‌شود، استفاده از لنز رنگی است. لنزهای رنگی تنوع رنگی بالایی دارند، پس می‌توانید رنگ چشم‌هایتان را به هر رنگی که دوست دارید تغییر دهید. در این مطلب قرار است تا در مورد آرایش با لنز رنگی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

استفاده از لنز رنگی برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از آشنایی در مورد آرایش با لنز رنگی بهتر است تا مشخص کنیم که چه کسانی می‌توانند از لنز رنگی استفاده کنند. هر شخصی برای تغییر رنگ چشم خود می‌تواند به سراغ لنز رنگی برود. از لنزهای رنگی برای قرار، مهمانی و مناسبت‌های خاص مثل هالووین استفاده کنید تا با ظاهری متفاوت نسبت به همیشه در این موقعیت‌ها حضور یابید. لنز رنگی تغییری در دید ایجاد نمی‌کند و رنگ محیط را عوض نخواهد کرد. پس نگران این موضوع نباشید. بعضی از لنزهای رنگی علاوه بر تغییر رنگ چشم، طبی هم هستند. لنزهایی که هم طبی و هم رنگی هستند برای کسانی که چشم‌های ضعیفی دارند گزینه مناسبی‌ خواهند بود. قبل از خرید این لنزها، برای تعیین نمره چشم حتما به یک اوپتومتریست یا چشم پزشک مراجعه کنید. لنزهای رنگی در دو نوع شفاف و مات تولید می‌شوند. لنز رنگی شفاف تغییر رنگ کمتری دارد و برای کسانی که رنگ چشم آنها روشن است مناسب است. لنزهای مات تنوع رنگی بالایی دارند و هرکسی با هر رنگ چشمی می‌تواند از آنها استفاده کند. آرایش مناسب لنز رنگی بستگی به رنگ نهایی چشم شما خواهد داشت.

اگر دوست دارید در مورد لنز رنگی بیشتر بدانید تا انتخاب برای شما راحت‌تر شود و هوشمندانه سراغ خرید آنها بروید، پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله دیگری به نام «لنز رنگی را چگونه انتخاب کنیم؟» که در مورد همین موضوع در مجله اینترنتی مو تن رو نوشته شده است مطالعه کنید.

نکات مهم برای انتخاب لنز رنگی

در این بخش قرار است تا با یک سری نکات و معیار مهم در مورد انتخاب لنز رنگی آشنا شوید.

یک لنگه لنز رنگی آبی از نزدیک روی دست
شکل ظاهری یک عدد لنز رنگی آبی
  • در مرحله اول به یک اوپتومتریست یا چشم پزشک مراجعه کنید. آنها با معاینه چشم شما، بهترین محصول را که با مشخصات چشم شما هماهنگی داشته باشد معرفی خواهند کرد.
  • لنز رنگی انتخابی شما باید راحت باشد و هنگام گذاشتن آن روی چشم و برداشتن آن نباید دچار درد چشمی شوید.
  • برای انتخاب بهتر رنگ لنز، رنگ پوست و موی خود را در نظر بگیرید. اگر پوست روشن و موی مشکی دارید، لنز آبی و طوسی برای شما مناسب است. لنزهای سبز، آبی و فیروزه‌ای برای پوست‌های برنزه پیشنهاد می‌شود. برای پوست تیره و موهای قهوه‌ای، لنزهای عسلی، فندقی و قهوه‌ای انتخاب خوبی خواهند بود.
  • آرایش و رنگ لوازم آرایش خود را در نظر داشته باشید. برای ست آرایش با لنز رنگی، رنگ آرایش باید مکمل رنگ چشم شما باشد.
  • رنگی که برای لنز انتخاب می‌کنید بهتر است با حال‌وهوا و شخصیت همیشگی شما مطابقت داشته باشد. مثلا اگر شخص پر جنب‌وجوشی هستید، سراغ رنگ‌هایی که شما را آرام نشان می‌دهند نروید.

آرایش مناسب لنز رنگی

در این بخش درمورد آرایش با لنز رنگی صحبت خواهیم کرد. همان‌طور که اشاره کردیم، مدل آرایش مناسب لنز رنگی به رنگ چشم شما بعد از گذاشتن لنز بستگی دارد.

