زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی؛ بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی کدام است؟

wordcamp
1,431
15 دقیقه
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی؛ بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی کدام است؟

فهرست مطالب

پوست یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است و علاوه بر تاثیر مستقیمی که بر زیبایی دارد، از ما در برابر انواع خطرات محیط محافظت می‌کند. به همین خاطر، مراقبت و رسیدگی به آن نیز اهمیت بسیار بیشتری خواهد داشت. اولین و مهم‌ترین قدم در مسیر محافظت از پوست، استفاده از یک ضد آفتاب مناسب است. این موضوع با فرا رسیدن فصل گرما، اهمیت بسیار بیشتری می‌یابد. هرچند در همین ابتدا باید بگوییم که حتی در روزهای ابری و یا در خانه، حتما باید از ضد آفتاب استفاده کنید. ما در این نوشتار قصد داریم با بررسی معتبرترین برندهای ایرانی، بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی را با هم شناسایی کنیم. همراه ما باشید تا در انتهای این نوشتار، بتوانید بهترین ضد آفتاب ایرانی مناسب پوست خود را خریداری کنید.

ضد آفتاب چیست؟

استفاده از کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از آفتاب سوختگی
استفاده از کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از آفتاب سوختگی

ضد آفتاب یک کرم، لوسیون و یا اسپری است که پس از استفاده، می‌تواند از پوست ما در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب محافظت کند. این محصولات اجازه عبور اشعه UV را نداده و بدین شکل، از آفتاب‌سوختگی و یا ابتلا به سرطان پوست، جلوگیری می‌کنند. ضد آفتاب‌ها انواع مختلفی دارند و کار محافظت از پوست را از طریق روش‌های مختلفی انجام می‌دهند. ضد آفتاب‌های فیزیکال یا کمیکال، انواع مختلفی از این محصولات هستند. در مطلب شناخت انواع ضدآفتاب، این موضوع را به‌دقت بررسی کردیم.

دلیل استفاده از ضد آفتاب

با اینکه مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلیل استفاده از ضد آفتاب، جلوگیری از آفتاب‌سوختگی به نظر می‌رسد، اما باید به شما بگوییم چندین دلیل اصلی و مهم دیگر نیز برای استفاده از ضد آفتاب وجود دارد. در ادامه، برخی از این دلایل را به‌اختصار با هم بررسی خواهیم کرد.

کاهش احتمال آفتاب سوختگی

سپری‌کردن زمان زیاد در محیط‌های باز و یا استفاده دائم از سولار و سایر روش‌های برنزه‌کردن پوست، باعث آسیب به پوست و افزایش احتمال آفتاب سوختگی می‌شود. یکی از اولین و بهترین روش‌ها برای جلوگیری از وقوع این اتفاق، استفاده از یک ضد آفتاب مناسب است.

آفتاب سوختگی تنها در هوای آفتابی رخ نمی‌دهد. هوای ابری و حتی سرد کوهستانی نیز می‌تواند باعث ایجاد آفتاب سوختگی‌های شدید شود. بنابراین بدون توجه به دمای هوا یا میزان ابری بودن آن، حتما از یک ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

کاهش علائم افزایش سن

قرار گرفتن در معرض اشعه‌های آفتاب، میزان انعطاف پوست شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. علاوه بر این، کلاژن‌سازی پوست و بازسازی سلول‌ها نیز با قرار گرفتن در مقابل اشعه‌ها مضر آفتاب، کاهش خواهند یافت. با گذشت زمان، این اتفاق باعث ایجاد چین و چروک‌های زودهنگام، ایجاد خطوط عمیق و افزایش ضخامت پوست می‌شود.

کاهش احتمال ابتلا به سرطان پوست

سرطان پوست، یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین سرطان‌ها در جوامع مختلف است. در اغلب کشورها، مردان بیش از زنان به این نوع سرطان دچار می‌شوند. قرار گرفتن در معرض اشعه‌های UV به‌صورت دائم، یکی از مهم‌ترین دلایل این نوع سرطان است. به همین خاطر، استفاده روزانه از یک ضد آفتاب مناسب با حداقل SPF 30، برای همه افراد جامعه توصیه می‌شود.

جلوگیری از ایجاد لکه های تیره بر پوست

بی‌شک شما نیز لکه‌های قهوه‌ای و تیره را بر روی دست‌های مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های خود دیده‌اید. دلیل اصلی ایجاد این لکه‌ها که غالبا با افزایش سن پدیدار می‌شوند، اشعه‌های خورشید است. معمولا این لکه‌ها بر صورت، دست‌ها، بازوها و یا گردن مردان و زنان ایجاد می‌شود. برای جلوگیری از ایجاد و یا افزایش این لکه‌ها، باید از انواع ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.

