زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین روغن برای تقویت ناخن ها

wordcamp
2,309
17 دقیقه
بهترین روغن برای تقویت ناخن ها

ما در طول روز بارها و بارها تصویر خود را در آینه مشاهده می‌کنیم. اما تابحال چند بار به دست‌ها و ناخن‌های خود توجه کرده‌اید؟ روزی چند بار آنها را تماشا می‌کنید و یا از داشتن آنها شکرگزار هستید؟ دست‌ها و انگشتان همان اعضایی هستند که تصور نبودنشان نیز ممکن نیست. همانطور که بهداشت دهان و دندان و زیبایی پوست و مو اهمیت دارد، زیبایی دست‌ها و حفظ بهداشت و نگهداری از انگشتان و آراستن ناخن‌ها نیز اهمیت فراوانی دارد. ناخن‌های زیبا، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی انگشتان و البته دست‌ها دارند. این مطلب به نگهدارنده‌ها و محافظ‌های فیزیکی ناخن اختصاص یافته و کمک می‌کنند تا شما انگشتان و ناخن‌هایی سلامت و در نتیجه دستانی زیباتر داشته باشید.

زیبایی دوچندان ناخن‌ها 

بیشتر افراد عادت دارند تا در زمان صحبت کردن از اجزای صورت و دست‌های خود کمک بگیرند و این امری طبیعی در زمان برقراری ارتباط با سایرین است. بارها پیش آمده که شما در حال صحبت با فردی هستید و در کنار توجه به کلامش به دست‌ها و صورت او نیز توجه می‌کنید. چه بخواهیم و چه نخواهیم ناخن‌ها و دست‌ها به‌شدت جلب توجه می‌کنند و زیبایی و سلامت ناخن حتی در روابط اجتماعی نیز اهمیت دارد. اینکه فردی ناخن‌هایی مرتب نشده و آلوده داشته باشد احساس بدی را در مخاطب ایجاد خواهد کرد. ناخن‌های زیبا و مرتب نشان دهنده حفظ بهداشت فردی هستند. چه برسد به اینکه شما به ناخن‌های خود رسیدگی کنید، آنها را تمیز کنید، روغن بزنید و برای حفظ نشاط و سلامت آنها تغذیه مناسبی داشته باشید.

در دهه‌های اخیر محصولات متنوع و متعددی برای مراقبت از ناخن‌ها روانه بازار شدند. محصولاتی که از شکستن ناخن‌ها جلوگیری کرده یا به حفظ استحکام و براقیت آنها کمک می‌کنند. اما در چند سال اخیر تنوع این محصولات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده و در این بین محصولات روغن ‌های ناخن طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. این که شما به راحتی بتوانید از یک روغن گیاهی برای تقویت ناخن خود استفاده کنید، امری جذاب است که کمک می‌کند شما  همیشه ناخن‌هایی سلامت و شاداب و جوان داشته باشید. در ادامه بیشتر راجع به این روغن‌ها صحبت خواهیم کرد و به اختصار آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

روغن‌های گیاهی برای استحکام ناخن

شاید شما هم به دنبال محصولاتی لوکس و درجه یک برای حفظ و نگهداری از ناخن‌های خود باشید. نکته جالبی که باید در این قسمت به آن اشاره کنیم، این است که بهترین تقویت کننده ناخن همین الان در منزل شماست. بدون اینکه هزینه گزافی خرج کنید یا به دنبال آن در فروشگاه‌های بزرگ داخلی و خارجی بگردید. بله! روغن‌های خانگی مثل روغن زیتون، روغن آرگان، روغن نارگیل، روغن کرچک، روغن سیاه‌دانه و سایر روغن‌ها که حتی در طب سنتی ما نیز معروف و پرطرفدار هستند. در ادامه این مطلب هر کدام از این روغن‌ها را به صورت جداگانه برای شما شرح می‌دهیم و خواهیم گفت که چه فایده و نقشی در حفظ سلامت و زیبایی ناخن‌های شما دارند.

