زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین برس گرد چوبی و کاربرد های آن

wordcamp
754
9 دقیقه
معرفی بهترین برس گرد چوبی و کاربرد های آن

اکثر خانم‌ها دوست دارند بدون دردسر و خیلی ساده، موهای خود را حالت داده و به سرعت برای بیرون رفتن آماده شوند. یکی از بهترین و ساده‌ترین شیوه‌ها استفاده از برس گرد است اما گاهی استفاده از برس گرد، به یک چالش تبدیل می‌شود و موها بدجور در هم می‌پیچند و گره می‌خورند. ساعت به سرعت می‌گذرد اما برس در موها گیر کرده و جدا کردن آن دشوار به نظر می‌رسد. اگر شما هم با این مشکلات روبرو هستید، با این مقاله همراه باشید تا روش استفاده از برس گرد را یاد گرفته و با بهترین برس گرد آشنا شوید.

برس‌های گرد
برس گرد

کاربرد برس گرد

 ممکن است شما هر زمان برای بیرون رفتن آماده می‌شوید، برای حالت دادن به مو از انواع برس‌ها استفاده کنید اما بهتر است دست نگه دارید زیرا برس‌های گرد کاربرد و اندازه‌های متفاوتی دارند. پس در ابتدا کاربردهای مختلف آن را بشناسید و بعد با توجه به جنس، اندازه و حالت‌پذیری مو، بهترین برس گرد را انتخاب کنید. کاربردهای برس نسبت به اندازه و جنس آن‌ها متفاوت است که در اینجا به چند تا از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

از بین بردن گره موهای خیس

شانه زدن هر روز مو باعث می‌شود، چربی مو از بین نرود. در این حالت روغن‌های طبیعی مو آزاد شده و نرمی و لطافت را به مو شما برمی‌گردانند. پس می‌توانید بعد از حمام که موهای شما خیس است، از یک برس گرد مناسب برای این کار استفاده کنید تا از گره خوردن مو جلوگیری کرده و لطافت را به آن بازگردانید. برس‌های گرد با سایز بزرگ برای این کار مناسب‌تر هستند.

حالت دادن به مو با استفاده از برس گرد
آرایشگر با استفاده از برس گرد، موها را حالت می‌دهد.

براشینگ مو

برس‌های گرد بهترین نوع برس برای براشینگ مو است زیرا هم به مو شما حالت می‌دهد و هم آن‌ها را صاف و لخت می‌کند که از بهم ریختگی و وز شدن در می‌آیند. با این حال، این کار نیاز به مهارت کافی دارد و ممکن است نگه داشتن سشوار با یک دست و نگه داشتن برس با دست دیگر، راحت نباشد. پس می‌توانید به آرایشگاه بروید یا از ابزارهای راحت‌تر مثل برس‌های حرارتی و اتو مو استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این ابزارها و نحوه استفاده از آن‌ها روی لینک زیر کلیک کنید.

حالت دهی به موها

برس‌های براشینگ با شکل گردی که دارند، می‌توانند به موهای شما هر حالتی بدهند. البته برای ایجاد حالت مورد نظر به اندازه برس خود دقت کنید. برس‌ها با سایز کوچک‌ برای ایجاد فرهای ریز بسیار مناسب‌تر است اما برس‌های بزرگ‌تر برای فرهای درشت و موهای بلند مناسب هستند. بهترین برس گرد، برسی است که با بافت و اندازه مو شما هماهنگ باشد.

برس گرد بزرگ برای صاف کردن مو
برس گرد بزرگ برای صاف کردن مو مناسب است

صاف کردن مو

یک برس گرد را به آرامی روی موی خود حرکت دهید و با حرارت کم سشوار آن‌ها را صاف کنید. هر چه برس بزرگ‌تر باشد برای این کار راحت‌تر است. همچنین مو برای صاف شدن حرارت کمتری احتیاج دارد پس سشوار را با حرارت کمتر و با فاصله از مو نگه دارید.

پوش دادن مو

با یک برس گرد چوبی به راحتی می‌توانید موهای خود را پوش دهید تا حجیم و برجسته بایستند. مو برای پوش دادن باید تمیز باشد سپس با استفاده از یک برس چوبی و کوچک از ریشه مو شروع کنید و آن‌ها را به سمت بالا حالت داده و با یک سشوار به آن‌ها حرارت دهید تا خوب بایستند. بعد می‌توانید با ژل یا تافت آن‌ها را تثبیت کنید. برای این کار بهتر است از برس‌هایی استفاده کنیم که دندانه‌های بیشتری دارند و تیغه دار هستند.