کاهش احتمال قرمزی، عفونت و یا افزایش بیماری پوستی

اشعه‌های آفتاب می‌توانند باعث قرمزی، سوزش، خارش و در برخی حالت‌های حادتر باعث بیماری و عفونت شوند. برای بیماران مبتلا به پسوریازیس (در این بیماری سرعت تولید سلول‌های پوست از سرعت از بین‌رفتن آن‌ها بیشتر بوده و به همین خاطر، پوست ضخیم و پوسته‌پوسته می‌شود) یا رزاسه (التهاب و قرمزی مزمن پوست)، این آسیب‌ها بسیار بیشتر است.

استفاده روزانه از انواع ضد آفتاب و کاهش اثرات اشعه UV، می‌تواند احتمال ایجاد قرمزی، سوزش، خارش و یا عفونت پوستی را کاهش دهد. برای این کار می‌توانید از انواع برندهای خارجی یا ایرانی استفاده کنید. در مطالب پیشین، برترین برندهای خارجی ضد آفتاب را با هم بررسی کردیم که می‌توانید با کمک آن، یکی از محصولات مناسب خود را خریداری کنید.

در ایران برندهای معتبر و مشهوری در زمینه تولید انواع کرم‌های آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند. در ادامه، مدل‌های مختلف این کرم‌ها را بررسی خواهیم کرد و شما می‌توانید بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی مناسب خود را در بین این برندها بیابید. همراه ما باشید.

سینره: محصولات گیاهی و باکیفیت

سینره یکی از برندهای معتبر ایرانی در حوزه محصولات مراقبتی و بهداشتی است. این مجموعه در سال 1376 و با هدف ساخت محصولات مبتنی بر گیاهان، ایجاد شده است. محصولات سینره در دسته‌بندی‌های مختلفی هم‌چون محصولات آقایان، مراقبت از پوست و مراقبت از مو قرار می‌گیرند. در ادامه، برخی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب این برند را با هم مرور خواهیم کرد.

کرم ضد آفتاب +SPF30 سینره مناسب پوست حساس

کرم ضد آفتاب +SPF30 سینره مناسب پوست حساس و نازک و کودکان 50 میل

یک ضد آفتاب استاندارد و سبک، برای افراد دارای پوست حساس و کودکان

برای اطلاعات بیشتر و خرید این ضد آفتاب، روی تصویر کلیک کنید.

برای پوست‌های حساس و نازک، بهتر است از کرم‌های ضد آفتاب اختصاصی استفاده کنید. کرم ضد آفتاب سینره با SPF30 را می‌توان به‌عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست‌های حساس و کودکان معرفی کرد. این کرم بسیار سبک بوده و به‌سرعت جذب خواهد شد. جلوه مات ضد آفتاب سینره باعث شده که این محصول علاوه بر بزرگسالان، برای کودکان نیز کاملا مناسب باشد. از دیگر مزایای این محصول، وجود ویتامین E همراه با فیلترهای فیزیکی هم‌چون تیتانیوم دی اکسید و زینک اکساید است.

کرم ضد آفتاب SPF45 مخصوص آقایان سینره

کرم ضد آفتاب SPF45 مخصوص آقایان سینره 50 میل

کرم ضد آفتاب آقایان سینره به‌صورت تخصصی برای مردان طراحی و تولید شده است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول، بر روی تصویر کلیک کنید.

مردان به دلایل مختلفی علاقه‌ای به استفاده از محصولات مراقبتی و بهداشتی ندارند. با وجود این، برند سینره با معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی مردانه، توانسته بخش زیادی از مردان جامعه را به استفاده از این محصول ترغیب کند. نداشتن رنگ غیر طبیعی بر پوست، جذب سریع، عدم از بین رفتن اثر محافظتی در اثر تعریق و محافظت بالا در برابر اشعه‌های آفتاب و UV، تنها بخشی از مزایای فوق‌العاده این کرم ضد آفتاب است. بی‌شک ضد آفتاب مردانه سینره را می‌توان بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی برای این بخش از افراد جامعه نامید.

