زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین کانسیلر کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

تیم تحریریه مو تن رو
1,164
18 دقیقه
بهترین کانسیلر کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

فهرست مطالب

آیا وقتی جلوی آینه هستید سیاهی‌های زیر چشمتان شما را ناراحت می‌کند؟ حتی با آرایش و زدن کرم پودر نمی‌توانید از شر این تیرگی‌ها خلاص شوید؟ یا از آن دسته افرادی هستید که یک روز قبل از مهمانی یک جوش بزرگ و مجلسی روی صورتتان جا خوش می‌کند؟ برای پوشاندن این مشکلات راه چاره، استفاده از کانسیلر است. کانسیلرها بهترین پنهان کننده سیاهی زیر چشم، لک‌های پوستی، جوش و جای جوش هستند. در صورت استفاده از یک کانسیلر خوب و باکیفیت می‌توانید پوستی صاف و یکدست داشته باشید. اگر می‌خواهید با انواع کانسیلر آشنا شوید و کاربرد هر کدام از آن‌ها را بررسی کنید تا در نهایت بهترین کانسیلر را تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان، با این مقاله از مو تن رو همراه ما باشید.

انواع کانسیلر و بهترین مارک کانسیلر

کانسیلرهای موجود در بازار، مارک‌ها، رنگ‌ها و انواع مختلفی دارند. پیشنهاد می‌کنیم برای شناختن انواع کانسیلر و انتخاب بهترین کانسیلر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کانسیلر چیست و چگونه استفاده می‌شود؟

کانسیلر یک محصول آرایشی است که چند سالیست وارد عرصه لوازم آرایشی شده و توانسته طرفداران بسیاری هم برای خود پیدا کند. کانسیلر از فعل Conceal به معنای پوشاندن و پنهان کردن می‌آید. پس انواع کانسیلر به پوشاندن عیوب چهره می پردازند.

کانسیلر در واقع یک کرم پودر است که معمولا رنگ روشنی دارد و برای پوشاندن عیوب صورت به کار برده می‌شود. عیوبی مانند تیرگی اطراف چشم، تیرگی اطراف دهان، لک‌های پوستی، جای جوش و …

البته این نکته را بگوییم که شما نباید فقط سعی در پوشاندن عیوب داشته باشید. ابتدا لازم است برای این مشکلات به پزشک مراجعه کنید و به دنبال حل مشکل خود باشید. مثلا تیرگی زیر چشم شاید نشانه کم خونی شما باشد و باید حتما به آن رسیدگی شود. اما در کل می‌توان برای پوشاندن موقتی این تیرگی‌ها از کانسیلر کمک گرفت.

 

 

کانسیلر

معرفی انواع کانسیلر

کانسیلرها انواع مختلفی دارند و در دو دسته کلی کانسیلر مایع و کانسیلر جامد تقسیم بندی می‌شوند. نمی‌توان به طور قاطع گفت کدام یک از این کانسیلرها، بهترین کانسیلر برای استفاده هستند. شما می‌توانید توضیحات ما برای هر نوع کانسیلر را بخوانید و بعد خودتان تصمیم بگیرید کدام مدل برای شما بهتر است و راحت‌تر از آن استفاده می‌کنید.

  • انواع کانسیلر: کانسیلر مایع

کانسیلرهای مایع همانطور که از نامشان پیداست به صورت کرم مایع هستند و در صورتی که در آرایش کردن مهارت نداشته باشید ممکن است استفاده از این محصول برای شما دشوار باشد.

  • کانسیلرهای مایع معمولا برای همه نوع پوستی مناسب هستند و نمی‌توان گفت فقط یک نوع پوست خاص می‌تواند از آن استفاده کند. این نوع کانسیلر یک پوشش خوب و قابل قبول روی پوست صورت ایجاد می‌کند و به خوبی می‌تواند عیوب را بپوشاند.
  • یکی از خوبی‌های کانسیلر مایع این است که احتمال کیکی شدن آن روی پوست کم است و به همین خاطر برای پوشش دادن جوش‌ها بسیار خوب عمل می‌کند.
  • کانسیلر مایع به هیچ عنوان منافذ پوست را نمی‌بندد.
  • این مدل کانسیلر چون بافت سبک و نازکی دارد، برای پوشاندن چین و چروک صورت خیلی خوب است.
  • معمولا کانسیلر مایع در نهایت حالت مات روی پوست صورت به وجود می‌آورد.
  • ماندگاری این محصول روی پوست بالاست.
انواع کانسیلر
کانسیلر مایع
  • انواع کانسیلر: کانسیلر استیکی یا ماتیکی

  1. طرز استفاده از کانسیلر استیکی مانند رژ لب است.
  2. این محصول حالت نیمه جامد دارد.
  3. بافت کانسیلر نیمه جامد استیکی، کرمی و ضخیم است.
  4. این کانسیلر به خاطر شکل خاصی که دارد می تواند باعث بسته شدن منافذ پوست شود.
  5. چون ممکن است کانسیلر استیکی منافذ پوست را ببندد برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب نیست.
  6. کانسیلر استیکی با انواع پوست‌های نرمال، خشک و حساس سازگاری دارد.

کانسیلر استیکی

  • انواع کانسیلر: کانسیلر مدادی

کانسیلر مدادی همانطور که از نامش پیداست مانند مداد است و می‌توان آن را به راحتی روی پوست صورت کشید. این نوع کانسیلر برای پوشاندن جای جوش‌های ریز و کوچک، لک‌های نقطه‌ای و دور لب و اطراف ابرو کاربرد دارد چون نوک آن تیز است و به راحتی می‌توان نقاط کوچک را با آن پوشش داد.

کانسیلر مدادی
کانسیلر مدادی
  • انواع کانسیلر: کانسیلر کرمی یا جامد

  • کانسیلر کرمی برای پوست‌های نرمال و معمولی، خشک، مختلط و حساس مناسب است.
  • از این کانسیلر به مقدار زیاد نباید روی پوست استفاده کرد.
  • کانسیلر کرمی برای نقاطی که چین و چروک دارد، زیاد مناسب نیست.
  • پوشش دهی خوبی روی پوست به وجود می‌آورد.
  • به طور معمول این کانسیلر درون یک پالت کوچک قرار دارد.
  • تیرگی‌ها و لک‌ها را به خوبی می‌پوشاند.
  • این نوع کانسیلر را با انگشت، اسفنج یا براش می‌توان روی پوست استفاده کرد.
کانسیلر کرمی
کانسیلر کرمی آرکانسیل
  • انواع کانسیلر: کانسیلر رنگی

کانسیلرهای رنگی برای برطرف کردن عیوب صورت و خنثی کردن رنگی که در آرایش نیاز به یکدست شدن دارد، به کار برده می‌شوند. این کانسیلرها در رنگ‌های مختلف بنفش، زرد، سبز، صورتی و … دیده می‌شوند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک از رنگ‌های کانسیلر می‌پردازیم:

  • کانسیلر بنفش رنگ: از رنگ بنفش برای خنثی کردن رنگ زرد استفاده می‌شود. این کانسیلر برای پوشاندن پوست‌های زرد یا پوشاندن رنگ پریدگی گزینه خوبی است.
  • کانسیلر زرد رنگ: از این کانسیلر برای بهتر کردن رنگ پوست استفاده می‌شود. کانسیلر زرد پوشش دهی خوبی دارد و برای پوشاندن انواع لک‌ و تیرگی به کار برده می‌شود. اگر قسمت‌هایی از پوستتان صورتی کم رنگ است با استفاده از کانسیلر زرد می‌توانید آن را متعادل کنید.
  • کانسیلر سبز رنگ: این کانسیلر برای پوشش دادن نقاط قرمز روی پوست استفاده می‌شود. مثلا جای جوش‌هایی که قرمز هستند با رنگ سبز به خوبی کاور می‌شوند.
  • کانسیلر صورتی رنگ: از کانسیلر صورتی برای پوشش دادن لکه‌های تیره و بنفش استفاده می‌شود. تیرگی زیر چشم خیلی زیاد، با کانسیلر صورتی به خوبی پوشانده خواهد شد.

