زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بیوگرافی شل بیوتی؛ رازهای موفقیت بیوتی بلاگر مشهور ایرانی

wordcamp
1,480
9 دقیقه
بیوگرافی شل بیوتی؛ رازهای موفقیت بیوتی بلاگر مشهور ایرانی

شبکه‌های اجتماعی منبع عظیمی از اطلاعات هستند. این اطلاعات در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت زیبایی و میکاپ به مخاطبان شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توئیتر، یوتیوب، تیک تاک و تلگرام ارائه می‌شوند. در این میان بیوتی بلاگرهای ایرانی و خارجی نقش مهمی در ارائه معرفی محصولات و روش‌های آرایشی ایفا می‌کنند. یکی از مشهورترین بیوتی بلاگرهای ایرانی حاضر در شبکه‌های اجتماعی، شل بیوتی نام دارد. در این مطلب بیوگرافی شل بیوتی را از نظر خواهیم گذراند و با حرفه‌ی او بیشتر آشنا خواهیم شد.

شل بیوتی کیست؟

شل بیوتی که نام اصلی‌اش صدف ترابی است یکی از مشهورترین بیوتی بلاگرهای ایرانی حاضر در شبکه‌های اجتماعی است. از آنجایی‌که نام اصلی او صدف است مدت‌ها با صدف بیوتی، دیگر بیوتی بلاگر معروف ایرانی اشتباه گرفته می‌شد و به همین دلیل شهرت «شل بیوتی» را برای خود برگزید. کانون اصلی فعالیت این بیوتی بلاگر، شبکه اجتماعی اینستاگرام است. در اردیبهشت‌ ماه سال 1401 تعداد دنبال‌کنندگان وی در اینستاگرام به 2 میلیون و 100 هزار نفر رسیده است. وی فعالیت خود را با سفر به کشورهای مختلفی مانند آلمان، هلند، اتریش، فرانسه، مالدیو، سوئیس، یونان، لهستان، ایالات متحده آمریکا، امارات و اسپانیا پیگیری می‌کند و همین موضوع باعث جذابیت پست‌های اینستاگرامی او شده است. چهره‌ی زیبای شل بیوتی باعث شد در اینستاگرام صفحات زیادی به نام او ایجاد شود و این بیوتی بلاگر صفحات هواداری متعددی دارد.

نام واقعیصدف ترابی
شهرتشِل بیوتی
محل تولدشمیرانات، تهران، ایران
تاریخ تولد16 خرداد 1373
زمینه کاریمیکاپ و زیبایی
محل سکونتپاریس، فرانسه
همسرکسری عباسی
فرزندندارد
صفحه اینستاگرامshellbeauty1 با 2 میلیون و 100 هزار دنبال‌کننده (1401/02/18)
بیوگرافی شل بیوتی

محل زندگی شل بیوتی و اطلاعات خانوادگی

16 خرداد ماه سال 1373 تاریخ تولد شل بیوتی است. وی در تهران متولد شد و از جمله بیوتی بلاگرهایی است که مدت زیادی زندگی در ایران را تجربه کرده است. شل بیوتی در منطقه‌ی شمیرانات بزرگ شد و خانواده‌ای 4 نفره و یک خواهر به نام دل آسا دارد که متولد 1396 است.. مادرش در ایران زندگی می‌کند و نماینده تام‌الاختیار او نیز محسوب می‌شود.

این بیوتی بلاگر، کارت اقامت کشور فرانسه را دارد و در شهر پاریس زندگی می‌کند. شل بیوتی عنوان کرده که نیازی ندارد به ایران بازگردد زیرا مادرش تمام امور را در غیاب او انجام می‌دهد. در عین حال، معتقد است هیچ‌جایی از دنیا وطن آدم نمی‌شود. از آنجایی‌که کل خانواده و دوستان وی در ایران هستند برخی‌اوقات واقعاً دلش می‌گیرد اما برای ادامه فعالیت در حوزه میکاپ و زیبایی چاره دیگری جز اقامت در یک کشور خارجی ندارد.

از این‌که شل بیوتی تا چه مقطع و در چه رشته‌ای تحصیل کرده اطلاعی در دست نیست اما در دانشگاه آزاد تهران جنوب تحصیلات خود را دنبال کرده است. در رابطه با رقبای ایرانی او در حوزه صنعت میکاپ و زیبایی می‌توان از صدف بیوتی، دنیز بیوتی، امل بیوتی، الناز گلرخ، مهشید بیوتی و ملینا تاج نام برد.

شل بیوتی در مهمانی
چهره زیبای شل بیوتی، جذابیت پست‌های اینستاگرامی او را دوچندان می‌کند.

بیوگرافی شل بیوتی؛ ازدواج و زندگی شخصی

کسری عباسی، همسر شل بیوتی است. این بیوتی بلاگر در 18 اردیبهشت 1394 و سن 20 سالگی از طریق یکی از دوستان با همسر خود آشنا شد و بعد از رابطه‌ای 5 ساله، این دو در سال 1398 با یکدیگر نامزد کردند. در تابستان سال 1399 نیز به‌خاطر پاندمی ویروس کرونا مراسم ازدواج آن‌ها به مختصرترین شکل ممکن انجام شد. کسری عباسی، همسر شل بیوتی متولد سال 1369 است.