آرایش مناسب لنز رنگی آبی

اگر انتخاب شما برای لنز رنگی، رنگ آبی است، آرایش چشم با رنگ‌های گرمی مثل قهوه‌ای بهترین انتخاب برای رنگ آرایش شما خواهد بود. این رنگ، چشم‌های شما را نافذتر نشان خواهد داد. ابتدا دست‌هایتان را به خوبی بشویید. یکی از لنزها را از جای خود خارج کنید و با محلول تمیز‌کننده به خوبی آن را تمیز کنید و به کمک انگشت آن را داخل چشم خود قرار دهید. چندبار پلک بزنید تا اطمینان پیدا کنید لنز به درستی سر جای خود قرار دارد و چشم شما را اذیت نمی‌کند. همین کار را برای چشم دیگر هم انجام دهید. حالا شما آماده آرایش هستید.

خرید مایع شستشوی لنز گینزا

مایع شستشوی لنز گینزا برای تمام لنزها قابل استفاده است و هیچ‌گونه حساسیتی برای چشم ایجاد نخواهد کرد. این مایع لنز باعث جلوگیری از خشک شدن لنز و در نتیجه طول عمر بیشتر آن می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و خرید آن، روی عکس کلیک کنید.

همان‌طور که گفتیم آرایش مناسب با لنز رنگی آبی، آرایش چشم قهوه‌ای است. برای این منظور باید چین پلک را با یک رنگ خنثی مثل قهوه‌ای روشن با تناژ طوسی پر کنید. سپس گوشه خارجی چشم را با قهوه‌ای تیره بکشید. برای قسمت میانی پلک از یک قهوه‌ای متوسط کمک بگیرید. سعی کنید رنگ‌ها به خوبی در هم ادغام شوند تا مرزی بین آنها مشخص نباشد. به گوشه داخلی چشم یک رنگ روشن و براق بزنید. همین مراحل را برای زیر چشم تکرار کنید و در نهایت یک خط چشم قهوه‌ای بکشید. برای پلک پایین هم به دلخواه خود می‌توانید از مداد چشم آبی استفاده کنید. برای آرایش لب هم یک رژلب نود بزنید.

آرایش چشم مناسب برای لنز رنگی آبی
آرایش با لنز رنگی آبی

آرایش مناسب لنز رنگی سبز

بهترین رنگ سایه برای آرایش چشم سبز، سایه سبز و طلایی است. ترکیب رنگ سبز تیره و طلایی جلوه بیشتری به لنز رنگی سبز شما می‌دهد، طوری‌که بقیه بیشتر متوجه رنگ سبز چشم شما خواهند شد. مثل بخش قبلی دست‌هایتان رابرای گذاشتن لنز به خوبی بشویید. حواستان باشد تا اثری از صابون یا مایع دستشویی روی دست شما باقی نمانده باشد؛ چرا که بازش سوزش و اذیت شدن چشم خواهند شد. دست‌هایتان را با یک حوله تمیز خشک کنید و شبیه به مراحل قبلی لنزهایتان را بگذارید. کمک گرفتن از میله و پنس لنز، روش دیگری برای گذاشتن لنز است.

خرید میله و پنس لنز

میله و پنس لنز، گذاشتن و برداشتن لنز را آسان کرده و به لنز آسیبی نمی‌رساند. با استفاده از این محصول، از خراش احتمالی لنز به وسیله ناخن جلوگیری کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و خرید آن، روی عکس کلیک کنید.

برای آرایش چشم ابتدا نیاز به یک پلک آماده دارید. کمی کانسیلر به پشت پلک بزنید و آن را خوب پخش کنید؛ سپس برای جلوگیری از این‌که کانسیلر بین خطوط پلک نرود، آن را با پودر آرایشی سر جای خود فیکس کنید. حالا پلک شما آماده آرایش است. چین پلک را با یک رنگ قهوه‌ای روشن پر کنید. براش سایه را داخل چین پلک به حالت رفت و برگشتی تکان دهید. گوشه خارجی چشم را با یک سایه قهوه‌ای تیره به شکل مثلثی بکشید. روی پلک را سایه سبز تیره بزنید و برای گوشه داخلی چشم از سایه طلایی اکلیلی استفاده کنید. تمام مراحل را برای پلک پایین هم اجرا کنید و در نهایت خط چشمی نازک و ریمل بزنید. برای رژلب و رژگونه به سراغ رژهایی با تناژ نارنجی بروید.