شون: مراقبت از پوست با کمک طبیعت

شون یکی دیگر از برندهای معتبر و بزرگ ایرانی است. در این مجموعه، از عصاره انواع گیاهان و میوه‌ها برای ساخت برترین محصولات مراقبتی و بهداشتی استفاده می‌شود. محصولات مراقبت از مو، مراقبت از پوست و مراقبت از بدن، تنها بخشی از محصولات مجموعه بزرگ شون است. شون به‌عنوان بهترین برند ضد آفتاب ایرانی توانسته برخی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات این حوزه را به بازار معرفی کند. در ادامه، یکی از محصولات این برند را با هم بررسی خواهیم کرد.

کرم ضد آفتاب بی رنگ مناسب پوست خشک تا نرمال +SPF50 شون

کرم ضد آفتاب بی رنگ مناسب پوست خشک تا نرمال +SPF50 شون 50 میل
خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ مناسب پوست خشک تا نرمال +SPF50 شون 50 میل

برخی از پوست‌های حساس، پس از استفاده از هر نوع کرم به‌سرعت جوش می‌زنند. برند شون برای این پوست‌ها یک محصول کارآمد و بسیار مناسب تولید کرده است. کرم ضد آفتاب بی‌رنگ شون مناسب پوست‌های خشک تا نرمال بوده و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند. این کرم ضد حساسیت بوده و در ساخت آن از پارابن استفاده نشده است. علاوه بر این به دلیل وجود کلاژن هیدرولیزه شده، این محصول از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می‌کند.

ببک: کیفیت و تجربه

ببک یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی در حوزه محصولات پوست و مو است. این مجموعه حدودا 50 سال پیش کار خود را آغاز کرده و توانست در مدت زمان کمی، به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل شود. ببک را می‌توان به‌عنوان بهترین مارک کرم ضد آفتاب ایرانی معرفی کرد. در ادامه یکی از برترین محصولات این مجموعه قدرت‌مند را با هم بررسی می‌کنیم.

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی بی رنگ SPF50 ببک حجم

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF50 ببک حجم 50 میل

ضد آفتاب مقاوم در برابر تعریق و شست‌وشو، بهترین انتخاب ممکن برای افراد با پوست‌های چرب و تعرق زیاد

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این ضد آفتاب، بر روی تصویر کلیک کنید.

یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اشعه آفتاب، ایجاد لکه‌های تیره و قهوه‌ای بر روی پوست است. کرم ضد آفتاب ببک با داشتن ویتامین E و B5، از ایجاد این لکه‌های پوستی جلوگیری می‌کند. این کرم در برابر تعریق مقاوم بوده و می‌توان آن را به‌عنوان بهترین برند ضد آفتاب ایرانی معرفی کرد. در این کرم، محافظ شیمیایی و فیزیکی به‌صورت هم‌زمان وجود دارند و به همین خاطربهترین و بیشترین میزان محافظت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

سی گل: بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی از لحاظ کیفیت و متنوع

این مجموعه بزرگ در سه دهه توانست به یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی تبدیل شود. مجموعه سی‌گل در سال 1369 کار خود را آغاز کرد. در حال حاضر زیرمجموعه‌های شرکت سی‌گل شامل برندهای معتبری هم‌چون پریم، فریس، فارمد و دیپ سنس هستند. در ادامه، یکی از ضد آفتاب‌های تخصصی این مجموعه را با هم بررسی خواهیم کرد.

اسپری ضد آفتاب کودک دخترانه SPF50 سی گل

اسپری ضد آفتاب کودک دخترانه SPF50 سی گل حجم 150 میل

اسپری ضد آفتاب، به‌سرعت قابل استفاده بوده و بیشترین میزان محافظت را برای کودکان به‌ارمغان می‌آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

اغلب کودکان علاقه‌ای به صبر کردن و استفاده درست و کامل از انواع کرم‌ها و محصولات مراقبتی دیگر را ندارند. به همین خاطر، می‌توان از انواع اسپری‌ها در عوض کرم‌ها و لوسیون‌ها استفاده کرد. سی گل به‌عنوان یکی از معتبرترین برندهای ایرانی، با تولید اسپری‌ ضد آفتاب کودکانه، گام بزرگی در این مسیر برداشته است. این اسپری‌ها با بافت سبک خود، بیشترین و بهترین محافظت در برابر اشعه‌های خورشید را در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارند. مدل دخترانه و پسرانه آن تنها بر اساس طراحی روی محصول بوده و می‌توانید با توجه به علاقه فرزندان‌تان، یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

هیدرودرم: بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی از لحاظ قدرت آبرسانی به پوست

هیدرودرم با داشتن انواع محصولات مراقبتی و بهداشتی، به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های این حوزه تبدیل شده است. محصولات ضد آفتاب، جوان‌کننده، موبر، مراقبت از پوست‌های خشک، روشن‌کننده، لایه‌بردار، آنتی‌آکنه و…، تنها بخشی از محصولات برند معتبر هیدرودرم است. با توجه به دسته‌بندی محصولات برند هیدرودرم برای مردان، زنان، کودکان، محصولات ضد عفونی‌کننده و اسپری‌های بدن، باید بگوییم که این برند توانسته نیازهای اصلی جامعه را شناسایی کرده و بر طبق آن، محصولات مختلفی را تولید و عرضه کند.