روغن نارگیل؛ برای استحکام ناخن‌هایتان

اولین روغنی که به عنوان بهترین تقویت کننده ناخن به شما معرفی خواهیم کرد، روغن نارگیل است. سال‌های متمادی است که اقوام و ملت‌های مختلف برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست، مو و ناخن خود از روغن نارگیل استفاده می‌کنند. یکی از خاصیت‌هایی که این روغن دارد، کمک کردن به استحکام ناخن‌ها و جلوگیری کردن از شکنندگی آنها است. بدون شک همه ما در طول زندگی حداقل چند بار با مشکل شکستن ناخن مواجه بوده‌ایم و این امر باعث شده که با شکستن یکی از ناخن‌ها بقیه ناخن‌ها را نیز کوتاه کنیم. به‌هرحال داشتن ناخن‌های بلند و زیبا برای تمام افراد خصوصا خانم‌ها اهمیت زیادی دارد.

روغن نارگیل از مفید‌ترین روغن‌های گیاهی برای پوست و مو‌‌‌ می باشد. مقاله ی خواص روغن نارگیل برای پوست و مو را در بلاگ موتن‌رو مطالعه کنید.

 

حال ما اینجا هستیم تا یکی از بهترین محصولات محافظت از ناخن را به شما معرفی کنیم. روغن نارگیل که به عنوان بهترین روغن برای کوتیکول ناخن نیز معرفی شده است، کمک می‌کند تا استحکام ناخن‌های شما افزایش پیدا کند. این روغن چربی اشباع دارد، از ایجاد عفونت بر روی ناخن جلوگیری کرده و آنها را مرطوب نگه می‌دارد. نحوه استفاده از این روغن را در ادامه شرح خواهیم داد.

نحوه استفاده از روغن نارگیل

بهترین راه استفاده برای بیشترین نتیجه از روغن نارگیل این است که این روغن را روزی یکبار بر روی ناخن‌های خود بمالید. البته قبل از آن دست‌های خود را کاملاً تمیز شسته و از آلودگی‌ها پاک کنید. سپس روغن را به مدت زمان ۵ دقیقه الی ۷ دقیقه بر روی ناخن‌ها ماساژ دهید. اینکار باعث می‌شود تا جریان خون شما بهبود پیدا کرده و در مدت زمان بسیار کوتاهی معجزه استفاده از روغن نارگیل را مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید نتیجه این کار را زودتر با چشمان خود ببینید توصیه می‌کنیم روزی 2 بار تا 3 بار اینکار را تکرار کنید. این عمل کمک می‌کند تا ناخن‌های نازک، ضعیف و شکننده شما به ناخن‌هایی خوش فرم و خوش حالت و البته محکم تبدیل شوند که ضمن بلند شدن هیچگاه ترک نخورده و نخواهند شکست. البته می‌توانید در کنار روغن نارگیل از چند قطره آبلیمو هم استفاده کنید. یعنی آبلیمو را با روغن نارگیل مخلوط کرده و ناخن‌هایتان را ۱۰ دقیقه هر روز به صورت مرتب در این ترکیب قرار دهید.

روغن زیتون؛ برای ترمیم ناخن‌هایتان

دومین روغن که به عنوان بهترین روغن گیاهی برای تقویت ناخن به شما معرفی خواهیم کرد، روغن زیتون است. روغن زیتونی که هم در پزشکی و دنیای مدرن و هم در آیات و روایات مذهبی و دینی ما فواید آن را بسیار زیاد می‌دانند. روغن زیتون یکی از بهترین روغن‌ها برای ترمیم کردن ناخن‌های ما به حساب می‌آید. این روغن حاوی ویتامین E است و خواص شگفت انگیز ویتامین E بر هیچکس پوشیده نیست. ویتامین E کمک می‌کند تا سلامت ناخن‌ها تقویت شده و به راحتی ترمیم شوند. ضمن اینکه رطوبت آنها را نیز حفظ می‌کند و با ایجاد مرطوب کنندگی کمک می‌کند تا ناخن‌ها خشک و شکننده نباشند.

