زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین آب پاک کننده آرایش موجود در بازار + 7 برند از بهترین میسلار واتر

wordcamp
596
12 دقیقه
معرفی بهترین آب پاک کننده آرایش موجود در بازار + 7 برند از بهترین میسلار واتر

آلودگی‌های محیطی، آرایش روزانه و تمام اتفاقات معمول و روزمره، باعث آلودگی پوست صورت، گردن و البته دست‌ها می‌شوند. اغلب افراد برای تمیز کردن پوست خود از انواع شوینده‌ها همچون صابون، فوم و یا ژل شست‌وشو، استفاده می‌کنند. با وجود این، باید بدانید که هیچ‌کدام از این محصولات، نمی‌توانند پوست را به‌ صورت کامل و عمقی، تمیز کنند. برای پاکسازی کامل منافذ باز پوست و افزایش میزان جذب انواع کرم‌های مراقبتی در طی شب، باید از پاک‌کننده‌های قوی مثل میسلار واتر استفاده کنید. میسلار واتر یا آب پاک کننده آرایش، در حال حاضر به یکی از محبوب‌‌ترین محصولات بازار تبدیل شده است. برای درک علل این موضوع و آشنایی با 7 برند از بهترین مدل آب پاک کننده آرایش تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

میسلار واتر یا آب پاک کننده آرایش چیست؟

دو مدل از میسلار واتر برند گارنیه
پاک کننده آرایش میسلار واتر

میسلار واتر یا همان آب پاک‌کننده آرایش، یک محصول چندجانبه مراقبت از پوست است. این محصول از ترکیب آب تصفیه شده، مرطوب‌کننده‌هایی همچون گلیسیرین و پاک‌کننده‌های ملایم، ساخته شده است.

مولکول‌های پاک‌کننده‌های ملایم موجود در این محصول، با جذب‌شدن به یکدیگر، «میسل» را تشکیل می‌دهند. میسل‌ها نوعی ساختار شیمیایی هستند که قابلیت جذب آلودگی و چربی را دارند. میسلار واتر نیز بر همین اساس ایجاد شده و علاوه بر پاک‌کردن آرایش و آلودگی‌های سطحی، می‌تواند گرد و غبار، آرایش و چربی‌های اضافه را از روی پوست جذب کرده و باعث پاک‌کنندگی عمقی شود. علاوه بر این، آب پاک کننده آرایش فاقد الکل است. به همین خاطر، باعث خشکی پوست نشده و رطوبت طبیعی پوست را از بین نمی‌برد.

همان‌طور که شما نیز می‌دانید، میسلار واتر تنها محصول پاک‌کننده آرایش نیست. تونرها نیز برای پاک‌کردن آرایش و پوست به کار می‌روند. شاید در نگاه اول، هر دو این محصولات یکسان و مشابه به نظر برسند. با وجود این باید به شما بگوییم که این دو، هر کدام مزایا و مشخصه‌های اختصاصی خود را دارند. در مطلب «تفاوت تونر و میسلار واتر»، این تفاوت‌ها را به‌صورت کامل بررسی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم برای درک بهتر تفاوت‌ها و تصمیم‌گیری برای خرید محصول مورد نظر خود، حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید.

فواید میسلار واتر

میسلار واتر علاوه بر تمیز‌کردن پوست، مزایا و فواید دیگری نیز دارد. در ادامه، برخی از مهم‌ترین مزایای بهترین آب پاک کننده آرایش را با هم مرور می‌کنیم. همراه ما باشید.

پاک کننده قوی پوست

استفاده از میسلار واتر برای افراد دارای آکنه، جوش و منافذ بسته، ضروری و الزامی است. آلودگی سطح پوست، یکی از دلایل اصلی ایجاد این مشکلات است. به همین خاطر، استفاده از محصولات پاک‌کننده قوی و عمقی، می‌تواند بخش زیادی از این مشکلات پوستی را حل کند.

