زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

دیزاین ناخن 2021 + معرفی چند مدل ترند

wordcamp
357
7 دقیقه
دیزاین ناخن 2021 + معرفی چند مدل ترند

برای تغییر روحیه‌ی و زیباتر جلوه کردن دستان خود می‌توانید از ایجاد تغییراتی در دیزاین ناخن خود بهره بگیرید. هر سال برای طراحی و دیزاین ناخن طرح‌هایی ترند می‌شود که می‌توانید برای اینکه هم به روز باشید و هم ناخن‌های زیبایی داشته باشید از این طرح‌ها استفاده کنید. ما در اینجا به چند طرح ناخن که در سال 2021 محبوب شدند می‌پردازیم.

دیزاین ناخن ورگن مدل GS127
خرید دیزاین ناخن ورگن مدل GS127

چند طرح و رنگ ترند سال 2021 برای دیزاین ناخن

دیزاین متالیک

می‌توانید با استفاده از لاک طلایی و نقره‌ای رنگ زیبایی به ناخن‌های خود بدهید. این رنگ لاک روی ناخن‌های مربعی حالت و رنگ جذابی خواهد داشت. حتی می‌توانید با استفاده از ورق‌های طلایی یا نقره‌ای و تزئین بخشی از ناخن جلوه‌ی خوبی به آن ببخشید. یا حتی می‌توانید این جلوه‌ی براق را فقط بر روی بالای ناخن اجرا کنید.

دیزاین متالیک نقره‌ای برای سال2021
طرح ناخن 2021: دیزاین متالیک ناخن

ایجاد رگه‌های براق

چه دیزاین براق دوست داشته باشید چه نه، این دیزاین را گهگاه امتحان می‌کنید چون با هر روحیه و سلیقه‌ای سازگار است و تنوع و زیبایی خوبی به ناخن می‌بخشد.

دیزاین ناخن به روش فرنچ

کمتر کسی پیدا می‌شود که از فرنچ خوشش نیاید. روش دیزاین فرنچ به سلیقه و انتخاب خودتان بستگی دارد. می‌توانید هم با لاک براق هم با لاک مات این کار را انجام دهید و در هر دو مورد نتیجه بسیار زیباست. استفاده از لاک به رنگ‌های مختلف برای فرنچ هر انگشت نیز دیزاین محبوبی است که از ترکیب طرح کلاسیک فرنچ با لاک‌های شاد روی ناخن ایجاد می‌شود.

دیزاین فرنچ
طرح ناخن 2021: طراحی و دیزاین فرنچ روی ناخن

دیزاین ناخن با هاله‌ای از رنگ سبز کدر

رنگ سبز کمرنگ که شبیه خاکستری دیده می‌شود یکی از رنگ‌های ترند سال 2021 برای طراحی ناخن است. از این رنگ به نام “سبز هانتر” یاد می‌شود.

دیزاین ترکیب مات روی ناخن

ترکیب لاک براق و مات که قسمت بالای ناخن یک نوار مات دارد یا به عکس یکی دیگر از طرح‌های مورد پسند در سال 2021 است. این دیزاین ناخن یادآور یک مسیر برفی در بین جنگل است.

ترکیب لاک مات و براق
طرح ناخن 2021: دیزاین لاک براق و مات

دیزاین ناخن با لعاب رنگ قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ی اسپرسو برای دیزاین ناخن یک فنجان قهوه‌ی گرم را به یاد شما می‌آورد که هنگام عصر به همراه مطالعه‌ می‌نوشید و انرژی فوق العاده‌ای به شما می‌بخشد.

رنگ قهوه‌ای روی ناخن
طرح ناخن 2021: دیزاین ناخن با لاک رنگ قهوه‌ای

دیزاین ناخن با رنگ‌های شاد

یکی از زیباترین طرح‌ها برای ناخن استفاده از رنگ‌های شاد لاک برای رنگ آمیزی است. این رنگ‌ها که به رنگ‌های پاستیلی معروفند بیشتر مناسب فصل تابستان هستند و جلوه‌ی خوب و شادی به ناخن‌ها می‌بخشند.

رنگ‌های پاستیلی برای دیزاین ناخن
طرح ناخن 2021: دیزاین ناخن با رنگ‌های پاستیلی

استفاده از لاک بی‌رنگ یا نود برای دیزاین ناخن

اگر می‌خواهید تنوع همراه با سادگی را برای ناخن خود تجربه کنید لاک بی رنگ (نود) مناسب‌ترین انتخاب است.

لاک ناخن صدفی بی اند دی
خرید لاک ناخن صدفی بی اند دی

طرح رنگین‌ کمان روی ناخن

رنگین‌ کمان فقط در آسمان دیده نمی‌شود. گاهی برای اینکه طراحی جذابی داشته باشید می‌توانید از رنگ‌های مختلف به صورت رنگ‌های موجود در رنگین‌ کمان برای رنگ آمیزی ناخن خود استفاده کنید.

طرح رنگین کمانی
طرح ناخن 2021: دیزاین رنگی با ترکیب رنگ‌های شاد

طراحی گل بر روی ناخن

کشیدن گل‌های زیبا بر روی یک بیس سفید یا صورتی صدفی روی ناخن شاید در تابستان ترند باشد ولی می‌تواند در زمستان هم به زیبایی تابش خورشید در فصل سرما به چشم بیاید.

