زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

نکته‌هایی برای شناخت و ترکیب برندهای کرم ‌پودر به روش مو تن رو

wordcamp
2,365
10 دقیقه
نکته‌هایی برای شناخت و ترکیب برندهای کرم ‌پودر به روش مو تن رو

کرم‌پودر جزو لوازم ضروری است که در کیف آرایش بسیاری از زنان حضور دارد. این محصول همه‌کاره، عیب‌ونقص‌های صورت را پوشانده و پوستی یک‌دست و جذاب برای شما به ارمغان می‌آورد. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چه اتفاقی با ترکیب کرم‌پودر رخ داده و چه محصولی تولید می‌شود. در این مطلب قصد داریم به این سوال بسیارمهم پاسخ داده و به شما در راه تولید ترکیب کرم پودر کمک کنیم.

امروز به معرفی کلی کرم‌پودر‌های سایت مو تن رو پرداخته و قصد داریم به شما جادوگری یاد بدهیم. درواقع امروز به شما روش‌های ترکیب کردن برندهای مختلف کرم‌پودر را آموزش خواهیم داد اما در ابتدا به آموزش ترکیب کردن کرم‌پودر می‌پردازیم.

آموزش درست کردن ترکیب کرم پودر

برای ایجاد ترکیب کرم‌ پودر و ساختن محصولی جادویی، مهم‌ترین نکات را به‌صورت قدم‌به‌قدم برای شما عزیزان مو تن‌ رویی بیان خواهیم کرد. با اجرای این نکات، ترکیبی فوق‌العاده از کرم‌پودر خواهید داشت.

رنگ پوست خود را تشخیص دهید

در ابتدا باید ته‌رنگ پوست خود را مشخص کرده و کرم‌پودر متناسب با آن را انتخاب کنید. زیر نور طبیعی قرار گرفته و با نگاه کردن به رگ‌های مچ دست، ته‌رنگ پوست خود را تشخیص دهید. اگر رگ‌ها سبز باشند، ته‌رنگ گرم دارید و اگر آبی یا بنفش هستند، ته‌رنگ سرد دارید. همچنین اگر قادر به تشخیص رنگ نیستید، ته‌رنگ پوست شما خنثی است.

ما در مطلب زیر، به بررسی جامع راهنمای خرید کرم‌پودر بر اساس رنگ پوست پرداختیم. با مطالعه‌ی مطلب «راهنمای خرید کرم پودر خوب و مناسب بر اساس نوع و رنگ پوست» محصول مناسب خود را پیدا خواهید کرد.

محصولاتی با فرمولاسیون مشابه انتخاب کنید

در هنگام انتخاب کرم‌پودر، محصولاتی که فرمولاسیون مشابهی دارند را استفاده کنید. کرم‌پودرهای مات و براق به‌خوبی با یکدیگر مخلوط نمی‌شوند چرا که یکی از آنها روغنی‌تر از دیگری است. بدین صورت ترکیب کرم‌پودر شما ناهموار خواهد بود

اجرای ترکیب کرم پودر روی صورت یک زن
بهتر است محصولاتی با فرمولاسیون مشابه را انتخاب کنید تا به‌خوبی ترکیب شوند

اگر پوست چرب دارید، کرم‌پودرهای مات مناسب شما بوده و اگر پوست خشک دارید، کرم‌پودرهای براق مناسب شما هستند و رطوبت را برای پوست شما به ارمغان می‌آورند.

کرم پودرهایی با سطح پوشش یکسان انتخاب کنید

کرم‌پودرهایی را انتخاب کنید که هر دو در سطح یکسانی از نظر پوشش قرار داشته باشند. درصورتی که ترکیب کرم پودر شما در سطح متفاوتی از پوشش قرار داشته باشند، پوست صورت شما لکه‌دار خواهد شد. می‌توانید از بین کرم پودرهای سبک، متوسط و پوشش کامل یکی را انتخاب کنید. به طور پیشنهادی از کرم پودر لورال، کرم پودر ایزادورا، کرم پودر بورژوا یکی را انتخاب کنید.