همچنین روغن زیتون بهترین تقویت کننده ناخن به‌حساب می‌آید که می‌تواند ناخن‌های شما را قوی و نرم کند. ضمن اینکه باعث بهبود گردش خون در پوست و ناخن شما خواهد شد و در حفظ سلامت آنها نقش موثری دارد. به‌علاوه این روغن در کنار ویتامین E از ویتامین‌های دیگری مانند A، K و D  نیز برخوردار است. این ویتامین‌ها هم در تقویت استحکام و زیبایی ناخنها تأثیر بسیار زیادی دارند. بعبارتی در صنعت محصولات آرایشی بهداشتی ناخن روغن زیتون لقب “بهترین روغن برای ناخن” را به خود اختصاص داده است. از دیگر فواید روغن زیتون برای ناخن این است که از ایجاد پوسته پوسته‌های ریز و کوچک در اطراف ناخن شما جلوگیری می‌کند. این پوسته‌ها سبب می‌شوند تا شما ایجاد ناراحتی و درد زیادی داشته باشید که با روغن زیتون این مشکل برطرف خواهد شد.

نحوه استفاده از روغن زیتون

برای استفاده بهتر از روغن زیتون و مشاهده نتیجه معجزه‌آسای آن به شما توصیه می‌کنیم که این روغن را که به‌عنوان بهترین تقویت کننده ناخن معرفی شده است، هر شب قبل از اینکه به رختخواب بروید، چند دقیقه بر روی ناخن‌های خود به آرامی و با حوصله ماساژ دهید. سپس از یک دستکش نخی استفاده کنید و بعد از پوشیدن دستکش‌ها بخوابید. دقت کنید که بهتر است اینکار حتماً قبل از خواب انجام شود.

با ماساژ دادن روغن زیتون قبل از خواب بر روی ناخن، کمک می‌کنید که روغن مدت زمان طولانی‌تری بر روی سطح ناخن شما بماند و به راحتی با شستشو پاک نشود. صبح روز بعد نیز اول از همه دست‌ها و ناخن‌های خود را با استفاده از آب گرم، آرام بشویید. توصیه می‌کنیم که حداقل در طول روز یک بار دیگر اینکار را به حوصله تکرار کنید تا در مدت زمان بسیار کوتاهی ناخن‌هایی سلامت، زیبا و خوش حالت داشته باشید.

روغن آرگان؛ برای کوتیکول‌های ناخن‌هایتان

در میان روغن‌های گیاهی که آنها را برای محافظت از ناخن به شما معرفی می‌کنیم، یکی دیگر از این محصولات به عنوان بهترین تقویت کننده ناخن، روغن آرگان است. این روغن محصولی ارگانیک و طبیعی محسوب می‌شود. سال‌های متمادی است که از هسته‌ درختی با همین نام یعنی درخت آرگان در کشور مراکش روغن آرگان استخراج می‌شود. این روغن که در دسته بهترین محافظان ناخن قرار داده شده در سالن‌های زیبایی تحت عنوان روغن التیام دهنده آسیب‌های ناخن و ترمیم کوتیکول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روغن آرگان از بهترین تقویت‌ کننده‌ها برای پوست و مو نیز می‌باشد که می‌توانید مقاله‌ی خواص روغن آرگان برای پوست و مو را در بلاگ موتن مطالعه کنید.

عوامل و فاکتورهای متعددی مانند مواد شوینده، سرما، آفتاب، کم آبی و شستشوی دست‌ها با آب بسیار داغ سبب می‌شوند کوتیکول ناخن از بین برود. این موضوع باعث ایجاد شکاف‌های زیادی بر روی سطح ناخن و لبه‌های ناخن شده که التهاب ناخن و عدم استحکام آن را به دنبال دارد. روغن آرگان به عنوان یک روغن گیاهی برای تقویت ناخن در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. فرمولاسیون قدرتمندی دارد و به صورت معجزه آسایی می‌تواند از دهیدراته شدن ناخن‌ها جلوگیری کرده و کوتیکول‌های ناخن را ترمیم کند. این روغن برای ناخن‌هایی که ترک خورده هستند معجزه می‌کند. علاوه‌براین روغن آرگان یک محصول ضد قارچ نیز هست و کمک می‌کند که شما از مشکلات آزاردهنده قارچ‌ها در امان باشید.

نحوه استفاده از روغن آرگان

برای استفاده مناسب از روغن آرگان به عنوان بهترین روغن برای کوتیکول ناخن باید این روغن را هر روز بر روی پایه ناخن‌های خود مداوم ماساژ دهید. بهتر است حرکت ماساژ روغن آرگان بر روی سطح ناخن و اطراف آن دورانی شکل باشد. چند دقیقه اینکار را در روز ادامه دهید تا پوست اطراف ناخن شما و سطح ناخن‌ها کاملاً به این روغن آغشته شوند.

