کاندوم مدل Pomegra Tight کاپوت بسته دوازده عددی
کاندوم مدل Pomegra Tight کاپوت بسته دوازده عددی

کاندوم مدل Pomegra Tight کاپوت بسته دوازده عددی

Kapoot Condoms Model Pomegra Tight 12pcs

کاپوت

|

کاپوت

امتیاز کاربران

فروشنده

حراجکده

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید اینترنتی کاندوم مدل Pomegra Tight کاپوت بسته دوازده عددی

کاندوم کاپوت تاخیری مدل Pomegra Tight یکی از محصولات خوب شرکت کاپوت است در ادامه به معرفی این محصول می‌پردازیم. امروزه اکثر زوجین از کاندوم برای داشتن یک رابطه ایمن و لذت بخش استفاده می کنند. روشهای دیگر جلوگیری از بارداری، مثل خوردن قرص های جلوگیری و یا استفاده از IUD و یا استفاده از کپسول های زیر پوستی، هر کدام مشکلات مخصوص به خود را دارند. اما کاندوم هم از بارداری های ناخواسته جلوگیری می کند و هم جلوی انتقال بیماری‌های عفونی و واگیردار، مخصوصا بیماری‌های مقاربتی را می گیرد. شما اگر تا به حال از کاندوم های بی کیفیت و یا روشهای دیگر برای جلوگیری از بارداری استفاده کرده اید، می توانید این محصول اورجینال را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کنید.آقایانی که دارای مشکل زودانزالی هستند، می توانند برای درمان این مشکل از کاندوم تاخیری کدکس استفاده نمایند.

 

 

ویژگیهای کاندوم مدل Pomegra Tight کاپوت 12 عددی

این محصول برای خانم هایی که به دلیل داشتن زایمان و یا افزایش سن و رسیدن به دوران یائسگی، دچار شل شدن واژن شده اند، بسیار مناسب می باشد و با تنگ کردن واژن باعث می شود تا رابطه ای لذت بخش را تجربه کنند.

 

معرفی کاندوم کاپوت مدل Pomegra Tight 12 عددی

نوع با کیفیت این محصول ساخت ایران می باشد که در بسته بندی های 12 تایی موجود می باشد. به دلیل داشتن عصاره انار، هم رنگ آن قرمز می باشد و هم اینکه تنگ کننده واژن می باشد. جنس آن لاتکس بوده و با احساس گرمای زیاد بین زوجین، رابطه را طولانی تر و لذت بخش تر می کند. مقاومت آن در مقابل پاره شدن بالاست و باعث تحریک جنسی بیشتر می شود. دارای مواد لیز کننده به نام لوبریکنت برای خانم ها می باشد و از خشکی و دردناک بودن واژن جلوگیری می کند. ضد حساسیت و ضد انتقال باکتری و قارچ می شود. طول آن 170 میلیمتر و پهنایش 52 میلیمتر می باشد. برای سفارش این محصول اورجینال ازطریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام کنید.

 

نحوه استفاده از کاندوم کاپوت مدل Pomegra Tight 12 عددی

تمام کاندوم ها را باید زمانی که طرفین به اوج لذت می رسند و آلت جنسی آقایان در حالت نعوظ قرار میگیرد، استفاده کرد. برای اطمینان از سوراخ نبودن کاندوم، باید قبل از استفاده، در آن فوت کنید اگر سوراخ باشد کاملا متوجه می شوید.

قابل ذکر است سایر محصولات بهداشتی مانند، نوار بهداشتی، پوشک بزرگسال، تامپون، ژل و اسپری زناشویی و... نیز در دسته بندی بهداشت شخصی در سایت موجود می‌باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

48،000