زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

انواع محصولات درمان پوست خانگی موجود در بازار ایران

wordcamp
685
13 دقیقه
انواع محصولات درمان پوست خانگی موجود در بازار ایران

سلامت و درخشش پوست تاثیر چشمگیری بر زیبایی ظاهر ما دارد. هنگامی که صحبت از مراقبت پوست می‌شود، انتخاب از بین انبوهی از محصولات پوستی می‌تواند گیج کننده باشد. انتخاب تنها یکی از ردیف‌های پاک‌کننده، تونر، اسکراب، مرطوب‌کننده و سرم می‌تواند کاری دلهره‌آور به نظر برسد. بیشتر افراد برای استفاده از انواع محصولات درمانی پوست روش‌های درمان خانگی را به مراجعه به کلینیک‌ها ترجیح می‌دهند. چراکه این روش‌ها معمولا کم‌هزینه‌تر و بی‌خطرتر هستند. توجه داشته باشید که برخی از موادی که در ماسک‌های خانگی به کار گرفته می‌شوند، ممکن است حساسیت‌زا باشند؛ بنابراین نمی‌توان خطرات و عوارض این روش را صفر درصد دانست. در ادامه با انواع محصولات درمانی پوست بیشتر آشنا می‌شوید.

انواع محصولات درمانی پوست

پاکسازی

 اولین قدم هر روتین مراقبت از پوست پاک‌سازی پوست است. هر گونه آرایش، آلودگی، چربی اضافی و رسوب روی پوست را از بین می‌برد.

خرید محلول پاک کننده آرایش لافارر مناسب پوست حساس و خشک حجم 250 میل

از پاک کننده‌های روغنی برای از بین بردن هرگونه آرایش روی پوست استفاده می‌شود. سپس با فوم یا ژل پاک کننده کردن تمام آلودگی پوست گرفته می‌شود. کسانی که پوست خشکی دارند باید سعی کنند زیاده روی نکنند زیرا در هنگام استفاده از پاک کننده‌های سخت می‌تواند روغن طبیعی پوست شما را از بین ببرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

کرم ضد آفتاب

یکی از مهم‌ترین وسایل مراقبت از پوست ضد آفتاب‌ها هستند. کرم‌های ضد آفتاب فقط مخصوص ماه‌های تابستان نیست. اگر می‌دانید قرار است مدت زیادی در برابر نور خورشید باشید حتما از ضد آفتاب با SPF حداقل 30 درصد استفاده کنید.

خرید کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF30 لافارر مدل Oily and Acne-Prone حجم 40 میل

اشعه‌های UVA و UVB خورشید باعث پیری، خطوط ریز، چین و چروک، لکه‌های تیره و البته سرطان پوست می‌شود، به همین دلیل است که استفاده از کرم ضد آفتاب باید جزء ضروری مراقبت از پوست باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

 کرم ترمیم کننده

احتمالا گاهی اوقات که خودتان را در آینه می‌بینید، متوجه جای جوش یا زخم‌های روی پوستتان شده‌اید. حتی ممکن است به خاطر جراحی و ایجاد زخم روی پوستتان یک قسمت ترمیم نشده باقی ‌مانده باشد. واقعیت این است که هیچ کس را در دنیا پیدا نمی‌کنید که از این جای جوش و زخم لذت ببرد. در بسیاری از مواقع بهترین راه از بین بردن آن‌ها کرم ترمیم کننده پوست است.

خرید کرم ترمیم کننده لافارر مدل Sucranica حجم 30 میل

کرم‌های ترمیم کننده پوست از بهترین محصولات مراقبتی پوست هستند، اثرات ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی بالایی دارند. مهم‌ترین کاری که این نوع از کرم انجام می‌دهد، افزایش سرعت بازسازی پوست و فعال کردن مکانیزم‌های ترمیمی است. اثرات ضد التهابی و ضد دردی هم که این محصولات دارند، سوزش، درد و خارش محل زخم را کاهش می‌دهند و احساس ناراحتی را از شما دور می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

لوسیون سفت کننده پوست

آرزوی داشتن پوستی زیبا و شاداب در زمان پیری تمایل به استفاده از محصولات سفت کننده پوست را افزایش می‌دهد. کرم سفت کننده پوست صورت و بدن یک انتخاب عالی برای مراقبت از پوست است.

