زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست سبزه

wordcamp
776
10 دقیقه
راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست سبزه

رنگ مو برای پوست سبزه در طیف‌های متنوعی وجود دارد. این تنوع انتخاب رنگ موی مناسب برای پوست‌ سبزه را دشوار کرده است. رنگ مویی برای سازگاری با این پوست‌ها باید انتخاب کنید که در کنار زیبایی، جلوه‌ای یک‌دست برای ظاهر کلی آرایش ایجاد کند. همراهان ما در موتن‌رو به‌خوبی می‌دانند که همیشه سعی‌کرده‌ایم پاسخی برای سردرگمی علاقه‌مندان آرایش‌و‌زیبایی داشته باشیم. با توجه به ظرافت‌های انتخاب رنگ مو برای پوست سبزه، در ادامه نکته‌های باریک‌تر از موی این کار را با هم بررسی می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم با در نظر گرفتن این نکته‌ها، رنگ مویی برازنده پوست سبزه خود انتخاب کنید.

کدام رنگ مو بیشتر برازنده پوست سبزه است؟

مطمئن هستیم طیف پوست سبزه را به‌خوبی می‌شناسید. رنگ این پوست‌ها ترکیبی از رنگ‌های سبز، زرد و طلایی است. پوست‌ سبزه زودتر از پوست‌ سفید آفتاب‌سوخته می‌شود. تجربه نشان داده افرادی با پوست سبزه، عموماً موهای تیره و چشم‌های قهوه‌ای دارند. رنگ‌های صورتی، قرمز، سبز، آبی و سفید برای پوشاک افرادی با پوست‌ سبزه پیشنهاد می‌شود. برای تشخیص اینکه پوستی سبزه دارید، کافی است بازوهای خود را زیر نور طبیعی باز کنید تا رگ‌های زیر پوست نمایان شود. در این شرایط رگ‌ها کاملاً از زیر پوست دیده می‌شود و رنگ سبزه پوست را می‌توانید به وضوح ببینید.

زیبایی پوست سبزه بر کسی پوشیده نیست. با این حال این پوست دقت بیشتری در انتخاب رنگ مو و آرایش نیاز دارد. برای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست سبزه بسیاری از رنگ‌های رایج را باید کنار بگذارید. پیشنهاد می‌کنیم سراغ رنگی بروید که جلوه سبزه پوست را زیباتر کند و جذابیت چشم‌ها را افزایش دهد. جالب است بدانید ته‌رنگ پوست شما تاثیر زیادی در زیبایی رنگ مو دارد. به همین دلیل قبل از انتخاب رنگ موی مناسب برای پوست سبزه، ابتدا ته‌رنگ پوست خود را مشخص کنید.

ته‌رنگ پوست را چگونه تشخیص دهیم؟

تشخیص ته‌رنگ پوست از چیزی که فکرش را بکنید راحت‌تر است. برای این کار زیر نور طبیعی قرار بگیرید و یکی از دست‌های خود را باز کنید تا رنگ‌های آن به وضوح دیده شود. در این شرایط اگر رنگِ رگ‌های شما آبی بود، پوستی با ته‌ رنگ سرد دارید. رنگ‌های آبی بسیار کم‌رنگ، صورتی و قرمز کم‌حال در این گروه قرار می‌گیرد. اگر رنگِ رگ‌های شما سبز بود، ته‌رنگ پوست شما گرم است. رنگ‌های زرد، زرد و سبز، هلویی و طلایی در این گروه خودنمایی می‌کند. ترکیب رنگ سبز و خاکستری برای رگ‌ها نیز از رنگ پوست خنثی خبر می‌دهد. در این طیف خبری از رنگ‌های صورتی یا زرد نیست و پوست رنگی کاملاً طبیعی دارد.

