زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

مراحل استفاده از رژلب مایع

wordcamp
309
3 دقیقه

از آنجاییکه لب، نقش ویژه ای در چهره هر فردی دارد؛ زیباتر کردن لب ها در مواقع سختی، باعث بالارفتن اعتماد به نفس و قدرت گرفتن بیشتر می شود. برای زیباتر کردن چهره، حتما باید از رژلب مناسب با توجه به پوستتان که  قبلا راجع به آن صحبت کردیم، استفاده نمایید، اما یکسری از خانم ها به جای استفاده از رژلب های جامد و برق لب و حتی خط لب، ترجیح می دهند که از رژلب های ماع، بخاطر درخشندگی و دوام بیشتر، استفاده نمایند. برای زدن رژلب مایع، باید مراحلی را طی کنید تا رژلب مایع شما زیباتر و تمیز تر دیده شود و حتی با عرق کردن و یا خشک شدن رژلب بر روی لب، لب های شما پوست پوسته و یا ترک خورده نشود، درادامه مقاله یاد میگیریم که چطور از رژلب مایع استفاده نماییم تا لب هایی زیبا و برجسته تر داشته باشیم:

مراحل استفاده از رژلب مایع

اگر مبتدی هستید و یا برای اولین بار است که می خواهید از از رژلب مایع استفاده نمایید، حتما مراحل زیر را دنبال کنید تا ببینید که چگونه یک رژلب زیبا می تواند در درخشش چهره شما نقش داشته باشد:

  1. قبل از اینکه شروع به رژ زدن کنید، حتما از مرطوب کننده لب یا همان بالم لب استفاده نمایید. استفاده از بالم لب، باعث می شود تا لب ها به نگام استفاده از رژلب مایع خشک و ترک خورده نشود؛ چرا که رژلب های مایع به خاطر بادوام بودن، باعث خشکی بر روی پوست لب می شوند.
  2. برای زیباتر نمایش دادن لب های خود و انعکاس نور، حتما از برق لب یا روشن کننده لب در نواحی خط لب استفاده نمایید.
  3. برای اینکه در اطراف لب ها، خشکی و مشکلات پوستی بوجود نیاید، بخصوص در محیط های گرم و داغ! بهتر است که در اطراف لب ها از کانسیلر استفاده نمایید، تا از مشکلات گفته شده جلوگیری شود.
  4. بعد از استفاده از کانسیلر، در صورت تمایل می توانید از خط لب برای برجسته کردن لب هایتان استفاده نمایید؛ هر چند که رژلب مایع نیاز به خط لب ندارد.
  5. بعد از انجام مراحل بالا، لب بالایی را با برش رژلب مایع، بر روی لب بکشید و سپس هر دو لب را به هم فشار دهید.
  6. بعد از اینکه رژلب مایع از لب بالایی به لب پایین انتقال داده شد و بر روی لب پایین پخش شد، بر روی لب پایین نیز رژلب بزنید.
  7. حالا برای ایجاد رژلب مات، دستمال کاغذی را بین دو لب قرار دهید تا از براق بودن آن کم کند و به صورت مات دربیاید.
  8. برای برطرف کردن اشتباهات از روی لب، بهتر است که  از گوش پاک کن استفاده نمایید.
  9. برای دوام و ماندگاری بیشتر رژلب مایع، از یک فیکساتور استفاده نمایید.
  10. حالا با انجام مراحل بالا، شما یک رژلب زیبا زده اید که چهره تان جذاب تر و گیرا تر شده است.

در صورت استفاده کردن از رژلب های بدون سرب لطفا نظرات خود را در دیدگاه برای ما ارسال نمایید.