زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین کرم های بازسازی کننده و ترمیم کننده برای پوست و مو

wordcamp
2,063
16 دقیقه
معرفی بهترین کرم های بازسازی کننده و ترمیم کننده برای پوست و مو

مراقبت از پوست و مو، با گذر زمان و افزایش سن، روزبه‌روز سخت‌تر خواهد شد. پوست سالم و شاداب دوره کودکی، در دوره نوجوانی با انواع جوش‌ها و آکنه‌ها درگیر می‌شود. در سنین بالاتر، آثار جوش‌ها همراه با ردپای گذر ایام، پوست را پیرتر و خسته‌تر نشان می‌دهند. این موضوع برای موها نیز به شکل دیگری رخ می‌دهد. موها پس از سال‌ها شست‌وشو با انواع شامپوها، قرارگرفتن در معرض هوای داغ سشوار یا سطح داغ اتوهای مو، کم‌کم دچار خشکی، وز، آسیب و موخره خواهند شد. همه این عوامل باعث می‌شوند که به انواع کرم‌ها، ماسک‌ها و لوسیون‌ها، نیاز پیدا کنیم. یکی از بهترین درمان‌های کامل برای پوست یا مو، استفاده از انواع محصولات ترمیم‌کننده اختصاصی است. در این نوشتار قصد داریم به بررسی بهترین کرم ترمیم کننده پوست پرداخته و پس از آن، بهترین کرم ترمیم کننده مو را نیز بررسی کنیم. همراه ما باشید و پس از آشنا شدن با انواع برندها و محصولات، بهترین کرم بازسازی کننده پوست و موی مناسب خود را خریداری کنید.

چرا به کرم ترمیم کننده نیاز داریم؟

کرم مغذی در دستان زن
کرم مغذی در دستان زن

پیش از هر چیزی، باید بدانیم که چرا به کرم ترمیم کننده پوست یا مو نیاز داریم. پوست و موی انسان، روزانه در معرض انواع آسیب‌ها قرار دارند. نور آفتاب، آلودگی هوا، خشکی و کم‌آبی، استفاده از شوینده‌های نامناسب و البته عدم مراقبت از مو یا پوست، همه باعث تخریب ساختار آن‌ها می‌شوند.

تخریب ساختار پوست با ایجاد چروک، ایجاد لکه‌های تیره، بی‌حالی و کدری، نمایان خواهد شد. ساختار موی آسیب دیده را نیز می‌توان از خشکی، وزی، موخره و یا گره‌های بسیار شدید، شناسایی کرد.

روش‌های مختلفی برای درمان پوست و مو وجود دارد. می‌توانید از انواع محصولات بهداشتی و مراقبتی استفاده کرده و باعث شادابی موها و پوست خود شوید. اگر ترجیح می‌دهید در اولین قدم و در عوض خریدن انواع کرم‌ها، ماسک‌ها، لوسیون‌ها و سرم‌ها، تنها از یک محصول کامل و موثر استفاده کنید، استفاده از انواع کرم ترمیم‌کننده و بازسازی‌کننده را پیشنهاد می‌کنیم.

این کرم‌ها می‌توانند نیازهای پوستی یا مویی شما را رفع کرده و علاوه بر توقف فرآیند آسیب، باعث شادابی پوست و موی شما شوند. معمولا در این نوع کرم‌ها، انواع مواد مغذی، آبرسان و حتی ویتامین‌ها نیز وجود دارد. البته ناگفته پیدا است که کرم‌های مو تنها برای مو و کرم‌های پوست فقط برای پوست صورت و بدن کاربرد دارند.

بهترین کرم های بازسازی کننده در دو لاین مختلف پوست و مو ساخته می‌شوند. نوع مواد، عملکرد و البته تاثیرات آن‌ها کاملا مجزا است. در این نوشتار، ابتدا به بررسی بهترین کرم ترمیم کننده پوست می‌پردازیم و پس از آن، بهترین کرم ترمیم کننده مو را نیز بررسی خواهیم کرد.

معرفی بهترین کرم ترمیم کننده پوست

پوست انسان، روزانه در حال بازسازی خود است. کلاژن‌سازی، مهم‌ترین بخش این فرآیند است که متاسفانه با افزایش سن، کم‌کم کاهش می‌یابد. پس از کاهش ساخت کلاژن در اواسط دهه سوم زندگی (بین 20 تا 30 سالگی)، انعطاف‌پذیری و شادابی پوست نیز کاسته می‌شود. در همین زمان، افزایش چین‌وچروک، افزایش لک‌های پوستی، خشکی و خستگی پوست را خواهیم دید. روش‌های مختلفی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد. استفاده از انواع کرم‌های روز و شب، کرم‌های ویتامینه و البته کرم‌های احیاکننده و ترمیم‌کننده، می‌توانند از این آسیب‌ها به پوست جلوگیری کنند.

علاوه بر این موارد، آثار سوختگی، بریدگی، زخم و جای جوش نیز به کرم‌های ترمیم کننده نیاز دارد. استفاده مداوم از این کرم‌ها، سرعت بازسازی پوست را افزایش می‌دهد. به همین خاطر آثار زخم و یا لکه‌های تیره را نیز از بین برده و باعث یک‌دست شدن رنگ پوست می‌شود.

البته باید بدانید که حتی بهترین مدل کرم ترمیم کننده پوست، باعث درمان جوش‌ها نمی‌شود و تنها به از بین بردن آثار آن کمک خواهد کرد. بنابراین در صورت داشتن جوش و آکنه، باید آن‌ها را به‌صورت اصولی درمان کنید. در مطلب «بهترین کرم‌ها برای از بین بردن جوش» به بررسی انواع کرم‌های تخصصی این مشکل پرداختیم. پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کرده و در کنار آن، از انواع کرم‌های مغذی و ترمیم کننده نیز استفاده کنید.

برندهای مختلفی با معرفی بهترین کرم ترمیم کننده پوست توانسته‌اند بخشی از نیازهای بازارهای دنیا و ایران را پاسخ‌گو باشند. در ادامه، با معرفی 3 برند در این حوزه، انواع کرم بازسازی کننده پوست را با هم بررسی خواهیم کرد.

ایوروشه: کرم روز ترمیم کننده Elixir jeunesse

برند ایوروشه در سال 1965 و در فرانسه توسط فردی به همین نام، تاسیس شد. محصولات این برند کاملا بر پایه گیاهان بوده و با بیش از 3 هزار شعبه در بیش از 85 کشور، فعالیت خود را به‌صورت جهانی ادامه می‌دهند. برند ایوروشه انواع کرم‌ها و لوسیون‌های درمانی و بهداشتی و البته انواع ادکلن‌ها را تولید و عرضه می‌کند.

 یکی از بهترین کرم های ترمیم کننده پوست دنیا، از محصولات ایوروشه است. کرم روز ترمیم‌کننده پوست ایوروشه، برای افراد بین 25 تا 45 ساله مناسب است. در این دوره، پوست به یک کرم ترمیم‌کننده ملایم نیاز دارد که با داشتن آنتی‌اکسیدان و مرطوب‌کننده، از آسیب به پوست جلوگیری کند.

این کرم برای افراد دارای پوست خشک تا مختلط مناسب بوده و باعث باسازی و ترمیم ساختار پوست خواهد شد.

خرید کرم روز ترمیم کننده ایوروشه مدل Elixir Jeunesse مناسب پوست معمولی تا مختلط حجم 50 میل

خرید کرم روز ایوروشه برای ترمیم ملایم پوست حاوی آنتی‌اکسیدان و مرطوب‌کننده

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

بایودرما: کرم ترمیم کننده و تغذیه کننده

یکی دیگر از برندهای موفق و مشهور فرانسوی، بایودرما نام دارد. این مجموعه در سال 1977 در فرانسه تاسیس شد و تا به امروز، با معرفی برخی از بهترین و موثرترین کرم‌ها، لوسیون‌ها و سرم‌های پوست و مو، به یکی از معتبرترین کمپانی‌های این حوزه تبدیل شده است.

