زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین برندهای لوازم بهداشتی مردانه در سال 2021

wordcamp
1,660
12 دقیقه
بهترین برندهای لوازم بهداشتی مردانه در سال 2021

بهداشت یکی از اصلی‌ترین نیازهای انسان است. در زندگی امروز بشر، پاکیزگی و رعایت اصول بهداشتی، یک اصل ضروری است. حفظ بهداشت فردی روی سلامت خودمان و دیگران تاثیر مثبت دارد و از ابتلا به بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. رعایت بهداشت، تنها شستن دست‌ها، حمام کردن یا مسواک زدن نیست. خوش‌بو بودن و آراستگی نیز تاثیر مهمی در بهداشت فردی دارد. این‌جاست که استفاده از لوازم بهداشتی، اهمیت پیدا می‌کند. در این مطلب قصد داریم از اهمیت استفاده از لوازم بهداشتی مردانه صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مارک های لوازم بهداشتی مردانه سال 2021 از دید موتن‌رو بپردازیم.

لوازم بهداشتی مخصوص آقایان چیست؟ چگونه انتخاب بهترین مارک لوازم بهداشتی مردانه را انتخاب کنیم؟

استفاده از لوازمی چون صابون یا مایع دست‌شویی برای شستن دست و شامپو برای شست‌وشوی موهای سر میان تمام انسان‌های دنیا امری مشترک است. استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده نیز برای مراقبت از پوست، از دیگر اشتراک‌های لوازم بهداشتی میان انسان‌ها است. اگرچه میان وسایل بهداشتی آقایان و خانم‌ها، تفاوت‌هایی هم وجود دارد. پیش از بررسی بهترین مارک های لوازم بهداشتی مردانه، ابتدا می‌خواهیم ببینیم لوازم بهداشتی مورد استفاده آقایان چیست.

لوازم اصلاح صورت آقایان

اصلاح صورت، یکی از اصلی‌ترین مسائل مربوط به بهداشت مردان به شمار می‌رود. چه طرفدار ریش هستید و چه صورتی صاف و بدون یک تار ریش را ترجیح می‌دهید، به هرحال باید صورت خود را اصلاح کنید. کسانی که ریش می‌گذارند، باید به میزان بلندی، تناسب و بهداشت آن اهمیت بدهند. اگر ریش خود را به حال خود رها کنید، تضمینی نیست که چهره‌ی جذابی داشته باشید. به همین خاطر اصلاح صورت برای آقایان ریش‌دار هم مهم است. کسانی هم که عادت به اصلاح ریش و زدن کامل آن دارند، طبیعتا از انواع لوازم اصلاح صورت مردانه استفاده می‌کنند تا صورتی زیبا و آراسته داشته باشند. لوازمی چون خمیر ریش، فوم اصلاح و افترشیوها در دسته لوازم اصلاح صورت مردانه قرار می‌گیرند.

اسپری‌های خوش‌بو کننده مردانه

خوش‌بو بودن یکی از اصول مهم پاکیزگی و آراستگی است. امروزه استفاده از اسپری‌های خوش‌بو کننده میان مردان، اهمیت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از این اسپری‌ها، خاصیت ضد تعریق دارند که به حفظ بیش‌تر بهداشت شما کمک می‌کنند. اسپری‌های خوش‌بو کننده مردانه به خاطر نوع رایحه‌شان متفاوت از اسپری‌های خوش‌بو کننده زنانه هستند.

شامپوی موی مردانه

درست است که استفاده از شامپو جهت شست‌وشوی سر میان زنان و مردان مشترک است اما استفاده از شامپوی موی مخصوص برای مردان مهم است. معمولا مردان کم‌تر از زنان به موهای‌شان اهمیت می‌دهند. خیلی از آقایان بدون توجه به نوع موهای خود، اولین شامپویی که در حمام می‌بینند را استفاده می‌کنند که این بسیار اشتباه است. شامپوی موی سر باید با توجه به نوع مو خریداری شود. شامپوهای مردانه از مواد ضدریزش و پرپشت کننده تولید می‌شوند چون آقایان نسبت به خانم‌ها بیش‌تر در معرض طاسی قرار دارند. بنابر این استفاده شامپوهای مناسب برای مردان، نباید فاقد اهمیت تلقی شود.

محصولات مراقبتی پوست و لب

استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده، ضدآفتاب و بالم لب فقط مختص خانم‌ها نیست. آقایان هم باید به سلامت پوست خود اهمیت بدهند و مراقب آن باشند تا بتوانند ظاهر زیباتر و آراسته‌تری داشته باشند. استفاده از کرم‌های آب‌رسان جهت جلوگیری از خشکی پوست و استفاده از بالم لب برای ترمیم خشکی لب برای آقایان توصیه می‌شود.