از کرم پودر مایع یا کرمی استفاده کنید

اگرچه کرم‌پودرهای پودری و استیکی محصولاتی فوق‌العاده هستند، اما به‌خوبی با یکدیگر ترکیب نمی‌شوند. اگر می‌خواهید ترکیب کرم پودر مناسبی داشته باشید، باید دو کرم‌پودر مایع یا کرمی خریده و درصورت نیاز، مقداری کرم‌پودر استیکی یا پودری به آن برای افزایش رنگ بزنید.

لکه های صورت خود را پاک کنید

اگر لکه‌ قرمز یا هرگونه لکه‌‌ای بر صورت خود دارید، اصلا نگران نباشید. 1 الی 2 قطره مایع اصلاح‌کننده سبز رنگ را داخل ترکیب کرم پودر خود بریزید تا این ترکیب جادویی، لکه‌های شما را خنثی کند.

همچنین اگر از حضور نقاط تیره روی پوست خود رنج می‌برید، 1 الی 2 قطره مایع اصلاح‌کننده نارنجی رنگ را به ترکیب کرم پودر خود اضافه کنید. بدین صورت، لکه‌های شما پوشانده می‌شوند.

صورت خود را بشویید

برای بهره‌گیری از ترکیب کرم پودر، ابتدا صورت خود را شسته و آن را مرطوب کنید. می‌توانید از یک پاک‌کننده ملایم و آب گرم برای تمیز کردن صورت از چربی و کثیفی استفاده کنید. سپس یک لایه نازک از مرطوب‌کننده را به صورت خود مالیده و اجازه دهید که به مدت 15 دقیقه روی پوست شما باقی بماند. تمیز بودن پوست، سطح پوشش کرم‌پودر را افزایش داده و خطر بروز جوش را کاهش می‌دهد.

کرم پودر و براش آرایشی
بهتر است قبل از اعمال کرم‌‌پودر، صورت را تمیز کنید

از کرم‌پودر سبک شروع کنید

در ابتدا، کرم‌پودر سبک‌تر را با براش روی گونه، بینی و چانه خود قرار دهید. همچنین با انگشت خود، نقاط کوچکی از کرم‌پودر را روی پیشانی قرار دهید. استفاده از کرم‌پودر سبک‌تر، درخشندگی پوست شما را افزایش می‌دهد.

کرم پودر را روی صورت خود پخش کنید

کرم‌پودر سبک‌تر را با استفاده از یک اسفنج آرایشی یا نوک انگشت، روی کل صورت خود پخش کنید. برای اینکار، طی حرکات دایره‌ای و کوچک به سمت خط مو و خط فک خود حرکت کنید. درصورتی که به مقدار بیش‌تری از کرم‌پودر برای رسیدن به خط فک یا خط موی خود نیاز داشتید، مجددا از کرم‌پودر استفاده کنید.

از کرم پودر تیره‌تر استفاده کنید

کرم‌پودر تیره‌تر را با استفاده از براش آرایشی، در اطراف صورت خود قرار دهید. همچنین نقاط کوچکی از کرم‌پودر تیره‌تر را در نزدیکی خط مو و خط فک خود اعمال کنید. برای فصل زمستان، 4 الی 6 نقطه از کرم‌پودر تیره را در دو طرف صورت خود قرار داده و برای فصل تابستان، 8 الی 10 نقطه از کرم‌پودر را دو طرف صورت خود قرار دهید. درصورت نیاز، کرم‌پودر بیش‌تری اعمال کنید.

کرم پودر تیره‌تر را اعمال کنید

کرم‌پودر تیره‌تر را با استفاده از یک اسفنج آرایشی یا انگشت‌ روی صورت خود اعمال کنید. بهتر است ترکیب کرم‌ پودر را به‌آرامی و با حرکات دایره‌ای روی صورت اعمال کرده و به سمت خط مو و خط فک خود حرکت کنید. همچنین می‌توانید برای افزایش ماندگاری کرم‌پودر، از پودر یا اسپری تثبیت آرایش استفاده کنید.


پیشنهاد نویسنده : بهترین کرم پودرها؛ کرم پودر چیست و 10 برند برای انتخاب شما


ترکیب کرم پودرهای مختلف

در ادامه به بررسی ترکیب‌های مختلف از کرم‌پودر پرداخته و بهترین محصولات برای این کار را به شما معرفی می‌کنیم.

