زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آشنایی با انواع کرم پودر + معرفی بهترین برند کرم پودر در سال ۲۰۲۱

wordcamp
881
17 دقیقه
آشنایی با انواع کرم پودر + معرفی بهترین برند کرم پودر در سال ۲۰۲۱

فکر کنید که به یک مهمانی و یا قرار مهم دعوت هستید و قصد دارید بهترین آرایش را برای خودتان انجام دهید. به نظر می‌رسد همه چی تحت کنترل است و طبق برنامه پیش می‌روید. ولی وقتی در نهایت آرایش را در آینه چک می‌کنید، متوجه تفاوت رنگ صورتتان با سایر قسمت‌های بدن می‌شوید. و این نکته‌ای است که تمام آرایش شما را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. و یا ممکن است چند ساعت پس از مهمانی صورتتان چرب شود و ظاهر خوبی نداشته باشد. اما راه حل این مشکلات چیست؟ در این مقاله سعی کردم شما را با کرم‌پودر، نحوه صحیح انتخاب آن و بهترین برند کرم پودر ۲۰۲۱ آشنا کنم. با من همراه باشید.

کرم پودر چیست؟

قبل از آشنایی با بهترین برند کرم پودر ۲۰۲۱ بهتر است با خود محصول آشنا شوید. کرم پودر یک محصول آرایشی است و همان‌طور که از نام انگلیسی آن (FOUNDATION) مشخص است، برای زیرسازی آرایش به کار می‌رود. کرم پودر محصولی است که آن را به همه‌ی قسمت‌های صورت می‌زنید تا رنگ پوستتان یک‌دست شود و مانند یک بوم تمیز آماده‌ی ادامه‌ی آرایش خواهد شد. کرم پودر نواقص صورت مثل لک و جوش را می‌پوشاند و صورت شما را به یک صورت بی‌نقص نزدیک می‌کند. شما باید بر اساس نوع و رنگ پوستتان کرم‌پودر مناسب خود را انتخاب کنید. در این زمینه خواندن مقاله‌ی زیر را به شما پیشنهاد می‌کنم:

انواع کرم پودر بر اساس پوشانندگی نهایی

انتخاب بهترین کرم پودر در بازار فقط به پوشانندگی آن بستگی ندارد. ولی بهتر است با انواع پوشانندگی‌ها آشنا باشید تا بتوانید تصمیم درستی برای خرید بهترین کرم پودر با قیمت مناسب بگیرید.

کرم پودر با پوشانندگی کم

این نوع کرم پودر بیشتر برای یک‌‌دست شدن رنگ صورت استفاده می‌شود و کاربردی برای پوشش ایرادات صورت ندارد. اگر پوست سالمی دارید و یا به دنبال یک کرم‌پودر برای استفاده روزانه هستید، پیشنهاد من به شما این مدل از کرم‌پودر است تا ظاهر طبیعی پوست شما حفظ شود. این نوع کرم‌پودر معمولا پوست را براق و شفاف نشان می‌دهد تا پوست شما را به یک پوست شاداب تبدیل کند.

قبل و بعد از استفاده از کرم پودر با پوشانندگی کم
کرم پودر با پوشانندگی کم، فقط رنگ پوست صورت را یک‌دست می‌کند

کرم پودر با پوشانندگی متوسط

این کرم پودرها علاوه بر یک‌دست کردن رنگ پوست، برخی از مشکلات آن را هم می‌پوشانند. به عبارت دیگر شما همان ظاهر طبیعی را خواهید داشت با این تفاوت که بعضی از عیوب صورتتان پوشانده شده است. اگر شخصی هستید که ظاهر طبیعی پوست را ترجیح می‌دهید ولی در عین حال ایراداتی مانند لک دارید، قطعا این کرم پودر مناسب شما خواهد بود.

کرم پودر با پوشانندگی کامل

اگر تصمیم دارید که تمام ایرادات صورت شما پوشیده شود و پوست شما مانند یک بوم خالی و سفید به نظر برسد، باید به سراغ این مدل کرم پودر بروید. معمولا این محصول برای مهمانی‌ و مراسم خاص مثل عروسی استفاده می‌شود. حتی بعضی از این کرم پودرها برای پوشاندن تتو و یا زخم‌های بدشکل استفاده می‌شوند. کرم پودر لورال معمولا پوشانندگی کاملی دارند.

