زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رنگ موی شنی و ترکیبات متفاوت آن

wordcamp
6,543
11 دقیقه
رنگ موی شنی و ترکیبات متفاوت آن

موهایی خوش‌رنگ، جذاب، زیبا و مطابق مُد روز یکی از خواسته‌های خانم‌ها و آقایان است. امروزه وجود ترکیب رنگ‌های متفاوت مو این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به جذابیت و زیبایی ظاهر خود بیافزایید. انواع رنگ، مش و لایت‌های مو می‌تواند تاثیر بسزایی روی درخشش و زیبایی چهره‌ی شما بگذارد. یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های موی مختلف، رنگ موی شنی است که خود ترکیب‌ها و مدل‌های متفاوتی دارد. با توجه به خواست و سلیقه شخصیتان می‌توانید یکی از انواع این تناژها را برای موهای خود برگزینید.

رنگ موی شنی چیست؟

رنگ مو ماده‌ای کِرِم مانند است که با اکسیدان ترکیب شده و روی موهای سر گذاشته می‌شود. بعد از گذشت مدت زمان مشخص از روی موها شسته شده و باعث تغییر رنگ موی شما می‌شود. این ماده انواع متفاوتی دارد که از جمله آن می‌توان به رنگ موی شنی اشاره کرد. این سبک از رنگ مو بسیار شیک و جذاب و مناسب اکثر افراد و سلیقه‌هاست.

رنگ موی شنی
موی بلوند عسلی

رنگ موی شنی انواع متفاوتی دارد که برخی با دکلره و برخی بدون دکلره ایجاد می‌شود. این سبک از رنگ مو مناسب خانم‌ها و آقایان در گروه‌های سنی متفاوت و قد موهای مختلف (کوتاه، متوسط و بلند) است. می‌توان با ترکیب های‌لایت و لولایت بر جذابیت بیشتر این سبک از رنگ مو افزود. بلوند شنی به سایه روشنی از تناژ متوسط تا روشن بژ با ته رنگ طلایی گفته می‌شود. این رنگ کمی مشابه بلوند عسلی با ته رنگ سرد و طلایی تر است. در واقع همانطور که از اسم آن پیداست، مشابه رنگ طبیعی ماسه در نور روز است. بلوند شنی از سایه رنگ‌های بسیاری ایجاد می‌شود که این ترکیب از بلوند بسیار روشن تا خاکستری تیره و بژ را در بر می‌گیرد. این رنگ‌ها را می‌توان در فصول مختلف سال به‌ویژه تابستان و بهار استفاده کرد.از جمله ترکیب‌هایی که در این مقاله توضیح خواهیم داد می‌توان به مواردی نظیر رنگ موی بلوند الماسی، مدیترانه‌ای و ماسه کهربایی اشاره کرد.

خرید رنگ موی شنی استیل

رنگ مو استیل سری شنی 

  • نرم و لطیف کننده موها
  • حاوی روغن‌های گیاهی
  • پوشاننده موهای سفید
  • دوام طولانی مدت
  • حاوی ویتامین C و B5

برای مشاهده و خرید روی عکس مقابل کلیک کنید.

رنگ موی شنی مناسب چه افرادی است؟

رنگ‌های شنی به دلیل وجود تناژ دودی و خاکستری در ترکیب خود بیشتر در دسته رنگ‌های سرد قرار می‌گیرند. این رنگ‌ها مناسب افرادی است که موهای خرمایی، قهوه‌ای متوسط یا روشن و چشمان سبز، قهوه‌ای و فندقی دارند. افرادی که پوست تیره‌تری دارند در صورتی که رنگ‌دانه‌ی پوست آن‌ها به تناژ طلایی نزدیک‌ترباشد، می‌توانند از این ترکیب رنگ‌ها استفاده کنند. این سبک از رنگ مو برای افرادی که پوستی با رنگ‌دانه‌های قرمز دارند و می‌خواهند بدون ایجاد سایه‌های خاکستری-طلایی و سرد، تناژ پوست خود را کمی متعادل‌تر کنند نیز مناسب و کاربردی است. برای افرادی که رنگ چشم مشکی و آبی و پوستی زیتونی رنگ دارند ممکن است این مدل رنگ مو کمی ناخوشایند به نظر برسد. همین افراد اگر های‌لایت‌های گرم‌تر را با رنگ موی شنی ترکیب کنند و دامنه رنگ بیشتری روی موهای خود ایجاد کنند می‌توانند از این سبک به خوبی استفاده کرده و لذت ببرند. اگر شما تمایلی به ترکیب رنگ‌ و لایت‌های مسی ندارید، این سبک می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد چرا که در مدل از رنگ موها ترکیب رنگ مسی استفاده نمی‌شود.

خرید رنگ موی دوشس

رنگ موی دوشس سری شنی

  • حاوی ویتامین C جهت درخشش موها
  • حاوی نرم‌کننده جهت جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو
  • حاوی روغن زیتون جهت تقویت و استحکام مو
  • حاوی ویتامین E، امگا 6، امگا 3 و اسیدهای چرب
  • پوشاننده سفیدی مو
  • براق کننده و درخشان کننده

برای مشاهده و خرید محصول روی عکس مقابل کلیک کنید.

انواع مدل‌های رنگ موی شنی

این نوع از رنگ مو تنوع بسیار بالایی داشته و به همین دلیل نیاز هر نوع سلیقه‌ای را مرتفع می‌سازد. مدل‌های مختلف و متفاوتی از ترکیبات رنگ موی شنی وجود دارد که در زیر به اختصار برخی از این مدل‌ها را شرح می‌دهیم.

رنگ موی شنی با دکلره

رنگ موی روشن
رنگ روشن با دکلره

اگر شما به لایت‌ها و رنگ‌های روشن علاقمند هستید، ابتدا باید موهای خود را با کمک دکلره به پایه بالاتر از 8 برسانید. بعد از رسیدن مو به پایه مورد نظر از ترکیب رنگ‌های متفاوت و اکسیدان مناسب، برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود استفاده می‌کنید.

انتخاب اکسیدان مناسب برای رنگ موهای مختلف یکی از کارهای سخت و تخصصی است. برای یادگیری این کار مقاله انتخاب اکسیدان مناسب برای رسیدن به بهترین رنگ مو را بررسی و مطالعه نمائید.

رنگ موی شنی بدون دکلره

رنگ موی شنی دودی
رنگ موی دودی تیره

همانطور که می‌دانید دکلره می‌تواند آسیب‌های شدید و جبران‌ناپذیری به موهای شما وارد کند. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند که بدون انجام دکلره موهای خود را خوش‌رنگ و جذاب کنند. برای ایجاد رنگ موی شنی بدون دکلره لازم است با استفاده از رنگ روشن طی چند مرحله موها را روشن کنیم. پس از هر مرحله باید به موها استراحت کوتاهی داد و مجدد مرحله بعدی را انجام داد. با استفاده از رنگ دودی و یا لولایت و ها‌ی‌لایت‌های اندک، می‌توان جلوه بیشتری به رنگ موهای خود ببخشیم. از ترکیب زیر برای به دست آوردن رنگ موی شنی بدون دکلره می‌توان استفاده کرد:

  • نصف تیوپ رنگ موی دودی روشن به همراه 10 سانتی‌متر واریاسیون دودی و 40 سی‌سی اکسیدان شماره یک
  • نصف تیوپ رنگ شکلاتی پایه ۶ و نصف تیوپ رنگ دودی پایه ۷ به همراه 2 سانتی‌متر واریاسون آبی و اکسیدان 9%
  • نصف تیوپ های‌لایت شنی، یک چهارم تیوپ نسکافه‌ای پایه ۶، یک چهارم تیوپ خاکستری پایه 7، یک هشتم تیوپ زیتونی پایه 7 و دو سانتی‌متر واریاسیون آبی و اکسیدان 9%
خرید اکسیدان ضد قرمزی 9% مارال

اکسیدان ضد قرمزی 9% مارال

  • جلوگیری از خشکی و شکستگی مو
  • حاوی روغن زیتون
  • ضد قرمزی

برای مشاهده و خرید این محصول روی عکس کلیک کنید.

رنگ موی بلوند مدیترانه‌ای

اگر رنگ بلوند زیبای روشنی می‌خواهید که نه بلوند طبیعی باشد و نه حجم زردی بالایی همچون بلوند طلایی داشته باشد، می‌توانید از رنگ‌های سری شنی مدیترانه‌ای استفاده کنید. رنگ‌های بلوند مدیترانه‌ای انواع تناژ روشن و تیره دارد که با توجه به سلیقه و رنگ پایه موی خود می‌توانید یکی از انواع آن را انتخاب و استفاده نمائید.

انواع تناژ رنگ موی بلوند مدیترانه‌ای
رنگ موی بلوند مدیترانه‌ای

رنگ موی بلوند الماسی

برای داشتن موهای طلایی خوش‌رنگ و درخشان انتخاب رنگ موی بلوند الماسی گزینه مناسبی است. بلوند الماسی رنگی روشن‌تر از بلوند مدیترانه‌ای دارد. این رنگ درخشش و زیبایی خاصی به موهای شما می‌دهد.

رنگ موی شنی بلوند الماسی
رنگ بلوند الماسی

رنگ موی ماسه کهربایی

رنگ موی کهربایی رنگی بسیار منحصر بفرد است که برای اکثر افراد به خصوص دختر خانم‌های جوان مناسب است. این رنگ روی مو با پایه 7 یا 8 قابل اجراست و تناژی به رنگ طلایی و زرد دارد. ابتدا باید مو را با دکلره به پایه مورد نظر رساند و بعد از رنگ موی ماسه کهربایی استفاده کرد.

رنگ موی شنی کهربایی
رنگ مو ماسه کهربایی

رنگ قهوه‌ای با های‌لایت‌های بلوند

اگر از موهای قهوه‌ای متوسط و روشن خود خسته شده‌اید، رنگ موی شنی قهوه‌ای با های‌لایت‌های بلوند می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برای داشتن چنین رنگی، باید از ترکیب رنگ موی قهوه‌ای طلایی روشن به عنوان رنگ پایه‌ی مو و های‌لایت‌هایی که یک الی دو درجه روشن‌تر از این رنگ پایه باشند استفاده کنید.

موی قهوه‌ای با لایت بلوند
موهای قهوه‌ای با لایت روشن

های‌لایت‌های بلوند روی موهای قهوه‌ای

اگر رنگ قهوه‌ای موهای خود را دوست دارید و نمی‌خواهید موهایتان را به طور کامل رنگ کنید، می‌توانید از هایلایت‌های بلوند شنی روی پایه موی قهوه‌ای خود استفاده کنید و جذابیت بیشتری به چهره خود ببخشید.

لایت روی موی قهوه‌ای
لایت روی موی طبیعی

موی بلوند با لولایت‌های قهوه‌ای

رنگ موی بلوند شنی با لولایت قهوه‌ای یه ترکیب جذاب از رنگ قهوه‌ای معمولی با های‌لایت‌های نازک به رنگ طلایی شنی است. برای ایجاد این ترکیب پایه رنگ موی خود را با رنگ بلوند روشن رنگ کنید. بعد از یک رنگ طلایی طبیعی یا قهوه‌ای سرد برای ایجاد لولایت استفاده کنید.

خرید رنگ مو پروفشنال بای فاما

رنگ مو پروفشنال بای فاما سری Absolute 

  • رنگ موی حرفه‌ای به صورت کرم ژل
  • دارای ریز مولکول جهت دوام بالا و نفوذ قوی‌تر
  • ضد حساسیت
  • حاوی 18 نوع پروتئین،اسید آمینه و مواد معدنی
  • حاوی روغن کاسترول، روغن نارگیل و موم زنبور
  • براق کننده

برای مشاهده و خرید روی عکس مقابل کلیک کنید.

نسکافه‌ای

نسکافه‌ای یک رنگ مو عالی برای مهمانی و مراسم و همچنین آرایش عروس است. برای داشتن رنگ شنی نسکافه‌ای از روش زیر استفاده کنید:

مو به پایه دکلره 9 رسیده و بعد با شامپو ضد زردی شستشو داده شود. بعد از یک چهارم تیوپ هایلایت شنی، نصف تیوپ رنگ شیر نسکافه‌ای 8 یا 8.1، یک چهارم تیوپ رنگ دودی شماره 10، دو سانتی‌متر واریاسیون نقره‌ای و اکسیدان 6% استفاده می‌کنیم.

رنگ مو نسکافه‌ای
انواع رنگ موی نسکافه‌ای

دودی

رنگ موی دودی یکی از رنگ‌های پرطرفدار به خصوص در بین خانم‌هاست. این رنگ از تناژ تیره تا روشن را در برمی‌گیرد و سبب پوشش‌دهی عالی موهای سفید می‌شود. با فرمول‌های مختلف می‌توان هم با دکلره و هم بدون دکلره یکی از انواع تناژ رنگ شنی دودی را روی موهای خود پیاده کنید. برای رنگ دودی روشن باید پایه مو را به 9 الی 10 برسانید اما برای رنگ تیره آن نیاز به دکلره ندارید..در زیر چند روش ترکیب این رنگ را بیان می‌کنیم.