ترکیب‌ کرم‌ پودر لاکچری

اگر در پی داشتن صورت و آرایشی بی‌نقص هستید، این ترکیب لاکچری مناسب شماست. با استفاده از این ترکیب‌ها علاوه بر تمامی ایرادها، خطوط صورت شما نیز از بین خواهند رفت. می‌توانید برای داشتن ترکیبی لاکچری از کرم‌پودرهای مختلف محصولات برندهای مک، لانکوم و استی‎‌‌لادر بهره ببرید. برای این کار می‌توانید کرم‌پودر مک و استی‌لادر یا کرم‌پودر لانکوم و استی‌لادر را به‌نسبت مساوی با یکدیگر ترکیب کنید.

خرید کرم پودر SPF15 مک مدل Studio Fix مناسب انواع پوست

کرم‌پودر مک بافت سبکی داشته و پوستی نرم و لطیف برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر، روی عکس کلیک کنید

کرم‌پودهای مک و لانکوم، کیفیت بالایی داشته و از پوشش‌دهی مناسبی برخوردار هستند اما می‌توان با استفاده از یک محصول دیگر، سطح پوشش‌دهی این محصولات را بالاتر برده تا واژه‌ی «فوق‌العاده» را برای شما معنا کنند. کرم‌پودرهای استی‌لادر نیز به‌خوبی نقص‌های صورت را پوشنده و ترکیب این برندها سبب می‌شود که صورت شما کاملا بی نقص و بدون خلل و بدون خطوط ریز باشد. برای استفاده از این محصولات باید از براش یا اسفنج آرایشی استفاده کرده تا کرم‌پودر به‌ بهترین نحو ممکن روی صورت شما اعمال شود. همچنین حتما دقت کنید که حتما کرم‌پودرها از طیف‌ رنگی پوست شما باشند. می‌توانید برای این کار ابتدا کرم‌پودر را روی پوست سینه یا پشت دست خود تست کرده تا از رنگ آن مطمئن شوید.

ترکیب کرم پودر هوشمندانه

برند ایوروشه کامفرت یکی از بهترین برندهای کرم‌پودر است و محبوبیت زیادی بین زنان در ایران و جهان دارد. این برند کرم‌پودری با ترکیب کاملا گیاهی و ارگانیک ساخته که به‌نوعی شاهکار این برند است. کرم‌پودرهای این برند کیفیت بالایی داشته اما هیچ محصولی کامل نیست. ما معجونی بسیار خاص و هوشمندانه را برای ترکیب ایوروشه با کرم‌پودرهای دیگر برای شما درنظر گرفته‌ایم. برای ایجاد ترکیبی هوشمندانه، کرم‌پودر ایوروشه کامفرت و مارال را به‌نسبت مساوی تقسیم کنید.

اجرای ترکیب کرم پودر روی صورت
ترکیب‌های کرم‌پودر سنگین بوده و بهتر است از آنها در مجلس‌ها و موقعیت‌های خاص استفاده کنید

کرم‌پودر ایوروشه نسبت به کرم‌پودر مارال غلظت کمی داشته و درعین‌حال چسبندگی ایوروشه به‌خاطر ترکیبات گیاهی کم‌تر است. ترکیب کرم‌ پودر ایوروشه و مارال به نسبت مساوی می‌تواند این نقص‌های نسبتا کوچک کرم‌پودر ایوروشه کامفورت را برطرف کند. همچنین با استفاده از این ترکیب، سطح کیفیت و پوشانندگی کرم‌پودر شما افزایش می‌یابد. توجه داشته باشید خواص گیاهی و کاملا ارگانیک ایوروشه در این حالت از بین رفته و اکیدا توصیه می‌کنیم فقط برای مجلس‌ها و استفاده‌ کوتاه‌مدت از این ترکیب استفاده کنید.

با این ترکیب، پایداری آرایش شما به‌طرز فوق‌العاده‌ای افزایش می‌یابد. از این ترکیب برای زیرسازی آرایش‌ حرفه‌ای استفاده شده و با بهره‌گیری از آن، می‌توانید فون (زیرسازی) مناسبی برای صورت خود پدید بیاورید.


