زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بازسازی پوست با کرم امکان دارد؟ بهترین کرم های احیا کننده پوست کدام هستند؟

wordcamp
589
8 دقیقه
بازسازی پوست با کرم امکان دارد؟ بهترین کرم های احیا کننده پوست کدام هستند؟

پوست یکی از بزرگترین عضوهای بدن است که در طول سال‌های مختلف، دستخوش تغییرات فراوانی می‌شود. به ویژه پوست صورت و دست که دائم با خشکی و رطوبت هوا، آلودگی‌های محیط و تغییرات بیرونی در تماس است. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود پوست کدر، خشک و بی‌آب شود. در چنین شرایطی متخصصان زیبایی، استفاده از کرم احیا کننده پوست را پیشنهاد می‌کنند. ما در این مطلب با شما از این کرم‌ها و بازسازی پوست صحبت می‌کنیم.

همه چیز درباره کرم‌های احیا کننده

آبرسانی و رطوبت پوست توسط سبوم که در لایه‌های عمیق‌تر پوست قرار دارد، تامین می‌شود. رطوبت طبیعی سبوم از پوست در برابر عوامل بیماری‌زا، آلودگی‌ و خشکی هوا محافظت می‌کند. در طول زمان و بسته به ژنتیک هر فرد، سلول‌های پوست، رطوبت و شادابی خود را از دست می‌دهند. در این مرحله است که پزشکان و متخصصان استفاده از کرم احیا کننده پوست را توصیه می‌کنند.

کرم‌های احیا کننده، ترکیبی از مواد آبرسان و مرطوب کننده هستند که برای محافظت و جوان سازی پوست استفاده می‌شوند. در بازار محصولات بهداشتی، انواع مختلفی از کرم‌های احیا کننده وجود دارد. با این حال در ترکیب بیشتر آنها از مواد آبرسان، عصاره آلوئه‌ورا، شی باتر و روغن‌های سیلیکون استفاده می‌گردد. کرم‌های احیا کننده همچنین ممکن است به صورت لوسیون، پماد، روغن حمام یا صابون مایع در دسترس باشند.

در ادامه می‌توانید با برخی از بهترین کرم‌های احیا کننده پوست آشنا شوید:

کرم مرطوب کننده دست و صورت آدرا 

آلوئه ورا گیاهی است که به دلیل خاصیت‌های بسیار در محصولات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عصاره این گیاه می‌تواند پوست آفتاب سوخته، جوشدار و خشک را تسکین دهد. آلوئه ورا همچنین کلاژن را در زخم‌ها و بافت اسکار افزایش می‌دهد و به ترمیم سریعتر پوست کمک می‌کند.

اثرات احیا کنندگی و ضد پیری آلوئه ورا باعث شده است تا عصاره این گیاه در بسیاری از کرم‌ها و ژل‌ها استفاده شود. کرم مرطوب کننده دست و صورت آدرا از جمله این محصولات است که به دلیل داشتن آلوئه ورا، به آبرسانی پوست کمک می‌کند. استفاده از این کرم می‌تواند باعث تحریک فیبرهای کلاژن و الاستین شود و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد. در نتیجه چین و چروک‌ها به مرور زمان کمتر می‌شوند.

خرید کرم مرطوب کننده دست و صورت آدرا حاوی آلوئه ورا حجم 200 میل

ویژگی‌های محصول

  • مناسب برای انواع پوست
  • مرطوب کننده قوی 
  • دارای ویتامین A و E
  • تنظیم کننده PH پوست

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم آبرسان د اوردینری

یکی از پرطرفدارترین کرم‌های ترمیم کننده در بازار جهانی لوازم آرایشی، کرم آبرسان د اوردینری است. مهم‌ترین ویژگی این محصول، رطوبت رسانی عمیق پوست است بدون اینکه ظاهر صورت چرب و روغنی به نظر برسد. در کرم آبرسان د اوردینری 11 اسید آمینه وجود دارد و پوست را به خوبی احیا و آبرسانی می‌کند.

از دیگر مواد مغذی این کرم می‌توان به اسید هیالورانیک، تری گلیسیرید، ساکارید و گلیسیرین اشاره کرد. به دلیل رطوبت رسانی فوری و نتیجه ماندگار، می‌توانید این کرم را به عنوان مرطوب کننده روزانه استفاده کنید.

