زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

مهشید بیوتی؛ بلاگر زیبایی بی حاشیه ایرانی

wordcamp
1,688
10 دقیقه
مهشید بیوتی؛ بلاگر زیبایی بی حاشیه ایرانی

در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت تکنولوژی، شغل‌های جدیدی به وجود آمده‌اند. بلاگرها کسانی هستند که در یک و یا چند زمینه تولید محتوای تصویری و متنی می‌کنند. مثلا بلاگرهای غذا در مورد رستوران‌ها، کافه‌ها و غذاهای آنها ویدیو تولید می‌کنند. بلاگرهای زیبایی یا بیوتی بلاگرها در زمینه آرایش و مراقبت پوستی فعالیت می‌کنند. فعالیت بلاگرها در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و یوتیوب انجام می‌شود. ایرانی‌ها هم بلاگرهای زیادی در هر زمینه دارند. ما در این مطلب قرار است تا به سراغ یکی از بلاگرهای زیبایی به نام «مهشید بیوتی» برویم. بیوگرافی مهشید بیوتی را توضیح می‌دهیم و در مورد فعالیت‌هایی که دارد صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ایرانی‌ها بلاگرهای زیبایی حرفه‌ای و کار بلد زیاد دارند. آشنایی با بیوگرافی و زندگی این افراد برای خیلی‌ها جالب خواهد بود. اگر شما هم جز طرفداران این افراد هستید و دوست دارید آنها را دنبال کنید، به جز مهشید بیوتی، می‌توانید بیوگرافی دنیز بیوتی، دیگر بلاگر مشهور ایرانی در زمینه آرایش را همین‌جا مطالعه کنید.

بیوگرافی مهشید بیوتی

مهشید شیرازی یا همان مهشید بیوتی متولد فروردین ۱۳۶۷ است. محل زندگی مهشید بیوتی در ایران و در شهرهای اصفهان و تهران بوده است. او در حال حاضر به همراه همسرش در فرانسه زندگی می‌کند. مهشید بیوتی در حال حاضر در اینستاگرام و یوتیوب در زمینه زیبایی فعالیت می‌کند. همسر مهشید بیوتی به نام نوید طاهری ۳۸ ساله و آرشیتکت است. آنها ۱۳ سال پیش باهم آشنا شدند و بعد از چند سال ازدواج کردند. در مورد فرزند مهشید بیوتی و نوید باید بگوییم که فرزندی ندارند و با سگ‌هایشان به نام‌های ادی و لونا زندگی می‌کنند. نوید طاهری هم در اینستاگرام پیجی در زمینه معماری دارد که دنبال کننده‌های او به ۷۹۰۰۰ نفر می‌رسد.

مهشید بیوتی و همسرش نوید طاهری
مهشید بیوتی و همسرش نوید طاهری

فعالیت مهشید بیوتی در فضای مجازی

بیوگرافی مهشید بیوتی را با صحبت در مورد فعالیت‌های او در فضای مجازی ادامه می‌دهیم. مهشید بیوتی از نوامبر سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرد. او در صفحه اینستاگرامی خود به معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی می‌پردازد. همچنین آموزش‌های زیادی در زمینه آرایشی و مراقبت پوستی به مخاطبان خود می‌دهد. به گفته خود مهشید بیوتی، او عاشق آرایش‌های رنگی و شاد است، اما ترجیح داده سبک کاری و آموزشی مینیمال را انتخاب کند. پیج مهشید یک بار در سال ۲۰۱۹ مدتی از دسترس خارج شد که باعث نگرانی او شده بود. مهشید در حال حاضر ۶۵۷۰۰۰ دنبال کننده در صفحه اینستاگرامی خود دارد. همسر مهشید بیوتی هم به او در تولید محتوا کمک می‌کند. مهشید فعالیت خود را در یوتیوب تازه شروع کرده است و قصد دارد در کانال یوتیوب خود در مورد مسائل مختلف از جمله زیبایی، مهاجرت و روزمرگی صحبت کند.

تولد مهشید بیوتی، بلاگر ایرانی
عکسی از تولد مهشید بیوتی

میکاپ سریالی

یکی از فعالیت‌هایی که مهشید بیوتی در صفحه خود انجام می‌دهد، میکاپ‌های سریالی است. او تا الان سه سری میکاپ سریالی در پیج خود داشته که اولین سریال «میکاپ سلبریتی» نام دارد. مهشید بیوتی در هر ویدیو خود را شبیه به یکی از سلبریتی‌های خارجی آرایش می‌کند. او تا الان میکاپ‌های کیم کارداشیان، آرایانا گرانده، کایلی جنر، سلینا گومز، مونیکا بلوچی و بسیاری از افراد دیگر را انجام داده است. پس از مدتی به دلیل استقبال مخاطبان خود سراغ میکاپ بازیگران ترک مثل هانده هم رفت. این میکاپ سریالی هنوز ادامه دارد و دنبال‌کننده‌های مهشید به این سریال علاقه زیادی دارند.

مهشید بیوتی میکاپی شبیه به مونیکا بلوچی را انجام داده است.
شبیه سازی میکاپ مونیکا بلوچی توسط مهشید بیوتی

مهشید بیوتی به جز میکاپ سلبریتی، دو سریال دیگر به نام‌های «لاو استوری» و «۵ هفته، ۵ میکاپ عروس» را در صفحه اینستاگرامی خود انجام داده است. لاو استوری سری میکاپ‌هایی است که از زمان آشنایی تا عروسی را پوشش می‌دهند. یعنی قسمت اول آن میکاپ مناسب قرار اول بود و بعد میکاپ خواستگاری، نامزدی و … ۵هفته، ۵ میکاپ عروس هم آموزش ۵ مدل آرایش مخصوص عروس‌ها بود که با استقبال زیادی رو به رو شد. علاوه بر سریال‌های آرایشی، سریال دیگری به نام «بد مغز» در پیج مهشید بیوتی وجود دارد که جنبه سرگرمی دارد. در این سری ویدیوها تصاویر مهشید پخش می‌شود، اما همسر او نوید روی آن صداگذاری کرده و به جای مهشید صحبت‌های درونی او با خودش را می‌گوید.

میکاپ فانتزی و مناسبتی

همان طور که در بخشی از بیوگرافی مهشید بیوتی اشاره کردیم، او به میکاپ‌های رنگی علاقه زیادی دارد. مهشید گاهی اوقات میکاپ‌های رنگی و فانتزی انجام می‌دهد. بعضی وقت‌ها برای گریم‌های فانتزی برادرزاده‌اش را به عنوان مدل، گریم می‌کند و گاهی اوقات همراه با همسرش گریم‌های مناسبتی، مثل گریم هالووین، انجام می‌دهند.

اجرای گریم هالووینی توسط مهشید بیوتی روی صورت خود و همسرش
گریم هالووینی مهشید بیوتی و همسرش نوید

چالش و مسابقه

مهشید بیوتی در پیج اینستاگرامی خود چالش‌های بامزه‌ای انجام می‌دهد. مثلا برای انتخاب رنگ آرایشی که باید انجام دهید به صورت شانسی از یک جامدادی، مداد رنگی برمی‌دارد. مداد هر رنگی که داشته باشد، آرایش آن قسمت از صورت باید به رنگ آن انجام شود. یک بار هم این چالش را به جای مداد رنگی با رنگ‌های اسمارتیز انجام داده است. مهشید در پیج اینستاگرامی خود مسابقات زیادی برگزار می‌کند و به برنده‌های مسابقه، لوازم آرایش هدیه می‌دهد. شما می‌توانید چهره مهشید بیوتی بدون آرایش را در ابتدای اکثر ویدیوهایی که پست می‌کند ببینید.

