زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

همه‌ چیز درباره‌ی محصولات آرایشی برند کیم کارداشیان

wordcamp
544
12 دقیقه
همه‌ چیز درباره‌ی محصولات آرایشی برند کیم کارداشیان

آیا تا به حال این سوال برای شما پیش آمده که کیم کارداشیان، از چه محصولاتی برای آرایش استفاده می‌کند؟ در واقع باید بدانید که این مدل مشهور، از لوازم برند آرایشی خود یعنی KKW Beauty استفاده می‌کند. امروز قصد داریم تا با فاش کردن راز زیبایی و جذابیت این اینفلوئنسر پرطرفدار، به بررسی محصولات آرایشی کیم کارداشیان بپردازیم. با ما در بررسی لوازم آرایشی کیم کارداشیان در مجله زیبایی مو تن رو همراه باشید.

کیم کارداشیان کیست؟

قبل از بررسی محصولات آرایشی کیم کارداشیان، بهتر است به معرفی وی پرداخته تا شما عزیزان آشنایی بیش‌تری با این ستاره‌ی پرحاشیه پیدا کنید.

کیمبرلی نوئل کارداشیان (کیم کارداشیان) در 21 اکتبر 1980 در آمریکا متولد شده و حالا در 42 سالگی خود به سر می‌برد. این عضو از خانواده‌ی ثروتمند کارداشیان حالا یک اینفلوئنسر، مدل، تاجر و مدیر یک شرکت تولید لوازم آرایشی است و طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد.

کیم ابتدا توجه رسانه‌ها را به‌خاطر دوستی با پاریس هیلتون کسب کرد و به مرور زمان با رخ دادن اتفاقات مختلف ازجمله پخش شدن یک فیلم مستهجن در سال 2007 به شهرت رسید.

کیم کارداشیان حضور قابل‌توجهی در فضای مجازی داشته و هم‌اکنون دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارد. وی در اینستاگرام 307 میلیون و در توییتر 72.2 میلیون نفر فالوور دارد.

جالب است بدانید شبکه hulu سریالی از زندگی کیم کارداشیان و سایر اعضای خانواده‌ی کارداشیان تولید کرده که The KARDASHIANS نام دارد. این سریال نمره‌ی 4 از 10 را از سوی وب‌سایت مشهور IMDb کسب کرده و اولین قسمت آن در 14 آپریل 2022 پخش شده است. علاوه بر این سریال، کیم کارداشیان تجربه بازیگری در فیلم‎های Deep in the Valley، Confessions of a Marriage Counselor و … را دارد.

همچنین کیم کارداشیان و کانیه وست (رپر مشهور آمریکایی) در سال 2014 ازدواج کرده و 4 فرزند دارند. این زوج در سال 2021 از یکدیگر طلاق گرفتند. در حال حاضر کیم کارداشیان با پیت دیویدسون (کمدین آمریکایی) وارد رابطه شده است.

محصولات کیم کارداشیان

تاکنون کیم کارداشیان محصولات متنوع و مختلفی را با نام خود منتشر کرده است. وی در سال 2014 بازی موبایلی را با نام Kim Kardashian: Hollywood به بازار عرضه کرده که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است. این بازی نمره‌ی 4.5 را در Google Play و نمره‌ی 4.7 را در App Store کسب کرده و بیش از 10 میلیون نفر کاربر اندرویدی آنرا نصب کرده‌اند. همچنین وی در سال 2015 کتاب خود را با نام Kim Kardashian Selfish Hardcover منتشر کرد که متشکل از سلفی‌های او در گذر زندگی و سال‌های مختلف است.

جالب است بدانید کیم کارداشیان قصد دارد با گذراندن یک دوره کارآموزی حقوقی چهار ساله، وارد دنیای وکالت شود. علاوه بر این، فعالیت سیاسی وی با ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ افزایش یافت.

در وصف کیم کارداشیان باید بگوییم که او در سال 2015، جزو لیست 100 فرد تاثیرگذار سال قرار گرفته بود و هم اکنون سرمایه‌ای بالغ 1.8 میلیارد دلار دارد. همچنین وی به‌عنوان پردرآمدترین شخصیت تلوزیونی سال 2015 با 53 میلیون دلار انتخاب شد.

برندهای کیم کارداشیان

طی سال‌های اخیر، فعالیت کیم کارداشیان در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی افزایش یافته و وی در سال 2017 برند KKW Beauty و برند KKW Fragrance را راه‌اندازی کرد. برند KKW Beauty در زمینه تولید لوازم آرایشی فعالیت کرده و KKW Fragrance در زمینه تولید عطر فعال بوده و این دو برند با سایر برندها به رقابت می‌پرداختند.

علاوه بر این دو شرکت، وی در سال 2019 شرکت Shapewear Skims را تاسیس کرد که در ابتدا، Kimono نام داشت. پس از اعتراض‌های زیاد از سوی مردم نام این شرکت تغییر کرد. در حال حاضر شرکت Shapewear Skims در حوزه تولید لباس ورزشی فعالیت کرده و طی مدت زمان فعالیت خود به شهرت بسیار خوبی دست پیدا کرده است.

برند KKW Fragrance

همانطور که پیش‌تر گفتیم، برند عطر کیم کارداشیان یعنی KKW Fragrance در سال 2017 راه‌اندازی شد و اولین عطر خود را با نام KKW Crystal Gardenia در همان سال به بازار عرضه کرد. این عطر فرمولاسیون بسیار ساده‌ای داشته و از نت‌های گل‌برگ‌های گاردنیا، گل سرخ مخملی و زنبق آبکی تشکیل شده است. تا سال 2022، این برند 49 عطر مختلف را به بازار عرضه کرده که این عطرها با فروش خوبی مواجه نشدند.

لوگوی برند KKW Fragrance
لوگوی برند KKW Fragrance که در سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد

به‌ دنبال فروش ناموفق، پس از 5 سال این برند به پایان فعالیت خود رسید و کیم کارداشیان برند عطر جدیدی را راه‌اندازی خواهد کرد. این برند جدید با نام، لوگو و یک فروشگاه اینترنتی جدید راه‌اندازی خواهد شد. تاکنون خبری از تاریخ دقیق افتتاحیه‌ و نام آن منتشر نشده است.  

برند kkw beauty

پس از بررسی بیوگرافی کیم کارداشیان و دیگر برندهای او، به سراغ برندی که راز زیبایی این مدل مشهور در آن نهفته می‌رویم و برند لوازم آرایشی کیم کارداشیان را بررسی خواهیم کرد. همانطور که اشاره کردیم، این برند کار خود را در سال 2017 آغاز کرده است.

کیم کارداشیان در مراسم اسکار
برند آرایشی کیم کارداشیان در سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرده است

خوشبختانه کیم کارداشیان بارها تایید کرده که محصولات این برند 100 درصد کرولتی فری هستند. این موضوع بدان معناست که محصولات این شرکت آسیبی به حیوانات وارد نکرده و هنگام تولید روی آنها آزمایش نشده‌اند.

همچنین کیم کارداشیان بارها تایید کرد که از محصولات برند خود یعنی KKW Beauty استفاده کرده و آنها را در کیف آرایشی خود به همراه دارد.

تاریخچه برند KKW Beauty

این برند فعالیت خود را در ژوئن 2017 آغاز کرده و اولین محصولات این شرکت، مجموعه‌ای از کیت‌های کانتور بودند.

سپس کیم با همکاری خواهر خود یعنی کایلی جنر، رژ لبی را روانه بازار کرد. تا سال 2022 این برند بالغ بر 10 محصول متنوع روانه بازار کرد. متاسفانه محصولات این برند نیز فروش خوبی را تجربه نکرده و به سرنوشتی همچون  KKW Fragrance دچار شدند.

بدین صورت این شرکت بزرگ با پستی در اینستاگرام و اطلاعیه‌ای در 1 آگوست 2021 در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که مدیران آن تصمیم به تغییر نام، لوگو و محصولات این برند گرفته و در واقع قصد Rebrand کردن آن را دارند. در این اطلاعیه آمده است که آنها در حال کار روی یک برند جدید با فرمولاسیون مدرن، ارتقا یافته و پایدار بوده و در این راه جدید، هدف اصلی آنها مشتری‌مداری است.

تاکنون خبر جدیدی از این برند منتشر نشده و اطلاعاتی از نام و لوگوی جدید آن موجود نیست.

با این حال، هنوز هم برخی محصولات این برند در وب‌سایت‌ها موجود بوده و شما عزیزان می‌توانید آنها را خریداری نمایید. در ادامه به بررسی کامل محصولات برند KKW Beauty می‌پردازیم.

محصولات برند KKW Beauty

پس از معرفی و بررسی تاریخچه‌ی برند محصولات آرایشی کیم کارداشیان، در ادامه به بررسی محصولات آن می‌پردازیم.

سایه چشم KKW Beauty

پالت سایه چشم برند کیم کارداشیان که Glitz & Glam نام دارد، دارای 6 رنگ سایه بوده که قابل ترکیب شدن با سایر محصولات است. سایه‌های این محصول به‎‌صورت پودری بوده و بافت نرم و سبکی دارند. همچنین این سایه‌ها با فرمولاسیون مناسب خود، به چشم‌های شما آسیبی وارد نمی‌کنند. در حال حاضر این پالت سایه چشم قیمتی معادل 20 دلار دارد. شما عزیزان می‌توانید با کلیک روی لینک زیر برترین سایه‌ چشم‌های موجود در بازار ایران را خریداری کنید.

همچنین می‌توانید با کلیک روی لینک «خرید سایه چشم با تنوع بالا» نسبت به خرید این محصول پرطرفدار اقدام کنید.

رژ لب KKW Beauty

رژ لب این برند که KKW Beauty Nude Gloss نام دارد، با قیمتی معادل 29 دلار به فروش می‌رسد. همچنین این محصول در 8 رنگ از رنگ‌های نود به فروش می‌رسد. همچنین این رژ لب براق بوده و درخشندگی لب‌های جذاب شما را افزایش می‌دهد.

محصولات آرایشی کیم کارداشیان
رژ لب برند KKW Beauty در 8 رنگ از رنگ‌های نود به فروش می‌رسد

این محصول مناسب استفاده‌ی بزرگسالان بوده و برای استفاده‌ی کودکان طراحی نشده است. رژ لب کیم کارداشیان از ماندگاری خوبی برخوردار بوده و در طول زمان، به پوست حساسِ لب آسیبی وارد نمی‌کند. همچنین رژ لب  Nude Gloss رطوبت را برای لب‌های شما به ارمغان می‌آورد.

کانسیلر KKW Beauty

این کانسیلر KKW BEAUTY Concealer Brush II نام داشته و از محبوبیت خوبی بین کاربران برخوردار است. این محصول تمامی عیب و نقص‌های صورت شما را می‌پوشاند. علاوه بر این، کانسیلر KKW Beauty پوستی جذاب و یکنواخت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

محصولات آرایشی کیم کارداشیان
کانسیلر برند کیم کارداشیان با قیمت 63.55 دلار به فروش می‌رسد

استفاده از کانسیلر کیم کارداشیان آسان بوده و می‌توانید آن را در کیف آرایشی خود قرار داده و با خود حمل کنید. در حال حاضر این محصول کاربردی با قیمت 63.55 دلار به فروش می‌رسد که مقداری بالاتر از کانسیلرهای دیگر برندهای خارجی است. همچنین، این کانسیلر از پوشش مناسبی برخوردار بوده و کیفیت مناسبی دارد.

شما عزیزان می‌توانید با کلیک روی لینک «خرید کانسیلر با بهترین قیمت» نسبت به خرید این محصول جادویی اقدام کنید.

کیت کانتور و هایلایتر KKW Beauty

KKW Beauty Contour and Highlight Kit یکی از اولین محصولات این شرکت بود. این محصول به محبوبیت خوبی بین کاربران دست یافت. این کیت کانتور فرمولاسیون مناسبی داشته و ظاهری یکپارچه برای شما به ارمغان می‌آورد.

محصولات آرایشی کیم کارداشیان
کیت کانتور یکی از اولین محصولات برند KKW Beauty بود

همچنین این محصول کرمی دارای دو سر بوده که همین ویژگی، آنرا از سایر محصولات متمایز می‌کند. کیت کانتور و هایلایت  KKW Beauty برای استفاده در تمامی نقاط صورت مناسب است. هم اکنون این محصول با قیمتی معادل 32 دلار به فروش رسیده و تعداد محدودی از آن موجود است. بهتر است قبل از استفاده، فرم صورت خود را شناسایی کرده تا از این محصول به بهترین شکل استفاده کنید.

متاسفانه برند آرایشی KKW Beauty در تولید محصولات مناسب روتین پوستی فعالیتی نداشته است. با این حال ما در مطلب «آشنایی با روتین پوستی ستاره‌ی مشهور دنیای مد» به بررسی روتین پوستی کیم کارداشیان و محصولات مورد استفاده‎‌ی وی پرداخته‌ایم.

ریمل مشکی KKW Beauty

ریمل مشکی محصولات آرایشی کیم کارداشیان که با نام KKW Beauty Black Mascara به بازار عرضه شده است. این محصول جذابیت فوق‌العاده‌ای به مژه‌های شما می‌بخشد.