ماساژ دادن دورانی در این عملکرد، تاثیر بسیار زیادی دارد. سعی کنید که هر شب پیش از خواب نیز اینکار را انجام دهید. روغن مالی کردن ناخن‌ها با روغن آرگان به عنوان روغن گیاهی برای تقویت ناخن کمک می‌کند که شما هر چه زودتر سلامت ناخن‌های خود را به دست آورده و هرچه زودتر معجزه این روغن اصیل مراکشی را با چشمان خود مشاهده کنید.  

روغن کرچک؛ برای تقویت ناخن‌هایتان

در ادامه معرفی بهترین روغن برای کوتیکول ناخن به روغن کرچک می‌رسیم که فواید آن از تعداد انگشتان دست فراتر است. روغنی گیاهی که خاصیت‌های متفاوت و بی‌نظیری بر روی ناخن‌ها و تقویت آنها دارد. روغن کرچک املاح، مواد معدنی و ویتامین E فراوانی دارد که کمک می‌کند ناخن‌های شما به خوبی تقویت شوند. جالب اینجاست که بدانید روغن کرچک نقش بسیار موثری در زیبایی، کشیدگی و بلندی ناخن‌های شما دارد. همچنین این روغن کمک می‌کند تا ناخن‌های شما پیش‌تر از پیش تقویت شده و مستحکم باشند.

روغن کرچک علاوه بر این فواید، ضد عفونت‌های قارچی هم هست. به همین دلیل برای درمان شکنندگی و ترک خوردن لبه‌های ناخن، این روغن را توصیه می‌کنند. با وصف روغن کرچک و فواید آن بدون شک تا این قسمت از مطلب، متقاعد شده‌اید که چرا سال‌هاست روغن کرچک را در دسته بهترین روغن‌ها برای کوتیکول ناخن قرار داده‌اند. روغن کرچک خواص شگفت‌آور و حیرت انگیزی دارد. در انتها بدنیست بدانید که این روغن کمک می‌کند تا ناهمواری‌های سطح ناخن شما به خصوص ناخن پا، کاملا رفع شده و ناخن‌هایی به غایت یکدست و زیبا داشته باشید.

نحوه استفاده از روغن کرچک

برای استفاده هر چه بهتر از روغن کرچک بهتر است که این روغن را پیش از خواب بر روی سطح ناخن‌های خود ماساژ دهید و اجازه دهید تا روغن بر روی ناخن‌های دست و پای شما باقی بماند. البته می‌توانید برای اثربخشی بیشتر  این روغن جادویی، کمی هم نمک حمام یا نمک اپسوم به روغن اضافه کرده با آن مخلوط کنید. سپس روغن را بر روی ناخن‌های دست و پای خود با حوصله ماساژ دهید.

روغن سیاه‌دانه؛ برای اطراف ناخن‌هایتان

بدون شک یکی از مشکلاتی که همه ما با آن روبرو هستیم پوسته پوسته شدن ناخن و خشکی آن است. یکی از مفیدترین روغن‌هایی که می‌تواند ما را از این مشکل بزرگ و دردناک نجات دهد، روغن سیاه دانه است. خواص اعجاب انگیز روغن سیاه دانه کمک می‌کند تا رطوبت اطراف پوست ناخن شما حفظ شود. ضمن اینکه روغن سیاه دانه ضد التهاب است و آنتی اکسیدان بالایی نیز دارد. به همین دلایل این روغن خشکی‌های شدید و جراحات را التیام داده و به سرعت درمان می‌کند. سال‌های مدیدی است که روغن سیاهدانه به عنوان یک روغن گیاهی برای تقویت ناخن و نجات بخش زندگی ناخن‌ها معرفی و استفاده می‌شود. همچنین شیارها و لکه‌های تیره‌ای که بر روی ناخن‌ها ایجاد می‌شوند به وسیله روغن سیاه دانه قابل حل شدن هستند. این روغن یک منبع بسیار قوی از ویتامین A محسوب می‌شود که با این ویتامین سبب بهبود بخشیدن به عملکرد غدد مختلف چربی در این ناحیه شده و شیارها را به راحتی برطرف می‌کند.