دیزاین ناخن با طراحی گل‌های رنگی
طرح ناخن 2021: دیزاین ناخن با طراحی گل‌های زیبا

دیزاین ناخن با ترکیب رنگ زرد و خاکستری-رنگ‌های سال 2021

می‌توانید برای استفاده از این دو رنگ از خطوط و نقطه‌ها استفاده کنید. هم می‌توانید رنگ پایه‌ی ناخن را زرد/خاکستری انتخاب کنید و روی آن با رنگ دیگر طراحی کنید هم می‌توانید با هر دو رنگ طرح‌های زیبایی روی ناخن اجرا کنید. یا از وسایل طراحی ناخن مانند شابلون‌های ناخن و نگین ناخن برای جلوه‌ی بیشتر و بهتر بهره ببرید.

نگین ناخن ورگن مدل GS118 بسته 12 عددی
خرید نگین ناخن ورگن مدل GS118 بسته 12 عددی

برای اینکه بتوانید مانیکور ناخن را در خانه نیز انجام دهید توصیه می‌کنم مطلب زیر را مطالعه کنید.

طراحی مینیمال روی ناخن

یکی از طرح‌های مورد پسند و ترند سال 2021 اجرای طرح‌های مینیمال است. این دیزاین هم زیبایی خوبی دارد هم به ناخن تنوع می‌بخشد و حتی می‌تواند روی ناخن کوتاه هم اجرا شود.

در این نوشته می‌توانید چند ایده‌ی عالی برای طراحی مینیمال را ببینید.

طراحی مینیمال روی ناخن
طرح ناخن 2021: استفاده از دیزاین مینیمال برای طراحی ناخن

دیزاین ناخن 2021 به تناسب فصل

به جز طرح‌های کلی که ترند سال 2021 هستند، در هر فصل نیز طرح‌هایی برای دیزاین ناخن ارائه می‌شود که می‌تواند تنوع و زیبایی به دستان شما بدهد.

دیزاین ناخن بهاری

معمولا از رنگ‌های ملایم و روشن برای رنگ ناخن در فصل بهار استفاده می‌شود. می‌توانید به این رنگ‌های ملایم تنوع بدهید و دیزاین ناخن را با طراحی گل‌های مختلف یا حتی طرح‌های مینیمال انجام دهید. خوبی طرح‌های گل‌دار یا مینیمال این است که می‌تواند روی ناخن کوتاه هم اجرا شود.

دیزاین ناخن با گل‌
طرح ناخن 2021: دیزاین فلورا مخصوص فصل بهار

طراحی تابستانی

در تابستان استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع بیشتر رایج است. می‌توان هم از یک رنگ روی ناخن استفاده کرد هم اینکه ترکیبی از رنگ‌های شاد را روی ناخن‌ها به کار برد. مثلا می‌توان ناخن یکی از دست‌ها را با لاک رنگ آمیزی کرد و روی ناخن دست دیگر با طرح‌های مختلف مانند تصاویر گل، یا شکل‌های هندسی، خط و نقطه دیزاین خوبی ایجاد کرد.

دیزاین تابستانی
طرح ناخن 2021: دیزاین و طراحی میوه روی ناخن

طرح‌های پاییزی

رنگ‌های نارنجی، قرمز، زرد و قهوه‌ای برای دیزاین ناخن در فصل پاییز بیشتر استفاده می‌شوند. ترکیب این رنگ‌ها نیز نتیجه‌‌ی زیبایی دارد. اگر می‌خواهید دستان شما مورد توجه قرار گیرد می‌توانید برگ‌های پاییزی را روی یکی از ناخن‌های خود طراحی کنید و بقیه را با رنگ دیگری مانند قرمز یا سبز رنگ آمیزی کنید.

دیزاین پاییزی
طرح ناخن 2021: دیزاین پاییزی روی ناخن

طراحی ناخن زمستانی

چند رنگ محبوب این فصل آبی، سرمه‌ای و سفید است که می‌توان از آن‌ها یا به صورت جداگانه استفاده کرد یا ترکیبی از آن‌ها را روی ناخن اجرا کرد. استفاده از طرح‌هایی مانند دانه‌های برفی نیز در فصل زمستان دیزاین خوب و زیبایی به ناخن می‌دهد. رنگ‌های خیلی گرم مانند زرشکی و جگری نیز برای زمستان در طراحی ناخن به کار می‌رود.

دانه‌ی برف در طراحی ناخن
طرح ناخن 2021: دیزاین دانه‌ی برف روی ناخن

پرسش و پاسخ

چگونه دیزاین ناخن را انتخاب کنید؟

انتخاب دیزاین ناخن به فصل، رنگ سال، طراحی لباس و مراسمی که در آن شرکت می‌کنید بستگی دارد. اگر عادت دارید همیشه ناخن خود را طراحی و دیزاین کنید انتخاب طرح به سلیقه و نظر خودتان هم بستگی دارد.

آیا دیزاین ناخن در فصل‌های مختلف فرق می‌کند؟

طراحی ناخن و انتخاب رنگ مورد نظر می‌تواند با تغییر فصل عوض شود. در تابستان رنگ‌های شاد و در پاییز رنگ‌های قرمز و نارنجی همراه با تغییر رنگ برگ درختان می‌تواند روی طراحی ناخن نیز منعکس شود.