لوسیون ضد آفتاب فاقد چربی SPF30 هیدرودرم

لوسیون ضد آفتاب فاقد چربی SPF30 هیدرودرم حجم 75 میل
خرید لوسیون ضد آفتاب فاقد چربی SPF30 هیدرودرم حجم 75 میل

افراد دارای پوست چرب، انتخاب‌های بسیار محدودتری در زمینه کرم‌ها و محصولات بهداشتی و مراقبتی دارند. لوسیون ضد آفتاب فاقد چربی، یکی از بهترین برندهای ضد آفتاب ایرانی است که برای این دسته از افراد طراحی و تولید می‌شود. این محصول بدون چربی بوده و بر پایه گیاهانی هم‌چون چای سبز، آلوئه‌ورا و هاماملیس ساخته شده است. این محصول به هیچ عنوان چربی پوست را افزایش نداده و به همین خاطر، باعث ایجاد جوش و آکنه نخواهد شد.

درمالیفت: بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی با قابلیت درمانی

درمالیفت یکی از جدیدترین برندهای ایرانی است. علی‌رغم مدت زمان کم حضور این برند در ایران، به دلیل کیفیت فوق‌العاده و اثرگذاری بی‌نظیر، درمالیفت به یکی از انتخاب‌های اصلی اغلب مشتریان تبدیل شده است. همکاری با برندهای بین‌المللی هم‌چون اکسپنساینس فرانسه و ایندوکم سوئیس، باعث شده که محصولات درمالیفت با بالاترین کیفیت ممکن تولید و عرضه شوند.

محصولات این برند علاوه بر اثرات مراقبتی، اثرات درمانی فوق‌العاده‌ای نیز دارند. به همین خاطر، در صورت نیاز به یک ضد آفتاب مراقبتی همراه با اثر درمانی، پیشنهاد می‌کنیم یکی از ضد آفتاب های این برند را خریداری کنید. درمالیفت بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب را تولید و در بازار عرضه کرده است. استفاده از این ضد آفتاب‌ها همراه با سایر محصولات این برند، اثر دوچندان داشته و پوست شما را در مدت زمان کوتاهی بهبود می‌بخشد.

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی درمالیفت مدل SunLift SPF50

کرم ضد آفتاب درمالیفت مدل SunLift SPF50 حجم 40 میل
خرید کرم ضد آفتاب درمالیفت مدل SunLift SPF50 حجم 40 میل

مهم‌ترین خاصیت این کرم، حفظ رطوبت لایه شاخی پوست است. این محصول را می‌توان بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست‌های چرب نامید که علاوه بر محافظت از پوست، از پیری زودرس آن نیز جلوگیری می‌کند. جلوگیری از ایجاد لکه‌های تیره پوستی، مقاومت بالا در مقابل تعریق و شست‌وشو و مهار آنزیم تولید سبوم، برخی از مهم‌ترین مشخصات این کرم هستند. درمالیفت به‌عنوان بهترین مارک کرم ضد آفتاب و سایر محصولات بهداشتی، طرفداران فراوانی در بین مصرف‌کنندگان دارد.

مدیسان: بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی با پوشانندگی بالا

برند مدیسان به‌صورت اختصاصی در زمینه تولید و عرضه انواع ضد آفتاب‌ها فعالیت می‌کند. ضد آفتاب‌های رنگی این برند، با قابلیت پوشانندگی بالا و کیفیت فوق‌العاده، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یک کرم پودر رنگی محافظ است. این برند برای پوست‌های چرب، خشک، مختلط و حساس، محصولات مختلفی را عرضه کرده است.

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی رنگی پمپی Spf40 مدیسان

کرم ضد آفتاب رنگی پمپی Spf40 مدیسان مناسب انواع پوست حجم 30 میل -کاراملی

ضد آفتاب رنگی با قابلیت پوشانندگی بالا، بهترین انتخاب ممکن برای استفاده در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این ضد آفتاب، روی تصویر کلیک کنید.

