زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

30 برند آرایشی که هر خانومی باید بشناسد

wordcamp
6,311
13 دقیقه
30 برند آرایشی که هر خانومی باید بشناسد

فهرست مطالب

لوازم آرایشی و بهداشتی، به استثنای صابون‌های بهداشتی شامل پوست، مو، ناخن، لب‌ها، چشم و … برای زیبایی، حفظ و یا تغییر شکل ظاهری اعمال می‌شود. اولین مواد آرایشی که باستان شناسان شناخته بودند در مصر باستان در هزاره چهارم مورد استفاده قرار میگرفته، با شروع عصر مسیحیت و امپراتوری‌های روم این مواد در حال گسترش بود و برای تیره کردن مژه‌ها، ابروها و پلک‌ها استفاده می‌شد. با گذشت زمان محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه و اروپا به سرعت پیشرفت کرد و محصولات جدیدی با تکنیک‌های فوق العاده تولید، بسته بندی و در مقیاس بی سابقه وارد بازار جهانی شد. در این جا میخواهیم شما را با بهترین برندهای لوازم آرایشی آشنا کنیم . با ما همراه شوید.

بهترین برندهای آرایشی 2019

لوازم آرایشی و بهداشتی

آتوسا، برند آرایشی ایرانی و با کیفیت (Atousa)

شرکت آرایشی و بهداشتی آتوسا در سال 1372 در ایران تاسیس شد و در گام نخست با محصولات زیبایی و بهداشتی مو کار خود را شروع و بعد از موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه تولیدات خود را وسعت بخشید. عوامل تولید این محصول بعد از انجام تحقیقات و بررسی‌های زیست محیطی در ایران به تولید لوازم و محصولات بیشتری از قبیل: اسپری مو، اسپری صاف کننده مو، رژ لب‌ها، لاک‌های متنوع ناخن، انواع رنگ مو و اکسیدان‌ها پرداخته‌اند. ما به شما استفاده از این محصولات را پیشنهاد میکنیم، زیرا ترکیبات و ساختار آن به گونه‌ایی طراحی شده است که متناسب با شرایط آب و هوایی و اقلیمی ایران است و میتوانیم بعد از استفاده آن به نتیجه‌ی دلخواهمان برسیم.

برند آرایشی مارال (Maral)

این برند ایرانی بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات آرایشی را ارائه می‌دهد، می‌توانید با استفاده از این محصول مراقبت از پوست و مو خود را به عهده بگیرید. این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی که حاوی روغن زیتون و جوجوبا است و می‌توانید آن را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

محصولات آرایشی دوماسی (Domacy)

یکی دیگر از بهترین برند آرایشی که در ایران موجب رضایت مشتریان عزیز شده است محصولات آرایشی و بهداشتی دوماسی است. این محصولات زیر نظر متخصص‌ترین و مجرب‌ترین کارشناس در این زمینه طراحی و ساخته شده است و با بهره گیری از مواد گیاهی مانند روغن جوجوبا و روغن‌های دیگر توانسته محصولی با کیفیت و تنوع بالا را تولید کند. از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین محصولات این برند آرایشی میتوان اسپری دوفاز و ماسک موها را نام برد که برای حفظ سلامتی و زیبایی بیشتر تولید شده است.

برند آرایشی اورآل (Loreal)

یکی از معتبرترین و بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی جهان محسوب میشود. این شرکت آرایشی فرانسوی در سال 1909 تاسیس شده است که بر پایه‌ی مراقبت از پوست، مو و عطرها شناخته شده‌اند. محصولات Lorealرا می‌توان از ماسک مو، اسپری مو، رنگ مو، کرم‌های ضد چروک، مرطوب کننده‌ها و کلیه لوازم آرایشی که هر خانمی به آن نیاز دارد نام برد.