انواع کرم پودر بر اساس فرمول ساخت

درست است که کلمه‌ی کرم پودر محصولی کرم مانند را برای شما تداعی می‌کند، ولی این کلمه معادل مناسب و کاملی برای (FOUNDATION) نیست. زیرسازها یا فاندیشن‌ها به چند صورت در بازار به فروش می‌رسند. در بعضی از کرم پودرها برای حفاظت از پوست شما از ضد آفتاب استفاده شده است. توجه داشته باشید که از این کرم پودرها در زمان عکاسی با فلش استفاده نکنید. چون خاصیت ضد آفتاب، برگرداندن نور است و در نتیجه صورت شما در عکس تبدیل به صورتی سفید خواهد شد.

مایع

یکی از قدیمی‌ترین فرمول‌های ساخت کرم پودر، کرم پودر مایع است. اگر به سراغ لوازم آرایش مادرتان بروید حتما با یکی از آنها رو‌به‌رو می‌شوید. همان‌طور که از اسم آن پیداست، این محصول به صورت مایع و بر پایه‌ی آب یا روغن ساخته می‌شود. این نوع کرم پودر بسته به پایه آن برای انواع پوست مناسب است. اگر پوست چرب یا مستعد آکنه‌ دارید، محصول بر پایه آب را انتخاب کنید.

کرم پودر مایع
نمونه‌ای از بافت مایع کرم پودر

کرمی

این مدل شبیه به کرم پودر مایع است با این تفاوت که بافت غلیظ‌‌تری دارد و به علت کرمی بودن آن برای پوست‌های خشک بسیار مناسب است. ماندگاری این مدل روی پوست بالاست. «بی‌بی کرم»، «سی‌سی کرم» و «دی‌دی کرم» جز این دسته محسوب می‌شوند. این محصولات، محصولاتی هستند که علاوه بر رنگ‌دهی، خاصیت مرطوب‌کنندگی و ضد آفتابی هم دارند.

موس

موس‌ها حاوی ریزحباب‌هایی هستند که باعث سبکی کرم پودر می‌شوند و برای انواع پوست مناسبند. چیزی که موس را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند سبکی آن است که باعث می‌شود خطوط و چین و چروک ها را برجسته نکند. با این حال این محصول به اندازه یک کرم پودر دوام ندارد. پس در هنگام انتخاب باید به این نکته هم توجه کنید. موس‌ها معمولا در ظرف‌های کاسه‌ای عرضه می‌شوند.

موس صورت
کرم پودر به شکل موس

سِرُمی

احتمالا اسم این مدل کمتر به گوشتان خورده باشد. فاندیشن‌های سرمی بسیار خوب هستند و برای پوست‌های چرب انتخاب مناسبی هستند. این محصول مانند یک مرطوب‌کننده رنگی سبک است و پوششی مانند کرم پودر دارد. در ساخت این کرم پودر از سیلیکون استفاده شده که آن را آبکی و رقیق می‌کند، این محصول به راحتی پخش می‌شود ولی دوام کمی دارد.

کرم پودرهای سرمی
کرم پودر سرمی

انواع کرم پودر بر اساس ظاهر نهایی

ظاهر نهایی کرم پودرها به سه دسته طبیعی، مات و مرطوب تقسیم می‌شود.

کرم پودر با ظاهر نهایی طبیعی

همان طور که از اسم آن مشخص است، با استفاده از این کرم پودر ظاهر نهایی پوست شما طبیعی خواهد بود و نه مات یا مرطوب. به عبارت دیگر این کرم پودر، پوست شما را به بهترین حالت ممکن خود تبدیل می‌کند، بدون آنکه مشخص شود کرم پودری استفاده کرده‌اید.

کرم پودر با ظاهر نهایی مات

اگر پوست چربی دارید حتما با این مشکل رو‌به‌رو شده‌اید که پوست شما بعد از گذشت چند ساعت از آرایش شروع به برق‌افتادن می‌کند. کرم پودر مات برای پوست شما طراحی شده است. با استفاده از این کرم‌پودر در ابتدا ظاهر ماتی به پوست خود بدهید و از ظهور چربی و برق روی پوست خود جلوگیری کنید. کرم‌پودرهای مات محصولات محبوبی هستند که در همه دوره‌های مد حضور داشته‌اند.