معمولا پس از پاک‌کردن پوست با کمک میسلار واتر، احساس سبکی بیشتری را تجربه خواهید کرد. جذب تمام چربی‌های اضافه و آلودگی سطحی و عمقی پوست، مهم‌ترین مزیت استفاده از میسلار واتر است.

افزایش رطوبت پوست

دختر جوان در حال مرطوب کردن پد آرایشی با میسلار واتر
انواع پاک کننده آرایش

یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات پوستی، خشکی است. این حالت علاوه بر ایجاد ظاهر ناخوشایند، باعث افزایش چین و چروک نیز می‌شود. به همین خاطر، استفاده از محصولات مرطوب‌کننده و آب‌رسان، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید همیشه آن را به خاطر بسپارید.

بهترین آب پاک کننده آرایش همیشه حاوی نوعی مرطوب‌کننده است. برای مثال، گلیسیرین به‌ عنوان یکی از قوی‌ترین مرطوب‌کننده‌ها، باعث تسکین پوست و حتی ترمیم آن می‌شود. استفاده از میسلار واتر، حتی برای پوست‌های حساس، ملتهب و بسیار خشک نیز امکان‌پذیر است. علاوه بر این، استفاده دائم از محصولات حاوی مواد آرامش‌بخش و مغذی، میزان ارتجاع‌پذیری پوست را نیز افزایش می‌دهد.

مناسب انواع پوست

بر خلاف شوینده‌ها که باید بر اساس نوع پوست خریداری شوند، بهترین میسلار واتر برای انواع پوست قابل استفاده است. در واقع باید بگوییم حتی برای افراد مبتلا به «رزاسه»، میسلار واتر یک انتخاب فوق‌العاده خواهد بود. در بیماری رزاسه، پوست فرد به‌شدت ملتهب، قرمز و برافروخته می‌شود. از علائم اصلی این بیماری، قرمزی و خشکی پوست است.

اغلب برندهای میسلار واتر، حاوی مواد تسکین‌دهنده نیز هستند. مطالعات زیادی نشان داده که استفاده دائم از محصولات دارای ترمیم‌کننده و تسکین‌دهنده هم‌چون گلیسیرین، می‌تواند التهاب پوستی را کاهش داده و سلامت پوست را افزایش دهد.

هرچند باید بدانید که میسلار واتر، جایگزین شوینده‌های اختصاصی پوست نیست. پیشنهاد ما این است که حتما با توجه به نوع پوست خود، یک مدل شوینده متناسب خریداری کنید. در مطلب «بهترین ژل شست‌وشوی صورت»، به بررسی انواع برندها برای پوست‌های مختلف پرداختیم. می‌توانید با کمک آن، شوینده مناسب پوست خود را شناخته و آن را خریداری کنید.

قابل حمل و استفاده راحت

علاوه بر تمام مزایای گفته شده و البته پاک‌کنندگی فوق‌العاده که مهم‌ترین مزیت این محصول است، باید بدانید که حمل راحت و استفاده آسان، یکی از مزایای بی‌نظیر میسلار واتر است. به دلیل پاک‌کنندگی قوی، میسلار واتر نیاز به انواع محصولات متفرقه برای پاک‌کردن عمقی پوست را رفع می‌کند. برای محیط‌هایی که به آب دسترسی نداشته و یا نمی‌توانید صورت خود را کاملا بشورید، استفاده از میسلار واتر بهترین گزینه ممکن خواهد بود.

با توجه به تمام این مزایای فوق‌العاده، خرید یک محصول آب پاک کننده آرایشی، ضروری و لازم به نظر می‌رسد. با وجود این، همانند تمام محصولات مراقبتی و آرایشی موجود در بازار، انتخاب و خرید بهترین آب پاک کننده آرایش از میان انواع برندها، کار چندان راحتی نیست. به همین خاطر در این بخش به معرفی بهترین مدل آب پاک کننده آرایش می‌پردازیم.