توصیه می‌کنیم از کانسیلرهای رنگی قبل از کرم پودر استفاده شود تا بتوانند لک‌های پوستی را به خوبی بپوشانند.

کانسیلر رنگی
کانسیلر رنگی

چگونه یک کانسیلر خوب انتخاب کنیم؟

بعد از شناخت انواع کانسیلر، نوبت به انتخاب بهترین کانسیلر مطابق با نیازهای شما می رسد. در هنگام خرید هر محصول آرایشی اولین نکته‌ای که در نظر می‌گیرید این است که آیا با پوستتان سازگاری دارد یا خیر؟ هنگام خرید کانسیلر هم همین گونه است و باید پوست خود را به خوبی بشناسید:

  1. اگر پوستتان خشک است:  استفاده از کانسیلر مایع برای پوست‌های خشک زیاد توصیه نمی‌شود. چون این کانسیلرها در نهایت حالت مات روی پوست ایجاد می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود خشکی پوست شما نمود بیشتری پیدا کرده و جلوه زیبایی نداشته باشد.
  2. اگر پوستتان چرب است: پوست‌های چرب معمولا منافذ بزرگی دارند و خاطر وجود همین منافذ نباید از کانسیلرهای کرمی یا استیکی استفاده کرد. چون این نوع کانسیلرها باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شوند و به سلامت پوست آسیب خواهند رساند. همچنین باید بگوییم که کانسیلرهای استیکی و کرمی درخشان و براق هستند و باعث می‌شوند پوست چرب، چرب‌تر دیده شود.

بعد از اینکه مشخص شد با توجه به نوع پوستتان بهترین کانسیلر برای شما کدام است حالا باید به سراغ رنگ مناسب خود بروید.

برای کانسیلر زدن زیر چشم، حتما از کانسیلری استفاده کنید که فقط یک تا دو درجه از رنگ پوست خودتان روشن‌تر باشد. چون اگر از کانسیلر خیلی روشن‌تر از پوست خود استفاده کنید، صورتتان خیلی غیر طبیعی خواهد شد و اصلا جلوه زیبایی نخواهد داشت.

آموزش تصویری استفاده از کانسیلر

برای استفاده از انواع کانسیلر مهم نیست برندی که استفاده می‌کنید چیست یا مدل کانسیلرتان چگونه است. توجه داشته باشید که اگر بهترین کانسیلر را هم داشته باشید اما طرز استفاده آن را ندانید، عملکرد عکس در زیبایی آرایش می گذازد.

روش استفاده از انواع کانسیلر یکسان است که در ادامه کامل برای شما توضیح می‌دهیم:

1- اولین کاری می‌کنید استفاده از یک مرطوب کننده خوب و مناسب روی پوستتان است. حواستان باشد از کرم مرطوب کننده بیش از حد استفاده نکنید چون مقدار اضافی آن، کامل جذب پوست نمی‌شود و به صورت چسبنده و براق روی پوست شما باقی خواهد ماند.

2- برای زمان استفاده از کانسیلر بین میکاپ آرتیست‌ها اختلاف نظر وجود دارد. برخی معتقدند که اول باید کانسیلر روی نقاط تیره پوست زده شود و بعد از آن به سراغ کرم پودر رفت و برخی دیگر هم معتقدند که اول باید کرم پودر روی پوست صورت زده شود و بعد از آن کانسیلر روی نقاط تیره و لکدار زده شود.