خرید کرم آبرسان د اوردینری حاوی فاکتورهای آبرسان طبیعی حجم 100 میل

ویژگی‌های محصول

  • فاقد پارابن، الکل و عطرهای مصنوعی
  •  بدون تست حیوانی
  • رطوبت رسان قوی
  •  جذب سریع و ایجاد ظاهر طبیعی روی پوست

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم مرطوب کننده شون حاوی عصاره آلوئه ورا و خیار

کرم مرطوب کننده شون، از جمله محصولات پرطرفدار و محبوب در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته می‌شود. وجود روغن آلوئه‌ورا در این کرم به همراه دیگر عصاره‌های گیاهی، باعث آبرسانی و درخشندگی پوست می‌گردد.

این کرم ترمیم کننده پوست، قدرت مرطوب کنندگی بالایی دارد و فرمول مغذی آن، ظاهری جوان و سالم را به ارمغان می‌آورد. کرم آبرسان شون همچنین به دلیل داشتن روغن آرگان، به راحتی جذب می‌شود و سلول‌های پوست را بازسازی می‌کند. 

خرید کرم مرطوب کننده شون حاوی عصاره آلوئه ورا و خیار حجم 300 میل

ویژگی‌های محصول

  • حاوی روغن آرگان و عصاره آلوئه‌ورا برای تسکین و آبرسانی پوست
  • ترمیم کننده قوی سلول‌های سطح صورت و دست
  • مناسب انواع پوست 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم آبرسان کلینیک مدل Moisture Surge  

همانطور که پیش از این گفتیم، بسیاری از عوامل محیطی می‌تواند باعث کم آبی پوست شما شود. آب و هوا، آلودگی، نور، زمان سپری شده در آفتاب، استفاده از ماسک و حتی مسافرت‌های هوایی از جمله این عوامل هستند. کرم آبرسان کلینیک، در عمق پوست شما نفوذ کرده و تا 100 ساعت سطح آن را مرطوب نگه می‌دارد.

میزان احیا کنندگی این کرم به حدی است که حتی می‌توانید از آن برای پایه آرایش روزانه خود استفاده کنید. کرم کلینیک یک انتخاب ایده‌ال برای انواع پوست است. بعد از شستن صورت، این محصول را به آرامی به سطح پوست بزنید و از قدرت ترمیم کنندگی آن شگفت زده شوید.  

خرید کرم آبرسان کلینیک مدل Moisture Surge 100h حجم 50 میل

ویژگی‌های محصول

  • فاقد روغن و چربی‌های مصنوعی
  • ضد حساسیت
  • بدون بو و عطر
  • بدون تست حیوانی و فاقد پارابن
  • حاوی ویتامین C و عصاره آلوئه ورا

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

ژل کرم آبرسان صورت نوتروژینا

ژل کرم آبرسان نوتریژنا بهترین گزینه برای آبرسانی پوست‌های بسیار خشک به حساب می‌آید. این محصول، یک کرم ترمیم کننده پوست است و قدرت جذب بالایی دارد. در این کرم از هیالورانیک اسید برای آبرسانی 48 ساعته پوست استفاده شده است. 

فرمول منحصر به فرد کرم نوتریژنا، باعث شده است تا در خط شماره اول کالاهای مراقبتی آمریکا قرار بگیرد. ساختار بدون روغن این کرم، همچنین آن را به یک پرایمر پیش از آرایش تبدیل کرده است. برخلاف بسیاری از کرم‌های مشابه، کرم آبرسان نوتریژنا منافذ را کوچکتر کرده و ظاهری طبیعی به پوست می‌دهد.

خرید ژل کرم آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydra Boost حجم 50

ویژگی‌های محصول

  • فاقد پارابن و الکل
  • مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
  • جذب بالا و رطوبت رسانی به مدت 48 ساعت
  • بافت سبک 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم آبرسان نوروا مدل Aquavera

معمولآ بهترین کرم‌های احیا کننده، قدرت جذب بالایی دارند و می‌توانند لایه اپیدرم را به طور عمقی آبرسانی کنند. این ویژگی در کرم آبرسان نوروا به خوبی دیده می‌شود. کرم نوروا برای پوست‌های خشک و بسیار خشک طراحی شده است و به نرم و روشن شدن صورت کمک می‌کند.

در فرمول این کرم احیا کننده پوست، اسیدهای چرب ضروری قرار دارد. استفاده از این محصول یک نتیجه فوری و قابل مشاهده را به شما ارائه می‌دهد: پوستی سالم، درخشان و شاداب!