گارنیه: باکیفیت و باسابقه

بی‌شک شما نیز با برند گارنیه آشنا هستید. گارنیه یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های محصولات آرایشی و بهداشتی است. این کمپانی فرانسوی، در سال 1904 کار خود را آغاز کرد. در حال حاضر گارنیه با 118 سال سابقه، هم‌چنان یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین برندهای تولید محصولات مراقبتی و بهداشتی است.

برند گارنیه با معرفی برخی از بهترین آب پاک کننده آرایشی در دنیا، توانسته در این حوزه نیز پیش‌گام باشد. در ادامه، 5 مدل از میسلار واترهای برند گارنیه را با هم بررسی خواهیم کرد.

میسلار واتر حاوی روغن آرگان

روغن آرگان یکی از پرکاربردترین روغن‌ها در حوزه لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی است. این روغن، علاوه بر خواص التیام‌بخش، خاصیت ترمیم‌کنندگی نیز دارد. میسلار واتر گارنیه حاوی روغن آرگان، علاوه بر توانایی پاک‌کردن آرایش غلیظ از روی پوست، باعث تسکین پوست‌های خشک و ملتهب نیز می‌شود.

خرید محلول میسلار دو فاز پاک کننده صورت گارنیه مدل Skin Active All in 1 حجم 400 میل

استفاده از میسلار واتر دوفاز حاوی روغن آرگان برای کاهش خشکی پوست

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

میسلار واتر نرم کننده

زبری و خشکی، یکی از مشکلات معمول پوست است. اگر مدت زمان زیادی را در مقابل آفتاب یا صفحه نمایش سپری می‌کنید، احتمالا شما نیز با معضل خستگی، زبری و خشکی پوست مواجه هستید. میسلار واتر نرم‌کننده و لطیف‌کننده گارنیه، این مشکل را به‌راحتی از بین می‌برد.

این محصول با داشتن ترکیبات فعال، می‌تواند باعث شادابی پوست صورت، گردن و دست‌های شما شود. این مدل از بهترین آب پاک کننده آرایشی برند گارنیه، بهترین گزینه برای پوست‌های حساس و ملتهب است.

خرید محلول میسلار واتر پاک کننده صورت گارنیه مدل Saf & Temiz حجم 400 میل

میسلار واتر نرم‌کننده و شاداب‌کننده برای انواع پوست معمولی تا حساس

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

آب پاک کننده آرایش حاوی عصاره گل گندم

اغلب افراد ترجیح می‌دهند برای پاک‌کردن آرایش چشم‌ها، از محصولات اختصاصی این بخش از صورت کمک بگیرند. این موضوع علی‌رغم فواید خود، هزینه‌های زیادی را به فرد تحمیل می‌کند. اگر شما نیز ترجیح می‌دهید از یک محصول مناسب برای تمام بخش‌های صورت خود استفاده کنید، پیشنهاد ما خرید میسلار واتر گارنیه حاوی عصاره گل گندم است.

این محصول مورد تایید متخصصان پوست و چشم است. میسلار واتر حاوی عصاره گل گندم هیچ‌گونه حساسیتی برای چشم‌ها ایجاد نمی‌کند. این میسلار واتر با داشتن خاصیت تغذیه‌کنندگی، برای پوست حساس و نازک اطراف چشم و البته تمام صورت، فوق‌العاده خواهد بود.

خرید محلول پاک کننده آرایش میسلار واتر گارنیه حاوی عصاره گل گندم حجم 400 میل

میسلار واتر مغذی برای تمام صورت و اطراف چشم

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

آب پاک کننده آرایش گارنیه سری اسکین اکتیو

این محصول، دارای خواص پاک‌کنندگی و آرامش‌بخشی به پوست است. این مدل، از سری اسکین اکتیو این برند بوده و برای انواع پوست، فوق‌العاده خواهد بود. شادابی پوست، از بین‌بردن آلودگی‌ها و تسکین پوست، برخی از مهم‌ترین مزایای این آب پاک کننده آرایش است.