شل بیوتی و همسرش به محض ازدواج و با توجه به محدودیت‌هایی که در حوزه مدلینگ، میکاپ و زیبایی در کشور ایران وجود داشت به فرانسه مهاجرت کردند. دلیل مهاجرت به این کشور، امور مهاجرتی آسان آن بود و شهر پاریس را برای اقامت برگزیدند. همسر شل بیوتی در حوزه معماری و مهاجرت فعالیت دارد، همواره به پیشرفت کاری او کمک کرده و بخش زیادی از عکس‌ها و کلیپ‌های اینستاگرامی این بیوتی بلاگر با همکاری همسرش شکل گرفته است. کسری عباسی در کلیپ‌های چالشی شل بیوتی حضور بسیار پررنگی دارد.

شل بیوتی دارای زندگی پررمزورازی است. وقتی عصبانی می‌شود به موسیقی گوش می‌دهد و جلوی آینه می‌رقصد. وقتی از خواب بیدار می‌شود عصبانی است و تا یک لیوان چای نخورد آرام نمی‌گیرد. همچنین برخلاف آن‌چه مردم در مورد او فکر می‌کنند، این بیوتی بلاگر در مهمانی‌ها و عروسی‌ها آرایش زیادی انجام نمی‌دهد و آرایش غلیظ او منحصر به ویدئوها و تصاویر اینستاگرامی است.

شل بیوتی و همسرش
شل بیوتی و کسری عباسی در کنار هم

شل بیوتی و حرفه بیوتی بلاگری

در ادامه به چگونگی فعالیت شل بیوتی در حوزه بیوتی بلاگری می‌پردازیم. این‌که او چگونه این حرفه را شروع کرد و با رعایت چه معیارهایی به موفقیت رسید.

شل بیوتی کیست؟ شروع فعالیت در حوزه میکاپ و زیبایی

شل بیوتی از همان دوران بچگی علاقه زیادی به مدلینگ داشت. او در زمان کودکی همیشه در هنگام عکاسی درخواست می‌کرد تا اجازه دهند ژست خاصی بگیرد و به شدت از تنوع‌طلبی در عکس حمایت می‌کرد. مادر صدف ترابی سالن آرایشگری داشت و این بیوتی بلاگر با توجه به علاقه وافری که به هنر، نقاشی و آرایشگری داشت تصمیم گرفت دوره‌های کامل‌تری را در حوزه‌های مرتبط با میکاپ طی کند.

او ابتدا کار خود را با شرکت در دوره‌های گریم تهران شروع کرد. پس از آن به کشور امارات متحده عربی رفت تا به‌گونه‌ای تخصصی‌تر میکاپ را بیاموزد و در نهایت تأییده‌های تخصصی مربوط به یک میکاپ آرتیست را از کشور امارات دریافت کرد.

خرید قلم گریم سر گرد ورگن مدل D105 سایز 16

قلم گریم مخصوص آرایش چشم و لب، خوش‌دست و بدون ریزش موی براش

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر روی تصویر کلیک کنید.

شروع فعالیت به عنوان بیوتی بلاگر

بعد از بازگشت از کشور امارات و در سال 1395 پیج اینستاگرامی خود را ایجاد نمود و نام آن را «شل بیوتی» گذاشت. رفته‌رفته آموزش‌هایی که در دوره‌های آموزشی خود دیده بود را به گونه‌ای عملی در اینستاگرام نشر داد. اولین ویدئوی پرمخاطب او 100 هزار بیننده را مجذوب خود کرد و این در حالی بود که صفحه اینستاگرام وی 20 هزار دنبال‌کننده داشت. راز موفقیت صفحه اینستاگرام شل بیوتی توجه به انتخاب مخاطبانش بود.

من زمانی‌که به انتخاب مخاطب‌های خود توجه کردم، فالورهایم رشد کردند. برای مثال از من می‌خواستند که در مورد موضوع خاصی ویدئو آموزشی بسازم. هرچه‌بیشتر به این‌کار ادامه می‌دادم بیشتر فالور و لایک می‌گرفتم، پس از آن با کارهای تبلیغاتی و مسابقه این روند سرعت گرفت.

شل بیوتی درباره رشد دنبال‌کننده‌های صفحه اینستاگرامش

شل بیوتی معتقد است آرایشگری قانون خاصی ندارد و بیشتر به خلاقیت، استعداد و نگاه شما برمی‌گردد. وی آرایشگری را کاملاً شخصی و به مثابه یک هنر می‌داند.