پیج روزمرگی

مهشید علاوه بر پیج اصلی خود در اینستاگرام، پیج دیگری به عنوان پیج روزمرگی دارد و در آن عکس‌های روزمره خود و همسرش را منتشر می‌کند. اما او برخلاف سایر بلاگرها اهل حاشیه و موضوعات مربوط به آن نیست؛ برای همین مطلبی به عنوان حواشی مهشید بیوتی در فضای مجازی وجود ندارد. او در پیج روزمرگی خود مطالب مختلفی از جمله آموزش گلدان بتنی، ترفندهای گوشی همراه و آشپزی دارد و در مورد کتاب، پادکست، ورزش، تاریخ و معماری هم صحبت می‌کند. همچنین مهشید سری استوری‌هایی از سفرهای خود در هایلایت‌هایی تحت عنوان «سفرنامه» منتشر کرده است.

پیج روزمرگی مهشید بیوتی و همسرش در اینستاگرام
پیج روزمرگی مهشید بیوتی و همسرش

بلاگر حامی حقوق حیوانات

مهشید بیوتی بلاگر حامی حقوق حیوانات است. او به هیچ عنوان به سراغ لوازم آرایشی که در پروسه تولید آنها از تست حیوانی استفاده شده نمی‌رود و فقط از محصولات «کرولتی فری» یعنی محصولاتی که در آنها هیچ خشونتی علیه حیوانات صورت نگرفته استفاده می‌کند. مهشید بیوتی یک هایلایت مفصل در مورد تست حیوانی در پیجش گذاشته ودر آن لیستی از برندهایی که تست حیوانی انجام می‌دهند را منتشر کرده است. او از ابتدا حامی سرسخت این موضوع بوده و انجام این اعمال خشونت آمیز را حاصل خودخواهی و خود برتربینی انسان‌های بی‌ فکر می‌داند.

همکاری با برندهای معروف

بخشی از بیوگرافی مهشید بیوتی مربوط به همکاری او با برندهای آرایشی و بهداشتی مطرح ایرانی و خارجی است. مهشید با برندهای مطرحی همچون هدی بیوتی، فنتی بیوتی (برند متعلق به خواننده معروف ریانا)، تارت، آناستازیا بورلی هیلز، شارلت تیلبری و هاوس لبز ( برند لیدی گاگا) همکاری کرده است. مهشید بیوتی در میکاپ‌های خود از محصولات این برندها و بسیاری برندهای مطرح دیگر در دنیای آرایشی استفاده می‌کند و نظر خود را نسبت به کیفیت آنها با مخاطبانش در میان می‌گذارد. مهشید علاوه بر همکاری با برندهای مطرح دنیا، با برندهای معروف ایرانی هم همکاری داشته که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

میکاپ مهشید بیوتی با استفاده از محصولات آرایشی بهترین برندهای دنیا
نمونه‌ای از میکاپ مهشید بیوتی با استفاده از محصولات برندهای آرایشی برتر دنیا

کالیستا

برند کالیستا زیر مجموعه شرکت معتبر آریان کیمیا تک و یکی از برندهای مطرح لوازم آرایشی ایرانی است که مواد اولیه خود را از کشورهای اروپایی وارد می‌کند و با این مواد، محصول را تولید و بسته‌بندی می‌کند. این برند کار خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده و قیمت‌های مناسب و کیفیت مطلوبی دارد. مهشید بیوتی محصولات آرایشی این برند را که بسته‌بندی رنگی و جذاب دارند معرفی کرده است.

خرید پنکیک کالیستا مدل Smooth

پنکیک کالیستا مدل Smooth بافت سبک و ماندگاری بالایی دارد. این پنکک رنگ پوست شما را یکدست وظاهر نهایی آن را مخملی می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

شون

برند شون از مواد اولیه درجه یک گیاهی برای ساخت محصولاتش استفاده می‌کند. شون یک برند ایرانی، اروپایی است که فرمول ساخت محصولات آن در یک شرکت آلمانی نوشته شده است. شون محصولات مراقبت از بدن، صورت و مو و در کنار آنها لوازم آرایشی تولید می‌کند. برند مطرح شون از دیگر برندهایی است که مهشید بیوتی از محصولات آن در ویدیوهای خود استفاده کرده است.

خرید رژ لب مایع مات شون مدل Velvet

رژ لب مایع مات شون مدل Velvet حاوی روغن هسته انگور است تا لب‌ها را مرطوب و نرم کند. این رژلب رایحه‌های هیجان انگیز و ماندگاری بالایی دارد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

نئودرم 

از دیگر برندهای ایرانی که مهشید بیوتی با آن همکاری کرده، باید به برند نئودرم اشاره کنیم. نئودرم از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را شروع کرده است. این برند تولید کننده محصولات مراقبت از پوست بوده که آنها را با بهترین مواد اولیه تولید می‌کند. برند نئودرم دارای گواهینامه ISO 22716 از شرکت DQS آلمان است.

خرید ماسک مو نئودرم حاوی روغن آرگان مناسب مو خشک و آسیب دیده

ماسک مو نئودرم حاوی روغن آرگان مناسب مو خشک و آسیب دیده است. ترمیم کننده ومرطوب کننده ساقه مو بوده و به آن استحکام می‌بخشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

همکاری با مجله وگ

یکی از بزرگترین همکاری‌هایی که در بیوگرافی مهشید بیوتی باید به آن اشاره کرد، همکاری او با مجله وگ، بزرگترین و معتبرترین مجله مد و زیبایی دنیا است. این مجله در هر کشور به صورت جداگانه و با مطالب متفاوت چاپ یا منتشر می‌شود. پیج اینستاگرامی «Vogueindia» که مربوط به مجله وگ هند است، سری ویدیوهای آرایش‌های سلبریتی‌ها را از مهشید بیوتی منتشر می‌کند. این همکاری از ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ شروع شد.

سخن پایانی

دنیای بلاگرهای اینستاگرامی دنیای بی پایانی است که هر روز موضوع و مد جدیدی به خود می‌بیند. ما در این مطلب در مورد بیوگرافی مهشید بیوتی، بلاگر آرایش و زیبایی صحبت کردیم. اگر علاقه‌مند به شناخت بیوتی بلاگرها هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا بیوگرافی امل بیوتی، یکی از متفاوت‌ترین بلاگرهای آرایشی را مطالعه کنید.

اگر در مورد موضوع این مطلب نظری دارید و یا دوست دارید نکته‌ای به آن اضافه کنید، خوشحال می‌شویم تا آن را با ما و سایر خوانندگان در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد بیوگرافی مهشید بیوتی

مهشید بیوتی کیست؟

مهشید بیوتی که اسم اصلی او مهشید شیرازی است، یکی از بلاگرهای اینستاگرامی است که در زمینه زیبایی و مراقبت پوستی فعالیت می‌کند.

همسر مهشید بیوتی کیست؟

همسر مهشید بیوتی، نوید طاهری است. نوید آرشیتکت بوده و ۳۸ سال سن دارد. مهشید بیوتی و همسرش ۱۳ سال است که باهم هستند.

مهشید بیوتی کجا زندگی می‌کند؟

مهشید بیوتی به همراه همسرش درایران و در شهرهای تهران و اصفهان زندگی می‌کرد؛ اما مدتی است که به کشور فرانسه مهاجرت کرده‌اند.

مهم‌ترین حواشی زندگی مهشید بیوتی کدام است؟

مهشید بیوتی بلاگری است که به دنبال حاشیه نیست و فقط روی کار خود تمرکز می‌کند.

مهم‌ترین دستاورد مهشید بیوتی چیست؟

مهم‌ترین دستاورد مهشید بیوتی همکاری او با مجله معتبر «وگ هند» است که در ویدیوهای آرایشی مهشید در صفحه اینستاگرام این مجله منتشر می‌شود.