تجربه ثابت کرده جواهرات نقره‌ای برازنده پوست‌های سبزه با طیف سرد است. به همین دلیل اگر جواهرات نقره‌ای دارید و می‌خواهید موهای خود را رنگ کنید، طیف رنگ‌های خاکستری را برای رنگ مو پیشنهاد می‌کنیم. منظور از رنگ موی خاکستری، رنگی است که ترکیب خالص سیاه و سفید در آن باشد. با این حال دیگر طیف‌های خاکستری نیز برای پوست‌های سبزه توصیه می‌شود.

در مجموع باید گفت ته‌رنگ پوست حرف اول را در انتخاب رنگ مو برای پوست سبزه می‌زند. رنگ‌ موهای سردی مانند پلاتینیوم، بلوند، قهوه‌ای خاکستری، آبی و بنفش برازنده پوست‌های سبزه است.

چرا طیف رنگ‌های خاکستری برازنده پوست سبزه است؟

رنگ خاکستری انتخاب بسیار مناسبی برای پوست‌ سبزه است. با این حال باید حتماً طیف مناسبی را انتخاب کنید و از فوت‌و‌فن رنگ‌کردن کاملاً آگاه باشید. وقتی از پوست سبزه صحبت می‌کنیم، منظور قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره است. در این نوع پوست گاهی اوقات با ته‌رنگ بژ، زرد، سبز و حتی خاکستری نیز روبه‌‌رو هستیم. چهره‌های سرشناس زیادی را با پوست سبزه می‌شناسیم که برای رنگ مو سراغ طیف‌های خاکستری می‌روند. جالب اینجاست حتی اگر موهای شما خاکستری است، باز هم می‌توانید برای تنوع این موها را با طیف‌های دیگری رنگ خاکستری رنگ کنید.

نقره‌ای و سفید طیف‌های متفاوتی از رنگ خاکستری است که زیبایی پوست سبزه را کامل می‌کند. برای اینکه جذابیت رنگ موی خود را به کمال برسانید، می‌توانید در کنار رنگ خاکستری، قسمتی از موها را با طیف‌های قهوه‌ای، بلوند یا مشکی هایلایت کنید. خاکستری به لحاظ زیباشناختی با تمامی رنگ‌ها سازگاری دلنشینی دارد. به لطف این سازگاری، لباس‌های شما با رنگ‌های مختلف نیز با رنگ خاکستری مو و رنگ سبزه پوست شما جذابیت پیدا می‌کند.

چگونه بهترین رنگ مو را برای پوست سبزه پیدا کنیم؟

در کنار رنگ خاکستری که در زیبایی آن با پوست سبزه هیچ شکی نداریم، رنگ‌های قهوه‌ای و گردویی نیز برازنده پوست سبزه است. همان‌گونه که اشاره کردیم پوست شما ته‌رنگی سرد، گرم یا خنثی دارد. به همین دلیل رنگ مویی را انتخاب کنید که در کنار ته‌رنگ پوست شما جلوه بیشتری داشته باشد. تجربه ثابت کرده طیف‌های گرم برای ته‌رنگ پوست گرم مناسب است و طیف‌های سرد برازنده ته‌رنگ پوست سرد. پوست خنثی نیز با بیشتر طیف‌های رنگ مو جذابیت دارد.

رنگ مو برای پوست سبزه را زمانی بهتر می‌توانید انتخاب کنید که ایده‌های جذابی در این خصوص داشته باشید. به همین منظور در ادامه به رنگ‌ موهایی اشاره می‌کنیم که برازنده پوست‌ سبزه است.

۱. بلوند پلاتینیومی

اگر پوستی سبزه دارید و دنبال رنگ مویی خاص می‌گردید، در انتخاب بلوند پلاتینیومی شک نکنید. بلوند پلاتینیومی طیف متفاوتی نسبت به رنگ سبزه پوست دارد. به همین دلیل جلوه‌ای خاص به شما می‌دهد. اگر رنگ بلوند پلاتینیومی را برای گیسوان کمند خود انتخاب کردید، حتماً چشم‌ها را با طیف‌های روشن آرایش کنید تا جذابیت شما دوچندان شود.

۲. هایلایت کاراملی

تجربه ثابت کرده هایلایت کاراملی برازنده تمامی طیف‌های پوست است. هایلایت کاراملی رنگ موها را روشن‌تر می‌کند و جلوه‌ای جذاب به گیسوان شما می‌دهد. جالب است بدانید هایلایت کاراملی رنگ سبزه پوست را نیز روشن‌تر جلوه می‌دهد. به همین دلیل اگر می‌خواهید با هنر آرایش، رنگ پوست خود را روشن‌تر نمایش دهید، از هایلایت کاراملی کمک بگیرید.

۳. اسپرسو با قهوه‌ای تیره

در این قسمت پیشنهاد خاصی برای بانوان با چشمان آبی و پوست سبز داریم. اسپرسو با قهوه‌ای تیره از آن دسته رنگ‌هایی است که فقط برای شما ساخته شده. این رنگ بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید پوست سبزه را جذاب نشان می‌دهد.

۴. قهوه‌ای خاکستری

بانوان زیادی را سراغ داریم که قهوه‌ای خاکستری را انتخاب مناسبی جهت رنگ مو برای پوست سبزه نمی‌دانند. با این حال اگر طیف مناسبی از قهوه‌ای خاکستری را انتخاب کنید، این رنگ روی موهای شما معجزه می‌کند. برای اینکه رنگ گیسوان شما سازگاری بیشتری با رنگ پوست سبزه داشته باشد، چند روبان بلوند میان موهای خود ببندید.

رنگ موی آتوسا رویال سری خاکستری حجم 120 میل
خرید رنگ موی آتوسا رویال سری خاکستری حجم 120 میل

۵. آمبره

امکان ندارد جایی صحبت از رنگ مو برای پوست سبزه مطرح شود و اسمی از رنگ آمبره در آن نباشد. آمبره رنگ بسیار مناسبی برای پوست‌ سبزه است. به شرط اینکه در انتخاب طیف آن زیاده‌روی نکنید و وسواس بیشتری به خرج دهید. بهترین رنگ برای آمبره سازگار با پوست سبزه، قهوه‌ای ملایم است.

۶. سبز

ممکن است از اینکه رنگ سبز را برازنده پوست سبزه می‌دانیم، تعجب کنید. با این حال حرف ما را زمین نیندازید و این رنگ را امتحان کنید. به شما قول می‌دهیم از تقابل رنگ سبز برای موها و طیف سبزه رنگ پوست خود لذت خواهید برد.

۷. نقره‌ای

برای اینکه به زیبایی رنگ نقره‌ای در کنار پوست سبزه پی‌ ببرید، کافی است به رنگ گیسوان سلبریتی‌هایی با پوست‌های سبزه نگاهی بیندازید. بانوان زیباروی بی‌شماری را سراغ داریم که با پوست سبزه، رنگ نقره‌ای را برای گیسوان خود انتخاب می‌کنند. رنگ نقره‌ای در کنار جلوه‌ای که به موها می‌دهد، چشم‌ها را نیز جذاب‌تر می‌کند.

۸. شاه‌بلوطی

شاه‌بلوطی از آن دسته رنگ‌هایی با طیف گرم است که در تمامی فصل‌های سال زیبایی دارد. با این حال مطمئن هستیم شما هم با ما هم عقیده‌اید که جذابیت شاه‌بلوطی در پاییز و بهار بیشتر است. این رنگ که طیفی قهوه‌ای قرمز دارد، زیبایی پوست سبزه را چندین برابر می‌کند.

۹. شرابی

بسیاری از آرایشگرهای حرفه‌ای، شرابی را بهترین رنگ مو برای پوست سبزه می‌دانند. به همین دلیل اگر پوست سبزه روشن دارید، در انتخاب شرابی شک نکنید. اما اگر پوستتان سبزه تیره است، پیشنهاد می‌کنیم دیگر رنگ‌های مناسب برای پوست سبزه را امتحان کنید.

۱۰. زرد

زرد از آن دسته رنگ موهایی است که جذابیت چندانی برای بانوانی با پوست‌های سفید و کم‌حال ندارد. اینجاست که رنگ سبزه پوست شما به کمکتان می‌آيد تا گیسوان خود را با هایلایت زرد جلوه دهید.

۱۱. بالیاژ

اگر بیش‌‌از‌حد نمی‌خواهید رنگ موهای شما تغییر کند، اما به دنبال تنوع می‌گردید، بالیاژ انتخاب مناسبی جهت رنگ مو برای پوست سبزه است. به لطف بالیاژ، رنگ طبیعی ساقه گیسوان شما حفظ می‌شود. در نتیجه با بالیاژ فقط هایلایت‌هایی به قسمت‌های پایین موی خود اضافه می‌کنید. این روش در کنار حفظ رنگ طبیعی و زیبای گیسوان شما، جاذبه‌ای جذاب در کنار پوست سبزه ایجاد می‌کند.

۱۲. مسی

بانوانی که چشم آبی و پوستی سبزه دارند، در انتخاب رنگ مسی شک نکنند. این رنگ در کنار زیبایی، از آن طیف‌هایی است که هرگز از مُد نمیفتد و همیشه جذاب است.

رنگ موی دوشس سری مسی حجم 125 میل
خرید رنگ موی دوشس سری مسی حجم 125 میل

۱۳. شیری شکلاتی

اگر می‌خواهید موهای شما به مقدار کمی رنگی قهوه‌ای پیدا کند و بیش‌از‌حد تیره نشود، شیری شکلات را امتحان کنید. شیری شکلاتی از آن رنگ‌هایی است که طیفی طلایی را در خود نهفته دارد. به لطف این ویژگی، رنگ موهای شما تعادل زیبایی با طیف سبزه پوستتان پیدا می‌کند.

۱۴. مشکی پرکلاغی

مشکی رنگی برازنده تمامی طیف‌های پوست است. به‌خصوص اگر پوست شما سبزه باشد و موهای خود را مشکی پرکلاغی کنید. گیسوان مشکی زیبایی نهفته‌ای را به چهره شما می‌دهد و جلوه پوست سبزه را نمایان می‌کند.

سخن پایانی

رنگ مو برای پوست سبزه با انتخاب طیف‌هایی که به آن‌‌ها اشاره کردیم از همیشه‌ زیباتر خواهد شد. به شما قول می‌دهیم با انتخاب این رنگ‌ها به نُقل مجلس هر انجمنی تبدیل شوید و در مهمانی‌ها حسابی بدرخشید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم همراهان ما در مو‌تن‌رو اطلاعات سودمندی از رنگ مو مناسب با پوست سبزه دارند، خواهشمندیم این اطلاعات را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

پاسخ به برخی سوالات متداول

بهترین طیف مناسب برای رنگ مو برای پوست سبزه چیست؟

خاکستری انتخاب بسیار مناسبی برای پوست‌های سبزه است. با این حال باید وسواس بیشتری در انتخاب طیف خاکستری انجام دهید و رنگی را انتخاب کنید که بیشتر برازنده شما باشد.

چه نکته‌ای را برای انتخاب رنگ مو برای پوست سبزه در نظر بگیریم؟

ته‌رنگ پوست شما نقش مهمی در انتخاب رنگ مو برای پوست سبزه دارد. ته‌رنگ پوست را از میان رنگ‌های خنثی، سرد و گرم مشخص کنید.

بانوانی که پوستی سبزه و چشم آبی دارند چه رنگ مویی را انتخاب کنند؟

مسی انتخاب بسیار مناسبی برای بانوانی با پوست سبز و چشم آبی است.