کرم پودر با ظاهر نهایی مرطوب

ظاهر مرطوب این کرم پودر باعث می‌شود تا انتخاب خوبی برای پوست‌های خشک باشد. در این کرم پودر از ترکیبات آبرسان استفاده شده تا ظاهری درخشان به پوست شما بدهد.

انتخاب رنگ مناسب کرم پودر

برای خرید بهترین کرم پودر ۲۰۲۱ باید رنگ مناسب پوست خود را تشخیص دهید. شما اگر بهترین کرم پودر خارجی را هم بخرید ولی رنگ آن مناسب پوست شما نباشد، درنهایت آرایش خوبی نخواهید داشت. برای انتخاب رنگ مناسب باید به چند نکته توجه کنید.

شناخت ته رنگ پوست

حتما دقت کرده‌اید که شماره بعضی از کرم پودرها با حروف W، N یا C شروع می‌شود. این سه حرف نشان دهنده‌ی نوع ته رنگ پوستی است که می‌تواند از آن کرم پودر استفاده کند. ته رنگ پوست به رنگی گفته می‌شود که از زیر سطح پوست وارد آن می‌شود، و به سه دسته گرم یا «Warm»، سرد یا «Cool» و خنثی یا «Neutral» تقسیم می‌شوند. شما از طریق دو روش می‌توانید ته رنگ پوستتان را پیدا کنید:

  • آزمایش مچ دست: رنگ رگ‌های خود را در قسمت مچ بررسی کنید. اگر رنگ آنها بنفش یا آبی است، ته رنگ پوست شما سرد است. اگر رنگ آنها سبز یا زیتونی است، شما ته رنگ گرم دارید. اما اگر نتوانید رنگ غالب را تعیین کنید، ته رنگ پوست شما خنثی خواهد بود.
  • تست آفتاب: اگر زمانی که زیر نور آفتاب هستید پوست شما قرمز می‌شود، ته رنگ سردی دارید. برعکس، اگر به راحتی زیر نور آفتاب برنزه می‌شوید، ته رنگ پوست شما گرم است.

تست رنگ کرم پودر

در این مرحله با توجه به رنگ و ته رنگ پوست خود به چند رنگ نهایی می‌رسید. برای انتخاب بهترین رنگ باید مقداری از آن را روی خط فک خود تست کنید. باید بدانید که تست کرم پودر روی دست کار اشتباهی است؛ زیرا نتیجه آن روی صورت با دست متفاوت خواهد بود. رنگ‌های نهایی را بر روی خط فک با فاصله از هم بزنید. برای انتخاب رنگ نهایی، باید رنگی را انتخاب کنید که علاوه بر صورت، با گردن شما هم هماهنگ باشد. اگر این موضوع را فراموش کنید بعد از استفاده از کرم پودر دچار تفاوت رنگ فاحشی خواهید شد.

اگر با این روش متوجه رنگ مناسب خود نشدید، از یک آرایش پاک‌کن کمک بگیرید. بخش میانی رنگ‌هایی که به استخوان فک خود زدید را پاک کنید. اگر بین رنگ پوست شما و رنگ کرم پودر تفاوتی نبود، این رنگ مناسب پوست شما خواهد بود.

کرم پودر را بر اساس رنگ پوست و گردن انتخاب کنید
رنگ کرم پودر را متناسب با رنگ پوست صورت و گردن انتخاب کنید.

بهترین برند کرم پودر ۲۰۲۱

با وجود تنوع بالای محصولات آرایشی، انتخاب از میان آنها کار سختی خواهد بود. من در این بخش به معرفی بهترین مارک کرم پودر در سال ۲۰۲۱ خواهم پرداخت. زیرا که شما لایق بهترین‌ها هستید.

برند بورژوا

برند بورژوا یک برند فرانسوی است و کار خود را در دهه هشتاد میلادی با یک ایده کوچک آغاز کرده است؛ اما با توجه به تغییر و تحولات انجام گرفته در حال حاضر تحت لیسانس شرکت آمریکایی به نام Coty Inc مدیریت می‌شود. از مهم‌ترین محصولات آرایشی بورژوا، می‌توان به لوازم آرایش، عطر و محصولات سلامت پوست اشاره کرد. بورژوا در سال ۲۰۱۵ توانسته است فروشی به اندازه ۲۳۰۰۰ کالا در ۵۰ کشور از جهان را برای خود ثبت کند و به رکوردی فوق‌العاده دست یابد. محصولات بورژوا بسیار باکیفیت و دارای طرفداران زیادی در سراسر جهان هستند. از کشورهای پرطرفدار لوازم آرایشی بورژوا، می‌توان ایران را در صدر جدول فروش قرار داد.

