زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بیوگرافی امل بیوتی؛ با بیوتی بلاگر معروف ایرانی آشنا شوید

wordcamp
3,571
13 دقیقه
بیوگرافی امل بیوتی؛ با بیوتی بلاگر معروف ایرانی آشنا شوید

قبل از پیدایش شبکه‌های اجتماعی، افراد به ندرت می‌توانستند با دوست‌داران صنعت زیبایی ارتباط برقرار کنند. امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در معرفی متدهای آرایشی به‌ عهده دارند. چندین بیوتی بلاگر در ایران و خارج از ایران روش‌های خلاقانه و جدیدترین روش‌های دنیای آرایش را به دنبال‌کنندگان خود معرفی می‌کنند و صفحات اینستاگرام، توئیتر و یوتیوب آن‌ها میلیون‌ها دنبال‌کننده دارد. امل بیوتی یکی از این بیوتی بلاگرهای مشهور است. در این مطلب، بیوگرافی امل بیوتی به همراه مطالبی درباره‌ی فعالیت او در حوزه صنعت میکاپ و زیبایی به شما ارائه می‌گردد.

امل بیوتی کیست؟

امل بیوتی با نام اصلی امل جاد، یکی از بیوتی بلاگرهای مشهور ایرانی است. وی روی پیج اینستاگرام وقت زیادی می‌گذارد و دابسمش‌های جذابی می‌سازد که نظر هر دوست‌دار صنعت زیبایی را به خود جلب می‌کند. این بیوتی بلاگر تمام تمرکز خود را بر روی فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام معطوف ساخته و در اردیبهشت‌ماه سال 1401 تعداد دنبال‌کنندگان وی در اینستاگرام به 2 میلیون و 300 هزار فالور رسیده است. او به طور متوسط روزانه 7 تا 8 ساعت در اینستاگرام حضور دارد و مدت زمان باقیمانده‌ی روز را نیز مشغول ساخت کلیپ و برنامه‌ریزی برای محتواهای جدید است. چهره زیبای او نیز جذابیت ویدئوهایش را دوچندان می‌کند.

نام واقعیامل جاد
شهرتاِمِل بیوتی
محل تولدکشور کویت
تاریخ تولد20 شهریور 1368
زمینه کاریبلاگر صنعت زیبایی و میکاپ
محل سکونتکشور کویت
همسرمهدی حقیقی
فرزندندارد
صفحه اینستاگرام Emelijad با 2 میلیون و 300 هزار دنبال‌کننده (1401/02/15)
بیوگرافی امل بیوتی

محل زندگی امل بیوتی و اطلاعات خانوادگی

20 شهریورماه سال 1368 تاریخ تولد امل بیوتی است. محل زندگی امل بیوتی در کشور کویت است. وی 3 خواهر کوچک‌تر از خود دارد و علاوه‌بر زبان ایرانی به زبان عربی نیز کاملاً مسلط است او از 4 سالگی در مدارس ایرانی تحصیل کرد.

مدرک تحصیلی امل بیوتی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی است و جالب است که در زمینه آرایشی، هیچ‌گونه دوره آرایشی را نگذرانده و هرآنچه که در صفحه اینستاگرام وی می‌بینید نتیجه تحقیق، خلاقیت و آشنایی با متدهایی است که در خانواده خود مورد استفاده قرار گرفته است. مادر و خاله وی در زمینه‌ی آرایشگری سررشته دارند و امل بیوتی با الهام از آن‌ها به این کار علاقه‌مند شده است و در آن به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کند. البته علاقه وی به نقاشی و موسیقی در دنبال‌کردن صنعت آرایش بی‌تأثیر نبوده است و می‌توان در دابسمش‌هایی که می‌سازد تأثیر آن را مشاهده کرد. فیلم‌برداری و ادیت ویدئوها را گاهی خود امل و گاهی همسرش انجام می‌دهند و گاهی‌اوقات نیز با کمک یکدیگر این فیلم‌برداری و ادیت انجام می‌شود. صدف بیوتی، ملینا تاج، شل بیوتی، دنیز بیوتی و الناز گلرخ را می‌توان از جمله رقبای امل بیوتی در عرصه بیوتی بلاگری نام برد.