در ادامه مطلب، سه برند برتر در بهترین محصولات بهداشتی آقایان از دید موتن‌رو را مرور می‌کنیم و به معرفی محصولات‌شان می‌پردازیم. برندهای کامان، نیوآ و ژیلت از بهترین مارک های لوازم بهداشتی مردانه در سال 2021 به شمار می‌روند.

برند کامان، یکی از بهترین مارک های لوازم بهداشتی مردانه

کامان یک برند ایرانی تحت لیسانس سوئیس است. مهم‌ترین هدف این شرکت، تولید محصولات سازگار با پوست‌های مختلف و البته محیط زیست است. محصولات برند کامان به دلیل کیفیت‌ بالایی که دارند، در بیش از 70 کشور دنیا به فروش می‌رسند. استفاده از ترکیباتی چون هیالورونیک اسید که رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای دارند، کامان را متمایز از سایر برندهای بازار ساخته است. علاوه بر این، محصولات کامان از ترکیباتی ارگانیک چون روغن درخت چای، شی باتر، آووکادو، جوجوبا و انواع ویتامین‌ها تشکیل شده‌اند تا پوست سالم‌تر و زیباتری داشته باشید.. محصولاتی چون کرم‌های مرطوب‌کننده و آب‌رسان، ژل‌های اصلاح و اسپری‌های دئودورانت از محصولات محبوب کامان برای آقایان هستند. اگر به دنبال شناخت و خرید بهترین مارک لوازم بهداشتی مردانه هستید، کامان یکی از بهترین‌ها است.

کرم مرطوب‌کننده دست و صورت مردانه کامان

یکی از مهم‌ترین محصولات بهداشتی آقایان، کرم مرطوب‌کننده برای داشتن پوستی سالم‌تر است. کرم مرطوب‌کننده دست، صورت و بدن کامان مخصوص آقایان، حاوی هیالورونیک اسید است تا سطح رطوبت پوست را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. افزایش رطوبت پوست نیز شادابی، سلامت و جوانی آن را افزایش می‌دهد. این کرم خاصیت ضدحساسیت دارد و مناسب هر نوع پوستی است. این یعنی می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز، از کرم دست و صورت مردانه کامان استفاده کنید. این محصول، از ایجاد ظاهر براق روی پوست که برای مردان ناخوشایند است، جلوگیری می‌کند. محافظت از اشعه مضر UV از دیگر ویژگی‌های مهم کرم مرطوب‌کننده مردانه کامان است. هم‌چنین این کرم از ایجاد لک‌های قهوه‌ای روی پوست جلوگیری می‌کند. حجم این محصول 400 میل است و با خرید آن، یک کرم بسیار سبک با قدرت جذب بالا را در اختیار خواهید داشت.

کرم مرطوب کننده کامان، از بهترین مارک های لوازم بهداشتی مردانه
خرید کرم مرطوب‌کننده دست، صورت و بدن کامان، مخصوص آقایان

ژل اصلاح مردانه کامان

استفاده از ژل یا فوم اصلاح باعث می‌شود حین اصلاح صورت‌تان بتوانید به راحتی تیغ را روی پوست خود بکشید و آسیب نبینید. ژل اصلاح مردانه کامان مدل Hydrate با حجم 175 میل، خاصیت مرطوب‌کنندگی و آب‌رسانی را حین اصلاح برای پوست خشک و نرمال آقایان به ارمغان می‌آورد. این ژل در برابر بریدگی‌های ریز و بروز التهاب‌ها از پوست محافظت می‌کند. آب‌رسانی عمقی پوست که از خواص مهم این ژل است، پوست صورت را نرم می‌کند. با این ویژگی‌ها می‌توانید یک اصلاح صورت تمیز و راحت را تجربه کنید. این محصول با حجم 175 میل، مناسب پوست‌های خشک و نرمال است.

