زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین آرایش با لباس مشکی

wordcamp
6,564
10 دقیقه
بهترین آرایش با لباس مشکی

مشکی رنگ عشق است. چقدر به این جمله اعتقاد دارید؟ از حق نگذریم، لباس‌های مشکی‌رنگ، فوق‌العاده جذاب و خاص هستند. بسیاری از بانوان و آقایان، لباس‌های این رنگ را به هررنگی ترجیح می‌دهند. حالا چالش اصلی زمانی رخ می‌دهد که لباس مشکی‌رنگ خود را انتخاب کرده اما نمی‌دانید که چه آرایشی با آن داشته باشید. ما اینجا هستیم تا در بررسی بهترین آرایش با لباس مشکی به شما کمک کنیم. با ما در این مقاله همراه باشید.

آماده‌سازی پوست

قبل از اینکه شروع به آرایش و انتخاب بهترین آرایش با لباس مشکی نمایید، پوست باید کاملا آماده باشد. صورت خود را بشویید. سپس از مرطوب‌کننده استفاده نمایید. فرقی نمی‌کند چه مدل آرایشی را انتخاب کنید، بهتر است پوستی یکدست داشته باشید. برای این موضوع می‌توانید از پرایمر یا کرم پودر استفاده کنید. پرایمر محصولی ضروری در کیف آرایش بانوان است. این محصول، وظیفه زیرسازی و یکدست‌سازی آرایش را برعهده دارد.

پرایمر صورت مای میکاپ استوری
پرایمر صورت مای میکاپ استوری

آرایش لب‌ها

با لباس مشکی، سایه‌های روشن و قرمز مات، جذابیت فوق‌‌العاده‌ای به چهره شما می‌بخشند. زنانی که پوست روشن‌تری دارند می‌توانند سایه‌های پررنگ‌تر مثل آلوچه‌ای را انتخاب کنند. اگر این امکان را دارید، رژلب را با برس مخصوص اعمال کنید تا به‌طور یکنواخت برروی لب‌های شما پخش شود.

زنی با لباس مشکی و کلاه
رژلب قرمز با لباس مشکی زیبایی خاصی ایجاد می‌کند

زیباسازی چشم‌ها

تا اینجا به بررسی دو عضو از اعضای صورت در مسیر انتخاب بهترین آرایش با لباس مشکی پرداختیم. مورد سوم، شاه‌ بیت غزل یا همان چشم‌ها است. برای انجام آرایش چشم سریع و ساده اما کافی، می‌توانید از خط‌چشم و ریمل استفاده نمایید. بهتر است از رنگ مشکی استفاده کنید تا با لباس شما همخوانی داشته باشد. همچنین بهتر است از ریمل حجم‌دهنده استفاده نمایید. این ریمل‌ها به حجم‌گرفتگی، افزایش طول مژه و حالت‌گرفتگی مژه‌های شما کمک می‌کنند و ترکیب فوق‌العاده‌ای با لباس مشکی می‌سازند.

ریمل حجم دهنده مای مدل Infinite
ریمل حجم دهنده مای مدل Infinite

رفع نقص ابروها

ابرو، اهمیت ویژه‌ای در صورت هر فرد دارد. زیبایی چشم‌ها و چهره در زیبایی ابروها گره خورده و بر یکدیگر تاثیر دارند. همگی ما دچار نقص‌هایی در ابروهای خود هستیم و این موضوع اصلا جای نگرانی ندارد. می‌توان ابروها را با مداد یا سایه‌ابرو پر کرد و نقص‌ها را برطرف نمود.

در هرمدلی از آرایش، بهتر است نقص‌های ابروها را مرتفع نموده تا آرایشی بی‌عیب و نقص داشته باشید.

برترین ایده‌های آرایش با لباس مشکی

در ادامه به برخی از ایده‌ها در مسیر برگزیدن بهترین آرایش با لباس مشکی می‌پردازیم. با ما در انتخاب بهترین‌ها، همراه باشید.

صورتی برای لب‌ها

اگر چشم‌ها و لب‌ها را بازیکنان اصلی آرایش خود در حین انتخاب بهترین آرایش با لباس مشکی می‌دانید، تبریک می‌گویم. شما می‌توانید تعادل و تطبیق‌پذیری را برای آرایش خود به ارمغان بیاورید.