  • کاهش چین و چروک
  • محافظت عالی در برابر عوامل خارجی
  • جلوگیری از وقوع علائم سال خوردگی
  • مرطوب کننده و مغذی پوست
خرید لوسیون سفت کننده و ضد افتادگی پوست پریم حجم 30 میل

لوسیون سفت کننده پوست پریم حجم 30 میل این محصول با اثر مشابه بوتاکس، حاوی ترکیبات آب‌رسان طبیعی، شی باتر، گلیسیرین و ویتامین‌های A و E با تغذیه و خواص آنتی رادیکالی، از خشکی پوست جلوگیری و آن را تقویت و جوان می‌کند، همچنین با کاهش قابل‌توجه انقباضات عضلانی سلول‌های ماهیچه‌ای به کمک ترکیب فعال نوین بر پایه تری‌پپتاید کمک کرده و جایگزین مناسبی برای تزریق بوتاکس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

ماسک زیر چشم

یکی از انواع محصولات درمانی پوست ماسک زیر چشم است. آلرژی فصلی، عوارض سالخوردگی، خواب ناکافی و رژیم مراقبتی اشتباه از پوست دور چشم از عوامل ایجاد تیرگی و چین و چروک دور چشم هستند. با اینکه راهکارهای زیادی مثل انواع کرم دور چشم برای مراقبت از پوست پیشنهاد شده اما هیچ محصولی تاثیر مثبت و آنی انواع ماسک زیر چشم را ندارد.

پچ دور چشم ماسک کوچکی است که برای پوست حساس زیر چشم مناسب است. پچ‌های دور چشم دارای مواد معدنی، ویتامین‌ها و سایر مواد مفید هستند.

خرید ماسک زیر چشم مغذی طلا زوزو مدل Gold Nourish

ماسک دور چشم باعث رطوبت، آب‌رسانی و کلاژن سازی در اطراف چشم می‌شود. کلاژن در پوست سبب رطوبت رسانی و کاهش چین چروک می‌شود. ماسک‌های دور چشم هم با وجود کلاژن در خود، موجب کاهش چین و چروک و سیاهی دور چشم می‌شود و از خشکی دور چشم جلوگیری می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول رو عکس کلیک کنید.

انواع محصولات درمانی پوست و آب‌رسان‌ها

 آب‌رسان پوست فقط برای افراد با پوست خشک یا کم آب نیست . آب‌رسانی به پوست مثل آب‌رسانی به بدن است، بدن شما برای این که حس خوبی داشته باشد و خوب به نظر برسد، به آب کافی نیاز دارد. پوست هم برای سلامت و شادابی خود به آب نیاز دارد. از موثرین محصولات پوستی می‌توان به آب‌رسان اشاره کرد.

خرید ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا حجم 200 میل

ژل آب‌رسان صورت نوتروژینا سرشار از هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید حاوی گلیسیرین است که پوست را ترمیم می‌کنند، میزان ترشح چربی آن را کنترل کرده و همچنین باعث کاهش حساسیت، خارش و قرمزی پوست می‌شوند. این محصول علاوه بر آب‌رسانی، پوست را از پیری زودرس و چین و چروک حفظ می‌کند. ژل آب‌رسان نوتروژینا با بافت فوق سبک و فاقد چربی خود بلافاصله بعد از استفاده جذب پوست می‌شود و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

انواع محصولات درمانی پوست و روشن‌کننده‌‌های پوست

 رنگ پوست هر فرد به عوامل محیطی و ژنتیکی وابسته است. تغییر چند درجه از رنگ پوست توسط کرم امری غیر واقعی و تبلیغاتی است. گاهی اوقات لک‌های تیره‌ای بر روی پوست پدید می‌آید که صرفا به علت افزایش سن نیست و امکان دارد عواملی مانند نور آفتاب، جای زخم و جوش، بیماری‌های پوستی، لیزر و استفاده از محصولات آرایشی تقلبی و بی‌کیفیت در آن دخیل باشند. در این صورت می‌توان از انواع محصولات درمانی استفاده کرد.

کرم روشن کننده

کرم روشن کننده در واقع به عنوان کرم ضد لک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات پوستی حاوی لایه بردار هستند که به مرور زمان لک‌های پوستی را از بین می‌برند و باعث شفافیت و درخشش پوست می‌شوند.

خرید کرم روشن کننده پریم مناسب انواع پوست 30 میل

کرم روشن کننده پریم کمک به رفع و کاهش لکه‌های تیره و تغییر رنگ پوست صورت، گردن و بدن می‌کند. همچنین این محصول حاوی ترکیب روشن کننده جدید و فاقد هیدروکینون، از جمله فنیل اتیل رزورسینول، برای کاهش اثرات جانبی هیدروکینون است. این محصول حاوی آنتی اکسیدان و ترکیبات آب‌رسان و نرم‌کننده پوست است برای پوست‌های خشک و بسیار خشک مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

سرم روشن کننده

سرم‌های روشن‌کننده، ضمن آبرسانی پوست، با داشتن مواد مغذی و ویتامین پوست را روشن کرده و لک و تیرگی‌ پوست را برطرف می‌کند. باوجود آربوتین در ساختار خود، آنزیم تیروزیناز (که نقش اساسی در تولید ملانین دارد) را مهار کرده و از ایجاد لک روی پوست جلوگیری می‌کند.

خرید سرم روشن کننده پریم مدل C Prime حجم 30 میل

سرم روشن کننده پریم مدل C Prime با حجم 30 میل برای شفاف‌سازی و روشن کردن پوست شما بسیار موثر است. کلاژنی که در این محصول موجود است موجب قوام و سلامتی پوست شده و ویتامین C می‌تواند موجب تحریک کلاژن سازی شود و افزایش کلاژن سازی علائم پیری همچون چروک‌ های پوست را از بین می‌برد. این سرم به‌ عنوان لایه‌بردار طبیعی عمل کرده و باعث روشن شدن پوست می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

اسپری بدن ضد جوش

پوست بدن خیلی از ما دچار جوش و آکنه می‌شود که این جوش‌ها علاوه بر ظاهر ناخوشایندی که هنگام پوشیدن لباس‌های باز ایجاد می‌کنند، اغلب ملتهب و دردناک هستند. اکثر ما زمانی که صورتمان جوش می‌زند به دنبال محصولات مراقبتی پوست برای درمان آن هستیم ولی به جوش‌های بدنمان خیلی اهمیت نمی‌دهیم.

خرید اسپری بدن ضد جوش آردن سری سبوما مدل SalIcyl 2 حجم 250 میل

بسیاری از افراد به غیر از مشکل جوش روی صورت، در نواحی پشت بدن، بازوها و بر روی سینه‌های خود نیز دچار آکنه می‌شوند. انواع محصولات درمانی پوست می‌توان به اسپری بدن ضد جوش آردن مناسب برای درمان، التیام و پیشگیری از بروز جوش بر روی پوست بدن است، اشاره کرد. اسپری ضد جوش بدن آردن فاقد چربی بوده، باعث بروز خارش و خشکی پوست نمی‌شود و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

آفتاب سوختگی پوست

حتماً برای شما هم پیش آمده است که هنگام پیاده‌روی در یک روز گرم و سوزان تابستان، پوست شما از شدت تابش آفتاب دچار سوختگی ‌شود. آفتاب سوختگی نوعی آسیب پوستی است که ناشی از تماس با اشعه‌ی فرابنفش است. پوستِ آفتاب سوخته، قرمز، دردناک، گرم و حساس می‌شود. گاهی هم به مدت یک هفته می‌خارد.

خرید ژل پس از سوختگی سی گل حاوی عصاره آلوئه ورا حجم 250 میل

ژل پس از سوختگی که از اسمش پیداست مخصوص استفاده بعد از سوختگی است. آلوئه‌ورا ترکیب اصلی این ژل است که خاصیت التیام بخشی و باز درمانی برای پوست دارد. از ویژگی‌های ژل پس از سوختگی سی گل حاوی عصاره آلوئه ورا را می‌توان: تسریع احیای سلولی رطوبت رسان، خنک‌کننده و نرم‌کننده پوست نام برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

انواع محصولات درمانی پوست و کرم‌های ضد جوش و کنترل کننده چربی

يكي از بیماری‌های شايع دوران جواني جوش يا غرور جواني است كه حدود 80-70% انسان‌ها درگیر آن هستند. گرچه اين بيماري بر سلامتي انسان اثري ندارد ولي آثار آن بر چهره، باعث مختل شدن زندگي و فعاليت فرد شده و حتي باعث افسردگي و اضطراب، کاهش اعتماد به نفس در فرد می‌شود. یکی از بهترین محصولات مراقبتی پوست، کرم‌های ضد جوش هستند.

خرید کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک حجم 30 میل

کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک راه حلی مطمئن برای درمان انواع جوش صورت است. این کرم فوق‌العاده در درمان جوش‌های سرسیاه، جوش‌های قرمز و التهابی بسیار نقش موثر و چشم‌گیری دارد. با استفاده از این کرم می‌توانید به کاهش منافذ باز پوست خود کمک کرده و ترشح چربی پوست خود را نیز تنظیم نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

انواع محصولات درمانی پوست و کرم‌های مغذی

بعد از چهل سالگی چه در خانم‌ها و آقایان تقریبا به یک اندازه دچار از بین رفتن بافت پوست خود می‌شوند. برخی خانم‌ها با چرب شدن پوست خود درگیر می‌شوند و بسیاری با خشک شدن پوست. آقایان هم از بالا رفتن سن بی‌نصیب نمی‌مانند و افت پوست ایشان هم هیچ دست کمی از خانم‌ها ندارد. آقایان هم به سبب ماندن در زیر آفتاب اشعه مضر آفتاب موجب مرگ سلولی پوستشان می‌شود.

خرید کرم مغذی مخصوص افراد بالای 40 سال سینره 40 میل

این کرم برای تغذیه پوست مجموعه کامل و مؤثری از انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان‌ها را به همراه دارد و شما با استفاده از کرم مغذی مخصوص افراد بالای 40 سال سینره می‌تواند صورت شما را به اوج زیبایی و طراوت برساند. نحوه استفاده کرم مغذی سینره برای استفاده بر روی صورت و پوست گردن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

روشن کردن تیرگی زیر بغل و ران

رفع تیرگی زیر بغل، یکی از چالش‌هایی است که افراد در سنین مختلف با آن مواجه هستند. معمولا تیرگی زیر بغل از نظر پزشکی خطرناک نبوده و خوشبختانه جای نگرانی نیست. با این حال تیرگی پوست در قسمت‌هایی از بدن مانند زیر بغل، برای بسیاری از افراد آزار دهنده بوده و سبب کاهش اعتماد به نفس شخص می‌شود.

خرید ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل سروینا مناسب انواع پوست 75 میل

این محصولات حاوی رتینوئیک اسید، هیدروکینون، آلفا هیدروکسی اسید و انواع دیگر از مواد مهار کننده‌ی رنگ‌دانه در فرمول‌ها و غلظت‌های مختلف است. این محصول علاوه بر رفع تیرگی، ضد قارچ، مرطوب کننده و تسریع ساخت کلاژن نیز، است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

معرفی محصولات درمانی پوست: دستگاه‌ها

قلم زیبایی پوست قلم

زیبایی پوست با استفاده از فن‌آوری یون‌های مثبت، کک‌ها، لکه‌های پیری و خال‌های تخت را بدون خونریزی و با سرعت از بین می‌برد‌. قلم زیبایی پوست کاملا ایمن است و به هیچ عنوان عوارضی مانند داروها و کرم‌های زیبایی را ندارد. بعضی از خال‌ها به داخل سطح پوست رشد می‌کنند و ریشه دارند سریع‌ترین و بهترین درمان استفاده از قلم زیبایی پوست است.