روغن سیاه دانه در درمان سفیدی مو تاثیر بسزایی دارد. مقاله‌ی خواص روغن سیاه دانه برای سفیدی مو

را در بلاگ موتن‌رو مطالعه کنید.

نحوه استفاده از روغن سیاهدانه

برای استفاده از روغن سیاه دانه بهتر است که این روغن را بر روی سطح ناخن خود و همینطور پوست اطراف ناخن به آرامی و باحوصله ماساژ دهید. اینکار را در طول روز ۲ الی ۳ بار و هر بار در مدت زمان ۲ الی ۳ دقیقه تکرار کنید. اگر می‌خواهید اثربخشی و نتیجه روغن سیاه دانه بر روی ناخن‌های خود را زودتر مشاهده کنید، بهتر است که تعداد دفعات استفاده از این روغن را افزایش دهید و در نهایت دستان خود را با آب ولرم بشویید. روغن سیاهدانه خالص و اصیل را می‌توانید در سایت‌های معتبر و البته عطاری‌ها پیدا کنید.

روغن بذر کتان؛ برای رشد ناخن‌هایتان

روغن دیگری که در میان روغن‌های گیاهی مفید به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته بهترین روغن برای کوتیکول ناخن معرفی‌شده، روغن بذر کتان است. جالب اینجاست که بدانید این روغن به شما کمک می‌کند که ناخن‌هایتان سریع‌تر رشد کنند. اگر از رشد ناخن‌های خود به هیچ عنوان دل خوشی ندارید این روغن یک راه میانبر برای شما محسوب می‌شود که به شکلی جادویی و سریع سبب افزایش رشد آنها خواهد شد.

روغن بذر کتان اسید چرب امگا ۳ دارد و ویتامین‌هایی مثل ویتامین B، پتاسیم، لسیتین، منیزیم، روی و پروتئین در آن سبب شده‌اند که این روغن ناخن‌های شما را مانند یک محلول جادویی رشد داده و بلند کند. این ریزمغذی‌ها سلامت ناخن‌های شما را نیز تضمین می‌کنند. همچنین روغن بذر کتان برای درمان شکنندگی، خشکی و ترک خوردگی ناخن شما نیز مفید است. این روغن در سایت‌های معتبر برای خرید آنلاین به وفور یافت می‌شود. ضمن اینکه از دیرباز ایرانیان به استفاده از آن عادت داشته‌اند.

نحوه استفاده از روغن بذر کتان

برای اینکه بتوانید از این روغن استفاده کنید، بهتر است هر شب قبل از اینکه به رختخواب بروید این روغن را مستقیما بر روی ناخن‌های خود ماساژ دهید. ماساژ دادن شما باید حداقل ۴ دقیقه الی ۵ دقیقه طول بکشد. بعد از آن یک دستکش نخی پوشیده و اجازه دهید که این روغن بر روی سطح ناخن‌های شما و پوست اطراف آن باقی بماند. اینکار سبب می‌شود که رطوبت ناخن حفظ شود.

روغن بادام؛ برای حفظ شادابی ناخن‌هایتان

یکی دیگر از روغن‌های بسیار مفید گیاهی که قصد داریم به شما معرفی کنیم روغن بادام است. روغن بادام شیرین سرشار از ویتامین E بوده و منبعی غنی از مس، منیزیم و پتاسیم است. این روغن را برای تقویت ناخن‌ها بسیار توصیه می‌کنند. همانطور که میدانید روغن بادام حاوی ویتامین E است و این ویتامین کمک می‌کند تا با حفظ رطوبت ناخن‌ها، شکنندگی آنها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند. همچنین ویتامین E ناخن‌های شما را در مقابل بیماری‌هایی مثل عفونت‌های قارچی به خوبی محافظت خواهد کرد. همچنین مواد مغذی موجود در این روغن علاوه بر ناخن‌ها بر روی پوست دست نیز اثرات بی‌نظیری دارد.

نحوه استفاده از روغن بادام

استفاده از روغن بادام شیرین یک روش کم هزینه و البته آسان است که می‌توانید پوست و ناخن‌های خود را به راحتی و خیلی سریع تقویت کنید. برای استفاده از این روغن کافیست که روغن بادام را بر روی سطح پوست دست خود بریزید و آن را به آرامی بر روی پوست و ناخن‌ها ماساژ دهید. چند دقیقه ماساژ دادن را ادامه دهید تا مطمئن شوید که روغن بادام کاملا جذب پوست شما شده است.

هرچه این روغن مدت زمان بیشتری را بر روی پوست دست و ناخن‌های شما بگذراند، اثرگذاری بیشتری از آن خواهید دید. در نهایت توصیه می‌کنیم اگر تمایل دارید تا نتیجه اینکار را هر چه زودتر مشاهده کنید، در طول هفته هر روز این عمل را تکرار کنید. بعد از دو هفته با ناخن‌هایی متفاوت، سلامت و خیره کننده روبرو می‌شوید که در نهایت صحت و زیبایی مفرط به سر می‌برند. 

روغن بنفشه؛ برای دوپینگ ناخن‌هایتان

آخرین روغنی که قصد داریم در این مقاله به عنوان یکی از بهترین و خوش‌نام‌ترین روغن‌های گیاهی برای سلامت و تقویت ناخن‌ها به شما معرفی کنیم، روغن بنفشه است. این محصول را بهترین روغن برای کوتیکول ناخن می‌دانند. یک روغن صددرصد گیاهی که ترکیبات فوق‌العاده‌ای دارد. در این روغن اسیدهای چرب و ویتامین C فراوانی پیدا می‌شود که کمک می‌کند ناخن‌های شما تقویت شده و شکنندگی‌شان در زمانی کوتاه درمان شود.

سالیسیلیک اسید موجود در روغن بنفشه از بروز عفونت‌های قارچی جلوگیری کرده و آنها را درمان می‌کند. همچنین از پوسته پوسته شدن پوست اطراف ناخن نیز جلوگیری خواهد کرد. روغن بنفش یکی از سنتی‌ترین، قدیمی‌ترین و وفادارترین محصولاتی است که رفاقت دیرینه با ناخن‌ها دارد. این روغن از دیرباز در ایران مورد استفاده قرار می‎گرفته‌است، ضمن اینکه برای سلامت پوست و موها نیز مفید است.

نحوه استفاده از روغن بنفشه

برای استفاده بهتر از این روغن باید ۵ دقیقه آن را بر روی سطح ناخن خود ماساژ دهید. اینکار را هر روز تکرار کنید تا نتیجه فوق العاده آن را با چشمان خود ببینید. بعد از گذشت ۱۵ دقیقه از ماندن روغن بر روی سطح ناخن‌ها و دست‌های خود، دست‌ها را با آب ولرم شستشو دهید. ضمن اینکه می‌توانید ناخن‌ها را ۱۰ دقیقه مداوم در درون روغن بنفشه هم قرار دهید. بعد از تکرار این پروسه در روزها و هفته‌های آینده، نتیجه اثربخش آن شما را حیرت زده خواهد کرد. روغن بنفشه قیمت مناسبی دارد و در تمام سایت‌های خوشنام و معتبر و همچنین عطاری‌ها برای خرید حضوری یافت می‌شود. دقت کنید که روغن اصل و بدون ناخالصی را تهیه کنید.   

روغن‌هایی که معمولی نیستند!

در این مطلب تماما تلاش کردیم تا بهترین روغن‌های گیاهی برای حفظ سلامت و تقویت ناخن‌های شما را معرفی کنیم. لیست ارائه شده لیست کاملی است که کمک می‌کند شما در زمان خرید با توجه به مشکلات ناخن که برایتان پیشامده، روغن مناسب خود را خریداری کنید. این روغن‌ها در کنار برطرف کردن معضلات ناخن کمک می‌کنند تا ناخن‌های زیبا و خوش‌حالتی نیز داشته باشید. توصیه می‌کنیم هر روز و اگر برایتان ممکن نیست حداقل ۲ تا ۳ بار در طول هفته، این روغن‌ها را استفاده کنید. فراموش نکنید که پروسه‌ حفظ سلامت پوست، مو و ناخن زمان‌بر است. پس صبور باشید و بر استفاده از محصولات پافشاری کنید.