رنگ موی دودی
انواع تناژ رنگ موی دودی
  • دودی روشن: 40 میل رنگ بژ متوسط، 30 میل رنگ بژ روشن، 30 میل زیتونی شماره ۷، 20میل رنگ دودی شماره ۶ بعلاوه 4 سانت واریاسیون نقره‌ای و اکسیدان شماره یک
  • دودی متوسط: رنگ شماره ۸ را با شماره ۸.۳۲ و رنگ e۷ زیتونی و اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید و به مدت ۴۵ دقیقه روی سرتان نگه دارید.
  • دودی تیره: رنگ شماره ۸.۰ و ۸.۳۲، رنگ مو e۷ زیتونی، واریاسیون نقره‌ای و اکسیدان ۶ درصد
خرید رنگ موی شنی مارال سری دودی

رنگ موی مارال سری دودی

  • حاوی روغن آرگان، سرشار از ویتامین‌های A/ E
  • افزایش مقاومت و درخشندگی مو
  • محافظت از مو در برابر پرتو UV

برای مشاهده و خرید روی عکس مقابل کلیک کنید.

زیتونی

رنگ مو شنی زیتونی یک رنگ ترکیبی جذاب از گروه رنگ‌های سرد است که بسیار منحصر به فرد و دارای فرمولاسیونی ویژه است. برای حاصل شدن رنگ دلخواه باید موهایتان را تا پایه 8 روشن کنید. می‌توانید با استفاده از دکلره موهای خود را به این پایه برسانید. بعد از آن اگر قد موهای شما تا روی شانه باشد می‌توانید از ترکیب زیر برای رنگ کردن موها استفاده کنید:

نصف تیوپ رنگ موی طبیعی 8 و کمی بیش از نصف تیوپ رنگ موی خاکستری 8.1 بعلاوه سه چهارم تیوپ رنگ موی نسکافه‌ای 8.7 و سه بند انگشت واریاسیون 005

رنگ موی شنی زیتونی
رنگ مو زیتونی

سخن آخر

در این مقاله به معرفی رنگ موی شنی و مدل‌های مختلف آن پرداختیم. این رنگ مو همان‌گونه که از اسمش مشخص است مشابه رنگ ماسه در نور روز است. بسته به سلیقه و انتخاب شما رنگ موی شنی با دکلره و بدون آن انجام می‌شود. این سبک رنگ مو برای افرادی با موی قهوه‌ای متوسط و روشن و رنگ چشم‌های سبز، فندقی و قهوه‌ای مناسب‌تر است. برخی از انواع این تناژ رنگ مو شامل مدیترانه‌ای، الماسی، کهربائی، نسکافه‌ای، دودی، زیتونی رنگ قهوه‌ای با لایت بلوند، رنگ طبیعی با های‌لایت، رنگ روشن با لولایت است که به اختصار هر یک را توضیح دادیم. علاوه بر آن، چند فرمول از ترکیب رنگ‌های مختلف را نیز برای شما بازگو کردیم.

پرسش‌های متداول

رنگ مو شنی مناسب چه کسانی است؟

این رنگ مناسب افرادیست با موی قهوه‌ای و چشمان سبز، فندقی یا قهوه‌ای و کسانی که پوست آن‌ها ته رنگ طلایی دارد و یا رنگ‌ موهایی با تناژ مسی را دوست ندارند.

روش انجام رنگ موی شنی بدون دکلره چگونه است؟

برای انجام این کار می‌توان با استفاده از رنگ روشن طی چند مرحله موها را روشن کنیم. سپس با استفاده از رنگ دودی و یا لولایت و ها‌لایت‌های اندک جلوه بیشتری به رنگ موهای خود ببخشیم.

رنگ موی شنی با دکلره چگونه انجام می‌گیرد؟

ابتدا باید مو را با دکلره به پایه بالاتر از 8 برسانیم و سپس از ترکیب رنگ‌های مختلف به همراه اکسیدان و واریاسیون مناسب استفاده کنیم.

انواع رنگ مو شنی چیست؟

رنگ موی بلوند مدیترانه‌ای، الماسی، ماسه کهربایی، دودی، زیتونی، نسکافه‌ای، قهوه‌ای با لایت بلوند و غیره

رنگ موی بلوند مدیترانه‌ای چیست؟

رنگ بلوند زیبای روشنی که نه بلوند طبیعی باشد و نه حجم زردی بالایی همچون بلوند طلایی داشته باشد. رنگ‌های بلوند مدیترانه‌ای انواع تناژ روشن و تیره دارند.

رنگ موی بلوند الماسی چیست؟

یک رنگ طلایی خوش‌رنگ و درخشان است. بلوند الماسی رنگی روشن‌تر از بلوند مدیترانه‌ای دارد و درخشش و زیبایی خاصی به موهای شما می‌دهد.