زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آموزش یک مدل آرایش ساده و لایت در 6 مرحله

1
wordcamp
1,238
5 دقیقه
آموزش یک مدل آرایش ساده و لایت در 6 مرحله

این روزها آرایش ساده و نچرال طرفداران زیادی پیدا کرده است. وقتی حرف از مدل آرایش ساده و لایت می شود، همه اش بر می گردد به ایجاد یک بالانس بین داشتن یک صورت نچرال درخشنده و ابروانی پرپشت. برخلاف اسم آن که مدل آرایش لایت و ساده هست، اتفاقاً نیاز هست که شما یک گریم ساده را یاد بگیرید و یکسری مراحل مشخص را به ترتیب رعایت کنید. این مراحل اصلا پیچیده نیستند و با یکی دو بار انجام آن، می توانید به چهره دلخواه خود دست پیدا کنید.
در زیر ما مراحل اصلی و کلیدی یک ارایش ساده و لایت را توضیح داده ایم. هرجا که نیاز داشتید می توانید به سلیقه خود در آن دخل و تصرف کنید.

مدل آرایش ساده مرحله 1 : آماده سازی صورت

یک لایه نازک کرم مرطوب کننده را روی پوست تمیز خود بزنید تا آن را برای آرایش آماده کنید. اطمینان حاصل کنید که صورتتان کاملا آبرسانی شده و برای زدن کرم پودر کاملا آماده است. آماده سازی صورت، کلید اصلی آرایش ساده و نچرال است.

آموزش مدل آرایش ساده و لایت

مدل آرایش ساده مرحله 2 : زیرسازی صورت

یک لایه ی نازک کرم پودر با پوشانندگی متوسط یا کرم بی بی را با یک اسفنج آرایشی یا یک براش مسطح روی پوست صورتتان بزنید. می توانید از کرم بی بی ژوت استفاده کنید. این BB کرم مرغوب، آبرسانی 24 ساعته دارد و از پوست شما در برابر اشعه های مضر با SPF 30 محافظت می کند.

دقت کنید که از اسفنج به طور ضربه ای استفاده کنید. این ترفند آرایشی برای بالا بردن ماندگاری کرم پودر به کار می رود و می توانید اطمینان حاصل کنید که آرایش کل روز روی صورتتان خواهد ماند. اگر می خواهید کرم پودر روی پوسستان به شکل کاملا یکپارچه باشه، می تونید قبل از اسفاده از اسفنج آن را مرطوب کنید تا دیگر هیچ خط و خطوطی روی صورتتان باقی نماند.

بعد از زدن کرم پودر، نوبت به کانسیلر می رسد، می توانید از کانسیلر لورآل مایع مدل true match استفاده کنید. رنگی را انتخاب کنید که دو شماره از رنگ پوست خودتان روشن تر باشد تا زیر چشم شما را روشن کند و تیرگی ها و پف زیر چشم را بپوشاند.
برای ایجاد درخشش بیشتر روی صورت، از کانسیلر روی قسمت های پیشانی، بینی و چانه بزنید و سپس آن را با اسفنج خود به طور ضربه ای محو کنید.

آموزش مدل آرایش لایت

مدل آرایش ساده مرحله 3 : گونه ها

برای مدل آرایش ساده و لایت، معمولا از کانتور صورت صرف نظر می کنیم. اما می توانید از یک برنز برای قسمت های انتهایی گونه و بالای پیشانی استفاده کنید تا به صورتتان توناژ گرم بدهد. برای داشتن یک چهره شاداب و جذاب، از یک رژ گونه صورتی یا هلویی استفاده کنید و آن را دقیقا بر روی قسمت برجسته گونه بزنید. سعی کنید براش رژ گونه تان را خیلی به سمت گوش نبرید، آن جا جایی است که برنزر را زدید. می توانید از رژ گونه چارم کالر مات صورتی شماره 06 استفاده کنید. رنگ صورتی این رژ گونه بسیار خاص است و به تم آرایش لایت شما بسیار هم خوانی دارد.
برای داشتن صورتی درخشان و براق می توانید از کمی هایلایتر در قسمت بالای گونه استفاده کنید.

مدل آرایش ساده

مدل آرایش ساده مرحله 4 : ابرو

ابتدا ابرو های خود را مرتب کنید و قسمت های خالی آن را با ریمل ابرو پر کنید. بهتر است رنگ ریمل ابرو، یک درجه از ابروهایتان روشن تر باشد تا خیلی تیره نشود. اگر ریمل ابرو در دسترس ندارید می توانید از سایه ابرو استفاده کنید. انواع پالت های سایه ابرو با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود است می توانید برای شروع یک پالت با قیمت مناسب تهیه کنید و با براش مخصوص سایه ابرو، به صورت عمودی و در جهت رویش موهای ابروی خود، داخل آن را پر کنید.

مدل آرایش ساده مرحله 5: آرایش چشم

با یک رنگ سایه گرم مانند قهوه ای روشن، بر روی قسمت استخوان بالای چشمتان بزنید، سپس با یک براش سر گرد آن را به سمت قسمت داخلی چشم و گوشه چشم ببرید و به خوبی محو کنید. نکته مهم در مدل آرایش ساده چشم، محو کردن درست یا به اصطلاح blend کردن سایه هست تا هیچ خط و خطوطی به جا نماند و طبیعی به نظر برسد.

می تونید از رنگ قهوه ای موجود در پالت سایه هدی بیوتی استفاده کنید. این پالت رنگ هایی بسیار جذاب و کاربردی با پیگمنت های بسیار قوی دارد. برای بهتر به نظر رسیدن این آرایش ساده، می توانید از یک رنگ براق یا اکلیلی ملایم در قسمت های داخلی پلک استفاده کنید. توجه کنید که سایه براق را نباید خیلی روی پلک پخش کنید. مرحله آخر زدن ریمل است، می توانید با خواندن مقاله “انواع برس ریمل“، بهترین ریمل مناسب خود را پیدا کنید.

مدل آرایش لایت

مدل آرایش ساده مرحله 6: آرایش لب

این مدل آرایش ساده و لایت را با زدن یک رژ لب یا برق لب صورتی کم رنگ کامل کنید تا با توناژ پوستتان هماهنگ شود. رژ لب مایع آرکانسیل که مات نیز هست، می تونه به اتمام این ارایش لایت و جذاب بسیار کمک کند.

آموزش آرایش ساده

به همین سادگی! شما با انجام این 6 مرحله ساده می توانید به زیبایی نچرال صورت خود بیفزایید. امیدوارم از این مدل آموزش آرایش لایت و ساده لذت برده باشید. لطفاً در بخش دیدگاه نظراتتون را برای ما و کاربران مجله مو تن رو به اشتراک بگذارید.