ژل اصلاح مردانه کامان
ژل اصلاح مردانه کامان، مدل Hydrate

برند نیوآ، یکی از بهترین مارک های لوازم بهداشتی مردانه

برند آلمانی مشهور و خوش‌نام نیوآ، سال‌ها است که یکی از برترین و مشهورترین برندها در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی مردانه به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید محصولات بهترین مارک لوازم بهداشتی مردانه در بازار هستید، قطعا نیوآ می‌تواند یک انتخاب درست و مطمئن باشد. هدف اصلی شرکت نیوآ، مراقبت از پوست بدن برای تمام جنسیت‌ها و تمام رده‌های سنی است. با استفاده از کرم‌های نیوآ می‌توانید پوستی شاداب‌تر و شفاف‌تر از گذشته داشته باشید. هم‌چنین با بهره بردن از اسپری‌های ضدتعریق و خوش‌بوکننده این کمپانی آلمانی، می‌توانید همیشه احساس تمیزی کنید. بالم لب، انواع دئودورانت، کرم ضدآفتاب، کرم ضدچروک، انواع شامپوی مو و بدن و البته لوازم اصلاح صورت آقایان از جمله ژل اصلاح و افترشیو، از جمله تولیدات مهم نیوآ به شمار می‌روند. نیوآ هم‌چنین محصولاتی در راستای مراقبت از پوست کودکان تولید می‌کند و به سلامت پوست آن‌ها نیز اهمیت می‌دهد.

اسپری ضدتعریق مردانه نیوآ

تعریق یک واکنش طبیعی بدن مقابل گرما است. با افزایش دما و فعالیت، بدن برای کاهش گرمای خود عرق می‌کند تا خنک شود و سموم بدن دفع شوند. اگرچه این فعالیت مفید، پیامدهای ناخوشایندی دارد. باکتری‌های موجود در دانه‌های عرق، بوی ناخوشایندی استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید چنین چیزی را تجربه نکنید، بهتر است از یک اسپری خوش‌بو کننده ضدتعریق بهره ببرید. اسپری ضدتعریق مردانه نیوآ مدل Invisible Black and white، ترکیباتی دارد که با مسدود کردن مجرای عرق، به کاهش تعریق کمک می‌کنند. با استفاده از این اسپری، دیگر نگران تعریق شدید و ایجاد بوی ناخوشایند آن نباشید. این اسپری روی پارچه‌های تیره رنگ، هیچ رد سفیدی باقی نمی‌گذارد و روی لباس‌های روشن نیز، لکه‌ی زرد رنگ نمی‌اندازد. این محصول نیوآ با حجم 150 میل، ماندگاری 48 ساعته دارد و فاقد الکل و مواد رنگ‌دهنده است.

اسپری ضدتعریق نیوآ، یکی از بهترین مارک های لوازم بهداشتی مردانه
خرید اسپری ضدتعریق مردانه نیوآ، مدل Invisible Black & White

ژل شست‌وشوی بدن مردانه نیوآ

اگر از طرفداران استفاده از شامپو بدن و ژل شست‌وشو هستید، خرید ژل شست‌وشوی بدن مردانه نیوآ مدل اکتیو کلین، می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. این ژل شست‌وشو یک شوینده قدرت‌مند با خاصیت کف فراوان است که می‌توانید با آن خودتان را به خوبی پاک کنید. این ژل شست‌وشو قابلیت استعمال مستقیم روی پوست را دارد و از سطح آن مراقبت می‌کند. کربن فعال موجود در این محصول باعث می‌شود قدرت پاک‌سازی آن بالا باشد و هیچ‌گونه کثیفی روی پوست شما باقی نماند. ژل شست‌شوی مردانه اکتیو کلین نیوآ با حجم 500 میل، خوش‌بو است و با مرطوب‌کردن پوست، احساس شادابی به شما خواهد داد.

ژل شست‌وشوی بدن مردانه نیوآ
ژل شست‌وشوی بدن مردانه نیوآ، مدل Active clean

برند ژیلت، یکی از بهترین مارک های لوازم بهداشتی مردانه

اگر به دنبال بهترین برند لوازم بهداشتی مردانه می‌گردید، قطعا ژیلت یکی از نام‌هایی خواهد بود که با آن مواجه می‌شوید. برند آمریکایی ژیلت، یک شرکت قدیمی تولید تیغ، خودتراش و لوازم اصلاح صورت است. برند ژیلت به قدری مشهور و خوش‌نام است که در بسیاری از کشورها از جمله ایران، به جای خودتراش از واژه ژیلت استفاده می‌کنند. شرکت ژیلت، طی سال‌ها کیفیت خودتراش‌های خود را ارتقا داده است. هم‌چنین محصولات مراقبت از پوست حین اصلاح آن نیز بسیار باکیفیت و پرفروش تلقی می‌شود. تیغ‌های ایمن، تیغ‌های کارتریجی، خودتراش‌های یک بار مصرف، تیغ‌های یدکی، فوم و ژل اصلاح به همراه محصولات افترشیو از جمله تولیدات برجسته ژیلت هستند.