خرید کرم آبرسان نوروا مدل Aquavera حجم 40 میل

ویژگی‌های محصول

  • فاقد الکل و پارابن
  • حاوی گلیسیرین
  • قدرت ماندگاری تا 24 ساعت
  • سرشار از مواد معدنی

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

 کرم آبرسان صورت بایوآکوا حاوی عصاره آلوئه ورا

92 درصد از بافت این کرم آبرسان، از عصاره آلوئه ورا تشکیل شده است؛ ماده‌ای که توانایی بازسازی سلول‌های اپیدرم را دارد. به دلیل خاصیت مات کنندگی، می‌توان از این کرم به عنوان پایه آرایش هم استفاده کرد. آبرسان بایوآکوا همچنین دارای خواص ضد باکتری، التیام بخش و تسکین دهنده است و از آن برای درمان آکنه نیز استفاده می‌کنند.

پس از استفاده از کرم ژل بایوآکوا، لایه اپیدرم نرم شده و پوست با ویتامین‌ها و مواد معدنی اشباع می‌شود. ضمن اینکه رطوبت طبیعی، بافت پوست را بازسازی می‌کند و سرخی و قرمزی آن را کاهش می‌دهد. به دلیل غلظت بالای کرم و قدرت جذب بالا، پس از اولین استفاده پوست دگرگون شده و صاف و مخملی می‌‌گردد.

خرید کرم آبرسان صورت بایوآکوا حاوی عصاره آلوئه ورا مناسب انواع پوست وزن 50 گرمی

ویژگی‌های محصول

  • حاوی مواد مغذی و نرم کننده
  • کاهش خشکی و زبری پوست
  • روشن کننده
  • غنی شده با آلوئه ورای طبیعی

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

سخن پایانی

کرم‌های احیا کننده با داشتن مواد آبرسان، مشکلات پوستی را کاهش می‌دهند. استفاده مرتب از این کرم‌ها می‌تواند احتمال ایجاد خشکی شدید یا چین و چروک‌ها را کاهش دهد. کرم‌های احیا کننده همچنین می‌توانند لک‌های پوستی را کمرنگ کنند و از ایجاد آنها پیشگیری نمایند. با این حال نباید فراموش کنیم که استفاده زیاد از هر محصول پوستی می‌تواند مشکل آفرین باشد. بهتر است پیش از تهیه و مصرف هر کرم احیا کننده، نوع پوستتان را بشناسید و با یک متخصص مشورت کنید.

غیر از کرم‌هایی که در این مطلب برای احیا کردن پوست معرفی کردیم، با استفاده از گیاهان و کرم‌های دیگری می‌توانید روتین مراقبت از پوست خود را تکمیل کنید. یکی از این گیاهان مفید برای پوست، بابونه نام دارد. برای آشنایی بیشتر با این گیاه و خواص آن برای پوست ومو، مقاله‌ی «مراقبت از پوست و مو با بابونه + معرفی محصولات» را مطالعه کنید.

سوالات رایج

چه عوامل بیرونی سلامت پوست را تهدید می‌کنند؟

خشکی و رطوبت هوا، رادیکال‌های محیط و آلودگی‌ها می‌توانند سلامت پوست را تحت تاثیر قرار دهند.

آبرسانی پوست به طور طبیعی توسط چه عاملی انجام می‌شود؟

آبرسانی و رطوبت پوست توسط سبوم که در لایه‌های عمیق‌تر پوست قرار دارد، تامین می‌شود.

کرم‌های احیاکننده پوست چه کاری انجام می‌دهند؟

کرم‌های احیا کننده، ترکیبی از مواد آبرسان و مرطوب کننده هستند که برای محافظت و جوان سازی پوست استفاده می‌شوند.

چرا آلوئه ورا در درمان آسیب‌های پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

عصاره این گیاه می‌تواند پوست آفتاب سوخته، جوشدار و خشک را تسکین دهد.

کدام کرم در مدت زمان طولانی‌تری پوست را مرطوب نگه می‌دارد؟

کرم آبرسان کلینیک، در عمق پوست شما نفوذ کرده و تا 100 ساعت سطح آن را مرطوب نگه می‌دارد. 

همینطور می‌توانید به صفحه هرکدام از آبرسان‌ها در سایت موتن‌رو سر بزنید و با آنها آشنا شوید. آبرسان نیتروژنا، آبرسان ژوت، آبرسان پریم و آبرسان الارو برخی از این نام‌ها هستند. می‌توانید با محصولات متنوع هر شرکت در حوزه آبرسان، از طریق لینک‌های بالا آشنا شود.