آرایش چشم مناسب برای زمان استفاده از لنز رنگی سبز
آرایش چشم مناسب لنز رنگی سبز

آرایش مناسب لنز رنگی طوسی

بهترین انتخاب برای آرایش با لنز رنگی طوسی، آرایش اسموکی یا استفاده از رنگ‌های نقره‌ای و دودی است. این رنگ‌ها باعث بیشتر دیده شدن رنگ طوسی چشم خواهند شد. تمام مراحل قبل را برای گذاشتن لنز انجام دهید. به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از گم شدن و کثیف شدن لنز، زیر دست خود یه حوله یا پارچه تمیز بگذارید تا اگر لنز از دست شما افتاد، آسیبی به آن وارد نشود.

آماده‌سازی پلک را به روشی که در بخش قبل توضیح دادیم انجام دهید. برای عمق دادن به چشم چین پلک را با یک رنگ خنثی پر کنید. این کار در تمام مدل‌های آرایش چشم لازم است تا انجام شود. البته برای این آرایش می‌توانید سراغ رنگ قهوه‌ای که تناژ آجری یا قرمز دارد هم بروید. سپس روی پلک را به دقت تیره کنید. کار کردن با سایه رنگ تیره مشکل‌تر از رنگ روشن است، پس تمام دقت خود را به کار بگیرید. بهتر است اول آرایش چشم را انجام دهید تا اگر سایه روی صورتتان ریخت، بتوانید آن را با آرایش پاک‌کن تمیز کنید. زیر چشمتان هم به دقت تیره کنید. اگر چشم‌های کوچکی ندارید، می‌توانید داخل چشم‌هایتان را هم با یک مداد مشکی، تیره کنید. برای رژلب از یک برق لب یا رژلب مایع کم‌رنگ براق استفاده کنید.

آرایش چشم مناسب زمان استفاده از لنز طوسی
آرایش چشم مناسب لنز رنگی طوسی

آرایش مناسب لنز رنگی عسلی

آرایش اسموکی یک ایده خوب برای چشم‌های عسلی است. وقتی از لنز رنگی عسلی استفاده می‌کنید، سراغ رنگ‌های دودی و مشکی نروید. آرایش اسموکی را با قهوه‌ای تیره و تناژ قرمز انجام دهید و درنهایت یک رژلب قرمز خوش‌رنگ بزنید. البته یک خط چشم مشکی آرایش چشم شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

خرید خط چشم ژلی کاسه ای میبلین مدل Lasting Drama شماره 01 رنگ Noir Black

خط چشم ژلی کاسه‌ای میبلین بافت سبکی دارد. استفاده از این محصول به کمک قلم مخصوص آن بسیار آسان است. این خط چشم ضد آب بوده و ماندگاری بالایی دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و خرید آن، روی عکس کلیک کنید.

سخن پایانی

لنز رنگی محصولی برای ایجاد تغییر موقت چهره است. برای خرید لنز رنگی حتما از فروشگاه معتبر خرید کنید و به هر جایی اعتماد نکنید. استفاده از لنز رنگی نامرغوب باعث بروز مشکلات جبران‌ناپذیری خواهد شد. ما در این مطلب در مورد لنز رنگی و آرایش با لنز رنگی صحبت کردیم. اگر شما هم در مورد این موضوع نظری دارید و یا می‌خواهید نکته‌ای به آن اضافه کنید، خوشحال می‌شویم تا آن را با ما و دیگران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد آرایش با لنز رنگی

چه کسانی می‌توانند از لنز رنگی استفاده کنند؟

هر کسی که بخواهد رنگ چشم خود را به طور موقت تغییر دهد می‌تواند از لنز رنگی استفاده کند. لنز رنگی را باید با تایید چشم پزشک و از جای معتبر خرید.

آرایش با لنز رنگی آبی چگونه باید باشد؟

برای آرایش با لنز رنگی آبی سراغ رنگ‌های قهوه‌ای بروید. الیته می‌توانید کمی از رنگ آبی هم در آرایش خود استفاده کنید.

آرایش با لنز رنگی سبز چگونه باید باشد؟

وقتی از لنز رنگی سبز استفاده می‌کنید، سایه سبز و طلایی را فراموش نکنید. این ترکیب رنگی رنگ چشم‌های شما را جذاب‌تر خواهد کرد. برای رژ لب و رژگونه سراغ رنگ‌هایی با تناژ نارنجی بروید.

آرایش با لنز رنگی طوسی چگونه باید باشد؟

استفاده از رنگ‌های نقره‌ای، دودی و مشکی برای لنز رنگی طوسی بسیار جذاب خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم برای این آرایش از یک برق لب یا رژلب مایع کم رنگ و براق استفاده کنید.