محصولات آرایشی کیم کارداشیان
ریمل برند KKW Beauty قیمت پایینی داشته و از ماندگاری مناسبی برخوردار است

این ریمل مشکی ماندگاری بالایی داشته و یک لایه‌ی سبک از ریمل را روی مژه‌های شما ایجاد می‌کند. بدین صورت آسیبی به مژه‌ها وارد نمی‌شود. هم اکنون این محصول با قیمت 9 دلار در بازار ایالات‌متحده به فروش می‌رسد.

کرم پودر KKW Beauty

یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی، کرم پودر است. کیم کارداشیان نیز با اطلاع از این محبوبیت، کرم پودر اختصاصی برند خود را روانه بازار کرد.

محصولات آرایشی کیم کارداشیان
کرم پودر KKW Beauty مناسب انواع پوست است

این کرم پودر، KKW Beauty Skin Perfecting Body Foundation  نام دارد. این محصول در سطح بالایی از پوشانندگی قرار داشته و ماندگاری مناسبی دارد. همچنین این محصول مناسب انواع پوست بوده و چربی زیادی ندارد. هم اکنون این کرم پودر با قیمت 22.50 دلار به فروش می‎‌رسد. همچنین می‌توانید با کلیک کردن روی لینک زیر، بهترین کرم‌ پودرها را با تضمین اصالت خریداری نمایید.

همچنین می‌توانید از لینک «خرید کرم پودر با بهترین قیمت» نسبت به خرید کرم پودر اقدام کرده و با لکه‌ها و نقص‌های پوست خداحافظی کنید.

هایلایتر KKW Beauty

آخرین محصول از محصولات مارک لوازم آرایشی کیم کارداشیان، KKW Beauty Glam Bible Highlighter نام دارد. این محصول جلوه‌ای زیبا و دل‌ربا برای شما به ارمغان آورده و می‌توانید از آن برای افزایش درخشندگی گونه، بینی، گوشه‌ی چشم و تمامی نقاط صورت استفاده کنید.

محصولات آرایشی کیم کارداشیان
هایلایتر برند KKW Beauty درخشندگی مناسبی برای پوست شما به ارمغان می‌آورد

هایلایتر شرکت آرایشی کیم کارداشیان کیفیت مناسبی داشته و آسیبی به پوست وارد نمی‌کند. توجه داشته باشید که استفاده‌ی بیش‌ازحد از این محصول، آرایش را خراب کرده و ظاهر نامناسبی برای شما به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این لوازم آرایشی، کیم کارداشیان و سایر اعضای خانواده‌ی مشهور وی از محصولات دیگری نیز استفاده می‌کنند. ما در مطلب «بررسی کامل لوازم آرایشی که خانواده کیم کارداشیان استفاده می کنند» به معرفی این محصولات پرداخته تا شما به‌ طور کامل با راز آرایش آنها آشنا شوید.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، راز زیبایی کیم کارداشیان در محصولات آرایشی مورد استفاده‌ی وی قرار دارد. ما در این مطلب به معرفی کامل این لوازم پرداختیم. خوشبختانه این محصولات در تعداد محدود در بازار قرار داشته و کمیاب هستند.

از شما عزیزان بابت به اشتراک‌گذاری مطالب تشکر می‌کنیم. لطفا نظرات خود را درباره‌ی کیم کارداشیان و محصولات آرایشی وی با ما و سایر کاربران مو تن رو به اشتراک بگذارید.

ممنون از اینکه تا پایان مطلب «محصولات آرایشی کیم کارداشیان» همراه ما بودید.

سوالات متداول

کیم کارداشیان از چه محصولات آرایشی استفاده می‌کند؟

کیم کارداشیان از محصولات برند خود یعنی KKW Beauty استفاده کرده و آنها را در کیف آرایشی خود قرار می‌دهد.

بهترین محصولات برند آرایشی کیم کارداشیان چه مواردی هستند؟

سایه چشم، رژ لب، کرم پودر، کانسیلر، کیت کانتور، ریمل و هایلایتر برخی از بهترین محصولات برند KKW Beauty هستند.

آیا فعالیت برند لوازم آرایشی کیم کارداشیان به پایان رسیده است؟

بله. فعالیت برند آرایشی کیم کارداشیان به پایان رسیده ولی برند جدید این ستاره‌ی مشهور به‌زودی با نام، لوگو، وب‌سایت و محصولات جدید کار خود را آغاز می‌کند.

آیا محصولات برند KKW Beauty در بازار موجود هستند؟

بله. تولید محصولات آرایشی کیم کارداشیان به پایان رسیده ولی هنوز هم محصولات این برند به‌ طور محدود در بازار یافت می‌شوند.