کاندوم تاخیری کدکس مدل Master 3 In 1 بسته سه عددی
کاندوم تاخیری کدکس مدل Master 3 In 1 بسته سه عددی

کاندوم تاخیری کدکس مدل Master 3 In 1 بسته سه عددی

Kodex Master 3 In 1 Condoms 3pcs

کدکس

|

کدکس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

تنوع محصولات پیشگیری از حاملگی و کنترل جمعیت روز افزون است. از طرفی تنوع در تولید کاندوم، به عنوان پرطرفدارترین وسیله ضد حاملگی، سبب شده است برای هر سلیقه‌ای محصولی مناسب تولید شده باشد. این محصولات با ویژگی‌هایی کاملاً جداگانه نسبت به یکدیگر ساخته می‌شوند و حتی در طراحی بدنه نیز، با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر کنترل جمعیت، کاندوم در عدم انتقال ویروس‌های مقاربتی به طرفین نقشی مهم و حساس دارد. کدکس نیز درست به تولید کاندوم‌هایی با ویژگی‌های متفاوت می‌زند و کاندوم تاخیری کدکس 3 عددی مدل Master 3 In 1 یکی از این محصولات است که دارای خواص تاخیری است و کیفیت بالای آن در کنار قیمتی مناسب در فروشگاه اینترنتی مو تن رو عرضه می‌گردد. این محصول در بسته‌های 3 و 12 عددی تولید می‌شود.

ویژگی‌های کاندوم تاخیری کدکس مدل Master 3 In 1 بسته سه عددی

کاندوم Master 3 In 1 یک کاندوم با رنگ و بوی میوه‌های استوایی است. در این محصول از اسانس توت فرنگی، موز و سیب استفاده شده است و دارای طعم استوایی است. در ترکیباتش مواد تاخیری برای انزال آقایان که بعد از چندین بار استفاده مشکل زود انزالی افراد بسیاری را حل خواهد کرد. در ترکیبات این کاندوم ترکیباتی برای افزایش میل جنسی و تحریک پذیری به کار رفته است، هم چنین بر روی بدنه آن شیار و خارهایی به منظور افزایش لذت جنسی تهبیه شده است.

  • حاوی اسانس میوه‌ای (توت فرنگی، موز و سیب)
  • با خاصیت تاخیر در انزال
  • دارای شیار و خار بر روی بدنه به منظور لذت بیشتر
  • افزایش میل جنسی
  • نوک ذخیره ای در سر کاندوم برای امنیت بیشتر
  • 3 عددی

خرید اینترنتی کاندوم تاخیری کدکس مدل Master 3 In 1 بسته سه عددی

تصور کنید وارد مغازه‌ای می‌شوید که بسیاری از محصولات آرایشی-بهداشتی را با قیمت مناسب و تنوع در برند ارائه می‌دهد. فروشگاه اینترنتی مو تن رو، فعال تخصصی در زمینه محصولات آرایشی-بهداشتی است و با ارائه خدمات قبل و پس از فروش به مشتریان، سعی دارد تا تجربه‌ای شیرین از خرید اینترنتی را داشته باشید. در سایت مو تن رو شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را مانند کاندوم تاخیری کدکس 3 عددی مدل Master 3 In 1جستجو نموده و با محصولات مشابه مقایسه نموده و بهترین انتخاب را خریداری کنید. با خرید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو علاوه بر صرفه جویی در وقت و انرژی خود، هزینه‌های ملزومات آرایشی بهداشتی خود را نیز، کاهش دهید.

معرفی کدکس- Kodex

کدکس یکی از برندهای معتبر در تولید کاندوم است. محصولات این کمپانی از سال 1964 در آمریکا تولید می‌شود. برند کدکس در سال 2007 در ایران تاسیس شد و بطور تخصصی در حوزه ی محصولات زناشویی فعالیت می نماید.

نحوه استفاده از کاندوم تاخیری کدکس مدل Master 3 In 1 بسته سه عددی

استفاده از کاندوم باید قبل از شروع به آمیزش باشد، آن هم به دلیل اهمیت پیش آب که ممکن است حاوی اسپرم و یا ویروس بیماری‌ها باشد. کاندوم را باید بر روی آلت در حال نعوظ کشید و از آن طوری استفاده کرد که فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند تا در زمان انزال مایع منی در آن جمع شود. کاندوم باید تمامی طول آلت مردانه را تا ته بپوشاند. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم مردانه را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران