زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین رژ لب های مایع از دید مو تن رو

wordcamp
356
11 دقیقه
معرفی بهترین رژ لب های مایع از دید مو تن رو

همیشه هم استفاده از رژ لب آن‌قدرها ساده نبود. برای همین هم در این وسیله‌ی آرایشی تغییراتی ایجاد شد و رژ لب‌های مایع وارد بازار شدند. مزایای این محصول باعث می‌شود، بعضی‌ها بخواهند حداقل یک دانه از آن را در کیف آرایش خود داشته باشند. شما هم از همین افراد هستید و به دنبال یافتن محصولی مناسب می‌گردید؟ حالا که دارید بابت آن هزینه صرف می‌کنید، پس جنسی باکیفیت بخرید. بازار لوازم آرایشی این روزها پر از برندهای مختلف است و همین هم، انتخاب را سخت می‌کند. ما این‌جا در کنار شما هستیم تا با معرفی بهترین رژ لب مایع کارتان را راحت‌تر کنیم. پس دست‌تان را به ما بدهید و همراه این متن شوید.

آشنایی اجمالی با رژ لب مایع و مزایایش

هرچه که می‌گذرد به تعداد هواداران پر‌وپا قرص رژ لب مایع افزوده می‌شود. شاید بپرسید مزیت این محصول چیست که این همه متقاضی دارد. بیایید از زاویه‌ی نزدیک‌تری به این موضوع نگاه کنید. تنها دلیل محبوبیت این مدل رژ لب در بازار، مایع بودن آن نیست. موارد پایین برتری‌های رژ لب مایع را نشان می‌دهد. پس با کمک آن‌ها می‌توانید ذهن‌تان را بیشتر با موضوع آشنا کنید:

  • رنگ باکیفیت و قوی: اگر می‌خواهید لب‌های‌تان مات جلوه کند، این محصول بیشتر از رژ لب جامد به کارتان می‌آید. البته با قدری بیشتر پخش کردن رژْ روی دو لب، می‌توانید شدت رنگ را کاهش دهید.
  • بی‌نیازی از مداد لب: اگر می‌خواهید لب‌هایی بزرگ و حجیم بسازید، با رژ لب مایع کارتان راحت خواهد بود؛ زیرا با استفاده از مدل‌های جامد نیاز به مداد لب هم پیدا می‌کنید. پس استفاده از این محصولات هم دردسر کم‌تری برای‌تان خواهد داشت و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید.
  • ماندگاری بالاتر: یکی از دلایل افزایش فروش این وسیله‌ی آرایشی مدت دوام آن‌ روی لب است. برای مثال با خرید یک رژ لب مایع ۲۴ ساعته، بدون هیچ‌نگرانی می‌توانید روزتان را سپری کنید. در طول این مدت هم رنگ لب‌ها دستخوش تغییر نخواهد شد.

مزیت‌های بالا می‌تواند هرکسی را ترغیب به انتخاب این محصول کند. البته ممکن است تا حالا سابقه‌ی خرید این کالا را نداشته و دچار شک باشید. پس همین‌طور که در فهرست پایین می‌گردید، می‌توانید به نیازهای‌تان از خرید هم فکر کنید. ما برای شما در مقاله‌ای دیگر «راهنمای خرید رژ لب مایع» را توضیح دادیم. پس بد نیست نیم‌نگاهی هم به آن داشته باشید.

فهرست ۱۰ تایی بهترین رژ لب مایع در بازار کشور

تا این‌جا با رژ‌لب مایع و مزایای آن آشنا شدید و حالا نوبت به یافتن بهترین برند رژ لب مایع می‌رسد. پس از این قسمت نیز می‌توانید به لب‌های‌تان شکلی منحصر‌به‌فرد ببخشید. در بخش پایین سعی کردیم نیازهای مختلف را در نظر بگیریم و طبق آن، محصولات را معرفی کنیم. شما را منتظر نمی‌گذاریم و وارد این بازارگردی مجازی می‌شویم.

رژ لب مایع مات آموتیا

رژ لب مایع آموتیا
تصویر رژ لب مایع برند آموتیا

آن‌هایی که به تندرسی خودشان اهمیت می‌دهند، حتی برای خرید لوازم آرایشی نیز به سلامت اجناس دقت دارند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، احتمالا ذهن‌تان دنبال بهترین رژ لب مایع بدون سرب می‌گردد. این محصول برند آموتیا همان چیزی است که می‌خواهید.

در ترکیبات آن نه‌تنها خبری از مواد سمی نیست، بلکه عناصر گیاهی درون محصول، باعث تقویت لب‌های‌تان می‌شود. شرکت آموتیا در ساخت این تولیدِ خود، از روغن آرگان استفاده می‌کند. به همین دلیل هم این رژ لب مایع سرشار از ویتامین ای است. به‌جز موارد قبل، بافت ملایم آن نیز به‌خوبی روی لب می‌نشیند. با کمک آنتی‌اکسیدان موجود در ترکیبات هم، می‌توانید به لب‌های‌تان طراوات و شادابی را ببخشید.

رژ لب مایع 24 ساعته کانسه

رژ لب کانسه بهترین رژ‌ لب مایع ۲۴ ساعته
تصویر رژ‌ لب مایع ۲۴ ساعته کانسه

نگرانی از پاک شدن آرایش لب در طول مهمانی، یکی از دغدغه‌های برخی خانم‌ها است. استفاده از محصولی ماندگار و بادوام می‌تواند برای این دسته افراد، آرامش خاطر را ایجاد کند. اگر شما هم قصد رفتن به مهمانی دارید، با انتخاب بهترین مارک رژ لب مایع ۲۴ ساعته می‌توانید آرایش‌تان را بیمه کنید؛ زیرا برند کانسه در کنار شما است تا با ذهنی آرام پا به مجلس مهمانی بگذارید.

تنها قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی این کالا نیست که آن را در بین بهترین رژ لب های مایع جا می‌دهد. شاید باور نکنید که با پرداخت هزینه‌ای اندک، محصولی را خواهید داشت که هم سلامت است و هم باکیفیت. ساخت این رژ‌لب مایع به‌گونه‌ای است که هرگز شاهد باقی ماندن رنگ روی لیوان و فنجان نیستید. همچنین استفاده از مواد اولیه‌ی طبیعی، خیال شما را از مصرف آن راحت می‌کند. بافت مخملفی این رژ نیز باعث می‌شود رنگ، روی لب راحت پخش شود و پس از استفاده مشکلی پیش نیاید.

رژ لب مایع لنسور سری گلیز Glaze

رژ لنسور glaze براق کننده
رژ لب مایع گلیز از برند لنسور

برخی‌ها ترجیح می‌دهند پس از آرایش، بدن‌شان حجمی بیشتری را نشان بدهد. برای این دسته افراد سری Glaze از برند لنسور،‌ می‌تواند بهترین مارک رژ لب مایع حجم دهنده باشد. این محصول علاوه‌بر حجم‌دهندگی می‌تواند به شما لب‌هایی براق نیز ببخشد. البته مزایای این رژ لب مایع به موارد گذشته محدود نمی‌شود؛ رنگدانه‌های طبیعی موجود در ترکیبات آن، ماندگاری بالایی دارند. در نتیجه، این محصول برای مهمانی‌ و مراسم هم یکی از گزینه‌های مناسب خواهد بود. همچنین این کالا توانایی مرطوب‌کنندگی لب‌ها را دارد و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. رنگ ارغوانی آن هم بسیار خاص است و جلوه‌ای شیک به شما می‌بخشد.

رژ لب مایع لنسور سری Matte

رژ لب matte لنسور بهترین رژ لب مایع مات
رژ لب مایع matte از برند لنسور

حالا که در هنگام صحبت از بهترین مارک رژ لب مایع به برند لنسور رسیدید، به‌راحتی‌ از کنارش نگذرید. این برند ایتالیایی در سبد خود، محصولات متنوعی را برای انواع سلیقه‌ها قرار می‌دهد. بعضی‌ها تمایل دارند تا از یک آرایش ملایم استفاده کنند و کم‌تر در چشم باشند. این نوع رژ لب همین دسته را هدف خودش قرار داده است. تنوع بالای رنگ‌بندی سری Matte باعث می‌شود تا ذائقه‌های گوناگون، بتوانند از این محصول استفاده کنند. ماندگاری بالای آن نیز سبب خواهد شد تا ساعت‌ها، بدون‌نگرانی زمان را سپری کنید.. همچنین با استفاده از رژ‌ لب مایع مات لنسور لب‌هایی مرطوب و نرم خواهید داشت.