محصولات آرایشی بورژوا (Bourjois)

هر یک از شما طرفدار زیبایی هستید، محصولات آرایشی بورژوا بهترین برند آرایشی و هیجان انگیزترین انتخاب شما خواهد بود، این برند فرانسوی به طرز غیر قابل تحسینی صورت و پوست شما را زیبا میکند. تمامی محصولات این برند با کیفیت عالی و آخرین متد آرایشی دنیا طراحی و ساخته می‌شود.

محصولات آرایشی اوریفلیم (Oriflame)

این شرکت زیبایی و آرایشی در سال 1967 توسط برادران جوناس اف و رابرت فریوچنیک بنیان گذاری شده است. اوریفلیم با حضور در بیش از 60 کشور دنیا در مجموعه‌ی گسترده‌ایی از محصولات سوئدی تولید شده، محصولاتی که بر پایه‌ی الهام گرفتن از طبیعت، احترام به زیبایی مردم، و اصول علمی بنا شده است.

لوازم آرایشی مک (Mac)

مک در سال 1984 در تورنتو وارد صنعت لوازم و آرایش شده است و از محبوبیت خاصی بین مدل‌های روز دنیا، هنرمندان و بازیگران قرار گرفته و به بزرگترین نام تجاری جهانی تبدیل شده است. این محصولات از بالاترین کیفیت و ترکیبات منحصر به فرد خود روانه بازار جهانی لوازم آرایش شده و میتوانید با اطمینان خاطر از این لوازم آرایش استفاده کنید تا بهترین و دلخواه‌ترین نتیجه را بگیرید.

برند آرایشی

محصولات آرایشی و بهداشتی دکتر ژیلا

شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی دکتر ژیلا در سال 1358 فعالیت خود را در این صنعت آغاز کرده است. این شرکت محصولاتی از قبیل، مایعات شوینده دست، نرم کننده‌های مختلف پوست و سر، انواع ژل‌ها و کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب کننده‌ها طراحی و تولید کرده است. دکتر ژیلا اولین شرکت ایرانی است که توانسته تمامی استانداردهای ایزو 9000 و9001 را از آن خود کند و پیشرفت قابل تحسینی در این صنعت داشته باشد.

معرفی برند و محصولات سی گل (Sea Gull)

محصولات سی‌گل یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای موجود در ایران است که توانسته بعد از سالها تاسیس از سال 1369 همچنان کیفیت خود را حفظ کند و محصولات متنوعی را ارائه دهد. این برند با شرکت‌های بزرگی همچون اورآل، لانکوم و … همکاری‌های زیادی را در این زمینه داشته و توانسته رضایت‌مندی مشتریان خود را چه داخلی و چه خارجی تامین کند.

بهترین برند لوازم آرایش مای (My)

یکی از موفق‌ترین و پر فروش‌ترین محصولات آرایشی، Myاست که با بیش از 10 سال سابقه‌ی درخشان در این صنعت توانسته محصولاتی با کیفیت و قیمتی مناسب برای شما عزیزان تولید کند. از محصولات این شرکت میتوان ضد آفتاب‌ها، کلیه لوازم آرایشی، سایر عطرها و … را نام برد.

محصولات زیبایی شنل (Chanel)

شنل مربوط به یک شرکت خصوصی، متعلق به آلن ورتیمر و ژاردورتیمر و یک همکار تجاری به نام کوکو شنل بوده است. شرکت شنل محصولاتی از قبیل انواع عطرهای زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی که هر فردی نیاز دارد و می‌تواند با اطمینان خاطر از آنها استفاده کنند. از این برند معروف هنرمندان و بازیگران معروف و … استفاده می‌کنند و همیشه می‌درخشند. این محصولات از مواد ارگانیک مغذی فراوانی تهیه شده است و فواید بسیاری دارد.

برند سینره (CIRENER)

این شرکت با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ی پژوهشگران و محققان داخلی توانسته محصولاتی با کیفیت را برای زیبایی و حفظ سلامت فردی طراحی و تولید کنند. این محصولات بر پایه‌ی کلیه مواد طبیعی و گیاهی ساخته شده است که برای پوست و مو بسیار مفید است.