بهترین کرم ترمیم کننده پوست برای پوست‌های خشک تا خیلی خشک، کرم Atoderm از این برند است. خشکی یکی از مهم‌ترین عوامل آسیب‌رسان به پوست است. این موضوع می‌تواند باعث ایجاد چین ‌و چروک در صورت، التهاب، خارش و پوسته‌پوسته‌شدن شود و در حالت‌های شدیدتر، بیماری‌هایی چون اگزما را ایجاد کند.

کرم ترمیم کننده برند بایودرما، با توانایی افزایش 80 درصدی رطوبت پوست، لایه محافظ پوست را بازسازی کرده و طراوت پوست را بازمی‌گرداند. این محصول کاملا فاقد عطر، پارابن و الکل بوده و به همین خاطر، به هیچ عنوان باعث ایجاد یا افزایش آلرژی نمی‌شود. Atoderm بایودرما بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت و بدن است که می‌توانید بدون نگرانی از تشدید حساسیت یا ایجاد جوش و آکنه، از آن استفاده کنید.

خرید کرم ترمیم کننده و تغذیه کننده بایودرما مناسب پوست خشک تا خیلی خشک مدل Atoderm Cream حجم 200 میل-پمپی

خرید کرم ترمیم‌کننده و احیاکننده بایودرما برای افزایش رطوبت پوست به میزان 80 درصد و کمک به بازسازی لایه محافظ پوست

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

پرودرما: کرم بازسازی کننده پوست ایرانی

پرودرما نام تجاری شرکت آراشیمی پارس بوده و محصولات این مجموعه، با این نام در بازار به‌فروش می‌رسند. برند پرودرما، بر لاین پوستی تمرکز کرده و انواع محصولات این حوزه هم‌چون ضد آفتاب، مرطوب‌کننده، لایه‌بردار، سفت‌کننده و… را تولید و عرضه می‌کند. کیفیت خوب این برند، باعث شده که مصرف‌کننده‌ها از محصولات پرودرما به‌خوبی استقبال کنند. این کرم در میان مصرف‌کنندگان ایرانی، به‌عنوان بهترین مدل کرم ترمیم کننده مشهور شده است.

این کرم برای انواع پوست‌های آسیب‌دیده و حساس قابل استفاده است. نکته قابل توجه، عدم وجود نگهدارنده‌های مضر پارابن در این کرم است. به همین خاطر، حتی افراد دارای پوست حساس نیز به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. این کرم، دارای خواص ضد سوزش، ضد خارش و ضد التهاب بوده و قرمزی ناشی از سوختگی پوست را نیز کاهش می‌دهد.

می‌توانید از این کرم پس از لیزر، اپیلاسیون، زخم‌های سطحی و آفتاب‌سوختگی استفاده کرده و علائم ناخوشایند هر کدام از این موارد را به کمک بهترین کرم ترمیم کننده پوست ایرانی، کاهش دهید.

خرید کرم بازسازی کننده پوست پرودرما 40 میل

خرید کرم ترمیم کننده پوست پرودرما برای ترمیم زخم‌های سطحی و افزایش شادابی پوست

برای خرید این کرم و یا کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

معرفی بهترین کرم ترمیم کننده مو

علاوه بر پوست، موها نیز با افزایش سن و البته عدم انجام اصول مراقبتی، دچار آسیب‌های مختلفی می‌شوند. در واقع ممکن است همه ما در دوره نوجوانی یا ابتدای جوانی، موهای پرپشت، سالم، براق و زیبایی داشته باشیم. این موها، در گذر زمان به دلایل مختلف، دچار آسیب خواهند شد. رنگ مو، عدم شست‌وشوی صحیح، اشعه آفتاب و حرارت ناشی از سشوار، تنها برخی از دلایل تخریب مو هستند.