خرید آب پاک کننده آرایش گارنیه سری اسکین اکتیو مدل Cleanses+Soothes حجم 400 میل

میسلار واتر اکتیو اسکین دارای خواص تسکین‌دهنده، ضد آلودگی و شاداب‌کننده

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

میسلار واتر دوفاز Pielegnujacy گارنیه

محصولات دوفاز معمولا از دو ماده، یکی بر پایه آب و دیگری بر پایه روغن، تشکیل می‌شوند. این محصولات را باید پیش از مصرف به‌خوبی تکان داده و مواد داخل آن را با هم ترکیب کنید. محصولات دوفاز، معمولا قابلیت پاک‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارند. علاوه بر این، بهترین انتخاب برای پوست‌های خشک و حساس خواهند بود. برند گارنیه، با معرفی بهترین میسلار واتر دوفاز یعنی Pielegnujacy، نیاز به یک آب پاک‌کننده دوفاز آرایشی را برطرف کرده است.

خرید آب پاک کننده آرایش گارنیه مدل Pielegnujacy حجم 400 میل

میسلار دو فاز گارنیه، مناسب پوست‌های خشک تا حساس، با قابلیت ضد آلودگی و شاداب‌کننده

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

بایودرما: مناسب پوست های بسیار حساس

بایودرما، یکی دیگر از برندهای مشهور و محبوب فرانسوی است. بایودرما در حوزه مراقبت از پوست فعالیت دارد. این کمپانی خصوصی، با معرفی برخی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات، توانست توجه بخش عظیمی از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند.

میسلار واتر Sensibio H20، یکی از بهترین آب پاک کننده آرایش دنیا است. این محصول برای پاک‌کردن تمام صورت و چشم مناسب خواهد بود. میسلار واتر بایودرما، دارای خواص التیام‌بخشی بوده و هیچ‌گونه حساسیتی حتی برای حساس‌ترین پوست‌ها ایجاد نمی‌کند.

این محصول فاقد عطر، الکل و پارابن است. به همین خاطر، حتی افراد داری تحریک‌پذیرترین پوست‌ها نیز می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. این محصول می‌تواند سوزش، التهاب و قرمزی  پوست را نیز کاهش داده و به همین دلیل، می‌توان آن را بهترین برند میسلار واتر نیز نامید.

خرید محلول پاک کننده آرایش صورت و چشم بایودرما مدل Sensibio H2O حجم 250 میل

پاک کننده ملایم صورت و چشم، بدون ایجاد حساسیت و دارای خواص تسکین دهنده و آرامش‌بخش

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید.

تاپ شاپ: میسلار واتر حاوی گل سرخ، بابونه و آلوئه ورا

ممکن است شما نیز ترجیح دهید که از محصولات حاوی عصاره‌های گیاهان استفاده کنید. در این صورت، بهترین آب پاک کننده آرایش مناسب شما، میسلار واتر تاپ شاپ است. این محصول حاوی عصاره گل سرخ، بابونه و آلوئه‌ورا است. به همین خاطر، علاوه بر تمام مزایای اختصاصی میسلار واترهای معمولی، خواص این گیاهان را نیز در اختیار شما می‌گذارد.

قابلیت تسکین آلوئه‌ورا، خواص شاداب‌کننده گل محمدی و البته فواید ترمیم‌کنندگی بابونه، همه در این میسلار واتر وجود دارند. با توجه به این موارد، می‌توان گفت آب پاک کننده آرایشی تاپ شاپ، بهترین میسلار واتر بر پایه گیاهان طبیعی است. پاکسازی و احیای پوست، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول هستند.