اما در کل روش معمول‌تر این است که اول کرم پودرتان را بزنید و بعد از کانسیلر استفاده کنید.

3- کانسیلر را روی تیرگی و سیاهی‌های زیر چشم، تیرگی‌های پوست اطراف دهان، جوش، جای جوش و سایر ایرادات پوست بزنید. برای برجسته‌تر کردن صورت می‌توانید مطابق شکل زیر در نقاط مشخص شده، کانسیلر استفاده کنید.

استفاده از کانسیلر
نقاطی که کانسیلر باید استفاده شود

4- بعد از اینکه کانسیلر را روی نقاط مشخص شده گذاشتید حالا باید با یک اسفنج که کمی مرطوب شده، کانسیلر را پخش کنید. حواستان باشد کانسیلر روی پوست کشیده نشود بلکه آن را با ضربه‌های آرام آرام محو کنید.

5- وقتی کانسیلر به خوبی جذب پوست شد حالا باید از پودر بیک (پودر فیکس کننده) استفاده کنید تا کانسیلر در چروک‌های زیر چشم و سایر نقاط پوست جمع نشود. برای این کار کافیست در نقاطی که کانسیلر زده‌اید، با استفاده از یک براش، پودر فیکس را اعمال کنید تا در نهایت آرایشی مات و طبیعی داشته باشید.

استفاده از کانسیلر
استفاده از پودر بیک برای تثبیت کانسیلر

نکات مهم در استفاده از کانسیلر

  •  انواع کانسیلر مایع، کرمی و استیکی را به هیچ عنوان بیشتر از کرم پودرتان استفاده نکنید. چون حالت چسبنده و تکه تکه پیدا می‌کند.
  • کانسیلر را به شکل مثلثی زیر چشم بزنید و بعد با یک اسفنج آن را با ضربه‌های آرام روی پوست پخش کنید.
روش صحیح استفاده از کانسیلر
روش صحیح استفاده از کانسیلر

کاربرد‌های شگفت انگیز کانسیلر

از گذشته تا به امروز بشر همواره به دنبال زیبایی بوده و هست. تولید انواع لوازم آرایشی گواه این ادعاست. هر روزه شاهد این هستیم که برندهای مختلف به دنبال طراحی و ساخت لوازم آرایشی هستند تا به افراد در زیباتر شده چهره‌شان کمک کنند. یکی از این لوازم آرایشی که این روزها سر و صدای زیادی هم کرده، کانسیلر است که کاربردهای شگفت انگیزی هم دارد. اگر بهترین کانسیلر ها را هم داشته باشید ولی نتوانید به طور کامل از آن بهره وری کنید، فایده‌ای نخواهد داشت.

اول این نکته را بگوییم که هیچکس بدون عیب نیست! پس اگر عیوبی در چهره خود دارید اصلا ناراحت نباشید و آن را به نقطه ضعف خود تبدیل نکنید. اما اگر دوس دارید گاهی، عیوب خود را برای هر چه زیباتر شده به صورت موقتی پنهان کنید، ایرادی ندارد.

کانسیلر یکی از محصولات آرایشی است که همان طور که پیش از این گفته شد اثر پوششی بالایی دارد. در ادامه این مقاله کاربردهای مختلف این محصول را برای شما شرح خواهیم داد:

  • کانسیلر و پوشاندن لک‌ها و جوش‌های صورت

جوش صورت و انواع لک‌های پوستی در زیبایی چهره تاثیر منفی دارند. جوش و لک باعث می‌شوند، چهره فرد پیرتر و نازیبا شود. با استفاده از کانسیلر می‌توان این مشکلات را پوشاند و صورت را زیباتر و شاداب‌تر نشان داد.

برای پوشاندن جوش و لک با کانسیلر باید کمی از این محصول آرایشی را به صورت نقطه‌ای روی جوش یا لک‌ بزنید و بعد آن را محو کنید.

پوشاندن لک و جوش صورت با کانسیلر
پوشاندن لک و جوش صورت با کانسیلر
  • کانسیلر و پوشاندن کبودی زیر چشم

کبودی زیر چشم یکی از مشکلاتیست که بیشتر خانم‌ها با آن مواجه هستند و همیشه به دنبال راهی برای پوشاندن آن بوده‌اند. کبودی زیر چشم، چهره هر فردی را  خسته‌تر و پیر ‌تر  نشان می‌دهد.

برای رفع کبودی زیر چشم، باید کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشم زد و بعد به آرامی آن را پخش کرد.

  • کانسیلر و پوشاندن ماه گرفتگی

اگر به صورت مادرزادی یک ماه گرفتگی روی پیشانی خود دارید و نمی‌توانید با کرم پودر آن را بپوشانید، باید از کانسیلر کمک بگیرید! مقداری از این محصول را روی ماه گرفتگی خود زده و بعد با استفاده از یک پد یا براش آرایشی، کانسیلر زده شده را به خوبی محو کنید.

  • کانسیلر و کم رنگ کردن تتو

برخی خانم‌ها و دختران جوان هستند که از تتو و خالکوبی که روی پوست خود زده‌اند، خسته شده‌اند. اگر از این دسته افراد هستید و فعلا نمی‌خواهید برای پاک کردن دائمی تتو اقدامی کنید، بهترین راه استفاده از یک کانسیلر خوب است. مقداری از این محصول را روی تتو بزنید و بعد به آرامی آن را پخش کنید.

  • کانسیلر و پوشاندن تیرگی اطراف لب و دهان

اطراف دهان و لب برخی از افراد دارای تیرگی است و این تیرگی باعث می‌شود از زیبایی چهره مقداری کم شود. راه‌ حل بسیار عالی برای پوشاندن تیرگی اطراف دهان و لب، استفاده از یک کانسیلر خوب و باکیفیت است.

  • کانسیلر در مخفی کردن اشتباهات آرایشی

اگر مثلا در کشیدن خط چشم مقداری اشتباه کرده‌اید، می‌توانید نواقص کار خود را با یک کانسیلر به خوبی بپوشانید. رفع خطا با کانسیلر راحت تر از آن است که برای اصلاح کارتان، خط چشم را پاک کنید و دوباره بکشید.

پاک کردن اشتباهات آرایشی
پاک کردن اشتباهات آرایشی
  • کانسیلر و از بین بردن پف نقاط مختلف در صورت

پف و ورم صورت به خصوص در زیر چشم روی زیبایی چهره تاثیر گذار خواهد بود. برای رفع پف نقاط مختلف صورت باید مقداری کانسیلر روی آن زده و بعد به خوبی محو کرد. محصول دیگری که به پوشاندن پف کمک می‌کند، هایلایتر است. این محصول آرایشی با درخشان‌تر و شاداب‌تر کردن صورت، پف را مخفی خواهد کرد و اثر نازیبای آن را از بین خواهد برد.

  • کانسیلر و پوشاندن قرمزی اطراف بینی

در صورت بعضی افراد مشاهده می‌کنیم که اطراف بینی قرمز است حال این مسئله می‌تواند مادرزادی باشد یا به خاطر سرماخوردگی، فرد به این روز دچار شده باشد. برای کم رنگ کردن قرمزی اطراف بینی استفاده از  انواع کانسیلر، یک راه حل بسیار خوب است فقط کافیست مقداری کانسیلر روی نقاط قرمز زده شود و بعد به آرامی با یک پد آن را محو کرد.

  • کانسیلر برای زیباتر شدن رژلب

اگر می‌خواهید لب‌های شما در صورتتان جلوه زیادی داشته باشد و به چشم بیاید، نباید اثر مثبت کانسیلر در این امر را فراموش کنید. هنگامی که می‌خواهید رژ لبتان زیبایی خودش را چند برابر کند، حتما بعد از زدن رژ، اطراف لب‌ها را با کانسیلر تمیز کنید. این روش به خصوص برای رژ لب‌های قرمز جوابگو است.

