زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین کرم جوان کننده پوست دست و صورت

wordcamp
11,496
10 دقیقه
معرفی بهترین کرم جوان کننده پوست دست و صورت

این روزها تا دلتان بخواهد در دنیای مجازی و صفحات اینستاگرم، درباره اهمیت پوست و راه‌های رسیدگی به آن صحبت می‌شود. هر روز برندهای مختلف آرایشی محصولات جدیدی را برای بازسازی و جوان شدن پوست معرفی می‌کنند. تنوع در بازار محصولات پوستی آنقدر بالاست که گاهی حتی نمی‌توان حدس زد بهترین کرم جوان کننده پوست به چه برندی تعلق دارد! اما خیالتان از این بابت راحت باشد. ما در این مطلب با شما از بهترین کرم‌های جوانسازی پوست صحبت می‌کنیم:

کرم‌ های جوانسازی چه تاثیری روی پوست می‌ گذارند؟

کرم‌های جوانساز، چین و چروک‌های پوست را کمتر کرده و از ایجاد دوباره آنها جلوگیری می‌کنند. این کرم‌ها در عین حال اثر رطوبت‌رسان، تغذیه کننده و بازسازی پوست را برعهده دارند. معمولا کرم‌های جوانساز از ترکیب فرمول‌های اسید هیالورونیک، اسید سالیسیلیک و مواد آبرسان تشکیل شده‌اند. به همین دلیل می‌توانند پوست را روشن‌تر و یکدست‌تر کرده و لک‌های تیره صورت را کمرنگ‌ کنند.

با این حال فرایند ضد پیری و جوان کنندگی این کرم‌ها، ممکن است در همه افراد نتایج یکسانی نداشته باشد. بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به مواد موجود در این کرم‌ها حساسیت نشان می‌دهند. برای دانستن اینکه چه محصولات جوانسازی مناسب شما طراحی شده است، باید بدانید که نوع پوستتان چیست و کدام کرم با پوست شما سازگاری دارد. در ادامه برخی از کرم‌های محبوب جوانساز را به شما معرفی می‌نماییم و درباره بهترین کرم جوانسازی پوست صحبت می‌کنیم.

اگر بین کرم‌های مختلف، روش‌های درمانی و عمل‌های زیبایی به شک افتاده‌اید و نمی‌دانید کدام روش برای درمان آسیب‌های پوستی شما مناسب‌تر است، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی «انواع محصولات درمان پوست خانگی موجود در بازار ایران» را مطالعه کنید.

بهترین کرم های جوان کننده پوست

امروز در بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، انواع مختلفی از کرم‌های جوانساز وجود دارد. برخی از آنها ساخت کشورمان هستند و بعضی دیگر از جمله محصولات پرطرفدار جهانی شناخته می‌شوند. برخی از این کرم‌ها به جز پوست صورت، می‌توانند پوست دست و گردن را هم بازسازی کنند. در حال حاضر بهترین کرم‌های جوانساز پوست به این شرح هستند:

کرم جوان کننده دست و صورت سی گل حاوی ویتامین C

گرچه نمی‌توان این کرم را به عنوان بهترین مارک کرم جوان کننده پوست معرفی کرد، اما ساختار آبرسان این محصول، آن را به یکی از گزینه‌های مناسب تبدیل کرده است. کرم جوان کننده دست و صورت سی گل، برای نیازهای پوست‌های بسیار خشک طراحی شده است و به خوبی نقش یک آبرسان را بازی می‌کند. ترکیب نرم کننده‌ها، مرطوب کننده‌ها و ویتامین‌های این کرم از بازگشت خشکی پوست جلوگیری می‌نماید. به دلیل رطوبت بالای این کرم، بهتر است که افراد با پوست چرب و جوشدار از محصولات دیگری استفاده نمایند.

ویژگی‌ها:

  • حاوی ویتامین C
  • ضد چروک
  • پیشگیری از پیری زودرس پوست
  • حاوی آنتی اکسیدان و اسید هیالورونیک
  • جوان کننده و سفت کننده پوست
خرید کرم جوان کننده دست و صورت سی گل حاوی ویتامین C حجم 40 میل

با فرمولاسیون ویژه این محصول می‌توانید از خاصیت جوان‌کنندگی و سفت‌کنندگی آن بهره ببرید. همچنین خاصیت روشن‌کنندگی این کرم به شفافیت پوست صورت کمک شایانی خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم ضد چروک و جوان کننده لورال

کرم فرانسوی جوان کننده لورآل، به عنوان بهترین مدل کرم جوان کننده پوست با قیمت مناسب شناخته می‌شود. این محصول مشکلات پوستی که ناشی از افزایش سن است را بهبود می‌دهد. وجود “رتینول” در این کرم، باعث می‌شود تا چین و چروک‌های سطحی پوست به مرور زمان کاهش پیدا کنند. کرم جوانساز لورال برای مردان و زنان بالای 40 سال طراحی شده است و به شما کمک می‌کند حتی بعد از 40 سالگی پوستی بی‌عیب و نقص داشته باشید.

ویژگی‌ها

  • آبرسان قوی برای چروک‌های ناشی از افزایش سن
  • احیا کننده سلول‌های پوست
  • فرموله شده با گل اپونتیا و رتینول
خرید کرم ضد چروک و جوان کننده لورال مناسب سنین بالای 40 حجم 50 میل

این کرم حاوی عصاره گل اپونتیا بوده که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و باعث می‌شود از سطح پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کند و از ایجاد چروک و افتادگی پوست صورت جلوگیری کند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم جوان کننده و شاداب کننده دست آدرا

در بازار محصولات ایرانی، کرم جوان کننده دست آدرا به عنوان بهترین کرم جوان کننده دست معرفی می‌شود. این کرم خشکی، چین و چروک و لاغر شدن دست را که به دلیل بالا رفتن سن اتفاق می‌افتد، از بین می‌برد. ویتامین C,E و A موجود در کرم آدرا باعث روشن شدن و آبرسانی پوست دست می‌شود. کرختی و رنگ ناهموار پوست با این کرم از بین می‌رود و پوست برای رطوبت و محافظت در برابر خشکی تقویت می‌گردد.

ویژگی‌ها

  • جذب بالا
  • رطوبت رسان قوی
  • یکدست شدن رنگ پوست
  • حاوی ویتامین C برای شفافیت پوست دست
خرید کرم جوان کننده و شاداب کننده دست آدرا

کرم جوان کننده و شاداب کننده آدرا حاوی عصاره پرتقال و زنجبیل، ضد‌ عفونی ‌کننده قدرتمندی است و با کشتن فعالانه باکتری‌ها در سطح پوست سرعت شکل‌‌گیری لکه‌‌ها و آکنه را روی صورت و در عمق منافذ به حداقل می‌رساند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم جوان کننده صورت نوتروژینا

اگر همچنان به دنبال بهترین برند کرم جوان کننده پوست می‌گردید، کرم جوان کننده صورت نوتروژینا یک انتخاب ایده‌ال است. فرمول جوان کننده نوتریژنا به کاهش چشمگیر خطوط ریز و چین و چروک‌های ناشی از “فرسودگی سلولی” کمک می‌کند. این کرم با دو ماده ضد پیری شناخته شده (رتینول و اسید هیالورونیک) باعث تحریک و نوسازی سلول‌های سطحی پوست می‌شود. کرم نوتریژنا همچنین تولید کلاژن و الاستین طبیعی پوست را افزایش می‌دهد.

ویژگی‌ها

  • فرموله شده با رتینول و اسید هیالورونیک
  • تولید کلاژن و الاستین
  • کاهش چشمگیر چین و چروک‌های ناشی از افزایش سن
  • نوسازی سلول‌های سطح پوست
  • شاداب کننده و انعطاف دهنده پوست صورت

کرم جوان کننده و روشن کننده دکتر ژیلا

کرم جوانساز دکتر ژیلا، در رده بهترین کرم جوان کننده صورت از لحاظ قیمت قرار دارد. این محصول مقرون به صرفه و اقتصادی، با ویتامین C فرموله شده است. به کمک این ویتامین، پوست شاداب و شفاف شده و چروک‌های سطحی صورت کاهش میابند. برای رسیدن به بهترین نتیجه باید این کرم را 2 بار در طول روز و شب استفاده کرد. بیشترین تاثیر کرم جوان کننده دکتر ژیلا در سنین 25 تا 45 سال دیده می‌شود.

ویژگی‌ها

  • روشن کننده
  • ترمیم و بازسازی خطوط پوستی
  • نرم کننده و آبرسان
خرید کرم جوان کننده و روشن کننده Q10 و ویتامین C دکتر ژیلا 50 گرم

این کرم در سنین 25 تا 45 سال بیشترین اثر را خواهد داشت. برای رسیدن به بهترین نتیجه باید روزانه 2 بار در طول روز و شب قبل از خواب مصرف گردد. این کرم در زیر آرایش نیز قابل استفاده است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

مرطوب کننده و جوان کننده گینو مدل Longue Vie Cellulaire

اغراق نیست اگر بگویم که در سالهای اخیر، کرم مرطوب کننده و جوان کننده گینو، به عنوان بهترین کرم جوانساز برای زنان شناخته می‌شود. این محصول یک کرم صورت قوی و غنی از مواد آبرسان است. کرم گینو برای تحریک گردش سلولی و روشن کردن لکه‌های تیره به خوبی عمل می‌کند.
در این این محصول مراقبتی، 56 عنصر ضروری برای کمک به تغذیه و تحریک پوست شما قرار دارد. پوست صورت به کمک کرم گینو سفت، روشن و مقاوم می‌شود. این کرم همچنین برای تجدید احیای انواع پوست مناسب است. می‌توانید از این کرم صبح و عصر استفاده کنید و متوجه بهبودی چشمگیری در ظاهر خود شوید.

ویژگی‌ها

  • تقویت کننده پوست
  • شفاف کننده و انرژی دهنده به ویژه برای پوست‌های تیره
  • تحریک گردش سلولی
خرید کرم مرطوب کننده و جوان کننده گینو مدل Longue Vie Cellulaire حجم 50 میل

این کرم با داشتن ۵۶ عنصر ضروری فعال موثر در حیات سلولی و مورد نیاز نوسازی و افزایش طول حیات سلول‌ها ، پوست را جوان می‌سازد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم ضد پیری و جوان کننده دکتر کلوگل

کرم ضد پیری دکتر کلوگل یک محصول مراقبتی آلمانی است که نیازهای پوست افراد بزرگسال را برآورده می‌کند. ترکیبات فعال اسید هیالورانیک، روغن تامانو و ویتامین E، باعث شده تا این محصول به عنوان بهترین کرم جوانساز برای مردان معرفی گردد. استفاده منظم از کرم جوان کننده دکتر کلوگل، چروک‌های صورت را بازسازی کرده و باعث مقاوم‌تر شدن پوست می‌شود.

ویژگی‌ها

  • کاهش دهنده چروک‌ها
  • محافظت کننده و پیشگیری از آسیب پوست
  • تقویت کننده سلول‌های سطحی صورت
خرید کرم ضد پیری و جوان کننده دکتر کلوگل حجم 30 میل

این محصول با محافظت از پوست می‌تواند از آسیب‌های احتمالی به پوست جلوگیری نماید و با دارا بودن سدیم هیالورونات و ویتامین E در ترکیبات خود، توانایی بالایی در پیشگیری از پیری پوست و جوان‌کنندگی پوست دارد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم

همانطور که از نامش پیداست، این محصول یک “ژل کرم” بازسازی کننده است. به دلیل وجود فرمول ژل در این کرم، مواد مغذی و ویتامین‌ها در حجم بیشتری به لایه‌های پوست منتقل می‌شود. با این حال بافت این ژل کرم بسیار سبک است و سطح پوست را بازسازی می‌کند. ژل کرم پریم همچنین باعث آبرسانی و بهبود بافت صورت می‌شود و در عین حال پوست را تسکین می‌دهد.

ویژگی‌ها

  • آبرسانی عمقی پوست
  • ایجاد ظاهر درخشان و پوست مخملی
  • بازسازی سلول‌های پوست صورت
خرید ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم مدل C-Prime حجم 30 میل

این محصول حاوی ویتامین C است که باعث کلاژن سازی شده و در نتیجه چروک‌های پوستی به مرور زمان از بین می‌روند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم ژل آبرسان مرطوب کننده و جوان کننده بایوآکوا

اگر به دنبال یک کرم جوان کننده با رایحه‌ای دل انگیز هستید، کرم آبرسان بایوآکوا یک انتخاب ایده‌ال است. این ژل کرم، لکه‌های تیره و منافذ بزرگ پوست را می‌پوشاند و به طور موقتی باعث لیفت صورت می‌شود. کرم ژل جوان کننده بایوآکوآ سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. فراموش نکنید که سلول‌های مرده عامل تیره شدن پوست هستند. بنابراین استفاده از این محصول به طور چشمگیری صورت شما را سفیدتر، روشن‌تر و درخشان‌تر می‌کند.

ویژگی‌ها

  • آبرسان قوی
  • روشن کننده پوست
  • حاوی رایحه بلوبری
خرید کرم ژل آبرسان مرطوب کننده و جوان کننده بایوآکوا مدل Wonder حاوی عصاره بلوبری وزن 50 گرمی

کرم ژل آبرسان و مرطوب‌کننده و جوان‌کننده بایوآکوا حاوی عصاره بلوبری بوده و یک انتخاب عالی برای شادابی و بازگرداندن زیبایی پوست است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم آبرسان و جوان کننده صورت مورینگا امو

کرم آبرسان مورینگا امو، یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه و جوانساز است. مانند دیگر کرم‌های جوانساز، این محصول لکه‌های تیره پوست را کمرنگ‌تر می‌کند. خاصیت مرطوب کنندگی این کرم، به از بین رفتن چروک‌های سطحی پوست کمک می‌نماید. در این محصول همچنین از فرمولاسیون آنتی اکسیدان، روغن‌های گیاهی مورینگا، آرگان، هسته انگور و دانه آفتاب‌گردان استفاده شده است.

ویژگی‌ها

  • حاوی ویتامین A و E
  • حاوی روغن هسته انار
  • از بین برنده لکه‌های تیره پوست
  • آبرسان قوی
خرید کرم آبرسان و جوان کننده صورت مورینگا امو مناسب انواع پوست حجم 50 میل

این محصول علاوه بر متعادل‌سازی چربی و کاهش سایز منافذ پوست یک آنتی اکسیدان قوی است که با بازسازی بافت پوست و کاهش چین و چروک، پوستی جوان و شاداب را به ارمغان می‌آورد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

علاوه بر محصولاتی که در این مقاله معرفی کردیم،‌ راه‌های دیگری برای جوان‌سازی پوست وجود دارند. با رعایت کردن نکاتی که در مطلب «نکات جوان سازی پوست؛ 19 نکته برای جوان کردن پوست» عنوان کردیم، جوانی و طراوت را به پوست خود بازگردانید.

سوالات متداول

کرم‌های جوانساز چه تاثیری روی پوست می‌گذارند؟

کرم‌های جوانساز، چین و چروک‌های پوست را کمتر کرده و از ایجاد دوباره آنها جلوگیری می‌کنند.

مهم‌ترین ویژگی‌ کرم‌های جوانساز چیست؟

مهم‌ترین ویژگی کرم‌های جوانساز، رطوبت‌رسانی، تغذیه و بازسازی پوست است.

در بازار کالاهای بهداشتی ایرانی، کدام محصول به عنوان بهترین کرم جوان کننده دست شناخته می‌شود؟

کرم جوان کننده دست آدرا به عنوان بهترین محصول جوانساز ایرانی معرفی می‌شود.

چرا کرم ضد پیری و جوان کننده دکتر کلوگل یک انتخاب مناسب برای مردان است؟

ترکیبات فعال اسید هیالورانیک، روغن تامانو و ویتامین E، باعث شده تا این محصول به عنوان بهترین کرم جوانساز برای مردان معرفی شود