وز شدن موها، خشکی، موخره و البته ریزش نیز از علائم اصلی موهای آسیب‌دیده است. برای تقویت مو، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. تصحیح عادات غذایی، استفاده از محصولات مناسب، یادگیری نحوه صحیح شست‌وشوی موها و البته تقویت ساقه موها با کمک انواع کرم‌ها و ماسک‌های مغذی، چند روش اصلی برای افزایش سلامت مو هستند.

احیای مو یکی دیگر از روش‌های درمان موهای آسیب‌دیده و خشک است. پیشنهاد می‌کنیم مطلب «احیای مو چیست؟» را مطالعه کرده و اطلاعات خود را راجع به این روش، افزایش دهید.

استفاده از کرم‌های ترمیم‌کننده مناسب، می‌تواند رطوبت ساقه موها را تامین کند. بدین شکل، از خشکی، شکنندگی و کدری آن‌ها نیز جلوگیری خواهد کرد. به همین خاطر، باید نوع موهای خود و البته نیاز آن‌ها را شناسایی کنید. سپس با خرید و استفاده صحیح از بهترین کرم ترمیم کننده مناسب موی خود، سلامت موها را بازگردانید. در ادامه این بخش، برخی از بهترین کرم های بازسازی کننده مو را با هم بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

پنتن: بهترین کرم بازسازی کننده و محافظ مو سری Pro-V

برند پنتن اولین بار در سال 1945 و در اروپا معرفی شد. حوزه اصلی فعالیت این برند، محصولات مراقبتی مو بود. نام برند پنتن نیز بر اساس شامپوهای حاوی پنتول، به این نام شهرت یافت. در سال 1985، مجموعه پنتن توسط Procter & Gamble خریداری شد و پس از آن، فعالیت خود را گسترش داد.

مشهورترین محصولات این برند، سری Pro-V یا همان پرو ویتامین هستند که از دهه 90 میلادی عرضه شده‌اند. این محصولات با اثرگذاری فوق‌العاده، در مدت زمان بسیار کوتاهی توانستند توجه اغلب مصرف‌کننده‌های سرتاسر دنیا را به خود جلب کنند. بی‌شک می‌توان پنتن را بهترین برند کرم ترمیم کننده نامید که توانسته نیازهای مصرف‌کننده را شناسایی و رفع کند.

بهترین کرم ترمیم کننده مو پنتن، از ایجاد الکتریسیته در مو جلوگیری کرده و باعث ترمیم بافت مو می‌شود. این کرم ترمیم‌کننده، آبرسان، ضد وز و محافظ مو بوده و بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. کرم ترمیم کننده مو پنتن بدون آب‌کشی است و به دلیل بافت سبک خود، هیچ‌گونه چربی یا سنگینی را در موهای شما ایجاد نمی‌کند.

خرید کرم مو ترمیم و محافظ کننده پنتن سری Pro-V حجم 300 میل

خرید کرم موی پنتن برای احیا و بازسازی موها و از بین بردن الکتریسته ساکن موجود در مو

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

لافارر: کرم ترمیم کننده مو ایرانی

برند لافارر در سال 1388 کار خود را آغاز کرد. محصولات این برند ایرانی، در شرکت لابراتورهای بین‌المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار تولید شده و پس از بررسی‌های دقیق فنی و تخصصی، در بازار عرضه می‌شوند.

بهره‌مندی از بهترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا سبب شده که محصولات این برند کیفیت مطلوبی داشته باشند. بهترین کرم ترمیم کننده مو ایرانی لافارر نیز یکی از این محصولات است. این کرم مو بدون نیاز به آب‌کشی، باعث رطوبت‌رسانی و احیای عمقی ساقه موها می‌شود.

به دلیل ترمیم ساختار کراتین مو پس از استفاده از این کرم مغذی، موها درخشندگی خود را بازمی‌یابند. نرم‌کنندگی و بازشدن گره‌های مو، از دیگر مزایای استفاده از این محصول ایرانی است. علاوه بر این، به دلیل جلوگیری از خشکی مو، این کرم از ایجاد موخره نیز جلوگیری خواهد کرد.

خرید کرم ترمیم کننده مو لافارر حجم 250 میل

خرید کرم ترمیم کننده مو ایرانی لافارر با قابلیت نرم‌کردن و بازکردن گره‌های مو

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

گلیس: کرم احیا کننده موهای آسیب دیده

مجموعه شوارتزکف بیش از 120 سال پیش در آلمان کار خود را آغاز کرد. این برند با تمرکز بر محصولات بهداشتی، توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی به اعتبار و محبوبیت زیادی دست پیدا کند. در طی سال‌ها فعالیت، این برند زیرمجموعه‌های مختلفی را معرفی کرد که هر کدام، در یک حوزه خاص تمرکز داشتند.

برند گلیس یکی از این زیرمجموعه‌ها بود که 60 سال پیش و با اسپری مو، وارد بازارهای جهانی شد. فعالیت این زیربرند تا امروز نیز ادامه دارد و در حال حاضر نیز با معرفی بهترین کرم ترمیم کننده مو، توانسته جایگاه فوق‌العاده‌ای کسب کند. گلیس با توجه به قیمت و کیفیت فوق‌العاده خود، توانسته عنوان بهترین مارک کرم ترمیم کننده مو را از آن خود کند.

کرم احیا کننده گلیس، ضد موخوره بوده و بهترین کرم بازسازی کننده موهای آسیب‌دیده است. این کرم حاوی کراتین مایع و 8 نوع روغن ضروری و موثر بوده و به آب‌کشی نیاز ندارد. در صورتی که موهای وز، خشک، کدر، آسیب‌دیده و شکننده دارید، پیشنهاد می‌کنیم از این کرم مو مغذی استفاده کنید.

خرید کرم احیا کننده گلیس مناسب مو آسیب دیده حجم 250 میل

خرید کرم ترمیم کننده مو گلیس برای احیا کردن موها و افزایش درخشندگی ساقه مو

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

نحوه استفاده از کرم ترمیم کننده پوست

پس از بررسی انواع کرم ترمیم‌کننده پوست و البته خرید آن، باید نحوه استفاده از آن را فرا بگیرید. در صورتی که کرم مغذی و ترمیم‌کننده را تنها برای یک حالت خاص مثل سوختگی یا اگزما خریداری کرده‌اید، مصرف خود را طبق دستورالعمل و تا زمان بهبود کامل ادامه دهید.

در غیر این صورت و تنها برای افزایش سلامت پوست خود، بهترین کرم ترمیم کننده پوست را باید روزانه و در روتین پوستی خود استفاده کنید. باید بدانید که بهترین مدل کرم ترمیم کننده پوست تنها به شما، نوع پوست و نیازتان بستگی دارد. برای مثال، در صورت داشتن پوست چرب و مستعد جوش، حتما بهترین کرم ترمیم کننده پوست غیر چرب را خریداری کنید. بدین شکل، کرم مغذی سبک‌تری خواهید داشت که با چربی بیش‌ از حد، باعث افزایش جوش‌های صورت شما نخواهد شد.

بهترین زمان استفاده از کرم ترمیم کننده پوست، شب‌ها قبل از خواب است. پس از تمیز کردن پوست با تونر، از کرم مغذی و ترمیم‌کننده استفاده کنید. در طول شب، مواد موجود در کرم به بازسازی سلول‌ها کمک کرده و باعث شادابی پوست شما خواهند شد.

نحوه استفاده از کرم ترمیم کننده مو

دختر جوان در حال بازی کردن با دسته‌‌ای از موهای فر خود
دختر جوان در حال بازی کردن با دسته‌‌ای از موهای فر خود

همانند کرم ترمیم کننده صورت، بهترین مدل کرم ترمیم کننده مو نیز تنها با توجه به نیاز موهای شما تعیین خواهد شد. در صورت داشتن موهای چرب، از کرم تغذیه‌کننده غیر چرب و بر پایه آب استفاده کنید. برای موهای خشک و آسیب‌دیده، باید از کرم‌های چرب حاوی روغن‌های مختلف استفاده کرده و کم‌آبی موهای خود را بدین شکل جبران کنید.