می‌توانید هر پالت رنگی که دوست دارید را انتخاب کرده و در این مسیر، گزینه‌های شما بی‌پایان هستند. در این زمینه، توصیه ما استفاده از رنگ سایه چشم صورتی ملایم برای چشم‌ها و لب‌ها است. این رنگ ظاهری شکیل به چشم‌ها و لب‌های شما می‌بخشد.

آرایش کلاسیک

یک آرایش کلاسیک که در گذشت زمان، آزمون خود را پس داده، انتخاب مناسبی برای بحث آرایش مناسب با لباس مشکی خواهد بود. اگر به‌دنبال سادگی و کمی زرق‌وبرق هستید، آرایش کلاسیک مناسب شماست. خط‌چشم‌های مایع می‌توانند به شما در ایجاد خطوط نازک کمک شایانی کنند.

زن زیبایی با آرایش کلاسیک
آرایش ساده جذابیت خاصی با لباس مشکی ایجاد می‌کند

بیخیال رنگ‌های نود نشوید

استفاده از رنگ‌های نودِ روشن، چشم‌ها، گونه و لب‌های شما را طبیعی و نچرال نشان می‌دهد. علاوه بر نچرال به‌نظر رسیدن، ظاهر شما زیباتر خواهد بود. اگر جزو آن دسته‌ای هستید که تمایلی به استفاده از رنگ‌های پررنگ ندارند، رنگ‌های نود بهترین مدل آرایش با لباس مشکی برای شما هستند.

لب‌های پررنگ

لب‌های پررنگ و روشن حس قدرتمند بودن را به شما القا می‌کنند. لب‌های پررنگ، لباس مشکی شما را به سطح بالاتری برده و به نگین درخشان مجلس تبدیل خواهید شد. برای این کار، قرمز پررنگ گزینه بسیار خوبی برای ست شدن با لباس مشکی خواهد بود.

انتزاعی بودن

اگر به‌دنبال ایجاد احساسات انتزاعی هستید، خط‌چشم بالدار مناسب شماست. درصورتی که خط‌چشم بالدار را با یک رژلب رنگ نود ست کنید، آرایشی انتزاعی خواهید داشت. اجرای این آرایش نیاز به مهارت دارد. حتما اطمینان حاصل کنید که بال‌های هردو چشم تطابق داشته باشند.

سایه نقره‌ای

یکی دیگر از آرایش‌های سبک کلاسیک مدرن، داشتن سایه‌ نقره‌ای رنگ است. سایه نقره‌ای درخشان و رژلب هلویی ترکیب زیبایی ایجاد کرده و با لباس مشکی شما ست می‌شوند.

خط‌چشم و لب‌های براق

لب‌ها و خط‌چشم براق، راهی سریع و آسان برای ترکیب آرایش با لباس مشکی هستند. احتمالا این لوازم را از قبل در کیف آرایش خود دارید. بنا به همین موضوع، این مدل از آرایش برای شما بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

سایه‌های خاکی

انتخاب بهترین آرایش با لباس مشکی، امری کاملا سلیقه‌ای است اما قطعا سایه‌های خاکی‌رنگ ترکیب فوق‌العاده‌ای با لباس مشکی می‌سازند. سایه‌های خاکی، رژلب‌ها و کانسیلرهای این رنگ، ترکیب زیبایی ایجاد می‌کنند. این ترکیب به‌خوبی نشان می‌دهد که آرایش مینیمال چقدر جادویی و دلپذیر است. با استفاده از کانسیلر می‌توانید به‌خوبی سیاهی‌های زیرچشم و سایر لک‌های پوست را بپوشانید.

کانسیلر Healthy Mix بورژوا 7.8 میل
کانسیلر Healthy Mix بورژوا 7.8 میل

ابروهای پررنگ

ابروهای پررنگ و لب‌های روشن، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ست کردن آرایش با لباس مشکی هستند. پس از اینکه نقص‌های ابرو را به‌خوبی برطرف کردید، چشم‌ها را همان اندازه‌ای که مطلوب شماست آرایش کنید. هرچه دراماتیک‌تر باشد، نتیحه بهتری حاصل خواهد شد.

