زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین مارک و برند ست لوازم آرایشی عروس (بخش اول)

1
wordcamp
17,655
5 دقیقه
بهترین مارک و برند ست لوازم آرایشی عروس (بخش اول)

همانطور که در مقاله لیست لوازم آرایشی گفتیم، بیشترین دغدغه عروس خانم ها، خرید ست لوازم آرایشی عروس با بهترین مارک است. شاید به نظر بعضی از افراد، خرید ست لوازم آرایشی عروس با لوازم آرایشی که به صورت معمولی مورد استفاده قرار می گیرد، یکی باشد. البته ما قرار نیست از برند لاکچری و خیلی متفاوت، برای لوازم آرایش عروس استفاده کنیم؛ ولی کیفیت، ماندگاری، براق و درخشان بودن آن لوازم آرایش برای روز عروسی، نکته ای است که شاید در آرایش معمولی، زیاد به آن توجه نداشته باشیم. در این مقاله با همکاری کارشناسان مجله مو تن رو، لیستی از بهترین مارک های لوازم آرایشی عروس را گردآوری کرده ایم، که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

بهترین مارک ست لوازم آرایشی عروس در هر دسته آرایشی

در این بخش، جهت خرید ست لوازم آرایشی عروس،به معرفی بهترین برندهای موجود در بازار می پردازیم، که البته معرفی برندها به همراه محصولات آن ها، بدین معنی نیست که برندهای ذکر نشده یا محصولات معرفی نشده در مارک های گفته شده، خوب نیستند، بلکه هر شخصی با توجه به تجربه، نوع پوست، لوازم آرایش و حتی آرایشی که مد نظر او در مراسم عروسی است، می تواند کاملا انتخابی متفاوت داشته باشد. در ادامه مقاله به معرفی محصولات موجود در آرایش صورت و لب می پردازیم و مابقی آن، مانند آرایش چشم و ناخن را درمقاله آینده مطالعه نمایید.

ست لوازم آرایشی عروس
ست لوازم آرایشی عروس

آرایش صورت

یکی از دسته های آرایشی که برای خرید ست لوازم آرایشی عروس، نیاز است، دسته آرایش صورت است، که از لوازم پر کاربرد آن می توان به پرایمر، کرم پودر، رژگونه، کانسیلر، پنکک و موس اشاره کرد.

پرایمر

برای اینکه یک زیر ساز آرایشی مناسبی داشته باشید و در مراسم عروسی به شکل ویژه ای بدرخشید، باید از یک پرایمر خوب که دارای پوشانندگی قوی، خاصیت ضد قرمزی و خاصیت آبرسانی داشته باشد، استفاده نمایید. در مقاله معرفی بهترین مارک های پرایمر در سال 2019، به صورت جامع در باره بهترین مارک های پرایمر اطلاعاتی داده شده است.

البته تمامی این ویژگی ها را می توان در پرایمر میبلین، پرایمراسمش باکس و پرایمر اوریفلیم نیز مشاهده کرد.

پرایمر آرایشی بنفیت
پرایمر آرایشی بنفیت

برای مشاهده و خرید پرایمر آرایشی بنفیت کلیک کنید

کرم پودر

بعد از اینکه پرایمر خود را انتخاب کردید، باید از یک کرم پودر مایع که باعث شفافیت و درخشان شدن پوست می شود و همین طور از نظر رنگ، به پرایمر شما هم نزدیک باشد، استفاده نمایید. در انتخاب کرم پودر مایع، علاوه بر برند، باید به نوع پوست خود از نظر چرب، خشک و یا مختلط بودن توجه داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کرم پودر حتما مقاله 10 کرم پودر برتر، را مطالعه نمایید.

یک کرم پودر خوب علاوه بر ویژگی های بالا، باید دارای پوشانندگی خوب، مقاوم در برابر گرما و تعریق، دارا بودن SPF ، دارا بودن بافتی سبک باشد.

از بهترین برندها که تمامی این ویژگی ها را در خود داشته باشد، می‌توان به کرم پودر لورال یا کرم پودر میبلین و کرم پودر آرکانسیل و حتی به کرم پودرهای مای نیز اشاره کرد.

ست لوازم آرایشی عروس
کرم پودر فلورمار

خرید کرم پودر فلورمار

رژگونه

رژگونه از دیگر خریدهای ست لوازم آرایشی عروس است، که برای هایلایت کردن و برجسته کردن گونه ها بسیار پر استفاده است. یک رژگونه خوب باید با توجه به نوع آرایش و رنگ پوست خریداری شود، از آنجاییکه بعد از اتمام آرایش، از رژگونه استفاده میشود، باید بتواند یک بافتی سبک روی تمامی لوازم آرایش ایفا کند و همچنین باعث خشکی بر روی پوست نشود.

بعضی از رژگونه ها به خاطر داشتن مواد مغذی مانند روغن شی آ و ویتامین ها برای پوست مفید بوده وحتی به پوست هم رطوبت کافی را انتقال می دهند. از بهترین برندهای رژگونه می توان به رژگونه فلورمار ، رژگونه بیو و رژگونه دبورا استفاده نمایید. بهتر است که رژگونه ها ترکیبی از رنگ های روشن و برنزه باشند، تا جذابیت عروس را چند برابر کنند.


پیشنهاد نویسنده: رژگونه های خوش رنگ ؛ چه رنگی برای صورتم مناسب است؟


آرایش لب

از دیگر دسته های آرایشی که به هنگام خرید و تهیه ست لوازم آرایشی عروس باید در نظر گرفته شود، دسته آرایشی لب است که شامل رژلب و مداد لب است. همین 2 مورد در زیبایی یک نوعروس بسیار تاثیر بسزایی دارد.

رژلب

رژلب، یکی از لوازم ضروری در ست لوازم آرایشی عروس است که با توجه به نوع پوست می تواند در انتخاب آن تاثیر داشته باشد. برای مطالعه بیشتر راجع به نوع پوست می توانید مقاله رژلب با توجه به نوع پوست، را مطالعه نمایید. یک رژلب خوب باید فاقد سرب باشد، اما برای نوعروس ها بخاطر ماندگاری بیشتر، عموما از رژلب هایی که دارای سرب هستند، استفاده می شود. رژلبی که برای عروس انتخاب می شود، بسته به نوع آرایش، بهتر است که به رنگ قرمز و براق باشد، البته رژلب های مات هم می تواند با توجه به نوع آرایش، زیبا به نظر آیند.

خرید رژلب مایع یا جامد با توجه به نوع سلیقه، می تواند متفاوت باشد که حتی خرید پالت های رژلب هم می تواند انتخاب مناسبی برای عروس خانم هایی که به رنگ لب بیش از اندازه توجه دارند، باشد.

از بهترین مارک های رژلب می توان به رژ لب اسنس، رژلب دبورا ، رژ لب مای و رژلب کنویس که مقرون به صرفه تر است اشاره کرد.

رژ لب نوت
رژ لب نوت

برای مشاهده و خرید رژ لب نوت کلیک کنید

امیدوارم تا به اینجا از مقاله استفاده کرده باشید، ادامه مقاله را در بخش دوم مقاله آینده دنبال نمایید. همچنین می‌توانید از سری مقالات مو تن رو مقاله کامل ترین لیست لوازم چمدان داماد برای عروسی را مطالعه کنید.