امل بیوتی
امل بیوتی با انتشار دابسمش‌هایش از دیگر بیوتی بلاگرها متمایز شده است.

بیوگرافی امل بیوتی؛ ازدواج و زندگی شخصی

در این بخش از بیوگرافی امل بیوتی در مورد دوران تأهل و زندگی شخصی وی صحبت خواهیم کرد. امل بیوتی، که او را در خانه املی صدا می‌زنند با فردی به نام مهدی حقیقی ازدواج کرد. همسر وی متولد سال 1367 است. او با همسر خود در دانشگاه آشنا شد. ابتدا فکر می‌کرد با ازدواج زندگی او محدود می‌شود اما این‌گونه نشد. به گفته‌ی خودش آن‌قدر همسرش با او همراه و هم‌گام است که نه‌تنها او را محدود نکرد بلکه باعث پیشرفت و ترقی‌ در زمینه کاری موردعلاقه‌اش شد. مهدی حقیقی همیشه مشوق امل بیوتی است و به او کمک می‌کند تا به اهدافش برسد. امل بیوتی تأثیرگذارترین فرد زندگی‌اش را نیز همسر خود می‌داند و می‌گوید وقتی زن و شوهر با هم دوست باشند هیچ مشکل حادی در زندگی به وجود نمی‌آید. امل بیوتی در برهه کنونی فرزندی ندارد.

زندگی شخصی امل بیوتی با آن‌چه مخاطبانش در کلیپ‌های او می‌بینند کاملاً تفاوت دارد. او در کلیپ‌هایش مانند یک دختر مغرور و شرور به نظر می‌آید اما خود می‌گوید که در ویدئوها نقش بازی می‌کند و در زندگی واقعی این‌طور نیست.

امل بیوتی
چهره زیبای امل بیوتی جذابیت ویدئوهای اینستاگرامی او را دوچندان کرده است.

امل بیوتی و حرفه‌ی بیوتی بلاگری

شروع فعالیت در حوزه زیبایی

امل بیوتی تا سن 25 سالگی اصلاً در زمینه آرایش به‌طور‌حرفه‌ای فعالیتی نداشت و تنها آرایش ساده‌ انجام می‌داد. اما یک اتفاق جرقه‌ای در ذهن او ایجاد کرد و سرنوشت او را تغییر داد. یکی از دوستان او که در کویت زندگی می‌کرد از وی درخواست کرد که مدل آرایشی او شود و به عنوان مدل به او کمک کند. بنابراین برای اولین‌بار در زمینه مدلینگ حاضر شد. همین اتفاق برای او سکوی پرتاب شد. رفته‌رفته آرایشگرهای کویتی و دیگر آرایشگران حوزه خلیج فارس از او درخواست کردند که با آن‌ها همکاری کند.

امل بیوتی اولین میکاپ حرفه‌ای خود را بر روی خواهرش و در روز عروسی او انجام داد. ظاهر خواهرش به قدری جذاب شده بود که همگی از آرایش او تعریف کردند و همین موضوع باعث شد که انگیزه و اراده وی چندین برابر شود.

شروع بیوتی بلاگری

امل بیوتی با فعالیت در حوزه آرایشگری اسمی برای خود در کشور کویت دست‌وپا کرد. تعداد زیادی از میکاپ آرتیست‌های کویتی به امل بیوتی پیشنهاد دادند که یک بیوتی بلاگر شود. امل بیوتی در ابتدا امتناع ورزید و گفت که فن بیان قوی ندارد. اما یک‌سال بعد از این پیشنهادها و فعالیت در حوزه مدلینگ پیج اینستاگرام خود را افتتاح کرد و چند ویدئو آرایشی ساخت. همان‌طور که گفته شد امل بیوتی به موزیک علاقه خاصی داشت و همین موضوع موجب شد ویدئوهای اولیه‌ی او بیشتر ماهیت چالشی داشته باشد. وی آموزش آرایش‌های خود را با موسیقی خارجی منتشر کرد و حتی چندبار خودش هم همراه با موسیقی خوانندگی کرد. شیوع کرونا موجب شد در کار مدلینگ او خلل ایجاد شود و وی با علم به عدم فعالیت تا مدت طولانی، فعالیت بلاگری خود را گسترش داد.