همچنین اگر رژ لبتان به اندازه‌ کافی روشن نیست، برای رفع این مشکل می‌توانید مقدار کمی‌ کانسیلر روی لبتان بمالید تا رژ لب را روشن تر کند.

کاربرد کانسیلر برای مرتب کردن رژلب
کاربرد کانسیلر برای مرتب کردن رژلب
  • کانسیلر برای مشخص کردن قاب ابرو

شما می‌توانید برای این که قاب ابروی خود را تمیزتر کنید و جلوه ابروها را در صورتتان بیشتر کنید، بعد از کشیدن ابرو، اطراف آن را کانسیلر بزنید و به خوبی محو کنید.

کانسیلر خوب چی بگیرم؟

کانسیلر خوب چی بگیرم؟! این سوالی است که اکثر خانم‌ها و دختران جوان هنگام خرید کانسیلر، می‌پرسند و به دنبال پاسخ درست برای سوال خود هستند. اما واقعا بهترین کانسیلر چه کنسیلری است؟

برای خرید کانسیلر و هر نوع لوازم آرایشی اولین نکته‌ای که بسیار مهم است این است که حتما فروشگاه معتبری را برای خرید خود انتخاب کنید. چون در صورتی که فروشگاه معتبر نباشد و اجناس تقلبی به شما بفروشد، شما خودتان با دست خودتان به سلامت پوستتان آسیب زده‌اید.

برای خرید کانسیلر و سایر لوازم آرایشی به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو را انتخاب کنید چون علاوه بر اصل بود محصولات، می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

در ادامه این مقاله به معرفی چند مدل از بهترین کانسیلر های داخلی و خارجی می‌پردازیم:

بهترین مارک کانسیلر خارجی

برندهای خارجی زیادی هستند که کانسیلر تولید می‌کنند. در هنگام خرید بهترین کانسیلر باید حواستان را کامل جمع کنید تا محصولی که می‌خرید اصل باشد. چون در صورتی که به اشتباه محصولات تقلبی خریداری کنید هم پول خود را هدر داده و هم سلامت خودتان را به خطر انداخته‌اید. از میان برندهای معتبر خارجی که کانسیلر تولید و روانه بازار می‌کنند می‌توان به برندهای مک، ایزادورا، میبلین، گلدن رز،بورژوا، آرکانسیل، کوزارت، تارت و … اشاره کرد. تمامی برندهایی که نام بردیم کانسیلرهای فوق العاده‌ای دارند و با استفاده از آن‌پوستی صاف و یکدست خواهید داشت. در ادامه چند مورد از مدل‌های کانسیلر خارجی که در سایت مو تن رو موجود هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

لازم به ذکر است که به جز این موارد که در ادامه معرفی می‌کنیم، برندها و مدل‌های متنوع دیگری از کانسیلر در سایت موجود می‌باشند.

کانسیلر میبلین مدل Instant Age Rewind

در میان کانسیلرهای موجود در بازار، کانسیلر میبلین محبوبیت زیادی دارد. این محصول پوشانندگی بسیار بالایی دارد و با استفاده از مقدار کمی کانسیلر می‌توانید نواحی زیادی از صورت را با آن پوشش دهید. این کانسیلر جزو بهترین کانسیلر ها و پر فروش‌ترین های امسال بوده است.
ویژگی خوب کانسیلر میبلین است که یک پد آنتی باکتریال به صورت سرخود دارد و همین مسئله استفاده از آن را بسیار راحت کرده است.