خرید یک کرم پودر باکیفیت که در عین پوشانندگی بالا، خواص ضد چروک و ضد آفتاب داشته باشد، بی‌نظیر به نظر می‌رسد. کرم ضد آفتاب مدیسان، در دو مدل شیشه‌ای و تیوپی به بازار عرضه شده است. این محصول از پیری زودرس پوست محافظت کرده و باعث آبرسانی به پوست می‌شود. عصاره زیتون، چای سبز و آلوئه‌ورا همراه با ویتامین E، تنها بخشی از ترکیبات مفید این کرم ضد آفتاب ایرانی است. اگر می‌خواهید یک کرم پودر با خاصیت ضد آفتاب بخرید، باید مدیسان را به‌عنوان بهترین مارک کرم ضد آفتاب ایرانی در این حوزه، به شما معرفی کنیم.

دکتر ژیلا: کیفیت بالا، قیمت مناسب و بهترین مارک کرم ضد آفتاب ایرانی

محصولات بهداشتی و مراقبتی برند دکتر ژیلا، با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب، در مدت زمان کمی به یکی از مشهورترین برندهای ایرانی تبدیل شدند. در این برند انواع محصولات مراقبتی، درمانی و بهداشتی دیده می‌شود که در اغلب موارد، انتخاب اول افراد مختلف جامعه است. در ادامه، یکی از بهترین ضد آفتاب‌های این برند را با هم بررسی خواهیم کرد.

کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا Spf 50 مدل Multi Protection

کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا Spf 50 مدل Multi Protection حجم 50 گرم
خرید کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا Spf 50 مدل Multi Protection حجم 50 گرم

علاوه بر کرم‌پودرهای تخصصی ضد آفتاب مدیسان، سایر برندها نیز کرم‌های ضد آفتاب رنگی باکیفیت و بسیار خوبی را تولید می‌کنند. بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی یعنی دکتر ژیلا، با معرفی محصولات ضد آفتاب رنگی، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این کرم با پوشانندگی بالا، از پوست صورت و بدن در مقابل آسیب‌های ناشی از آلودگی محیطی نیز محافظت می‌کند.

همینطور می‌توانید به صفحه هرکدام از ضد آفتاب‌ها در سایت موتن‌رو سر بزنید و با آنها آشنا شوید. ضدآفتاب لافارر، ضد آفتاب بیودرما، ضدآفتاب سان سیف، ضد آفتاب الارو، ضدآفتاب پریم، کرم ضد آفتاب لیپورکس و کرم ضدآفتاب اوریفلیم برخی از این نام‌ها هستند. می‌توانید با محصولات متنوع هر شرکت در حوزه ضدآفتاب، از طریق لینک‌های بالا آشنا شود.

سخن آخر

انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی تنها با توجه به نیاز و نوع پوست شما امکان‌پذیر است. در این نوشتار برخی از معتبرترین و بهترین مارک های ضد آفتاب ایرانی را با هم بررسی کردیم. هر کدام از این برندها، با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصول، توانسته جایگزین مناسبی برای محصولات مشابه خارجی باشد. شما تا به حال از کدام یک از این برندها استفاده کرده‌اید؟ بهترین برند کرم ضد آفتاب ایرانی از نگاه شما کدام است؟

سوالات متداول

1- چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

جلوگیری از آفتاب سوختگی، کاهش احتمال ابتلا به سرطان پوست، کاهش احتمال پیری زودهنگام پوست و البته مراقبت از سلامت بدن در مقابل انواع بیماری‌ها و عفونت‌ها، دلایل اصلی استفاده از انواع ضد آفتاب است.

2- برخی از معتبرترین و بهترین برندهای ضد آفتاب ایرانی کدام است؟

مجموعه‌های معتبر و بزرگ مختلفی هم‌چون شون، ببک، مدیسان، دکتر ژیلا و…، در این زمینه فعالیت کرده و محصولات متنوعی را تولید می‌کنند.

3- برای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟

نوع پوست، نوع نیاز خود و البته محیطی که بیشترین زمان را در آن سپری می‌کنید، مهم‌ترین مواردی هستند که پیش از خرید ضد آفتاب باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

4- مهم‌ترین دسته‌بندی‌های ضد آفتاب ایرانی کدام است؟

محصولات مخصوص آقایان، مخصوص بانوان، مخصوص کودکان و محصولات اختصاصی برای پوست‌های حساس، خشک، چرب و مختلط، برخی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های ضد آفتاب ایرانی هستند که پیش از خرید، باید آن‌ها را بررسی کرده و با توجه به نیاز خود، یکی را برگزینید.