خرید محلول میسلار واتر پاک کننده آرایش تاپ شاپ حجم 200 میل

میسلار واتر حاوی عصاره گل سرخ، بابونه و آلوئه‌ورا برای افزایش خاصیت ترمیم و تسکین پوست

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

نحوه استفاده از میسلار واتر

پس از انتخاب و خرید بهترین برند میسلار واتر، نوبت به استفاده از آن فرا می‌رسد. برای استفاده، از یک پنبه آرایشی یا پد مخصوص استفاده کنید. مقداری از مواد میسلار واتر را روی پنبه یا پد بریزید.

پیشنهاد می‌کنیم از دو پد مجزا برای هر کدام از چشم‌های خود استفاده کنید. پدهای مرطوب را روی چشم قرار دهید. 5 ثانیه صبر کرده، سپس پدها را به‌آرامی و با حالت دورانی، روی چشم خود بکشید.

قرار دادن پد روی چشم برای چند ثانیه و آغاز پاک‌کردن صورت
بهترین مارک میسلار واتر

پس از آن، پد را برگردانده و با بخش تمیز آن، باقی صورت را با حرکات دورانی و به‌آهستگی، تمیز کنید. اگر صورت شما بدون آرایش است و تنها می‌خواهید پس از شست‌وشوی صورت، پوست خود را تمیز کنید، تنها از یک پد کمک بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر پوست صورت، پوست گردن و دست‌های خود را نیز با میسلار واتر تمیز کنید. این کار به پوست شما کمک می‌کند که برای جذب کرم‌های شب و کرم‌های مغذی، آمادگی بسیار بیشتر و بهتری داشته باشد.

جمع بندی نهایی بهترین میسلار واتر موجود در بازار

خوشبختانه در حال حاضر، انواع برندها و انواع محصولات در بازار وجود دارند. کافی است که نوع پوست خود را بدانید و نیازمندی‌های خود را تعیین کنید. میسلار واتر یا همان آب پاک‌کننده آرایش، علاوه بر تمیزکردن صورت از آرایش، می‌تواند مزایای دیگری نیز در اختیار شما بگذارد. خواص ترمیم‌کنندگی، شادابی، تسکین و ترمیم پوست، همه برخی از خواص بهترین آب پاک کننده آرایش است. در این نوشتار، با بررسی 7 مدل از بهترین میسلار واترهای موجود در بازار، برخی از معتبرترین برندها و محصولات‌شان را با هم مرور کردیم. با توجه به اطلاعات هر کدام از این برند‌ها و محصولات معرفی شده، شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ از نظر شما، بهترین میسلار واتر باید دارای چه خواصی باشد؟

سوالات متداول

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر ترکیبی از آب تصفیه شده، مرطوب کننده و نوعی پاک‌کننده ملایم است. این محصول برای پاک‌کردن صورت استفاده شده و می‌تواند آلودگی‌های سطحی و عمقی پوست را از بین ببرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول مقاله میسلار واتر چیست را مطالعه کنید.

فواید میسلار واتر چیست؟

خواص مختلف میسلار واتر شامل موارد زیر است:

پاک‌کنندگی عمقی و سطحی پوست؛

افزایش رطوبت و آبرسانی پوست؛

مناسب انواع پوست، حتی پوست‌های بسیار حساس و تحریک‌پذیر؛

استفاده راحت در طی روز و بدون نیاز به شست‌وشو.

بهترین مدل آب پاک کننده آرایش در دنیا کدام است؟

برندهای معتبری در دنیا، تولید انواع آب پاک کننده آرایش را انجام می‌دهند. گارنیه، بایودرما و تاپ‌شاپ، همه نمونه‌هایی از بهترین برند میسلار واتر هستند.

نحوه استفاده از میسلار واتر چگونه است؟

برای استفاده از میسلار واتر، باید مقدار کمی از آن را بر روی پنبه آرایشی یا پد بریزید. سپس پد مرطوب را روی چشم‌ها و صورت قرار دهید. با حرکات آرام و دورانی، پوست صورت، گردن و دست‌های خود را کاملا تمیز کنید.