لوازم آرایشی بیو(Beyu)

در سال 1999 متخصصین لوازم آرایشی این برند را به بازار معرفی کردند تا بتوانند با کیفیت بالا و ماندگاری محصولات استثنائی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند. این محصول به بیش از 40 کشور اروپایی صادر می‌شود و جزء موفق ترین تولید کنندگان محصولات آرایشی در اروپا است.

برند آرایشی کالوین کلین (Calvin Klein)

کالوین کلین در سال 1968 در شهر نیویورک کار خود را با فروشگاه‌های کت آغاز کرد و پس از سالها توانست در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی خود را مطرح کند. عطرهای این برند جزء بهترین و به روزترین محصولات آرایشی دنیا است و توانسته محصولات خود را به مشتریان خاص خود ارائه دهد.

محصولات آرایشی گلدن رز (Golden Rose)

گلدن رز یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در این صنعت می‌باشد و شما عزیزان میتوانید این محصولات را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید. این برند آرایشی یکی از برندهای معروف کشور ترکیه می‌باشد. محصولات گلدن رز شامل انواع رژ لب‌ها، لاک ناخن و رژگونه‌ها نیز می‌باشد که تمامی محصولات این شرکت ارگانیک و از بهترین ماده‌های طبیعی و گیاهی تشکیل شده است.

برند آرایشی دو سه(Doucce)

این برند آرایشی توسط دو مدیر مد و زیبایی در نیویورک تاسیس شده و در سرار جهان پخش و توزیع شده است. کلمه Doucce از یک کلمه فرانسوی الهام گرفته شده است که به معنی نرم و ظریف است. هر یک از محصولات دو سه با ترکیب رنگ‌های طبیعی تحت تاثیر به روزترین مدهای آرایشی دنیا ساخته و بسته بندی شده و به یک برند بین المللی تبدیل شده است.

محصولات آرایشی ایوسن لوران (Yves Saint Laurent)

برند آرایشی ایوسن لوران امضاء محصولات خود را در سال 1964 بوجود آورده و توانسته احتمال این را بدهد که 50 سال بعد به عنوان معروف ترین مارک در اوج صنعت زیبایی قرار خواهد گرفت. این محصول با تکیه بر ترکیبات خاص و شگفت انگیز، زیبایی را برا ی هر خانومی به ارمغان خواهد آورد. تمامی مواد مصرف شده در محصولات Yves Saint Laurent از روغن‌های طبیعی و گیاهی بوده است و برای حفظ سلامتی پوست مفید واقع شده است.

محصولات آرایشی لاروش پوزای (La Roche Posay)

هیچ چیز جذاب‌تر از مطالعه در مورد برند معروفی که مربوط به قرن چهاردهم است و هنوز هم به دنیای امروز مرتبط باشد، هیجان انگیز نیست. این محصولات با هدف مراقبت از پوست با استفاده از آب‌های حرارتی منحصر به فرد ساخته شده است. در سال 2006 این شرکت با ایجاد کرم‌های ضد آفتاب تولید خود را شروع کرد و هر روز به نوآوری‌های زیادی دست زد که توانست با عناصر کمیاب با خواص آرایشی و ضد التهابی و آنتی اکسیدان‌ها بهترین محصولات آرایشی را فراهم کند. استفاده از این محصولات برای انواع پوستهای فوق العاده مفید است.

لوازم ارایش یو بهداشتی گارنیر (Garneir)

گارنیر بخشی از گروه Loneal است. این گروه 27 علامت تجاری و حرفه‌ای از جمله گارنیر، و دیگرمحصولات زیبایی و آرایشی را مدیریت می کند. گارنیر در سال 2014 دومین برند برگزیده این گروه شده است. محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو و رنگ مو را طراحی کرده است ودر حال حاضر به 120 کشور جهان توزیع میشود. Garneir یکی از بالاترین مارک‌های لوکس در آسیا، چین و هند است. گارنیر در سال 1904 توسط آلفر گارنیر ساخته شده است و تمامی محصولات آنها برگرفته از مواد طبیعی و گیاهی می‌باشد.