پلک‌های رزگلد

رنگ رزگلد که به‌تازگی مد شده، این پتانسیل را دارد که به آرایش شما روح ببخشد. ترکیب رزگلد و لباس مشکی به بهترین شکل برجسته می‌شود. هرچه رزگلد متالیک‌تری داشته باشیم، ترکیب حاصل‌شده جذاب‌تر خواهد بود. بنابراین حین اعمال سایه‌چشم رزگلد از درخشندگی آن نترسید.

لب‌های نارنجی

رژلب نارنجی روشن، حین ست شدن با لباس مشکی، گرما را برای استایل شما به ارمغان خواهد آورد. قطعا رژلب نارنجی یکی از بهترین انتخاب‌های آرایش برای لباس مشکی خواهد بود. رنگ نارنجی برای تمام فصل‌های سال مناسب بوده و درطیف‌های مختلفی در بازار موجود است.

سایه روشن

یکی دیگر از انتخاب‌ها، رنگ‌های سایه روشن هستند. سایه‌های روشن و شفاف برای پلک‌های بالا و پایین می‌تواند در یک لحظه بازی را به ‌نفع شما تغییر دهد. اگر می‌خواهید ظاهری طبیعی‌تر و نچرال‌تر داشته باشید، این رنگ‌ها انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.

خط‌چشمی با ساختار مناسب

اگر خواهان داشتن خط‌چشمی ساختار یافته هستید، رژلب رنگ رز برای شما مناسب است. اگر قرار است که این آرایش برای طولانی‌مدت باقی بماند بهتر است از محصولاتی با ماندگاری بالا استفاده کنید.

خط‌چشم براق

خط‌چشم براق می‌تواند شور و هیجان آرایش چشم شما را افزایش دهد. استفاده خط‌چشم براق شامل مراحل پیچیده‌ای نیست. قبل از افزودن سایه چشم، لبه‌های چشمان خود را با یک خط‌چشم ضدآب که ماندگاری بالایی دارد بپوشانید. سپس به سراغ یک ریمل حجم‌دهنده رفته و این مدل از آرایش خود را به پایان برسانید.

سبز باشید

مشکی یکی از رنگ‌های خنثی است و تقریباً با تمامی رنگ‌ها ست می‌شود. یکی از این رنگ‌ها، سایه‌چشم سبز است. باوجود لباس مشکی، سایه‌چشم سبز ترکیبی خاص برای شما ایجاد می‌کند. رنگ سبز آرایش شما را از حالت خنثی خارج کرده و به آن طراوت می‌بخشد.

بی‌نظیر مثل هلویی

هلویی به‌خوبی می‌تواند جزو دسته رنگ‌های صورتی طبقه‌بندی شود. این رنگِ همه‌کاره وقتی با یک لباس مشکی ست شود، خیره‌کننده می‌شود. هلویی مکمل بیشتر چهره‌ها بوده و آرامش و زیبایی نابی به چهره شما می‌بخشد.

سایه سفید

هنگامی که سایه سفید با خط‌چشم دودی و ریمل ترکیب شود، کنتراست قابل‌توجهی ایجاد می‌نماید. می‌توانید این رنگ را به‌تنهایی استفاده کرده یا با کانتور کردن آن عمق بیشتری به آرایش خود ببخشید.

طلایی درخشان

رنگ‌ طلایی براق فقط برای ساعت نیست. شما می‌توانید از طلایی در آرایش خود استفاده کنید. طلایی نمادی از لاکچری بودن است و به‌خوبی با لباس مشکی شما ست می‌شود.

اگر قادر به هزینه زیادی نیستید، می‌توانید هایلایتر را روی چشم‌ها و گونه‌های خود اعمال کنید.

رنگ‌های روشن

استفاده از رنگ‌های روشن حین پوشیدن لباس مشکی، جسارت زیادی می‌خواهد و قطعا شما این جسارت را دارید. از رنگ‌های روشن نترسید و از آنها بهره‌مند شوید. سایه چشم آبی روشن، کنتراستی دوست داشتنی در آرایش شما ایجاد می‌کند.

صورتی گلبرگی

صورتی گلبرگی ملایم، حس نچرال و شاداب بودن را القا می‌کند. این رنگ یکی از ساده‌ترین رنگ‌ها برای آرایش با لباس مشکی است و حتی مناسب مراسم عزاداری یا ختم نیز می‌باشد.