کرم ترمیم کننده مو را بعد از حمام استفاده نمایید. پس از شست‌وشوی موها با شامپوی مناسب و استفاده از ماسک داخل حمام، موهای خود را به‌خوبی آب‌کشی کنید. سپس با کمک یک پارچه یا حوله نخی، آب اضافه موها را بگیرید. پیش از خشک‌شدن کامل مو و در حالت نمناک‌بودن، مقدار کمی کرم بر کف دست خود ریخته و دست‌های خود را به هم بمالید. سپس انگشتان آغشته به کرم را به‌آهستگی درون ساقه موها حرکت دهید.

هیچ‌گاه کرم را مستقیم روی موهای خود نریزید. به هیچ عنوان موها را با کرم مغذی پر نکنید. انجام این کار، نه تنها هیچ فایده‌ای ندارد، بلکه باعث سنگینی و اصطلاحا خفه‌شدن موهای شما می‌شود. برخی از کرم‌ها را می‌توان برای موهای خشک نیز استفاده کرد. این کرم‌ها را قبل از شانه کردن مو و برای جلوگیری از خوردشدن ساقه‌ها در فرآیند شانه‌کردن، استفاده کنید. بهترین برند کرم ترمیم کننده مو تنها با توجه به نوع موها و نیازشان تعیین می‌شود. این موضوع را به خاطر سپرده و در زمان خرید محصول مناسب خود، آن را در نظر داشته باشید.

جمع بندی نهایی

پوست و موی ما، به تغذیه و مراقبت نیاز دارند. ورزش‌کردن، نوشیدن آب، برنامه غذایی سالم و البته استفاده از محصولات مغذی و مراقبتی، باعث افزایش سلامت بخش‌های مختلف جسم ما خواهند شد. فرقی ندارد که چند سال دارید، پیشنهاد ما این است که پوست و موی خود را بررسی کرده و با توجه به نیازهای آن‌ها، بهترین کرم ترمیم کننده پوست برای صورت و بدن و البته بهترین کرم ترمیم کننده مو برای جلوگیری از آسیب به مو را خریده و به‌صورت دائم استفاده کنید. از نظر شما بهترین کرم بازسازی کننده برای پوست و یا مو کدام است؟ از شنیدن نظرات و تجربیات شما خوشحال خواهیم شد.

سوالات متداول

1- چرا به کرم ترمیم کننده نیاز داریم؟

پوست و مو در معرض انواع آسیب‌ها قرار دارند. یکی از روش‌های جلوگیری از آسیب بیشتر به موها و یا پوست صورت و بدن، استفاده از کرم مغذی برای ترمیم و بازسازی ساختار آن‌ها است. این کرم‌ها می‌توانند نیازهای پوست و مو را برطرف کرده و باعث شادابی آن‌ها شوند.

2- عملکرد بهترین کرم بازسازی پوست چگونه است؟

کرم ترمیم کننده و بازسازی کننده، به ساخت سلول‌های پوست کمک کرده و از کم‌آبی، خشکی و البته ایجاد چین‌وچروک، جلوگیری می‌کند. روشن‌سازی پوست و از بین‌بردن آثار زخم و جوش، از دیگر مزایای کرم ترمیم کننده پوست است.

3- کرم ترمیم کننده مو چه تاثیری دارد؟

کرم مغذی مو با آبرسانی به کوتیکول مو، از خشکی، وزشدن، شکنندگی و ایجاد موخره در ساقه موها جلوگیری می‌کند.

4- برخی از بهترین برندهای کرم ترمیم کننده پوست کدام‌اند؟

ایوروشه، بایودرما و پرودرما، برخی از بهترین مارک کرم های ترمیم کننده پوست هستند.

5- بهترین مدل کرم ترمیم کننده پوست چیست؟

پنتن، لافارر و گلیس، برخی از بهترین برندهای کرم ترمیم کننده پوست هستند که باید با توجه به نیاز موهای خود، یکی از آن‌ها را خریداری کنید.