سفیر لوازم آرایشی و بهداشتی برند اینگلوت (Inglot)

حضور در حرفه‌ی بیوتی بلاگری درهای جدیدی را به سوی شل بیوتی باز کرد و موجب آشنایی او با برند مشهور اینگلوت شد. وی در سفر خود به لهستان به عنوان سفیر برند تجاری اینگلوت در ایران معرفی شد و تا امروز نیز این مسئولیت را به عهده دارد.

ماسک مورد علاقه شل بیوتی

شل بیوتی می‌گوید از ماسک سیب‌زمینی یخی نتیجه خوبی در جهت بستن منافذ باز و جوان‌سازی پوست صورت خود گرفته است. طبق آموزش او باید سیب‌زمینی را رنده کنید و آب آن را بگیرید. سپس آن را در داخل قالب‌های یخ فریزری بگذارید تا یخ بزند. اگر پوست حساسی ندارید می‌توانید قبل از فریزکردن به آن آب لیموترش اضافه کنید. وقتی یخ زد آن را روی پوست بگذارید و پس از آن پوست خود را بشویید.

خرید ماسک ضد جوش و پاکسازی کننده پوست آردن سری سبوما حجم 75 میل

ماسک ضدجوش و پاکسازی‌کننده پوست با قابلیت تنظیم چربی

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر روی تصویر کلیک کنید.

الگوی میکاپ

الگوی آرایش شل بیوتی و چالش‌هایی که در اینستاگرام خود انجام می‌دهد کارن ساراحی گونزالز (Karen Sarahi Gonzalez)، آرایشگر مکزیکی است که در یوتیوب و اینستاگرام فعالیت دارد. این بیوتی بلاگر یکی از بیوتی بلاگرهای دنیا معروف دنیا در منطقه آمریکای شمالی است و 6 میلیون دنبال‌کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد.

نظر شل بیوتی درباره بیوتی بلاگری در ایران

شل بیوتی معتقد است مانعی برای بیوتی بلاگر شدن در ایران وجود ندارد اما امکانات اندکی در این زمینه در اختیار دارید. برندهای تجاری معروفی در ایران حضور ندارند و به‌دلیل تحریم‌ها برندهای خارجی نمی‌توانند لوازم موردنیاز بیوتی بلاگرها را برای آن‌ها ارسال کنند.

سرگرمی ها

شل بیوتی عاشق قدم‌زدن در کوچه پس‌کوچه‌ها و خیابان‌های پاریس است. با این‌کار ذهن او خلاق و از استرس نیز دور می‌شود.

حواشی شل بیوتی

در بیوگرافی شل بیوتی به دنبال حواشی زندگی او نباشید. او شدیداً روی حرفه‌ی میکاپ و زیبایی خود تمرکز دارد و به دلیل زندگی متأهلی و تعهدی که دارد حواشی شل بیوتی رسانه‌ای نشده است.

آرایش شل بیوتی
تمرکز حرفه‌ای روی حرفه میکاپ و بیوتی بلاگری موجب شده حواشی زندگی شل بیوتی رسانه‌ای نشود.

شل بیوتی بدون آرایش

شل بیوتی هنوز هیچ عکس بدون آرایشی را در شبکه‌های اجتماعی که در آن فعالیت دارد منتشر نکرده است.

سخن پایانی

حرفه بیوتی بلاگری نقش مهمی در صنعت آرایش و زیبایی ایفا می‌کند. آشنایی با بیوتی بلاگرها از آن‌جهت مهم است که دوست‌داران صنعت زیبایی می‌توانند از آخرین محصولات، برندها و ترفندهای آرایشی آگاه شوند. شل بیوتی، یکی از بیوتی بلاگرهای مشهور ایرانی است که در حوزه میکاپ و زیبایی فعالیت می‌کند. در این مطلب به بیان بیوگرافی شل بیوتی پرداخته‌ایم.

سؤالات متداول درباره شل بیوتی

شل بیوتی کیست؟

شل بیوتی با نام اصلی صدف ترابی یکی از بیوتی بلاگرهای مشهور ایرانی است که در غالباً در شبکه اجتماعی اینستاگرام و در حوزه میکاپ و زیبایی فعالیت دارد. این بیوتی بلاگر متولد سال 1373 است. محل تولد شل بیوتی شهر تهران است.

همسر شل بیوتی کیست؟

کسری عباسی، نام همسر شل بیوتی است. او یک معمار است که در حوزه مهاجرت نیز فعالیت دارد.

شل بیوتی در کجا زندگی می‌کند؟

محل زندگی شل بیوتی در شهر پاریس کشور فرانسه است.

مهم‌ترین حواشی زندگی شل چیستند؟

با توجه به ازدواج و تعهد شل بیوتی و تمرکز روی فعالیت‌های حوزه بلاگری، حواشی زندگی وی به هیچ‌عنوان رسانه‌ای نشده‌اند.

الگوی آرایشی شل بیوتی چه کسی است؟

الگوی شل بیوتی در حوزه میکاپ و زیبایی یک آرایشگر مکزیکی به نام کارن ساراحی گونزالز (Karen Sarahi Gonzalez) است که بیش از 6 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.