خرید قلم جوان ساز پوست صورت ایر بیوتی مدل MKS-8528

امروزه یکی از مهم‌ترین مشکلات پوستی که مردم را آزار می‌دهد وجود برخی دانه‌های نامتعارف بر روی پوست است. دانه‌هایی نظیر خال، کک و مک، زگیل، لکه‌های پوستی، رنگ‌دانه و …. قلم زیبایی پوست یکی از جدیدترین دستگاه‌های دنیا برای از بین بردن این قبیل مشکلات پوستی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

درماپن درمانی پوست

میکرونیدلینگ و درماپن به روش‌هایی در پوست و زیبایی گفته می‌شود که باعث جوان‌سازی پوست، لک‌های صورت و همچنین آثار ناشی از زخم‌های شدید و سوختگی می‌شود. درماپن یک وسیله الکتریکی به شکل یک قلم است که بسته به نوع سری (تیپ) که سر دستگاه بسته می‌شود.

خرید میکرونیدلینگ درماپن مدل کارتریج 12 سوزنه رنگ مشکی

در این دستگاه تعدادی سوزن به صورت عمودی حرکت می‌کنند که با قرار دادن آن روی پوست این سوزن‌ها دفعات متعدد و به صورت عمودی وارد پوست می‌شوند. این فرایند باعث بهبودی چین و چروک، خطوط ریز، جای جوش، زخم‌ها و منافذ می‌شود. در بعضی از دستگاه‌ها، سرم و مواد مغذی هم‌زمان با ایجاد حفره‌های میکرونی در پوست تزریق می‌شوند. ولی عموما ابتدا سرم یا مزو روی پوست مالیده شده بعد جهت نفوذ این مواد، با درماپن روی پوست حفره‌های ریز ایجاد می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

سخن پایانی

به طورکلی خطرات روش‌های خانگی بسیار کمتر از روش‌های کلینیکی است. به همین دلیل هم طرفداران بسیار زیادی دارد. ما در این متن سعی کردیم به معرفی محصولات مراقبت از پوست خانگی بپردازیم. این روش‌ها برای جلوگیری از افتادگی پوست به‌خصوص در افراد جوان‌تر موثر هستند و به حفظ سلامت پوست کمک زیادی می‌کنند. این مزیت‌ها باعث می‌شود که افراد زیادی استفاده از روش‌های خانگی را ترجیح دهند؛ اما بسیاری از افراد با ماسک‌های خانگی آشنایی ندارند.

از اینکه تا پایان این مقاله با موتن رو همراه بودید متشکریم. لطفا در قسمت دیدگاه پیشنهادات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. ضمنا شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی موتن رو تمامی محصولات مراقبت پوست و مو را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری بفرمایید.

سوالات متدوال

عوارض درماپن چیست؟

درماپن بسیار بی‌خطر است و تاکنون عارضه جدی گزارش نشده است. پس از استفاده ممکن است قرمزی و تورم طی 1-3 روز بعد از درمان ایجاد شود،که خیلی زود رفع می‌شود.

آیا قلم زیبایی پوست برای از بین بردن تتو مناسب است؟

بله این دستگاه به‌راحتی خال، کک و مک، جوش قدیمی، گوشت اضافه و اسکار صورت رو حذف می‌کند و برای حذف تتو نیز بسیار کارایی فوق العاده‌ای دارد.

چه چیزی برای آفتاب سوختگی خوب است؟

در گام اول یک تکه یخ را داخل پارچه‌ای پیچیده و روی پوست بگذارید. پس از گذشت 15 دقیقه پوست را به آرامی خشک کنید و از کرم‌ پس از سوختگی سی گل استفاده کنید.