امل جاد
امل بیوتی از رنگ‌های واقعی در کلیپ‌های خود استفاده می‌کند.

ترکیب موسیقی و میکاپ

برای بحث درباره تلفیق موسیقی و آرایش که امل بیوتی آن را ابداع کرد ابتدا باید به تعریف چند واژه بپردازیم.

  • ترانزیش: به هر تکنیکی اطلاق می‌شود که در تغییر صحنه و ایجاد ارتباط بین یک صحنه با صحنه‌ی دیگر تأثیر می‌گذارد. این ارتباط باید جذاب باشد و در ذهن مخاطب پرش ایجاد نکند.
  • لیپ‌سینک: در فارسی به آن لب‌آهنگ گفته می‌شود و به معنی لب‌زنی یا لب‌زدن هم‌زمان است و در این تکنیک، فرد به گونه‌ای لب‌های خود را تکان می‌دهد که همگام با صدای دیگران باشد.

به گفته‌ی امل بیوتی آرایشگرهای ایرانی، خارجی و آن‌دسته از آرایشگرانی که در تیک تاک فعالیت می‌کنند از یکی از تکنیک‌های زیر را در انتشار کلیپ‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند:

  • میکاپ و موسیقی
  • میکاپ و ترانزیشن معمولی
  • میکاپ، موسیقی و ترانزیشن
  • میکاپ و لیپ‌سینک
  • میکاپ، لیپ‌سینک و ترانزیشن
  • ترانزیشن
  • دابسمش آهنگ‌های رپ

امل بیوتی در اسفندماه سال 1398 (شروع همه‌گیری کرونا در جهان) کلیپی ساخت که از نظر خودش کار جدیدی بود. او در کلیپ با ویدئوی خود می‌رقصید و ترانه را لیپ‌سینک می‌کرد. اما بازخورد خوبی از این کار نگرفت. پس از آن از موسیقی خارجی و عربی در کلیپ‌های خود استفاده کرد و باز هم بازخورد مطلوبی نگرفت. سرانجام در آذرماه سال 1399 و شب یلدا اولین کلیپ خود با موسیقی ایرانی را ساخت که با ترانزیشن و بدون لیپ‌سینک انجام شد و بازخورد خوبی داشت.

امل بیوتی هرگز تصور نمی‌کرد حتی یک پیج عمومی داشته باشد و حالا پیجی در اختیار داشت که تعداد دنبال‌کننده‌هایش روز‌به‌روز بالا می‌رفت. ویدئوهای پیج رفته‌رفته نظم بیشتری به خود گرفت و امل بیوتی در سبک‌های مختلف ویدئو می‌ساخت. وی چندین‌بار ویدئو ساخت و آزمون ‌و خطا انجام داد تا به مرحله‌ی کنونی انتشار ویدئو رسید.

میکاپ ویدئوی سلام خانم

وقتی فالورهای اینستاگرام امل بیوتی به 10 هزار فالور رسید، او کلیپی را با آهنگ سوگند، خواننده ایرانی شاغل در خارج از کشور به نام «سلام خانم» ساخت و بازخورد خوبی گرفت. این ویدئو موجب شد امل بیوتی به پیدا کردن مسیر خود در این حرفه نزدیک‌تر شود. امل بیوتی میکاپ ویدئوی «سلام خانم» را بیشتر از دیگر ویدئوهای خود دوست دارد. البته پرمخاطب‌ترین میکاپ ویدئوی او «چرا بدی» نام دارد که با آهنگ هیچکس ساخته شده است.

الهام گرفتن از مردیت داکسبری (Meredith Duxbury)

امل بیوتی برای ساخت کلیپ‌های خود از یکی از بیوتی بلاگرهای معروف دنیا به نام مردیت داکسبری الهام گرفت. مردیت با حساب اینستاگرام meredithduxbury یک میلیون دنبال‌کننده دارد. امل بیوتی می‌گوید این بیوتی بلاگر خارجی سبک خاص و زیبایی دارد و برای مالیدن کرم‌ پودر از او ایده می‌گیرد. تفاوت کار امل بیوتی با مردیت این است که ویدئوهای طولانی‌تری دارد و از رنگ‌های واقعی در ویدئوهای خود استفاده می‌کند و این در حالی است که مردیت از رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ واقعی در میکاپ کلیپ‌های خود بهره می‌برد.

دیگر الگوهای امل بیوتی ویکتوریا لین (Victoria Lyn) و نایکی توتریالز (Nikkie Totorials)، بیوتی بلاگرهای معروف خارجی هستند. ویکتوریا لین با حساب اینستاگرام victorialun یک میلیون دنبال‌کننده و نایکی توتریالز نیز با حساب اینستاگرام Nikkietutorials 15 میلیون و هفتصد هزار دنبال‌کننده دارد.

خرید + کرم پودر مات کالیستا مناسب انواع پوست حجم 35 میل

کرم پودر مناسب انواع پوست با مادگاری و دوام بالا و نتیجه نهایی مات

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر روی تصویر کلیک کنید.

بیوگرافی امل بیوتی؛ سرگرمی‌ ها

امل بیوتی از دوران کودکی به موسیقی علاقه‌ی زیادی داشت اما علاقه به رپ را همسرش در دل او ایجاد کرد. در اوایل ازدواج، همسر امل بیوتی در خودرو موسیقی رپ گوش می‌داد و چون امل اصلاً چنین موسیقی را دوست نداشت آهنگ را عوض می‌کرد. اما وقتی آهنگ «بد شدم» از یاس را شنید عاشق رپ شد چون از آهنگ‌های کوبنده و انرژی‌زا خوشش می‌آمد. بخشی از استوری‌های او با رپ‌هایی مانند «24 ساعت» بهرام و «راک ای چاک» مهراد هیدن و رضا پیشرو ساخته شده است.

علاوه بر موسیقی او به بازی کردن مافیا به صورت دسته‌جمعی نیز علاقه دارد و سریال‌ها و مخصوصاً سریال مافیا را دنبال می‌کند. وی به پادکست‌های انگیزشی نیز گوش می‌دهد و این هم بخشی از علاقه‌مندی‌های او به حساب می‌آید. فقط نخوابیدن است که موجب بی‌حوصلگی امل بیوتی می‌شود و این میکاپ آرتیست با خوابیدن بی‌حوصلگی خود را برطرف می‌سازد و گاهی اوقات به بیرون از منزل می‌رود تا هوایی تازه کند.

رازهای زیبایی و تناسب اندام امل بیوتی

امل بیوتی از مدت‌ها قبل وگان شده است و از این‌رو به غذاهای گوشتی اهمیتی نمی‌دهد. وی مدتی به ورزش بدن‌سازی نیز مشغول بود اما فعالیت‌های مربوط به میکاپ موجب شد تا از این ورزش فاصله بگیرد. او سعی می‌کند مخاطبان خود را نیز با دنیای وگان و گیاه‌خواری آشنا کند.

به‌طورجدی 8 ماه است که به نوبه‌ی خود سعی کردم در صنعت آرایش در درجه‌ی اول از محصولاتی استفاده کنم که مشتقات حیوانی نداشته باشند و در درجه‌ی دوم تست حیوانی بر روی این محصولات انجام نگرفته باشد. به‌طورکلی سعی کردم حقوق حیوانات را جدی بگیرم.

امل بیوتی درباره‌ی حمایت از حقوق حیوانات

خرید + لوسیون گیاهی تقویت مو مخصوص آقایان سینره 60 میل

لوسیون گیاهی تقویت مو مخصوص آقایان جهت رفع الگوی ریزش مردانه، ضدخارش و ضدالتهاب

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر روی تصویر کلیک کنید.

نظر امل بیوتی درباره اینفلوئنسرها

امل بیوتی، فرهنگ‌سازی را وظیفه یک اینفلوئنسر می‌داند. منظور او از فرهنگ‌سازی در زمینه‌ای است که یک اینفلوئنسر علم آن را دارد و آن را تجربه کرده است.

یک اینفلوئنسر اول باید از خودش شروع کند، سپس از همکارانش و بعد مردم. به عنوان مثال من سعی کردم نشان بدهم موفق‌شدن غیرممکن نیست. با کامنت‌ها و دایرکت‌ها متوجه شدم به خیلی‌ها انگیزه داده‌ام.

امل بیوتی در مورد اینفلوئنسرها

توصیه امل بیوتی به تمام کسانی که می‌خواهند در راه او قدم بگذارند این است که اصول اخلاقی را رعایت کنند. چه هزار نفر دنبال‌کننده داشته باشند و چه یک میلیون دنبال‌کننده، سعی کنند الگوی خوبی برای مردم باشند و طرف حق را بگیرند و از مسیر خود لذت ببرند. آرزوی امیل بیوتی نیز این است که کل خانواده‌اش در یک شهر باشند و اطرافش پر از آدم‌های خوب باشد.

حواشی امل بیوتی

امل بیوتی اجازه نداده که حاشیه‌های زندگی شخصی‌اش رسانه‌ای شود و ظاهراً تمایلی نیز ندارد که از همسر و خانواده وی اطلاعات بیشتری منتشر شود. به همین دلیل زندگی اجتماعی این میکاپ آرتیست کاملاً بدون حاشیه دنبال می‌شود. اگر به دنبال عکس امل بیوتی بدون آرایش هستید باید این را بگوییم که امل بیوتی هنوز هیچ عکس بدون آرایشی از خود منتشر نکرده است. اما در ابتدای بعضی ویدئوهای اینستاگرامی وی می‌توان چهره بدون آرایش او را دید.

امل بیوتی
امل بیوتی بدون آرایش

سخن پایانی

با پیدایش شبکه‌های اجتماعی، صنعت آرایش و زیبایی نیز مانند بسیاری دیگر از صنایع جهانی‌تر شد و اکنون بیوتی بلاگرهای ایرانی و خارجی زیادی در شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که به معرفی صنعت زیبایی می‌پردازند. یکی از خلاق‌ترین بیوتی بلاگرهای ایرانی حاضر در شبکه‌های اجتماعی، امل بیوتی است. در این مطلب به تفصیل درباره‌ی بیوگرافی امل بیوتی و زندگی حرفه‌ای‌اش نوشته‌ایم.

سؤالات متداول درباره بیوگرافی امل بیوتی

امل بیوتی کیست؟

امل بیوتی با نام اصلی امل جاد، بیوتی بلاگر معروف ایرانی است که در حوزه میکاپ و صنعت زیبایی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارد.

همسر امل بیوتی کیست؟

همسر امل بیوتی مهدی حقیقی نام دارد که سال 1367 به دنیا آمد و اطلاعات دیگری از وی در دست نیست. حقیقی در فیلمبرداری و ادیت ویدئوها به امل بیوتی کمک می‌کند و مشوق او برای فعالیت در حوزه صنعت آرایش محسوب می‌شود.

امل بیوتی در کجا زندگی می‌کند؟

امل بیوتی در کویت متولد شده و در همین کشور کویت زندگی می‌کند. او اصالتاً ایرانی است و بر زبان‌های عربی و ایرانی تسلط کامل دارد.

مهم‌ترین حواشی زندگی امل بیوتی چه مواردی هستند؟

از آنجایی‌که امل بیوتی زیاد اهل مصاحبه‌کردن نیست و تمایلی ندارد که زندگی خصوصی‌اش را برای دیگران عیان بکند تا به حال حاشیه‌ای در زندگی خود نداشته است که رسانه‌ای شده باشد.

امل بیوتی چه سرگرمی‌هایی در زندگی خود دارد؟

امل بیوتی عاشق موسیقی است و با گوش‌دادن به آهنگ یاس به موسیقی رپ علاقه‌مند شد. بازی مافیا به صورت دسته‌جمعی و تماشای سریال نیز از سرگرمی‌های مورد علاقه‌ی این بیوتی بلاگر هستند.