زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

مبارزه با گرما: چگونه تمام طول روز خوش بو باشیم!

تیم تحریریه مو تن رو
1,110
5 دقیقه
مبارزه با گرما:  چگونه تمام طول روز خوش بو باشیم!

همانقدر که ما نفرت به اعتراف این مورد داریم، اما عرق کردن و بوی بدن بسیار امور واقعی و مهمی به خصوص در طول روز های سوزان و گرم تابستان هستند. ولخرجی در استفاده از عطرهای فانتزی لزوما نمیتواند باعث شود که شما بوی تازگی و مطبوعی در هر زمان بدهید، به خصوص در روزهایی که شما در فضای خارج برای ساعت های طولانی هستید.

بنابراین ما به شما با چند راهکار ساده کمک برای زنده ماندن در این فصل می کنیم که باعث می شود شما نه فقط بوی مطبوع بلکه بوی شگفت انگیزی در تمام طول روز بدهید. بله، حتی برای زمانی که شما دور از امکان دوش گرفتن هستید!

  • در نقاط نبض بدن خود وازلین بمالید.

ما استفاده دیگری را برای وازلین کشف کرده ایم. آن را به نقاط نبض بدن خود قبل از اسپری کردن عطر مورد علاقه تان بمالید، برای کمک به اینکه مدت زمان بیشتری بوی عطر باقی بماند. سعی کنید این کار را در مرتبه بعدی که در حال رفتن به خارج از خانه و در برابر خورشید هستید، امتحان کنید.

  • هرگز عطر را به بدنتان نمالید.

همه ما این عادت اسپری کردن عطر روی مچ دست خود و سپس مالش آنها به یکدیگر را داریم که اصلا قابل قبول نیست، اگر شما می خواهید عطرتان برای زمان طولانی تری باقی بماند. با مالش، شما باعث می شوید رایحه و بوی خوش عطرتان ناپدید شود . در عوض، عطر را بر روی مچ دست خود و پشت گردن تان اسپری کنید، یا آن را در هوا اسپری کنید و در میان آن راه بروید و هرگز آن را به بدن خود نمالید. این نکات بهترین موارد برای افزایش ماندگاری عطر هستند.

  • از محصولات آرایشی خوش بو استفاده کنید.

یک شاور ژل، تازه و خوش بو برای شروع یک روز خوب یک انتخاب اجباری و کامل است، بدون اینکه بیش از حد استفاده کنید. همچنین استفاده از یک مرطوب کننده بدن که بوی مطبوعی دارد به شما کمک می کند که بوی بینظیری بدهید. البته قبل از اینکه شما برای شب بیرون بروید، عطری با رایحه مشابه برای به روز کردن و تشدید این بو روی خود اسپری کنید.


پیشنهاد نویسنده: ژل حمام یا شاور ژل چیست ؟ تفاوت آن با شامپو و صابون بدن


  • دئودورانت یا عطر خود را بلافاصله پس از دوش گرفتن استفاده کنید.

استفاده از دئودورانت و ضدتعریق بعد از حمام کمک می کند تا رطوبت با عطر آمیخته شود. به علاوه، اسپری کردن عطر زمانی که شما بدون عرق هستید کمک خواهد کرد که برای بقیه روز خوش بو باقی بمانید. صبر نکنید، زیرا عرق می تواند جمع شود و در این صورت شما فقط می توانید روی آن عطر اسپری کنید.

  • روی تختخواب خود عطر اسپری کنید.

روی بالش و ملحفه خود را با عطری آرام اسپری کنید برای کمک به اینکه شما خواب بهتری داشته باشید .

  • کیسه یا بطری عطر را در کمد لباس خود نگه دارید.

کیسه های معطر به راحتی در دسترس هستند و به آسانی میتوانند تمام لباس های شما را خوش بو کنند .بله، حتی آنهایی که در پایین کمد لباس شما قرار دارد بوی شگفت آور و تازه ای خواهد داد. آنها را در کمد لباس زیر و جوراب شلواری خود نیز بگذارید تا به خوبی به شما کمک کند احساس تازگی داشته باشید.

  • از دستمال مرطوب برای نجات خود استفاده کنید.

یک بسته دستمال مرطوب را در کیف خود در همه حال برای تمیز کردن عرق زیر بغل خود و دیگر نقاط عرق کردنی نگه دارید و در طول روز از آن استفاده کنید. این کار کمک به کاهش خطر هر گونه بوی بد می کند و شما را خوش بو نگه می دارد.

  • پارچه های خنک همیشه بهتر هستند.

پارچه های قابل تنفس مانند پارچه های نخی باید یک جزء اصلی کمد لباس شما در تابستان باشد. این پارچه ها تهویه مطبوع را بهتر می کنند و شما کمتر عرق خواهید کرد، به طوری که به شما کمک می کنند خنک بمانید و بوی بهتری در یک روز گرم بدهید.

  • مناطق گرم بدن خود را هدف قرار دهید.

به بیان دیگر به عنوان نقاط نبض شما شناخته شده است. اسپری کردن عطر در این مناطق کمک می کند مدت زمان بیشتری بوی آن باقی بماند. این مناطق مچ دست، گردن، داخل آرنج، ساق پا، مچ پا و پشت زانو های شما می باشد. این مناطق کمک می کنند که بوی عطر در سراسر بدن شما منتشر شود.

  • مبارزه با بوی پا

پای بد بو یک معظل بزرگ است، بنابراین داخل کفش خود را با دئودورانت اسپری کنید یا پودر جاذب عرق بریزید تا کمک کند پاهای خود را تازه و با بوی بهتر نگه دارید. همچنین سعی کنید تا میتوانید کفش های جلو باز بپوشید چون پاهای شما نیز نیاز به تنفس دارند.

ممنونیم که تا پایان این مقاله از مو تن رو همراه ما بودید. اگر قصد خرید عطر دارید می‌توانید عطرهای اورجینال و باکیفیت را از بهترین فروشگاه آنلاین آرایشی تهیه کنید.