تیغ اصلاح ژیلت 14 عددی، مدل بلو پلاس

به دنبال یک اصلاح راحت با یک تیغ خوب هستید؟ شرکت ژیلت، تیغ‌های اصلاح 14 عددی مدل بلوپلاس 2 را روانه بازار کرده که کیفیت بالایی دارند. این تیغ اصلاح با تیغه تیز دو لبه از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. بالای این تیغه‌ها، نوار ژلی دارای ویتامین E قرار گرفته تا بتوانید اصلاحی روان‌تر و راحت‌تر داشته باشید. این محصول از خراشیدگی، قرمزی و تحریک پوست شما جلوگیری می‌کند. سری این تیغ‌ها انعطاف‌پذیر است و طراحی آن به شکل ارگونومیک انجام شده است. اگر می‌خواهید به سفر بروید و چمدان‌تان برای ست کامل اصلاح جای خیلی زیادی ندارد، می‌توانید این بسته تیغ‌ها را به راحتی همراه خود ببرید. قیمت مناسب یکی‌دیگر از ویژگی‌های مثبت این محصول ژیلت است.

تیغ اصلاح ژیلت مدل بلو پلاس
خرید تیغ اصلاح ژیلت 14 عددی مدل بلو پلاس 2

افترشیو ژیلت، مدل Cool Wave

از اصلاح صورت صحبت کردیم. استفاده از تیغ، خواه ناخواه می‌تواند باعث تحریک و یا قرمزی سطح پوست صورت شود. از این رو استفاده از محصولات افترشیوغیرالکلی جهت مراقبت از پوست صورت، اهمیت ویژه‌ای می‌یابد. یکی از محصولات خوب ژیلت در این زمینه، افترشیو ژیلت مدل Cool Wave است. فرمولاسیون ویژه‌ی این افترشیو باعث می‌شود پوست پس از اصلاح، کاملا تسکین یابد. مردانی که پوست حساس دارند می‌توانند از این افترشیو استفاده کنند چرا که این محصول هیچ‌گونه الکل یا ماده حساسیت‌زای دیگری ندارد. رایحه تلخ و خنک افترشیو مدل Cool Wave باعث می‌شود آقایان یک تجربه عالی پس از اصلاح داشته باشند. ویتامین E موجود در ترکیبات این محصول 100 میلی، پوست را نرم، مرطوب و خنک می‌کند.

افترشیو CoolWave ژیلت
افتر شیو ژیلت مدل Cool Wave

جمع‌بندی

اصلاح صورت یکی از مهم‌ترین قسمت‌های رعایت بهداشت فردی آقایان است. استفاده از تیغ مناسب، فوم اصلاح مناسب و محصولات افترشیو برای مراقبت از پوست، اهمیت بالایی دارد. اگرچه مراقبت از پوست در مردان فقط در اصلاح صورت خلاصه نمی‌شود. استفاده از اسپری‌های خوش‌بو کننده، شامپوی موی سر و شامپوی بدن مناسب هم مهم است. برای مراقبت از پوست دست و صورت، کرم‌های مرطوب‌کننده و آب‌رسان متنوعی نیز تولید شده‌اند که مناسب آقایان هستند. برندهای کامان و نیوآ در زمینه تولید محصولات مراقبت پوست پیش‌گام هستند و ژیلت هم بهترین برند تولید تیغ‌های اصلاح صورت و محصولات مراقبت از پوست پس از اصلاح محسوب می‌شود. اگر به دنبال خرید بهترین مارک های لوازم بهداشتی مردانه هستید با مراجعه به فروشگاه موتن‌رو، می‌توانید بهترین محصولات بهداشت فردی آقایان را با قیمت‌هایی مناسب تهیه کنید.

سوالات متداول در رابطه با انتخاب بهترین مارک لوازم بهداشتی مردانه

کدام برندها بهترین محصولات بهداشتی آقایان را تولید می‌کنند؟

نیوآ، کامان و ژیلت برندهایی هستند که بهترین محصولات بهداشت فردی آقایان را تولید می‌کنند و محصولات آن‌ها بسیار باکیفیت است.

پس از اصلاح صورت چه کارهایی باید انجام داد؟

برای جلوگیری از التهاب و تحریک پوست، بهتر است از محصولات افترشیو بدون الکل استفاده کنید تا پوستی نرم و مرطوب داشته باشید. افترشیو ژیلت مدل Cool Wave یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است.

چه برندهایی در زمینه تولید کرم‌های مرطوب‌کننده مردان خوب هستند؟

نیوآ و کامان، برندهایی هستند که کرم‌های باکیفیتی جهت مرطوب کردن و مراقبت از پوست آقایان تولید می‌کنند.