زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین آرایش هالووین

wordcamp
205
8 دقیقه
بهترین آرایش هالووین

بهترین آرایش های هالووین انتخابی است برای بانوان و دختران مشکل‌پسند تا آرایش خاصِ خود را در شب هالووین به رخ دیگران بکشند. آرایش هالووین نسبت به مراسم‌های دیگر تفاوت‌هایی دارد. در این شب خبری از آرایش‌های دلبرانه نیست. درواقع در هالووین هرچقدر آرایش شما ابهت بیشتری داشته باشد، بیشتر جلوه می‌کند. به همین دلیل انتخاب آرایش مخصوص هالووین وسواس زیادی نسبت به آرایش‌های معمولی نیاز دارد. از آنجایی که رسم داریم در موتن‌رو همیشه بهترین‌ها را به همراهان خود معرفی کنیم، در ادامه چند نمونه از بهترین آرایش های هالووین را معرفی می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم با انتخاب این آرایش‌ها یکی از متفاوت‌ترین شب های هالووین عمر خود را تجربه کنید و حسابی بدرخشید.

بهترین آرایش های هالووین چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان‌گونه که حتماً می‌دانید، روزگاران بسیار دور، مردمان باستان در تاریخ ۳۱ اکتبر هر سال جشنی باشکوه برای مردگان برگزار می‌کردند. برای اینکه این جشن هر چه بیشتر حال‌و‌هوای دنیای ارواح را پیدا کند، شرکت‌کننده‌ها چهره‌شان را همانند اسکلت درست می‌کردند تا ترسناک‌ به نظر برسند. این رسم ادامه پیدا کرد و اکنون در گوشه‌و‌کنار دنیا برگزار می‌شود. این روزها هزارویک‌ لباس و مدل آرایش برای هالووین استفاده می‌شود. بعضی‌ها آرایش‌های ترسناک را برای هالووین انتخاب می‌کنند. بانوان خوش‌سلیقه‌ای را هم سراغ داریم که از آرایش‌های سنگین و شیک برای هالووین کمک می‌گیرند. تجربه ثابت کرده در آرایش هالووین، جلوه چشم و لب اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اکنون که با خصوصیات کلی آرایش هالووین آشنا شدید، برای انتخاب بهترین آرایش های هالووین نگاهی به مدل‌های زیر بیندازید و ایده‌های جذابی بگیرید.

ایده بهترین آرایش هالووین
ایده بهترین آرایش هالووین

آرایش عروس ارواح

بهترین آرایش های هالووین عموماً‌ در کنار زیبایی، ترسی زیرپوستی را در دل خود نهان دارند. به همین دلیل آرایش عروس ارواح انتخاب مناسبی برای بانوان زیبارویی است که می‌خواهند هالووین متفاوتی را تجربه کنند. این آرایش نسبت به دیگر آرایش‌ های مخصوص هالووین ساده‌تر است و به‌راحتی با کمترین لوازم آرایش انجام می‌شود. جالب اینجاست این آرایش به رغم اینکه می‌تواند غلیظ و دلبرانه باشد، می‌توان آن را ساده و مجلسی هم انجام داد. فقط کافی است مقدار کمتری رژ بزنید و سایه بکشید تا آرایشی مناسب هالووین پارتی های رسمی پیدا کنید.

حرف اول در این آرایش را زیرسازی ساده و سفید می‌زند. هر چقدر زیرسازی شما سفیدتر باشد، به همان اندازه جلوه‌‌ روح‌مانند آرایش شما بیشتر می‌شود. پس از زیرسازی مقدار بسیار کمی رژگونه بزنید تا آماده ورود به دنیای ارواح شوید. سپس برای اینکه آرایش شما بُعد بیشتری پیدا کند، سایه چشم غلیظ و پررنگی بکشید. برای گوشه‌های بیرونی چشم از خط چشمی قهوه‌ای کمک بگیرید تا چشم شما سبک آرایش چشم‌دودی به خود بگیرد. قسمت زیر چشم را هم با همین خط چشم بکشید. راز موفقیت این آرایش در یک‌رنگی رژ لب و سایه‌ای است که برای چشم‌ها انتخاب می‌کنید. آرایش عروس ارواح را با یک لایه ریمل کم حجم به پایان برسانید.

فوت استادی

اگر احساس می‌کنید این آرایش برای هالووینی که دعوت هستید کمی غلیظ است، رنگ رژ لب و سایه را کم‌حال‌تر انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای این آرایش از رژ لب های برند بورژوآ کمک بگیرید.

ایده بهترین آرایش هالووین
ایده بهترین ایده هالووین

آرایش دختر شاه پریان

بانوان خوش‌سلیقه و زیبارو با ما هم‌ عقیده‌اند که آرایش‌های سنگین برازنده تمامی مهمانی‌هاست. با این حساب اگر می‌‌خواهید هالووین امسال مانند دختر شاه پریان بدرخشید، لب‌های لعل خود را با رژلبی مخملی و قرمز آرایش کنید. راز زیبایی آرایش دختر شاه پریان در انتخاب رنگ رژ لب نهفته است. پس از لب‌ها باید آرایشی برازنده چشم‌ها انتخاب کنید. آرایش چشم‌گربه‌ای در کنار زیبایی، جلوه‌ای اشرافی به چهره می‌دهد. با این حال از آنجایی که در بهترین آرایش های هالووین تاکید خاصی بر چشم‌هاست، در این آرایش بیشتر ریمل بزنید. ریمل را در حالت زیگ‌زاگ روی مژه‌ها بمالید تا مژگان زیبای شما حالتی افسون‌گر به چشم‌ها بدهد. در نهایت گونه‌ها را با رژگونه هایلایت کنید تا آرایش دختر شاه پریان تکمیل شود.

فوت استادی

برای آرایش غلیظ‌تر در هالووین پارتی، مقداری سایه نقره‌ای روی پلک‌ها و خط چشم بمالید.

آرایش مخصوص هالووین
آرایش مخصوص هالووین

آرایش دختر جسور

حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. رنگ سیاه جلوه‌ای جسورانه به چهره می‌دهد و جادویی دارد که هیچ رنگی با آن برابری نمی‌کند. با این حساب چه بهتر که رنگ غالب آرایش هالووین را مشکی انتخاب کنید. در آرایش دختر جسور حرف اول را زیبایی چشم‌ها می‌زند. به همین دلیل وسواس بیشتری برای آرایش چشم‌های خود اختصاص دهید. خط چشمی مشکی و غلیظ در زیر پلک پایین بکشید. برای پلک بالایی هم سایه دودی انتخاب کنید.

سپس ریملی غلیظ و پرحجم روی مژگان خود بکشید تا جسارت در دیدگان شما موج بزند. پس از اینکه حسابی چشم‌ها را زیبا آرایش کردید، نوبت لب‌های لعل شما فرا می‌رسد. در این آرایش بر خلاف چشم‌ها که باید جلوه بیشتری داشته باشد، لب‌ها را باید تا حد امکان ملایم آرایش کنید. رژ لب کالباسی یا رنگ لب در چنین آرایش‌هایی معجزه می‌کند. در نهایت برای جلوه بیشتر این آرایش، صورت را به مقدار کمی کانتور کنید.

فوت استادی

از آنجایی که آرایش سنگینی برای چشم‌ها قرار است انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم مقداری خط‌چشم ضدآب روی آرایش نهایی چشم‌ها بکشید تا جلوی ماسیده‌شدن آرایش گرفته شود. خط چشم‌های برند بیو زیبایی این آرایش را تکمیل می‌کند.

آرایش هالووینی
آرایش هالووینی

آرایش دختر فضایی

تجربه ثابت کرده در بین فهرست بهترین آرایش های هالووین، دست‌کم یک آرایش فضایی وجود دارد. به همین دلیل از آنجایی که سلیقه همراهان خود در موتن‌رو را می‌دانیم، به آرایش دختر فضایی اشاره می‌کنیم. در این آرایش باید سراغ رنگ‌های فوق‌بنفش برای چشم‌ها بروید تا چهره زیبای شما حالتی فضایی و جذاب پیدا کند. آرایش دختر فضایی مخصوص هالووین نسبت به دیگر آرایش‌ها حساس‌تر است. برای همین اگر می‌خواهید سایه چشمی که می‌کشید در طول شب ثابت بماند، قبل از سایه چشم بنفش براق، حتماً پلک‌ها را پرایمر بزنید. در این آرایش از سبک چشم‌دودی هم می‌توانید کمک بگیرید. با این حال توجه داشته باشید که حتماً در کنار سایه چشم بنفش، خط چشم مشکی بکشید. جذابیت این آرایش به چشم‌هاست. به همین دلیل لب‌های لعل خود را با رژلبی کالباسی یا رنگ لب آرایش کنید.

فوت استادی

اگر نمی‌خواهید آرایش شما بیش‌از‌حد غلیظ شود، فقط گوشه‌های چشم‌ را سایه بزنید. توجه داشته باشید که راز این آرایش، انتخاب رنگ بنفش براق است. با این حال هر چقدر این رنگ کم‌حال‌تر باشد، آرایش شما رسمی‌تر می‌شود.

آرایش دختر کلاسیک

کسی را سراغ نداریم که عاشق هنرپیشه‌های زیبارویِ دوران طلایی هالیوود نباشد. این سبک آرایش که به کلاسیک معروف است از آن زمان تاکنون به یکی از بهترین آرایش های هالووین تبدیل شده. آرایش دختر کلاسیک جلوه‌ای زیبا و دلبرانه دارد. به همین دلیل اگر می‌خواهید در شب هالووین امسال حسابی دلبری کنید، آرایش دختر کلاسیک همان چیزی است که دنبال آن می‌گردید.

در آرایش‌ های مخصوص هالووین تاکید ویژه‌ای به جلوه چشم‌ها داشتیم. با این حال زیبایی آرایش دختر کلاسیک در سادگی آرایش چشم نهفته است. این آرایش زیبا را با مقدار کمی سایه‌ قهوه‌ای آغاز کنید. سپس سرتاسر پلک بالا را خط چشم قهوه‌ای بکشید. برای جذاب‌ترشدن این آرایش، رژگونه را در حالتی زاویه‌دار از گونه‌ها تا سمت رویش مو در ناحیه شقیقه بزنید. در نهایت با رژ لب قهوه‌ای، جلوه‌ای شیک و کلاسیک برای لب‌های لعل خود ایجاد کنید.

در آرایش‌ های مخصوص هالووین تاکید ویژه‌ای به جلوه چشم‌ها داشتیم. با این حال زیبایی آرایش دختر کلاسیک در سادگی آرایش چشم نهفته است. این آرایش زیبا را با مقدار کمی سایه‌ قهوه‌ای آغاز کنید. سپس سرتاسر پلک بالا را خط چشم قهوه‌ای بکشید. برای جذاب‌ترشدن این آرایش، رژگونه را در حالتی زاویه‌دار از گونه‌ها تا سمت رویش مو در ناحیه شقیقه بزنید. در نهایت با رژ لب قهوه‌ای، جلوه‌ای شیک و کلاسیک برای لب‌های لعل خود ایجاد کنید.

فوت استادی

برای درخشش بیشتر چهره در این آرایش، مقداری روغن صورت را با ترکیبات زیرسازی مخلوط کنید. سپس روی قسمت‌های برجسته صورت مانند استخوان زیر چشم هایلایتر بزنید.

ایده آرایش هالووین
ایده آرایش هالووین

بهترین آرایش های هالووین را همان‌گونه که وعده داده بودیم با روشی ساده مطرح کردیم‌. امیدواریم با انتخاب یکی از این آرایش‌ها، هالووینی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم آرایش زیبایی برای هالووین سراغ دارید، این آرایش‌ را با همراهان خود در موتن‌رو و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید

بهترین آرایش های هالووین چه فرقی با آرایش معمولی دارد؟

آرایش‌ های عجیب‌و‌غریب و گاهی اوقات ترسناک در مهمانی های هالووین استفاده می‌شود.

کدام رنگ‌ها برازنده آرایش هالووین است؟

رنگ‌های تیره و مخملی بیشتر در آرایش هالووین کاربرد دارد.

راز زیبایی آرایش هالووین در چیست؟

تاکید بر آرایش غلیظ چشم و لب راز اصلیِ زیبایی آرایش هالووین به حساب می‌آید.

جشن هالووین در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

هالووین در ۳۱ اکتبر هر سال برابر با ۹ آبان برگزار می‌شود.