محصولات آرایشی

محصول آرایشی شگفت‌انگیز دبورا (Debora)

دبورا محصولی با افتخار در صنعت آرایشی می‌باشد که در سال 1962 در ایتالیا ساخته شده است. خلاقیت و زیبایی در این محصول با تو جه به سیستمهای تولید صنعتی با تضمین اصالت ماده‌های آرایشی ساخته شده و به محصولی شگفت‌انگیز تبدیل شده است. ترکیبات این محصول از تمامی مواد حاصل از طبیعت و خواص آرایشی با پیشرفته‌ترین مدهای جهان تامین شده است و هر فردی می‌تواند بعد از استفاده کیفیت این محصولات را به خوبی درک کند.

محصولات آرایشی این‌لای (Inlay)

گروه صنعتی این‌لای در سال 1376 در ایران با به کارگیری متخصصین و افراد با تجربه در زمینه لوازم آرایشی تاسیس شده است و توانسته محصولات خود را در جهان به ثبت برساند. این محصولات در اروپا وآسیا توزیع شده است. محصولات این‌لای از قبیل پنکیک‌های آرایشی، کرم پودرها، رژگونه، لاک ناخن، دستمال‌های مرطوب، پاک کننده‌ها، سایه، ریمل و خط چشم و ….. نیز می‌باشد.

محصولات آرایشی و بهداشتی دکتر مورد (Drmured)

محصولات دکتر مورد در سراسر جهان به عنوان پیشگام و پیشرو در این صنعت و لوازم بهداشتی شناخته شده است. دکتر مورد با استفاده انقلابی از محصولات ومکمل‌های غذایی برای ارتقای سلامت پوست و استفاده از آلفاهیدروکسی طراحی و توزیع شده است. محصولات دکتر مورد شامل مرطوب کننده‌ها و سایر کرم‌های پوست و صورت می‌باشد و استفاده از این محصولات برای هر شخصی ضروروی و لازم است.

لوازم آرایشی ژوت (Jute)

بر خلاف آنچه که تجربه کرده اید محصولات ژوت می‌تواند امضاء خلاقانه هر خانمی در آرایش خود باشد. این محصول در طیف وسیعی برای هر کسی قابل دسترس خواهد بود. لوازم آرایشی ژوت در سال1390 در این صنعت رشد کرد و محصولاتی از قبیل ضد آفتاب‌ها، ضد چروک‌ها، سرم‌های ضد چروک و ضد جوش تولید شده است.

لوازم آرایشی ایوروشه (Yvesrocheh)

ایوروشه یک محصول فرانسوی می‌باشد که در سال 1958 تاسیس شد. محصولات این کمپانی به بیش از 40 کشور صادر می‌شود و هر روز پیشرفت چشمگیری بنابر سلیقه و نیاز مشتریان خود ارائه خواهد کرد. همه محصولات ایوروشه از مواد طبیعی و پیشرفته‌ترین ماده‌های آرایشی با هدف زیبائی برای هر خانومی تشکیل شده است.

لوازم آرایشی و بهداشتی ویشی(Vichy)

بیشتر پیشرفت‌های لوازم آرایشی، محصول تحقیقات علمی است. گاهی مادر طبیعت برای ما چیزهایی را به ارمغان می‌آورد که می‌توانیم با استفاده از آنها مواد شگفت‌انگیزی را تهیه کنیم. ویشی قادر به تولید محصولات متنوعی از محصولات بهداشتی پوستی است که ویژگی‌های طبیعی قابل توجه‌ایی دارد. برند Vichy راز پاک کننده‌های مربوط به مراقبت از بدن، مراقبت از دئودورانت، مراقبت از چشم، آرایش و … را به خوبی می‌داند و از آن در ترکیب محصولات استفاده کرده است. این شرکت دارای برخی از فرمولاسیون‌های با کیفیت است و از زمان تاسیس آن بیش از 80 سال میگذرد.

