زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آشنایی با فاندوم و معرفی انواع کاندوم فانتزی

wordcamp
435
10 دقیقه
آشنایی با فاندوم و معرفی انواع کاندوم فانتزی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی زناشویی، ارتباط جنسی است. ایجاد تنوع در این مسئله به افزایش صمیمیت و رضایت زن و شوهر کمک زیادی می‌کند. از طرفی گاهی رابطه‌ی جنسی برای یکی از طرفین با ترس همراه می‌شود. فاندوم از آن دسته محصولاتی است که در این شرایط به کمک افراد خواهد آمد. کاندوم‌های عروسکی با طراحی بامزه و دوست‌داشتنی خود، ترس و اضطراب را از بین می‌برند. خوشبختانه دیگر در بازار ایران نیز انواع کاندوم فانتزی در حال عرضه است.

شاید شما با این نوع لوازم زناشویی آشنایی نداشته باشید یا درباره‌ی آن‌ها سؤالاتی دارید. برای مثال جلوگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی و پیشگیری از بارداری، از این دست پرسش‌ها هستند. در این مطلب هم کاملا کاندوم عروسکی را معرفی می‌کنیم و هم سؤالات راجع به آن را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم. پس در صورتی که به دنبال یک تجربه‌ی جدید و فراموش‌‌نشدنی هستید، این متن را از دست ندهید.

کاندوم فانتزی چیست؟

از مشکلاتی که ممکن است برای بعضی‌ها در زندگی شخصی پدید بیاید، سردی روابط جنسی است. این مسئله بخش زیادی از ذهن آدمی را درگیر خواهد کرد. جدا از مراجعه به روان‌شناس می‌توانید با استفاده از برخی وسایل، از این مرحله نیز عبور کنید. یکی از چیزهایی که در این مسیر همراه شما خواهد بود، فاندوم است.

به دلیل شکل بسیار جالب و رنگ‌های شاد این نوع محصول، دوباره انرژی و خلاقیت به افراد برخواهد گشت. همچنین روی بدنه‌ی کاندوم فانتزی برجستگی و خار وجود دارد. این ویژگی باعث افزایش لذت جنسی زن و تحریک سریع‌تر او می‌شود. پس با خرید فاندوم می‌توانید به تخت‌خواب خود رنگ تازه‌ای ببخشید.

به‌خصوص در ابتدای دوران زناشویی برخی خانم‌ها از رابطه‌ی جنسی می‌ترسند. این نوع محصول با طراحی منحصر‌به‌فرد خود چاشنی طنز را وارد ماجرا خواهد کرد. نتیجه‌ی آن‌ هم چیزی جز کاهش اضطراب و غلبه‌ بر ترس نخواهد بود.

کاندوم عروسکی از چه چیزی ساخته می‌شود؟

به طور کلی کاندوم‌های موجود از سه نوع ماده‌ی اولیه ساخته می‌شوند: لاتکس، پلی‌اورتان و گاهی نیز روده‌ی گوسفند. فاندوم‌ها از جنس ماده‌ی لاتکس هستند و به همین دلیل با اکثر بدن‌ها سازگار خواهند بود. همچنین برای رنگ‌آمیزی آن‌ها از رنگ خوراکی استفاده می‌شود تا سلامتی شما به‌خطر نیفتد.

پیشنهاد مطالعه: از انواع کاندوم و نحوه استفاده آن چه می دانید؟

مسائل مهم درباره‌ی استفاده از فاندوم

همان‌طور که گفتیم شکل خاص این محصولات، باعث ایجاد پرسش‌های مختلفی می‌شود؛ از عوارض کاندوم فانتزی تا ایمنی آن‌ها. باتوجه به حساسیت مسائل جنسی و موارد مربوط به آن، نمی‌توان از چنین سؤالاتی صرف‌نظر کرد. به همین دلیل هم در ادامه‌ی متن سراغ این دست مطالب رفتیم.

کاندوم فانتزی و پیش‌گیری از بارداری

عمده کاربرد انواع کاندوم برای جلوگیری از بارداری‌های ناخواسته است و سایر مسائل در مرتبه‌ی بعدی قرار دارند. با این حال بهتر است بدانید فاندوم در پیش‌گیری از بارداری ناخواسته به شما کمکی نخواهد کرد. پس اگر قصد ندارید ناگهان صاحب فرزند شوید، از روش‌های دیگر نظیر قرص‌های بارداری نیز استفاده کنید.

کاندوم عروسکی و مقابله با بیماری‌های مقاربتی

در مواردی از جمله رابطه‌ی جنسی در دوران قاعدگی احتمال انتقال عفونت یا بیماری وجود دارد. به همین دلیل هم ممانعت از بروز چنین اتفاقی اهمیت دوچندانی می‌یابد. معمولا راهکار افراد برای حل مسئله کمک گرفتن از وسایلی چون کاندوم است. باید بدانید فاندوم‌ها در این زمینه کمکی به شما نمی‌کنند و طراحی آن‌ها، مانع از انتقال آلودگی نمی‌شود؛ چرا که هدف از تولید چنین کالایی افزودن سرگرمی و شوخی به روابط زن و شوهرها است.

چگونه از انواع کاندوم فانتزی استفاده کنیم؟

تا این‌جا دانستید فاندوم چیست و چه کاربردی دارد و حالا نوبت به روش استفاده از این وسیله می‌رسد. به‌طور کلی به‌کارگیری این محصول با سایر مدل‌ها تفاوت خاصی نخواهد داشت. پس باید ابتدا بسته را به درستی باز کنید و بعد آن را روی آلت تناسلی خود قرار دهید. البته قسمت ابتدایی کاندوم عروسکی قدری جنس سخت‌تری دارد. به همین دلیل هم فشار زیادی به این ناحیه وارد نکنید تا آن پاره نشود. بیایید یک‌ بار دیگر مراحل را از ابتدا مرور کنید:

  1.  فاندوم را کاملا و با دقت از بسته‌بندی خارج کنید.
  1. حلقه‌ی انتهای آن را روی سر آلت تناسلی قرار دهید؛ حواس‌تان باشد به بخش ابتدایی کاندوم فشار نیاورید.
  1. حالا این وسیله را روی دستگاه تناسلی‌تان بکشید تا تمام آن ناحیه را پوشش دهد.
  1. درون بسته یک ژل روان‌کننده نیز وجود دارد. آن را باز و فاندوم را به ژل آغشته کنید.

معرفی مدل‌های مختلف فاندوم

برای یک خرید مناسب نیاز به آگاهی از محصولات موجود در بازار دارید. به همین دلیل هم ادامه‌ی مقاله به معرفی انواع کاندوم فانتزی موجود در بازار اختصاص دارد. بدون توضیح اضافه شما را به این بخش هدایت می‌کنیم.

از دست ندهید: راهنمای خرید کاندوم برای داشتن رابطه جنسی سالم

کاندوم عروسکی مینیون مدل Minions H03

احتمالا با محبوبیت انیمیشن من نفرت انگیز، بسیاری از شما با مینیون‌ها آشنا هستید. این موجودات زرد و دوست داشتنی یکی از بامزه‌ترین شخصیت‌های داستانی هستید. حالا شما هم می‌توانید با استفاده از کاندوم عروسکی مینیون یک فضای شاد درست کنید. این مدل فاندوم بدنه‌ی بسیار مقاومی دارد و به راحتی پاره نمی‌شود. همچنین ژل روان‌کننده‌ی موجود در بسته‌بندی به راحت‌تر شدن رابطه‌ی جنسی منجر می‌شود. وجود خار روی بدنه‌ی بیرونی این محصول به تحریک بیشتر خانم‌ها نیز یاری می‌رساند. خیال‌تان از بابت ایمنی این کالا راحت باشد؛ چرا که مواد اولیه‌ی آن کاملا سلامت و سازگار با بدن انسان‌ است.

کاندوم فانتزی مینیون
کاندوم عروسکی طرح مینیون

کاندوم فانتزی طرح بطری مدل Coke E02

تا همین چند سال پیش نوشیدن از سر بطری نوشابه‌های شیشه‌ای یکی از لذت‌های زندگی رومزه بود. طعم دوست‌داشتنی نوشابه‌های کوکا نیز هنوز در یاد خیلی‌ها مانده است. چرا از طراحی این بطری‌ها برای گرم‌تر کردن اتاق‌خواب‌تان استفاده نمی‌کنید؟ ترکیب رنگی قرمز و آبی این نوع کاندوم عروسکی کارکردی عجیب دارد؛ چرا که هم شما را به هیجان می‌آورد و هم در عین حال احساس آرامش را تزریق می‌کند. این محصول را برند فانی تولید می‌کند که شرکتی قابل‌‌اعتماد است.

کاندوم عروسکی طرح بطری نوشابه
فاندوم مدل بطری

فاندوم طرح بتمن مدل Batman I01

در ادامه معرفی انواع کاندوم فانتزی به یکی از محبوب‌ترین نمونه‌ها برمی‌خورید. اگر به فیلم‌ها و داستان‌های ابرقهرمانی علاقه‌مند باشید، بعید است بتمن را نشناسید. شما هم می‌توانید به یک شوالیه‌ی شب تبدیل شوید و موفقیت‌های مختلفی را کسب کنید. کافی است که به سراغ فاندوم بتمن بروید و به آسمان شب خانه‌تان نور بیندازید. مطمئن باشید با کمک این وسیله می‌توانید مانند بتمن از پس هرمشکلی بربیایید.

کاندوم عروسکی طرح بتمن
کاندوم فانتزی بتمن

کاندوم عروسکی طرح گرگ برند Funny

حالا که با شوالیه‌ی شب‌ها آشنا شدیم، بهتر است از کنار یکی دیگر از موجودات شب‌زی عبور نکنیم. در قصه‌ها گرگ‌ها نیز با شب (به‌ویژه وقتی ماه کامل می‌شود) پیوند تنگاتنگی دارند. گوش‌های بلند این گرگ به تحریک بیشتر شریک زندگی شما نیز کمک می‌رساند. در کنار طراحی جالب، این محصول جنس مقاومی دارد که از نگرانی بابت پارگی آن می‌کاهد. پس اگر می‌خواهید شبی پرانرژی را سپری کنید این نوع فاندوم را نیز از دست ندهید.

کاندوم فانتزی مدل گرگ
فاندوم طرح گرگ

کاندوم فانتزی طرح فیل

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین موجودات روی زمین، فیل‌ها هستند. این حیوانات بامزه، بسیار مهربان به‌نظر می‌آیند. برای همین هم در طراحی انواع کاندوم فانتزی از شکل آن‌ها نیز استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های این محصول رنگ‌آمیزی آن توسط دست است. این اتفاق نشان می‌دهد سازندگان تمام تلاش‌شان را برای ارائه نتیجه‌ای خلاقانه انجام می‌دهند. اگر شما هم به دنبال حس آرامش در طول رابطه زناشویی خود هستید، پس به سراغ این مدل کاندوم بروید.

کاندوم فانتزی شکل فیل
فان

کاندوم عروسکی طرح قلب مدل Love B2

در بین پرفروش‌ترین نمونه‌ها، طرح قلب همیشه جایگاه بالایی را کسب می‌کند. رنگ قرمز این محصول می‌تواند آتش عشق را در دل‌تان روشن کند و شما و همسرتان را به‌یکدیگر نزدیک‌تر سازد. قلب یکی از نمادهای محبت و علاقه است و در همه‌جا شاهد آن هستید. پس با استفاده از این مدل فاندوم، می‌تواند اشتیاق فراون خود را به طرف مقابل‌تان نشان دهید. حیف نیست که از یک شب رویایی صرف‌نظر کنید و قید این محصول را بزنید؟

کاندوم عروسکی طرح قلب
کاندوم فانتزی طرح قلب

فاندوم طرح رالی

در صورتی که عاشق رانندگی باشید، احتمالا از استشمام بوی لاستیک در سرعت بالا لذت می‌برید. چرا که این بو نشان می‌دهد شما در هرلحظه سرعت بیشتری را تجربه می‌کنید. رانندگان حرفه‌ای نه تنها در هنگام رانندگی بلکه، در هرجایی عاشق بوی لاستیک‌اند. به همین دلیل هم هنگام رابطه‌ی جنسی از کاندوم لاتکسی طرح رالی استفاده می‌کنند. رایحه‌ی خاص این محصول دقیقا شبیه تایر اتومبیل است و آن هیجان را برای‌شان زنده می‌کند. البته فکر نکنید این مسئله فقط مختص آن‌ها است. شما هم می‌توانید در کنار همسرتان با کمک این محصول بالاترین هیجان را بسازید.

کاندوم فانتزی مدل رالی
کاندوم عروسکی طرح رالی

کاندوم عروسکی تخم‌ مرغی مدل مدل Egg D02

زرد یکی از شادترین و انگیزه‌بخش‌ترین رنگ‌ها است. در بین انواع کاندوم عروسکی، مدل تخم‌مرغی به‌خاطر رنگ زردش می‌تواند سردی روابط را جبران کند. شکل شاد موجود روی آن نیز به شما خوشحالی را هدیه می‌دهد. پس با خرید کاندوم عروسکی طرح تخم مرغ، می‌توانید خاطرات تلخ گذشته را فراموش کنید. همچنین سرِ گرد این محصول باعث می‌شود خانم‌ها در هنگام رابطه‌ی جنسی راحت باشند. این حس آسودگی را با کمک روان‌کننده‌ی موجود در بسته نیز می‌توانید افزایش دهید.

فاندوم تخم مرغی
کاندوم فانتزی مدل تخم مرغ

کاندوم عروسکی طرح مرد عنکبوتی مدل Spider man

یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب دنیای کمیک بوک‌ها و فیلم‌های سینمایی مرد عنکبوتی است. سرعت او در جابجایی بین ساختمان‌ها حس هیجان را در هربیننده و خواننده‌ای زنده می‌کند. رنگ قرمز و پرانژی این فاندوم می‌تواند همان هیجان را به اتاق خواب شما هدیه دهد. همچنین طراحی آن به‌گونه‌ای است که باعث تحریک و لذت بیشتر زن خواهد شد.

کاندوم طرح مرد عنکبوتی
کاندوم فانتزی طرح اسپایدرمن

کاندوم فانتزی طرح موز

در بین انواع کاندوم فانتزی این مدل بسیار خاص و بامزه است. چرا که وقتی از آن استفاده می‌کنید شاهد موزی خندان خواهید بود؛ انگار که این محصول هم از خوشحالی شما راضی و خرسند است. رنگ زرد نیز به شما انرژی و سرزندگی را انتقال می‌دهد که باعث ساخت خاطره‌ای خوش خواهد شد. پس برای ایجاد تنوع در زندگی زناشویی خود، از این فاندوم نیز غافل نشوید.

کاندوم فانتزی موزی
فاندوم مدل موز

جمع‌بندی

کاندوم‌های فانتزی یا به اصطلاح فاندوم یکی از محصولات زناشویی هستند. برخلاف سایر انواع کاندوم، از این محصولات تنها برای تنوع بخشیدن به رابطه استفاده می‌شود؛ چرا که کاندوم‌های عروسکی در پیشگیری از بارداری و مقابله با بیماری‌های مقاربتی کاربردی ندارند. البته طراحی آن‌ها باعث می‌شود بتوانید به سردی روابط غلبه کنید. همچین این کاندوم‌ها برای کاهش ترس خانم‌ها نیز مفید هستند. تولید این نوع کالا در مدل‌های مختلفی از جمله میوه‌ای، حیوانی و… انجام می‌گیرد. به همین دلیل هم برای انتخاب دست‌تان باز است.

امیدواریم این متن به شما در یافتن پاسخ کمک کرده باشد. باعث خوشحالی ما است که نظرتان را با ما نیز به اشتراک بگذارید. همچین اگر فکر می‌کنید این مطلب برای سایر افراد نیز مفید خواهد بود، از معرفی آن دریغ نکنید.

سؤالات متداول

کاندوم فانتزی چیست؟

فاندوم یا کاندوم عروسکی یکی از محصولات زناشویی است که از آن برای غلبه به ترس از رابطه‌ی جنسی و تنوع در این مسأله استفاده می‌شود.

آیا استفاده از کاندوم فانتزی ضرر دارد؟

خیر. این نوع محصول از مواد اولیه مناسب تهیه می‌شود و با انسان سازگار است.

برای جلوگیری از بارداری می‌توان از کاندوم فانتزی استفاده کرد؟

خیر، این نوع محصول توانایی مقابله با بارداری ناخواسته را ندارد.

فاندوم قابلیت مقابله با بیماری‌های مقاربتی را دارد؟

متأسفانه نمی‌توان با استفاده کاندوم عروسکی، از انتقال بیماری‌های مقاربتی و عفونت جلوگیری کرد.