کانسیلر میبلین

برای خرید کانسیلر میبلین کلیک کنید

کانسیلر 24 ساعته مک مدل Studio Fix

کانسیلر مک یک کانسیلر آمریکایی است که قیمت نسبتا بالایی هم دارد. این کانسیلر برای انواع گریم و هایلایت صورت به کار برده می‌شود. بافت این محصول آرایشی بسیار نرم و سبک است. پوشانندگی کانسیلر 24 ساعته مک مدل Studio Fix بسیار بالا بوده و در آخر پوست را یک دست و روشن می‌کند.
این محصول در 3 تناژ رنگی مختلف عرضه می‌شود که می‌توانید مطابق رنگ پوستتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

کانسیلر 24 ساعته مک
کانسیلر 24 ساعته مک

کانسیلر 24ORE دبورا

برند دبورا یک برند ایتالیایی است که کانسیلرهای آن بسیار باکیفیت بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. کانسیلر دبورا دارای بافت استیکی نرم و سبک است که می‌توان از آن برای پوشاندن حلقه‌های سیاه و تیره دور چشم استفاده کرد. دبورا در تولید بهترین کانسیلر ها معروف است.

کانسیلر ایتالیایی دبورا

برای خرید کانسیلر ایتالیایی دبورا کلیک کنید

کانسیلر استیکی آرکانسیل مدل Cover Match

کانسیلر استیکی Cover Match آرکانسیل یک کانسیلر فرانسوی پرطرفدار است که علاوه بر رفع تیرگی‌های پوست صورت، از خشکی پوست هم جلوگیری می‌کند. این محصول به صورت استیکی یا قلمی تولید شده و خاصیت ضد آب دارد. نتیجه نهایی کار با این کانسیلر، یک پوست کاملا مات به دور از هرگونه شاین و برق خواهد بود.

کانسیلر استیکی آرکانسیل
کانسیلر استیکی آرکانسیل

برای مشاهده و خرید کانسیلر های ایرانی و خارجی کلیک کنید

بهترین مارک کانسیلر ایرانی

حالا نوبت به کانسیلرهای ایرانی و تولید شده در کشور خودمان می‌رسد. کانسیلرهای ایرانی و تولید داخل هم از کیفیت بالایی برخوردارند و از مواد اولیه مرغوب تهیه می‌شوند. کانسیلرهای ایرانی علاوه بر این که کیفیت بالایی دارند، قیمتشان هم مناسب تر است. یعنی شما با صرف هزینه کمتر می‌توانید کیفیت خوبی هم داشته باشید. از برندهای معروف کانسیلرهای ایرانی می‌توان به این لی، کالیستا، شون، مای، پریم و … اشاره کرد.

در ادامه چند مدل از انواع  کانسیلر های ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

کانسیلر روبی سان

کانسیلر روبی سان یک کانسیلر ایرانی است که ساختار آن بسیار سبک و لطیف است و بعد از استفاده از آن احساس سنگینی بر روی پوست خود نخواهید کرد. این کانسیلر قدرت بالایی در پوشاندن تیرگی و لک‌های صورت دارد، علاوه بر این دارای خاصیت مرطوب کنندگی و شفافیت دهی به پوست هم هست.

کانسیلر مایع روبی سان
کانسیلر مایع روبی سان

کانسيلر کالیستا مدل Cover Up

این کانسیلر هم کیفیت خوبی دارد و هم قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کانسيلر کالیستا مدل Cover Up یکی از بهترین کانسیلر های موجود ایرانی است. بافت سبکی دارد و به راحتی روی پوست پخش می‌شود. این محصول در سه رنگ مختلف موجود می‌باشد که شما با توجه به سلیقه و رنگ پوستتان می‌توانید رنگ مورد نظر کانسیلر خود را انتخاب کنید.

 

 

کانسیلر ایرانی کالیستا

   برای خرید کانسیلر ایرانی کالیستا کلیک کنید

 

امیدواریم که پس از مطالعه این مطلب توانسته باشید انواع کانسیلر را مانند یک حرفه‌ای بشناسید و در انتخاب بهترین کانسیلر ماهرانه عمل کنید.

در پایان ممنونیم از این که همراه ما بودید. لطفا اگر سوال یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.