کرم پودر بورژوا مدل Healthy Mix

کرم پودر بورژا را می‌توان جز لیست بهترین مارک کرم پودر ۲۰۲۱ دانست. این محصول حاوی ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین‌های B5، C و E است. این کرم پودر دارای خاصیت آبرسانی بوده و قرمزی و تیرگی‌های پوست را می‌پوشاند. همچنین بافت بسیار سبکی دارد و تا ۱۶ ساعت می‌تواند رطوبت پوست را تامین کند. این کرم پودر بورژوا ، باعث افزایش شفافیت پوست و رفع فوری نشانه‌های خستگی از چهره می‌شود. ویژگی‌های این کرم پودر به اختصار به شرح زیر است:

  • پوشش‌دهی مناسب
  • خاصیت مرطوب‌کنندگی
  • افزایش شفافیت پوست
  • بافت سبک
  • حاوی ویتامین C
  • جوان‌سازی پوست
  • ماندگاری بالا
  • مناسب انواع پوست
  • جلوه نهایی: طبیعی و مات
بهترین مارک کرم پودر ۲۰۲۱
خرید کرم پودر بورژوا مدل Healthy Mix

کرم پودر بورژوا مدل City Radiance

یکی دیگر از کرم پودرهایی که می‌توان آن را بهترین کرم پودر در بازار دانست، کرم پودر بورژوا مدل City Radiance است. این محصول دارای فرمولاسیون جدید در برابر آلودگی هوا و مقاوم در برابر اشعه UV خورشید است. کرم پودر City Radiance بورژوا دارای بافتی سبک جهت حفظ رطوبت پوست بوده و دارای رنگ‌دانه‌های ویژه برای حفظ طراوت و شادابی پوست است. این کرم پودر پوشانندگی بالایی دارد و در عین حال به دلیل سبک بودن آن می‌توانید به مدت طولانی روی پوست خود از آن استفاده کنید. اگر قصد خرید کرم پودری با قیمت مناسب و پوشانندگی بالایی دارید کرم پودر بورژوا برای شما مناسب خواهد بود. خلاصه ویژگی‌های این محصول:

  • جلوگیری از پیری پوست
  • شاداب‌سازی پوست
  • جوان‌سازی پوست
  • قابلیت استفاده روزانه
  • محافظت از پوست در برابر آلودگی
  • جلوگیری از تشکیل لک‌های جدید
  • حاوی آنتی اکسیدان‌های محافظ
  • کمک به آبرسانی پوست
  • مناسب انواع پوست
  • جلوه نهایی: طبیعی
بهترین برند کرم پودر ۲۰۲۱
خرید کرم پودر بورژوا مدل City Radiance 

برند دبورا

برند دیگری که به عنوان بهترین کرم پودر ۲۰۲۱ شناخته می‌شود، برند ایتالیایی دبورا است. این برند که نام کامل آن دبورا میلانو (Deborah Milano) است در سال ۱۹۰۳ توسط دو برادر به نام‌های جیوانی و کرنلیو بنتی در کشور فرانسه پایه‌گذاری شد. این برند که اصلیت آن ایتالیایی محسوب می‌شود با هدف تولید محصولاتی با کیفیت متمایز شروع به فعالیت کرد. این برند خوش‌نام که ابتدا فعالیتش را با تولید انواع محصولات درمانی و مراقبت از پوست شروع کرده بود، در سال ۱۹۳۰ برای نخستین بار به بازار لوازم آرایشی نیز ورود کرد. محصولات دبورا در بازار ایران نیز به طور مناسبی توزیع شده و به لطف قیمت مناسب و تنوع خوبی که دارد، تقریبا همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

کرم پودر 24 ساعته دبورا مدل Perfect 

کرم پودر 24 ساعته Perfect دبورا یکی از بهترین کرم پودر خارجی بوده و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در این بخش به آنها می‌پردازم:

  • دارای ویژگی مرطوب‌کنندگی و رطوبت‌بخشی اولیه به پوست است.
  • می‌تواند تا حد بالایی سبب پوشانندگی کک و مک و ایرادات صورت شما شود.
  • بسیار طبیعی است و استفاده از آن روی پوست ایجاد درخشش و براقیت نمی‌کند.
  • پوشش طبیعی روی پوست ایجاد می کند.
  • برای انواع پوست مناسب است، بنابراین افراد دارای پوست چرب و یا خشک می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • به میزان کمتر از 20 درصد دارای ضد آفتاب است.
  • روی پوست صورت بافت ابریشمی و مخملی ایجاد می‌کند.
  • دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی است.
بهترین برند کرم پودر در سال ۲۰۲۱
خرید کرم پودر 24 ساعته دبورا مدل Perfect

کرم پودر دبورا مدل perfect & natural 

این کرم پودر، کرم پودری سبک و مناسب برای استفاده روزانه است. از ویژگی‌های بازر این کرم پودر می توان به آبرسانی عمیق به پوست اشاره کرد که این آبرسانی باعث ایجاد حس تازگی و طراوت شده و به دلیل بافت سبک و راحتی که دارد می‌توان زمان طولانی این کرم پودر را بر روی صورت نگه داشت؛ چرا که داشتن بافت سنگین برای کرم پودر منافذ پوست را می‌بندد و اجازه تنفس به سلول‌های پوست صورت را نمی‌دهد. این حالت بسیار برای سلامت پوست صورت مضر است و آسیب‌های پوستی را به دنبال خواهد داشت. این محصول با روغن‌های گیاهی و عصاره گیاهان غنی شده و دارای خواص رطوبت‌رسانی و مرطوب‌کنندگی است. ویژگی‌های این محصول را مرور کنیم:

  • بافت نرم و سبک
  • فرمولاسیون ارگانیک
  • حس سبکی روی پوست
  • فاقد پارابن و سیلیکون
  • پوشش‌دهی متوسط
  • مناسب انواع پوست
  • دارای SPF 15
  • جلوه نهایی: ابریشمی
بهترین مارک کرم پودر در سال ۲۰۲۱
خرید کرم پودر دبورا مدل perfect & natural 

برند اوریفلیم

برند آخری که در لیست بهترین برند کرم پودر ۲۰۲۱ وجود دارد، قطعا برند اوریفلیم خواهد بود. اوریفلیم (Oriflame) نام یکی از برندهای مطرح در زمینه محصولات آرایشی در دنیا است که توسط دو برادر سوئدی و همکارشان در سال ۱۹۶۷ راه اندازی شده است. آنها در ابتدا مغازه یا سرمایه‌ای در اختیار نداشتند و محصولاتشان را روی میز تنیس بسته بندی می‌کردند و به دوستان و آشنایان خود می‌فروختند. این دو برادر پس از مدتی پیشرفت کردند و تجارتشان را گسترش دادند؛ تا جایی که امروزه اوریفلیم با بیش از ۴۵ سال سابقه و فعالیت موفق، یکی از برندهای قابل اعتماد است و محصولاتش را در بیش از ۶۰ کشور دنیا به فروش می‌رساند.

کرم پودر آبرسان SPF 30 اوریفلیم مدل A-Z

یکی از مشکلات عمده پوست، چرب‌شدن آن است. چربی پوست در اثر عوامل متعددی مانند تغذیه نامناسب، استرس، تغییرات هورمونی، عوامل ژنتیکی و… به وجود می‌آید. استفاده از کرم‌ها و پودرها یکی از سریع‌ترین راه‌های رفع چربی پوست است که به دلیل پایین بودن عوارض جانبی، عدم نیاز به تجهیزات پزشکی و اثرگذاری سریع، بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. بهترین کرم پودر در بازار برای این منظور کرم پودر آبرسان SPF 30 اوریفلیم است. این کرم با برداشتن لایه چربی از روی پوست از براقی بیش از اندازه و غیر ضروری آن می‌کاهد و باعث کاهش چربی اضافی پوست می‌شود. همچنین با پر کردن منافذ روی پوست، پوست را هموار می‌کند. با استفاده از فناوری SPF 30، از آسیب دیدن پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت و مانند یک کرم ضد آفتاب خوب، عمل می‌کند. تاثیر این کرم به دلیل استفاده از فرمول هیدراته جدید، تا ۱۰ برابر کرم‌های معمولی است. این کرم برای استفاده روزانه نیز مناسب بوده و به بافت پوست شما آسیبی نمی‌رساند. ویژگی‌های این کرم پودر را با هم مرور می‌کنیم:

  • کاهش‌دهنده چربی پوست
  • ضد خستگی پوست
  • پوشش غلیظ و متراکم
  • دارای SPF 30
  • کاهش منافذ پوست
  • مناسب پوست چرب
  • جلوه نهایی: مات
بهترین مارک کرم پودر ۲۰۲۱
خرید م پودر آبرسان SPF 30 اوریفلیم مدل A-Z

کرم پودر جوان‌کننده اوریفلیم سری جوردانی گلد مدل Master Creation

این محصول دارای قدرت پوشانندگی بسیار بالایی است. خاصیت جوان‌کننده‌ آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. استفاده مداوم از این کرم به مرور زمان چین و چروک پوست شما را کاهش می‌دهد. این کرم پودر دارای عصاره گیاه پونه است و به شاداب‌شدن پوست شما کمک می‌کند. SPF 18 دارد که پوست صورت شما را در برابر اشعه فرابنفش حفظ می‌کند. دارای تنوع رنگ بالایی است و می‌توانید به راحتی رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. خلاصه ویژگی‌های محصول را مرور کنیم:

  • از بین برنده چین و چروک صورت
  • ۵ برابر شفافیت بیشتر پوست
  • بافت بسیار سبک
  • پوشش بسیار طبیعی
  • حاوی spf18
  • مناسب انواع پوست
بهترین برند کرم پودر ۲۰۲۱
خرید کرم پودر جوان‌کننده اوریفلیم

همینطور می‌توانید سری به صفحات کرم پودر شون و کرم پودر فلورمار بزنید. این برندها انواع مختلفی از کرم پودرها را عرضه می‌کنند که می‌توانید اطلاعات هرکدام را مطالعه کنید.

روش استفاده از کرم پودر

یکی دیگر از نکاتی که قبل از آشنایی و خرید بهترین برند کرم پودر در سال ۲۰۲۱ باید به آن آگاه باشید، روش استفاده از کرم پودر است. بعد از کرم مرطوب‌کننده نوبت استفاده از کرم پودر است. یکی از کرم پودرهایی که در لیست بهترین برند کرم پودر ۲۰۲۱ معرفی شدند را انتخاب کنید. مقداری از کرم پودر را به تمام نقاط صورت بزنید. حواستان باشد که مقدار زیادی از آن نزنید. سپس با کمک یک براش آرایشی بزرگ و یا اسفنج آرایشی خیس کرم پودر را روی صورت پخش کنید تا همه قسمت‌های آن پوشانده شود. وقتی کار تمام شد صورت خود را بررسی کنید. اگر به مقدار بیشتری از کرم پودر و پوشانندگی احتیاج داشتید، می‌توانید اضافه کنید.

براش کرم پودر شیرین مقدم
خرید براش کرم پودر شیرین مقدم

سخن پایانی

برای خرید یک کرم پودر خوب و مناسب برای نوع و رنگ پوستتان باید به یک سری نکات توجه کنید. من در این مطلب سعی کردم شما را با انواع کرم پودر و بهترین برند کرم پودر ۲۰۲۱ آشنا کنم. اگر شما هم می‌خواهید نکته‌ای به این مطلب اضافه کنید، آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد بهترین برند کرم پودر ۲۰۲۱

بهترین برند کرم پودر ۲۰۲۱ کدام است؟

اوریفلیم، دبورا و بورژوا

برای انتخاب رنگ مناسب کرم پودر چه کار باید کرد؟

مقداری از آن را روی خط فک بزنید. نزدیکترین رنگ به صورت و گردنتان را انتخاب کنید.

کرم پودرها یا فاندیشن چند مدل هستند؟

مایع، کرمی، موس و سرمی.

ظاهر نهایی کرم پودر چگونه است؟

کرم پودرهای مختلف ظاهر نهایی متفاوتی دارند و به سه دسته طبیعی، مات و مرطوب تقسیم می‌شوند.