رژ لب مایع فلورمار سری Silky Matte

رژ لب مایع فلومار
رژ‌ لب مایع فلومار سری silky matte

لب‌هایی مخملی و مات می‌خواهید؟ چرا به سراغ این مدل رژ لب برند فلومار نمی‌روید؟ پس از چندین بار تجربه‌ی آن به‌روی لب، بعید است خرید این محصول را ادامه ندهید؛ زیرا کاربرد این کالا تنها به حوزه‌ی آرایش و زیبایی محدود نمی‌شود. توانایی تغذیه‌ی پوست لب و مرطوب‌کنندگی، این محصول را به بهترین رژ لب مایع مات تبدیل می‌کند. رنگ یک‌دست آن نیز ظاهری طبیعی و لطیف به شما خواهد بخشید؛ گویی که لب‌های شما از جنس ابریشم هستند. رژ لب Silky Matte در رنگ‌های مختلفی از شکلات گرفته تا ارغوانی عرضه می‌شود. پس تا ویترین فروشگاه‌ها از این محصول خالی نشده، شما هم سهم خود را از آن بردارید.

رژ لب مایع مات گلدن رز سری مدل Lip Ink

بهترین رژ لب مایع گلدن رز سری lip ink
رژ‌ لب مایع گلدن رز سری lip Ink

مگر می‌شود درباره‌ی بهترین رژ لب های مایع گفت و اسمی از برند گلدن رز نیاورد. این نام آشنای صنعت آرایشی، یکی از باکیفیت‌ترین محصولات بازار را تولید می‌کند. رژ لب سری Lip Ink مخصوص کسانی است که لب‌هایی نرم و مخملی می‌خواهند. از طرفی بافت سبک آن نیز باعث می‌شود احساسی ناخوشایند به شما دست ندهد. نه‌تنها برای فضای رسمی، بلکه برای روتین روزانه‌ نیز از این محصول مناسب خواهد بود. وقتی این رژ لب مایع را به پوست خود می‌زنید، رنگ آن یکدست و کامل همه‌جا پخش می‌شود. همچنین ماندگاری طولانی این کالا باعث می‌شود به‌راحتی امکان نوشیدن و خوردن را پیدا کنید؛ چرا که بافت رنگ به ظروف نخواهد چسبید.

رژ لب مایع مات گلدن رز سری Metals

رژ‌ لب مایع گلدن رز سری metals
رژ لب مایع Metalls گلدن رز

محصولات ساخت ترکیه این روزها در ایران طرفداران زیادی دارند. سری Metals برند گلدن رز نیز یکی دیگر از تولیدات محبوب این شرکت است. رنگ مات این مدل رژ‌ لب مایع، جلوه‌ای متالیک روی لب‌های شما پیدا می‌کند. پس برای افراد خاص پسند، خرید آن می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. بافت نرم و لطیف این رژ روی لب‌ها، باعث می‌شود هنگام استفاده‌ی آن حس خوبی پیدا کنید. همچنین برای زمانی طولانی، این رنگ روی پوست لب شما خواهد ماند.

رژ لب مایع بیجورکا

رژ بیجورکا
رژ لب مایع برند بیجورکا

با خشکی لب‌ درگیر هستید و آرایش کردن این قسمت برای‌تان گاهی سخت می‌شود؟ چرا رژ لب مایع بیجورکا را امتحان نمی‌کنید؟ این محصول حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد نرم‌کننده است و از سلامت‌ لب‌های شما حفاظت می‌کند. وقتی آن را روی پوست لب‌تان قرار می‌دهید، اصلا احساس سنگینی سراغ‌تان نمی‌آید. همچنین رنگ مات این رژ لب مایع پس از استفاده، یک‌دست و ماندگار خواهد بود. بافت رنگِ این محصول برند بیجورکا بسیار نرم و مخملی است. عدم‌وجود سرب در ترکیبات آن نیز باعث می‌شود از بابت سلامتی خود آسوده‌خاطر باشید. تنوع بالادر طیف رنگی این کالا نیز آن را در فهرست ده‌تایی بهترین رژ لب مایع قرار می‌دهد.

رژ لب مایع کنسی سری Super Shine

رژ لب مایع کنسی سوپر شاین
رژ لب مایع کنسی سری Super Shine

بعضی وقت‌ها پیش‌ می‌آید که دنبال رنگی شاد و جلوه‌گر می‌گردید. تفاوتی ندارد می‌خواهید در کجا از چنین رژ لبی استفاده کنید، به‌هرحال این محصول برند کنسی کنار شما خواهد بود. رنگ‌ سرزنده این مدل رژ لب مایع به خوبی روی پوست می‌نشیند و به‌سادگی پاک نخواهد شد. همچنین وجود براق‌کننده باعث می‌شود به لب‌هایی درخشان دست بیابید. خیال‌تان از بابت مصرف این محصول راحت باشد؛ زیرا رژ لب مایع کنسی نه‌تنها به پوست آسیب نمی‌زند، بلکه از خشکی آن نیز جلوگیری خواهد کرد.

رژ لب مایع 24 ساعته ریوال د یانگ

رژ‌ لب مایع ۲۴ ساعته ریوال د یانگ
رژ‌ لب مایع ۲۴ ساعته برند ریوال د یانگ

فهرست بهترین رژ لب های مایع به انتهای خود نزدیک است. در آخرین قسمت با محصولی آشنا می‌شوید که می‌تواند نیازهای مختلفی را از شما رفع کند. هرمحیطی اقتضای آرایشی خودش را دارد و به همین دلیل، نیاز به لوازم آرایشی مختلفی پیدا می‌کنید. البته این مسئله می‌تواند هزینه‌های زیادی را هم روی دوش‌تان بگذارد.

رژ لب مایع ریوال د یانگ با داشتن کاربردی چندگانه، قدری در صرفه‌جویی اقتصادی به شما کمک می‌کند. این محصول از دو سر بی‌رنگ و رنگی تشکیل شده. با استفاده از بخش رنگ‌دار آن، می‌توانید ظاهری مات به لب‌های‌تان ببخشید. اگر هم نیاز به لب‌هایی براق پیدا کرید، از قسمت بی‌رنگ این محصول استفاده کنید؛ زیرا با کشیدن آن روی لب‌تان، رنگ رژ براق و درخشان می‌شود.

استفاده از موم زنبور عسل برای ساخت این وسیله‌ی آرایشی، به آن توانایی نرم‌کنندگی و تغذیه لب را می‌رساند. همچنین ماندگاری ۲۴ ساعته‌ی رژ‌ لب ریوال د یانگ، خیال‌تان را از هربابتی تخت می‌کند.

حالا که در حال آماده شدن برای خرید هستید، ممکن است سؤالات مختلفی به ذهن‌تان بیاید. یکی از این پرسش‌ها نیز شیوه‌ی استفاده از این محصول است. برای رسیدن به بهترین نتیجه می‌توانید از مطلب «مراحل استفاده از رژلب مایع» کمک بگیرید. با این حال اگر باز هم سؤالی داشتید، در بخش نظرات همراه شما هستیم.

سخن پایانی

در این متن با انواع بهترین رژ لب مایع آشنا شدید و حالا می‌توانید یک خرید دقیق و مناسب را تجربه کنید. فرقی نمی‌کند رژ‌ مات، براق یا ۲۴ ساعته را بخواهید، به‌راحتی مناسب‌ترین محصول را پیدا خواهید کرد. ممکن است در اطراف شما کسانی باشند که نیازمند این نکات باشند. پس این پست را با آن‌ها نیز به اشتراک بگذارید. اگر هم از محصول دیگری استفاده می‌کنید، خوشحال می‌شویم آن را در قسمت نظرات به اطلاع ما برسانید.

سؤالات متداول

رژ‌ لب مایع چیست؟

مانند نمونه‌های جامد، رژ لب مایع نیز یک وسیله‌ی آرایشی است که برای رنگ لب کاربرد دارد. تفاوت اصلی تنها در مایع بودن رنگ آن است.

تفاوت رژ لب‌های جامد و مایع در کجاست؟

رژ لب‌های مایع رنگ‌دهی بهتری (به‌ویژه در رنگ‌های مات) دارند. همچنین با استفاده از آن‌ها، برای حجم‌دهی نیازی به مداد لب نخواهید داشت.

بهترین برندهای رژ لب مایع در بازار چیستند؟

محصولات شرکت‌های کانسه، لنسور، فلومار گلدن رز، بیجورکا و ریوال د یانگ از بهترین رژهای مایع درون بازار هستند.