کنتراست ایجاد کنید

با افزایش طول بال مژه‌های خود به بیرون، کنتراست خوبی برای چشم‌ها ایجاد خواهید کرد. بهتر است قسمت‌های مختلف را سایه زده تا آنها خود را بهتر نشان دهند. همچنین برای ایجاد کنتراست، لب‌های پررنگ و گونه‌های درخشان نقش مهمی را بازی می‌کنند و بهتر است از آنها غافل نشوید.

ابروهایی جذاب

ابروهای پررنگ و جذاب، ساختار مناسبی برای آرایش ملایم و طبیعی ایجاد می‌نمایند. برای این کار می‌توانید از ژل استفاده کرده و آنرا داخل ابروهای‌تان شانه کنید. بهره‌گیری از رنگ‌های خنثی مثل رنگ‌های نود، تقویت ابروها، مژه‌ها و استخوان‌های گونه کلید زیبایی آرایش شما هستند.

زنی با عینک و لباس مشکی
برای رفع نقص ابروها می‌توانید از ژل استفاده کنید

سایه بنفش

سایه‌های مختلف بنفش، ایده خوبی برای آرایش با لباس مشکی هستند. سایه‌های بنفش یا بنفش کم‌رنگ ترکیب زیبایی با لباس مشکی برای شما فراهم می‌کنند. بنفش پتانسیل زیادی دارد. حتما آنرا در نظر داشته باشید.

رز دودی

برای اینکه آرایش ملایم و جذابی داشته باشید، می‌توانید سایه‌چشم و رژلب خود را به رنگ رز دودی انتخاب کنید. درصورتی که با این ترکیب از یک ریمل هم استفاده کنید، آرایشی فوق‌العاده خواهید داشت.

آبی پررنگ

رنگ‌های آبی و آبی پررنگ نمادی از آرامش هستند. در طول تاریخ، ترکیب مشکی و آبی جذاب بوده و شما نیز می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. برای این‌کار می‌توانید سایه‌چشم خود را از رنگ آبی انتخاب کرده و نیازی نیست رژلبی به همان رنگ داشته باشید.

 همچنین ترکیب آبی پررنگ و مشکی، یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌ها برای مهمانی‌های شبانه است. در لینک زیر به بررسی مهم‌ترین تکنیک‌ها و نکات این مهمانی‌ها پرداختیم.

سایه‌چشم قهوه‌ای

سایه‌چشم قهوه‌ای یا شکلاتی یکی از مکمل‌های خط‌چشم ظریف است. این ترکیب با لب‌های خنثی، براق، خطوط نرم و هایلایت، همگی آرایشی دلربا را با لباس مشکی ایجاد می‌کنند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید، هیچ انتخاب واضحی برای آرایش مناسب با لباس مشکی وجود ندارد. این موضوع کاملا سلیقه‌ای است. می‌توانید با استفاده از ایده‌ها و مدل‌هایی که معرفی کردیم، ترکیب منحصر به‌فرد خود را با رنگ عشق ایجاد کنید.

سوالات پرتکرار

با لباس مشکی چه سایه‌ای بزنم؟

انتخاب سایه مناسب برای لباس مشکی امری کاملا سلیقه‌ای است. مشکی از آن رنگ‌هایی است که باتمامی رنگ‌ها ست می‌شود. انتخاب‌های شما بی‌نهایت هستند و می‌توانید هرسایه‌ای که دوست دارید را امتحان کنید.

مهم‌ترین نکات برای آرایش مناسب لباس مشکی چیست؟

نکات مختلفی برای آرایش با لباس مشکی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین نکات این است که حتما با پوستی تمیز و شاداب به آرایش کردن بپردازید. همچنین بهتر است نقص‌های ابروها را کامل کرده تا ظاهر شما بی‌عیب باشد.

مدل‌های مختلف آرایش با لباس مشکی چیستند؟

مدل‌های مختلفی برای آرایش با لباس مشکی وجود دارد که ما در این مقاله به بررسی بسیاری از این مدل‌ها پرداختیم.

آیا لباس مشکی با آرایش کلاسیک ست می‌شود؟

بله. لباس مشکی به‌خوبی با آرایش کلاسیک ست شده و ترکیب بی‌نظیر و اصلی برای شما ایجاد می‌کند.