برس گرد برای حالت دهی به مو
با استفاده از یک برس گرد به مو حالت می‌دهد

بهترین برندهای برس گرد

قبل از خرید یک برس گرد، بهتر است تحقیق کنید تا از کیفیت محصول و برندهای مختلف آن مطمئن شوید. زیرا برس‌های نامناسب موجب شکنندگی و وز شدن مو می‌شود یا شانه آن‌ها شکسته و از جنس مناسبی برخوردار نیستند. برای آشنایی بیشتر و انتخاب بهترین برند برس گرد با ما همراه باشید تا در اینجا چند تا از بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم:

برند ورگن

برند ورگن یک برند چینی است که با جدیدترین تکنولوژی‌ها و با بالاترین کیفیت محصولات خود را تولید و روانه بازار می‌کند. از این رو در بین ایرانی‌ها و در سراسر جهان رضایت مشتری‌ها را به دست آورده و طرف‌داران زیادی دارد. محصولات برند ورگن تنوع بالایی دارد و انواع قیچی، سوهان ناخن، موچین، برس و… را تولید می‌کند.

برس گرد چوبی باریک ورگن مدل C152

اگر می‌خواهید موهای خود را در خانه و بدون رفتن به آرایشگاه حالت دهید، برس گرد چوبی c152 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برس دندانه‌های متراکمی دارد و به راحتی موها را شانه می‌زند بدون اینکه مو شما دچار کشیدگی شود. همچنین چرخش ۳۶۰ درجه این برس باعث حالت‌دهی به موها شده و به آن‌ها حجم می‌دهد.

ویژگی‌های این برس:

  • حالت دادن به مو کوتاه
  • حجم دهنده مو
  • مناسب خشک کردن مو
  • جلوگیری از کشیدگی مو
  • دندانه‌های متراکم
خرید برس گرد چوبی و باریک ورگن مدل C۱۵۲

برای خرید برس گرد چوبی ورگن مدل C152 لطفاً روی عکس کلیک کنید.

برس گرد چوبی ورگن مدل C111

برس گرد چوبی ورگن برای حالت دادن به مو گزینه مناسبی است. زیرا دارای دندانه‌های بیشتری بوده و این کار را برای شما راحت‌تر می‌کند. همچنین دسته چوبی محکم و بادوامی دارد که طراحی ارگونومیک آن، دست شما را اذیت نمی‌کند.

ویژگی‌های این برس:

  • دارای دسته بسیار محکم و بادوام
  • مناسب حالت‌دهی به مو کوتاه
  • پوش دادن به مو
  • جلوگیری از وز مو
  • دارای طراحی ارگونومیک
خرید برس گرد چوبی ورگن مدل C111

برای خرید برس گرد چوبی ورگن مدل C111 لطفاً روی عکس کلیک کنید.

برس گرد چوبی ورگن مدل C110

اگر پوست حساسی دارید، توصیه می‌کنیم از برس‌های چوبی استفاده کنید. زیرا این برس‌ها سلامت پوست و مو را به همراه دارد و از شوره سر جلوگیری می‌کند. برند ورگن با ارائه برس‌های گرد چوبی سلامت مو شما را تضمین می‌کند و به آن‌ها حالت زیبایی می‌بخشد. مدل c110 همچنین دارای پینه‌های کوچک روی برس است که از آسیب به پوست سر جلوگیری می‌کند.

  • دارای دسته محکم و بادوام
  • دارای طراحی ارگونومیک
  • جلوگیری از وز شدن مو
  • حالت‌دهی به موها
  • جلوگیری از شکنندگی مو
  • دارای پین‌های کوچک روی برس
برس گرد چوبی ورگن مدل c110

برای خرید برس گرد چوبی ورگن مدل C110 لطفاً روی عکس کلیک کنید.

برند تریزا

تریزا، یک برند اروپایی است که در سال ۱۸۸۷ در سوئیس تأسیس شد. این برند، بیش از یک قرن در تولید لوازم آرایشی بهداشتی سابقه دارد و محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین یکی از بهترین برندهای برس گرد در دنیا است که محصولات آن به بیش از ۸۰ کشور صادر می‌شود.

برس گرد سرامیکی Professional تریزا سایز بزرگ

برس گرد تریزا برای حالت دادن به مو گزینه مناسبی است. زیرا دسته آن‌ها از طراحی ارگونومیک برخوردار است و به راحتی می‌توانید آن را در هر حالتی گرفته و مو خود را فر دهید. همچنین با دارا بودن پین‌های کوچک از آسیب به پوست شما جلوگیری می‌کند. این محصول با دارا بودن دندانه‌های پر و زیاد حالت زیبایی به مو می‌دهد.

ویژگی‌های این برس:

  • سایز بزرگ
  • بسیار خوش دست
  • جنس سرامیکی
  • حالت دهنده
  • خشک کردن و صاف کردن مو
خرید برس گرد سرامیکی Professional تریزا سایز بزرگ

برای خرید برس گرد سرامیکی Professional تریزا سایز بزرگ لطفاً روی عکس کلیک کنید.