برند آرایشی نوروا (Noreva)

برند آرایشی نوروا در سال 1990 ایجاد شده و از آن زمان تا کنون از کارایی‌ترین و نوآورانه‌ترین لوازم آرایشی و مراقبت‌های پوستی اختصاص یافته است. محصولات Noreva با توجه به پیشرفت‌های اخیر به منظور برآورده ساختن نیازهای متنوع پوستی طراحی شده‌اند. پوست‌های حساس، پوست‌های واکنش‌پذیر، محصولات ضد‌عفونی کننده، ضد درد ها و … تشکیل شده است که برای پوست بدن و صورت بسیار مفید است .

بهترین مارک لوازم آرایشی میبلین (May Belline)

شرکت May Belline توسط یک کارآفرین 19 ساله به نام توماس لیلیل ویلیامز در سال 1915 ایجاد شد. ویلیامز خواهرش Mabel ، در حالی که گرد و غبار زغال سنگ با کرم‌های روی صورت آن مخلوط شده را دید و که نگاه آن را تیره‌تر کرده بود. ویلیامز آن را با مجموعه‌ایی از مواد شیمایی سازگار با پوست بدن مخلوط کرد و محصولی را به طور محلی به نام Lash Brow Ine تولید کرد و از این پس به May Belline تغییر نام داد. در سال 1917 نخستین لوازم آرایشی مدرن را با استفاده از ترکیبات طبیعی و گیاهی تولید کرد. شرکت ویلیامز در شیکاگو، آرکانراش، نیویورک شعبه‌های زیادی را تاسیس کرد و توانست کارخانه محصولات با کیفیت خود را در سال 2000 به ثبت برساند و بهترین برند لوازم آرایشی در سطح بین الملل شود.

برند لوازم آرایشی کاپریس (Caprice)

این برند توسط Garden Cosmetice Sos در اواخر دهه‌ی 90 ساخته شده است. سبک ایتالیایی این برند تمیز کردن پوست است، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، فرمول‌های خاص دنیا طراحی شده است. لوازم آرایشی و بهداشتی کاپریس، محصولات متنوعی را تولید کرده است مانند کرم‌های دور چشم، رژ لب‌ها، لاک‌‌های ناخن، رژگونه‌ها، کرم‌های بهداشتی، ضد آفتاب‌ها و … را میتوان نام برد.

بهترین مارک لوازم آرایشی اسنن (Essence)

لوازم آرایش Essence به شما این امکان را می‌دهد که محصولی سبک و التیام‌بخش را برای پوست خود تهیه کنید. با طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی، دست یافتنی و داغ‌ترین رنگ‌ها با فرمولاسیونی منحصر به فرد خود و کیفیت مناسب این برند را بهترین برند لوازم آرایشی تبدیل کرده است.

لوازم آرایشی نوتروژینا (Neutrogena)

نوتروژینا یک نام تجاری آمریکایی است که مراقبت از پوست و مراقبت از مو را بر عهده دارد. امانوئل استولارف در سال 1930 یک شرکت کوچک به نام ناتونه را تاسیس کرد و هر روز پیشرفت چشمگیری در زمینه‌ی لوازم آرایشی داشته است. این شرکت به طور عمومی به تولید لوازم آرایش و بهداشتی لوکس پرداخته است و در بازارهای روز دنیا از جمله هند، آفریقای‌جنوبی و چین تولیدات خود را گسترش داده است. محصولات Neutrogena با فرمولاسیون خاص خود توانسته بهداشت و مراقبت از پوست صورت را در بهترین درجه ی لوازم‌آرایشی گسترش دهد.