کاندوم تاخیری فیزیکی کدکس مدل Double Delay بسته سه عددی
کاندوم تاخیری فیزیکی کدکس مدل Double Delay بسته سه عددی

کاندوم تاخیری فیزیکی کدکس مدل Double Delay بسته سه عددی

Kodex Double Delay Condoms 3pcs

کدکس

|

کدکس

معرفی کوتاه :

  • با خاصیت تاخیری فیزیکی
  • دارای طراحی ویژه برای افزایش تاخیر و لذت
  • با اسانس میوه‌های قرمز
  • نوک ذخیره ای در سر کاندوم برای امنیت بیشتر
  • 3 عددی
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

امکان پرداخت در محل

پشتیبانی همیشگی

ارسال سریع

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کاندوم تاخیری فیزیکی کدکس Double Delay بسته سه عددی

دلایلی که استفاده از وسایل بازدارنده و پیشگیری از حاملگی را دارای اهمیت می‌کنند کم نیست. اگر از بحث کنترل جمعیت بگذریم، می‌توان به جلوگیری و پیشگیری از انتقال بیماری‌های جنسی و مقاربتی پرداخت.

کاندوم به عنوان پر طرفدارترین و پر مصرف‌ترین وسیله پیشگیری از بارداری مورد استفاده قرار می‌گیرد و امروزه در مدل‌های مختلف با ویژگی‌هایی مختص به خود تولید می‌شوند. بعضی از کاندوم‌ ها لذت جنسی را بالا می‌برند و بعضی انزال را به تاخیر می‌اندازند. کاندوم تاخیری فیزیکی کدکس 3 عددی Double Delay یک کاندوم با خاصیت تاخیری بسیار بالا است و طول مدت و زمان آمیزش را بالا می‌برد. این محصول در بسته‌های 3 و 12 عددی تولید می‌شوند.

امروزه با بالا رفتن هزینه‌ها و مشغله روزانه افراد، و همچنین عدم اطمینان نسبت به کالای اصل و تقلبی، باعث شده است فروشگاه‌های اینترنتی روز به روز بیشتر از گذشته توسعه و پیشرفت داشته باشند. مو تن رو نیز یک فروشگاه اینترنتی است که مرجع فروش لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی است.

برای خرید در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، می‌توانید محصولات مورد نظر خود را مانند کاندوم تاخیری فیزیکی کدکس 3 عددی Double Delay، جست و جو کرده و با خواندن اطلاعات آن‌ها و مقایسه با دیگر محصولات، مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید و از اورجینال بودن محصول مورد نظر نیز اطمینان کامل را داشته باشید. محصولات خریداری شده را درب منزل و محل کار خود دریافت خواهید کرد.

کاندوم تاخیری کدکس Double Delay یک کاندوم با ویژگی تاخیری بسیار بالا است. بر روی بدنه آن و کمی پایین‌تر از نوک آن، مقداری تنگی در بدنه رخ می‌دهد که می‌تواند انزال را با تاخیر بیشتر مواجه کند. همچنین شیارهایی بر روی آن تعبیه شده است که باعث افزایش لذت جنسی می‌شوند. این کاندوم دارای اسانس میوه‌های قرمز است.

با خاصیت تاخیری فیزیکی

دارای طراحی ویژه برای افزایش تاخیر و لذت

با اسانس میوه‌های قرمز

نوک ذخیره ای در سر کاندوم برای امنیت بیشتر

3 عددی

معرفی کدکس- Kodex

برند کدکس یکی از برندهای معتبر در تولید کاندوم است. محصولات این کمپانی از سال 1964 در آمریکا تولید می‌شود. برند کدکس در سال 2007 در ایران تاسیس شد و در زمینه محصولات بهداشتی و زناشویی در ایران فعالیت می نماید.

نحوه استفاده از کاندوم تاخیری فیزیکی کدکس 3 عددی Double Delay

استفاده از کاندوم باید قبل از شروع به آمیزش باشد، آن هم به دلیل اهمیت پیش آب که ممکن است حاوی اسپرم و یا ویروس بیماری‌ها باشد. کاندوم را باید بر روی آلت در حال نعوظ کشید و از آن طوری استفاده کرد که فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند تا در زمان انزال مایع منی در آن جمع شود. کاندوم باید تمامی طول آلت مردانه را تا ته بپوشاند. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم مردانه را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت جلوگیری شود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران