کاندوم میوه‌ای کاپوت مدل 7Hot Time بسته 12 عددی
کاندوم میوه‌ای کاپوت مدل 7Hot Time بسته 12 عددی

کاندوم میوه‌ای کاپوت مدل 7Hot Time بسته 12 عددی

Kapoot Condoms Model 7Hot Time 12pcs

کاپوت

|

کاپوت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید اینترنتی کاندوم میوه ای مدل 7Hot Time کاپوت 12 عددی

کاندوم کاپوت میوه ای مدل 7Hot Time یکی از محصولات خوب شرکت کاپوت است که برای کاربردهای زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از علت هایی که باعث می شود تا زندگی زوجین شیرین و محکم باشد، داشتن یک رابطه جنسی مناسب و لذتبخش است. رابطه ای که دو طرف لذت برده و هر دو به رضایت برسند. برای اینکه این رابطه ایمن و بی خطر باشد و از بارداری های نا خواسته و انتقال بیماریهای واگیر دار جلوگیری شود، باید ابزاری استفاده شود. یکی از مطمئن ترین ابزار ها، کاندوم می باشد که استفاده همیشگی از آن، خطری را برای بدن ندارد. شما هم برای سفارش نوع اورجینال این محصول، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام کنید.

ویژگی های کاندوم کاپوت میوه ای مدل 7 Hot Time تعداد 12 عددی

این محصول با داشتن عصاره میوه های گرم استوایی و عصاره جینسینگ، شور و شهوت جنسی را بالاتر برده و رابطه را لذت بخش تر می کند. همچنین با تحریک نقطه G در خانمها، آنها را گرم تر کرده و میل جنسی را افزایش می دهد.

معرفی کاندوم کاپوت میوه ای مدل 7 Hot Time تعداد 12 عددی

نوع اورجینال این محصول، ساخت ایران می باشد و در بسته بندی 12 تایی موجود می باشد. به دلیل داشتن عصاره میوه هایی چون: کیوی، انبه، پرتقال، توت فرنگی، هلو و غیره، و همچنین عصاره گرم جینسینگ که به عنوان ماده ای برای افزایش میل جنسی به کار می رود، محصولی بسیار گرم کننده می باشد و لذت جنسی را بالا می برد. دارای مواد لیزکننده واژن به نام لوبریکنت NI&LA می باشد که از خشکی واژن جلوگیری می کند. دارای شیار، خار و حلقه ای بر روی سطحش می باشد که تحریک را بیشتر کرده و زنان را به اوج لذت می رساند. رنگ آن قرمز و از جنس لاتکس می باشد. همچنین به دلیل داشتن عصاره انار، واژن را تنگ تر می کند. تمام این ویژگیها باعث شده تا به عنوان محصولی که بسیار هات کننده می باشد و لحظات خوشی را برای شما به وجود می آورد، شناخته شود. برای سفارش این کاندوم اورجینال، بهترین راه سفارش از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو می باشد.

نحوه استفاده از کاندوم کاپوت میوه ای مدل 7 Hot Time تعداد 12 عددی

انواع کاندوم ها را باید زمانی که طرفین به اوج لذت می رسند و آلت جنسی آقایان در حالت نعوظ قرار میگیرد، استفاده کرد. برای اطمینان از سوراخ نبودن کاندوم، باید قبل از استفاده، در آن فوت کنید اگر سوراخ باشد کاملا متوجه می شوید. برای جلوگیری از پارگی کاندوم ها، باید به دور از تابش مستقیم آفتاب و در محل خشک و خنک نگهداری کنید. قابل ذکر است سایر محصولات بهداشتی مانند، نوار بهداشتی، پوشک بزرگسال، تامپون، ژل و اسپری زناشویی و... نیز در دسته بندی بهداشت شخصی در سایت موجود می‌باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران