زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین ضد لک مناسب پوست چرب کدام است؟

wordcamp
7,867
7 دقیقه
بهترین ضد لک مناسب پوست چرب کدام است؟

آیا بهترین ضد لک مناسب پوست خود را می شناسید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا پوست چرب باعث ایجاد لک بر روی پوست می شود؟

پوست‌ چرب تحت شرایط متعددی به وجود می‌آید،که مهم‌ترین این عوامل می تواند وراثت باشد و دارای یک درمان موقتی نیز می باشد، اما متاسفانه به صورت موروثی انتقال پیدا می کند. عوامل دیگری مانند استفاده از مواد آرایشی نامناسب، شرایط آب و هوایی، قرص‌های ضد بارداری، قرص‌های هورمونی و دوران بلوغ نیز می تواند از دلایل دیگر ایجاد پوست‌ چرب باشد.  حال در این شرایط، پوست از چربی بالایی برخوردار بوده و  یک لایه‌ی براق چربی نیز روی پوست بوجود می‌آید که این لایه براق باعث بوجود آمدن لک هایی بر روی پوست می شود. برای آگاهی از بهترین ضد لک ها برای پوست چرب همراه ما باشید.

معرفی بهترین ضد لک برای پوست چرب

همانطور که در بالا اشاره شد، پوست چرب باعث ایجاد لک بر روی پوست می شود که بهترین درمان ها به شرح زیر است:

 اسکراب‌، بهترین ضد لک پوست چرب 

اسکراب ها یکی از بهترین های ضد لک برای پوست چرب می باشند که با استفاده از آن ها می توانید رطوبت پوست خود را افزایش دهید، هر چند که اسکراب ها ‌راه حل موقتی می باشند باعث بسته شدن منافذ باز نمی شوند، اما می تواند در کنترل کردن چربی ها نیز موثر باشند. یکی از بهترین های اسکراب، اسکراب فریمن است که بسیار پرفروش می باشد.

بهترین ضد لک

مشاهده و خرید اسکراب فریمن

کرم های ضد آفتاب یکی از بهتر های ضد لک  

استفاده از کرم‌ ضد آفتاب یکی دیگر از مواردی است که به برطرف کردن لک بر روی پوست چرب، کمک شایانی نیز می کند. کرم ضد آفتاب، علاوه بر جلوگیری از اشعه‌های مضرآفتاب و  جلوگیری از ایجاد مجدد لک در صورت، باعث رطوبت و نرم کنندگی پوست می شود، پس در واقع  ضد آفتاب ها، جزء بهترین ضد لک ها برای پوست چرب هستند که لک های موجود را پوشش یا به اصطلاح کاور می کنند و مناسب برای هر خانمی نیز می باشند. یکی دیگر از مزایای ضدآفتاب ها، آبرسانی به پوست و افزایش رطوبت می باشد. کرم‌های ضد آفتاب و ضد لک میتوانند ترشح چربی را بر روی پوست کنترل نمایند و لک‌های صورت را از بین ببرند.  

بهترین ضد لک

مشاهده و خرید ضد آفتاب لاروش پوزای

معرفی ماسک های ضد لک مختص پوست‌های چرب 

برای از بین بردن لک‌های صورت میتوانید از ماسک‌های ضد لک استفاده کنید زیرا این روش هم در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد و هم از هزینه‌ی پایین تری نسبت به لیرز درمانی برخوردار است. ماسک‌های ضد لک علاوه بر از بین بردن لک‌ها در طول مدت زمان اندکی، باعث افزایش رطوبت کافی به پوست می شوند، این محصولات، دارای ترکیباتی از قبیل آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و سرشار از مواد معدنی مورد نیاز برای پوست می باشند، در ادامه بهترین ماسک های مناسب پوست چرب را معرفی می نماییم. برای تهیه و خرید محصولات فریمن می توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام کنید

پیشنهاد نویسنده: تهیه محصولات فریمن

ماسک عسل 

میتوانید لک‌های صورت خود را به دست این ماده‌ی شیرین و پر خاصیت بسپارید، زیرا ماسک عسل، دارای خاصیت ضد پیری بوده و علاوه بر حفظ رطوبت پوست و تولید انواع باکتری‌های مفید باعث از بین بردن لک های ایجاد شده بر روی پوست می شود. استفاده از این ماسک، به شفاف کردن پوست و از بین بردن چربی کمک میکند.

بهترین ضد لک پوست چرب

مشاهده و خرید ماسک عسل پیودرم

ماسک خیار 

خیار خاصیت معجزه‌آسایی برای پوست دارد و دارای خواص تسکین دهنده، ضد پیری و به عنوان بهترین ضد لک به حساب می آید.ماسک خیار حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و بعد از استفاده باعث خنک شدن یوست می شود و خستگی صورت و چشم ها را از بین میبرد و با آنزیم‌های قوی موجود، می تواند پوست صورت را روشن‌تر و لکه‌ها را از بین برد. تاثیر جادویی این محصول را میتوانید بعد از چندبار استفاده بر روی پوست خود ببینید.

بهترین ضد لک مناسب پوست چرب مشاهده و خرید ماسک خیار اوریفلیم

ماسک لیمو 

یکی از دیگر ازبهترین ضد لک ها، ماسک لیمو می باشد که دارای خواص شگفت انگیزی بوده و سرشار از ویتامین C می باشد. ترکیبات این ماسک با بهترین محصول خوراکی به اسم لیمو میتواند لکه‌های صورت را هر چه سریعتر از بین ببرد و باعث درخشان شدن و صاف شدن پوست شود. ماسک لیمو بهترین و محبوب‌ترین ماسک‌های ضد‌لک صورت میباشد.

بهترین ضد لک‌های گیاهی مناسب پوست‌های چرب 

یکی از دغدغه‌های هر خانمی از بین بردن لک‌های صورت میباشد و هر راهی را امتحان میکند تا صورتی صاف و درخشان داشته باشد. ما می توانیم به شما ضد‌لک‌های گیاهی را پیشنهاد کنیم. گیاهان شامل آنزیم‌های بسیار قوی می باشند که می توانند لکه‌های صورت را تحت تاثیر قرار دهند و باعث محو شدن آنها شوند. بسیار از کرم‌ های ضد‌لک علاوه بر این مزیت‌ها، باعت سفت‌کنندگی و روشن‌کنندگی پوست هم خواهند شد. این محصولات برای رفع سریع جوش‌ها و حتی التهابات موضعی هم کاربرد دارند و بسیار مفید هستند. بافت برخی از این ضد لک‌ها شامل مواد ترمیم کنندگی و باز شدن منافذ پوست می شود و پوست را در مقابل نور خورشید محافظت می کند.

کرم‌های ضد لک با ترکیباتی گیاهی خاص و منحصر به فردی که دارند بعد از اتمام دوره‌های مصرف می تواند به شما این اطمینان را بدهد که دیگر لک‌های صورت شما باز نخواهند گشت و از چین و چروک‌های احتمالی پوست جلوگیری می کند، استفاده زیاد از کرم پودرها و پنکیک‌های آرایشی در مرور زمان باعث ایجاد لک‌هایی در پوست خواهد شد، زیرا پوشانندگی بالای آنها، راه نفوذ هوا و رطوبت را از خود سلب می کند. برای رفع این مشکل می توانید قبل از آرایش و استفاده از کرم پود‌رها، کرم ضد لک پوست را مصرف کنید و بعد از جذب کامل آن بر روی پوست، به آرایش صورت بپردازید و دوباره جوانی را به پوست خود بازگردانید.

باید در ابتدا کرمی را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید تا نطقه‌ی قوت رنگدانه‌های پوست شما را کاهش دهد تا در تماس نور خورشید و اشعه‌های آن کم رنگ‌ترشده و تغییر رنگ بدهد.رنگدانه‌ها در صورت پراکنده و پخش می شوند و در بعضی از موارد و یا شرایطی که در آن قرار داریم ممکن است پر رنگ‌تر و یا بیشتر شوند. کرم‌های ضد لک میتواند چربی پوست را کنترل و لکه های صورت را محو نماید و پوست شما را اشعه های نور خورشید حفظ نماید. کرم‌های ضد لک که برای پوست‌های چرب آماده شده است سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که برای برداشتن لکه‌های صورت بسیار مفید هستند و پوست را روشن‌تر می نماید، می توانید تاثیر چشم‌گیر آن را در طی چند هفته مشاهده کنید.

این محصولات را در هر سنی که هستید میتوانید با توجه به نوع پوست خود به راحتی مصرف کنید و زیبایی و شادابی را به پوست خود بازگردانید.

امیدوارم این مقاله توانسته باشد، به برطرف کردن مشکلات پوستی شما کمک نموده باشدف لطفا نظرات خود رابا ما درمیان بگذارید.

نویسنده: خانم پهلوانی نژاد