برس گرد دکتر مورنینگ

برس گرد دکتر مورنینگ، سایز بزرگی دارد که علاوه بر استفاده شخصی، برای استفاده در سالن‌های آرایش نیز مناسب است. این محصول برای خشک کردن مو و حالت دادن به آن‌ها بسیار مناسب بوده و کیفیت بالایی دارد که از وز شدن و کشیدگی مو جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های این برس:

  • مناسب برای سالن‌های آرایش
  • مناسب صاف کردن مو
  • از بین بردن الکتریسیته مو
  • مناسب برای خشک کردن مو
  • مناسب برای صاف کردن مو
  • براشینگ مو
خرید برس گرد دکتر مورنینگ

برای خرید برس گرد دکتر مورنینگ لطفاً روی عکس کلیک کنید.

برس براشینگ سرامیکی ونوس سایز 5

این برس گرد برای براشینگ کردن و حالت دادن موها بسیار مناسب است زیرا سطح سرامیکی آن به سرعت داغ می‌شود و مو خیلی سریع‌تر حالت می‌گیرد. همچنین دندانه‌های زیاد و حالت گرد آن، مو را به راحتی حالت داده و فر می‌کند.

ویژگی‌های این برس:

  • براشینگ مو
  • مناسب استفاده در سالن‌های آرایش
  • دارای سطح سرامیکی
  • مناسب خشک کردن مو
  • صاف کردن مو
  • حجم دهنده مو
  • از بین بردن الکتریسیته مو
خرید برس براشینگ سرامیکی ونوس سایز ۵

برای خرید برس براشینگ سرامیکی ونوس سایز 5 لطفاً روی عکس کلیک کنید.

برس براشینگ ونوس اندازه‌های مختلفی دارد و سایزهای کوچک‌تر برای حالت دادن به مو بهتر هستند؛ بنابراین برای انتخاب سایز مورد نظر روی لینک زیر کلیک کرده و به فروشگاه موتن‌رو مراجعه کنید.

سخن پایانی

گاهی حالت دادن و فر کردن مو کار دشواری به نظر می‌رسد و هیچ راه ساده‌ای برای آن پیدا نمی‌کنیم اما در این مقاله آموختیم به راحتی و با یک برس گرد می‌توانیم این کار را در خانه انجام دهیم و نیاز به صرف هزینه‌های گزاف و اتلاف وقت نیست. اگر شما هم دنبال راه راحت‌تری هستید، حتماً این مقاله را مطالعه کنید تا بهترین برندهای برس گرد بشناسید و با کاربردهای آن آشنا شوید.

سؤالات متداول

برس گرد مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

برس‌ها انواع متفاوتی دارند اما بهترین برس گرد، برس‌هایی هستند که جنس چوبی دارند و سلامت مو را تضمین می‌کنند. این برس‌ها با حفظ سلامت پوست و مو از شوره سر و موخوره جلوگیری می‌کنند.

مهم‌ترین نکات استفاده از برس گرد چیست؟

مهم‌ترین نکته این است که بلافاصله بعد از حمام، کار براشینگ مو را شروع نکنید. اجازه دهید مو کمی خشک شود و سپس شروع کنید. این کار کمک می‌کند، مو حالت بهتری به خود بگیرد و شما را کمتر خسته می‌کند.

برس گرد چوبی چه مزیتی دارد؟

برس‌های چوبی بخاطر جنس طبیعی و مستحکمی که دارند بادوام هستند و علاوه بر آن به مو شما آسیب نمی‌زنند بلکه باعث سلامتی و درخشندگی مو شده و به آن‌ها حالت دلخواه را می‌دهد.

بهترین برندهای برس گرد چوبی موجود در بازار کدام هستند؟

بهترین برندهای برس گرد، برندهایی هستند که به نیاز شما پاسخ بدهند و از کیفیت مناسبی برخوردار باشند مثل برند ورگن که با ارائه برس‌های چوبی به خوبی این نیازها را پاسخ می‌دهد و سلامت پوست و مو شما را تضمین می‌کند.

برس‌های سرامیکی چه مزیتی دارند؟

برس‌های سرامیکی حرارت را جذب می‌کنند و باعث می‌شوند که موها راحت‌تر به خود حالت گرفته و فر شود. در نتیجه وقت شما کمتر تلف شده و سریع‌تر کار انجام می‌شود.

برس‌های گرد چه کاربردی دارند؟

برس‌های گرد برای براشینگ مو و صاف کردن آن‌ها بسیار مناسب هستند و در سالن‌های آرایشی از آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین به موها حالت داده و فرهای زیبایی به مو شما می‌دهند.