پیشنهاد نویسنده: بهترین کرم پودرها؛ کرم پودر چیست و 10 برند برای انتخاب شما


 

ترکیب کرم پودر اقتصادی

کرم‌پودرهای کنویس، فواید و ویژگی‌های خوبی ازجمله ماندگاری بالا و مقاومت در برابر تعریق و آب را داشته اما متاسفانه، چسبندگی آنها پایین بوده و غلظت بالایی دارند. برای رفع این عیب‌ها و داشتن ترکیب کرم‌ پودر بی‌نظیر، می‌توانید کرم‌پودر کنویس یا کنویس هارمونیک را با کرم‌پودر مارال ترکیب کنید.

خرید کرم پودر تیوپی SPF30 کنویس مناسب انواع پوست

کرم‎‌پودر اقتصادی کنویس حاوی ویتامین E بوده و 12 ساعت ماندگاری دارد.

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر روی عکس کلیک کنید

کرم‌پودر کنویس یا کنویس هارمونیک را به‌نسبت مساوی با کرم‌پودر مارال تقسیم کنید. این ترکیب فوق‌العاده و اقتصادی، ماندگاری و غلظت کرم‌پودر شما را بالاتر می‌رود. در نهایت ما به شما توصیه می‌کنیم که از این ترکیب، به‌صورت محدود استفاده کنید.

علاوه بر محصولات بالا، ما در لینک زیر به بررسی تخصصی بهترین کرم‌پودرهای ارزان قیمت و باکیفیت موجود در بازار پرداختیم. می‌توانید با مطالعه‌ی مطلب «کرم پودرهای ارزان و باکیفیت بازار ایران» محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که این ترکیب‌ها چندان برای مصرف روزمره مناسب نیستند. با ترکیب دو کرم‌پودر مختلف، کرم‌پودرسنگینی به وجود می‌آید. اگر به‌صورت تخصصی از این ترکیبات استفاده نکنید، کرم‌پودر روی پوست صورت ماسیده و خطوط مختلفی روی پوست لطیف شما ایجاد می‌شوند. همچنین توجه داشته باشید که کرم‌پودر پس از خارج شدن از پوکه با سرعت بالایی خشک شده و اگر به‌سرعت و با دقت از آن استفاده نکنید، محصول مرغوب شما از بین می‌رود.

همینطور می‌توانید سری به صفحات کرم پودر شون و کرم پودر فلورمار بزنید. این برندها انواع مختلفی از کرم پودرها را عرضه می‌کنند که می‌توانید اطلاعات هرکدام را مطالعه کنید.

سخن پایانی

کرم‌پودر محصولی با تنوع بالاست و مهم‌ترین ویژگی آن، قابلیت خرید با شناخت غیرحسی است. برخلاف سایه چشم و ابرو، کرم‌پودر نیازی به لمس کردن ندارد. شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت و بی‌دغدغه، کرم‌پودر مناسب خود را انتخاب کرده و آنرا با تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت از سایت مو تن رو خریداری کنید.

ما در این مطلب به بررسی نحوه ترکیب کرم پودر پرداختیم. همانطور که مطالعه کردید، ترکیب‌ کردن کرم‌پودر به ظرافت و دقت زیادی نیاز دارد. شما می‌توانید با اجرای نکات، پوستی یکنواخت و جذاب داشته باشید. از شما عزیزان بابت به‌‌اشتراک‌گذاری مطالب تشکر می‌کنیم. ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید.

سوالات متداول

چه نکاتی برای ترکیب کردن کرم پودر مهم است؟

برای ترکیب کرم پودر، باید محصولی با سطح پوشش یکسان و فرمولاسیون مشابه را انتخاب کنید. همچنین باید به‌خوبی رنگ پوست خود را تشخیص داده و قبل از اعمال ترکیب، صورت خود را بشویید.

چگونه کرم‌پودر را روی صورت اعمال کنیم؟

ابتدا مقداری از کرم‌پودر را روی صورت خود قرار دهید. سپس با استفاده از یک اسفنج آرایشی یا انگشت، آنرا با حرکت دایره‌ای و کوچک اعمال کنید.

چه کرم‌پودرهایی مناسب ترکیب کردن هستند؟

برای داشتن ترکیب فوق‌العاده، بهتر است کرم‌پودرهای کرمی و مایع را ترکیب کنید. کرم‌پودرهای پودری و استیکی به‌خوبی ترکیب نمی‌شوند.