زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

خاک رس برای چاقی صورت + فرمول تهیه انواع ماسک و استفاده

تیم تحریریه مو تن رو
2,546
8 دقیقه
خاک رس برای چاقی صورت + فرمول تهیه انواع ماسک و استفاده

همیشه لاغری هدف افراد نیست و برخی مواقع علاقه‌مندی به چاقی و رسیدن به یک صورت گرد و پر، مورد توجه قرار می‌گیرد. خوشبختانه شما می‌توانید از ماسک خاک رس برای چاقی صورت استفاده کنید. بدون هزینه زیادی به چاق و پر شدن صورت خود کمک کنید. اگر شما نیز علاقه مند به استفاده از یک ماسک خانگی برای چاق کردن صورت خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

خواص خاک رس برای چاقی صورت

شاید باورش عجیب باشد که خاک رس می‌تواند برای چاقی صورت موثر باشد. از جمله اثرات این ماده طبیعی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تقویت عضلات

خاک رس دارای خاصیت تقویت عضلات بوده و پس از یک دوره استفاده، هر بار موجب تقویت عضلات صورت خواهد شد. تقویت عضلات صورت، به شکل مستقیم موجب پرتر نشان دادن صورت و چاقی آن خواهد شد. بدیهی است که عضلات تحلیل رفته، باعث خواهد شد تا صورت ریخته نشان داده شده و جلوه خود را از دست بدهد.

رفع شل شدن ماهیچه های صورت

خاک رس در رفع شل شدگی ماهیچه های صورت نیز بسیار اثربخش است. در صورتی که در یک برنامه منظم، از ماسک خاک رس برای رفع شل شدن ماهیچه های صورت کمک بگیرید. لیفتینگ در چاق نشان دادن صورت نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به ویژه در صورتی که خاک رس را با گلاب ترکیب کنید، اثربخشی بیشتری در لیفتینگ و رفع شل شدگی ماهیچه‌ها خواهد داشت.

کمک به کشیدگی و یکدستی پوست

ماسک خاک رس، باعث می‌شود تا پوست صورت و گردن شما کشیده شده و عضلات صورت و ماهیچه‌ها، فرمی بهتر به خود بگیرند. دقت داشته باشید که این اثرگذاری در صورتی که به درستی از ماسک صورت خاک رس استفاده کنید، به مراتب بیشتر دیده خواهد شد.

روش تهیه ماسک خاک رس برای چاقی صورت

برای آن که بتوانید بهترین ترکیب خاک رس برای چاقی صورت را آماده کرده و از آن استفاده کنید، فرمول های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

ترکیب خاک رس و گلاب

پیش تر اشاره کردیم که خاک رس قابلیت مناسبی برای چاق کردن صورت دارد و گلاب کاملا تکمیل کننده این خاصیت به شمار می‌آید. گلاب باعث شفافیت عالی پوست شده و همین به نوعی باعث چاق به نظر رسیدن پوست و برجستگی گونه‌ها خواهد شد.

کلی رز-ماسک گلاب و خاک رس
کلی رز-ماسک گلاب و خاک رس

برای آماده کردن این ماسک ترکیبی، یک قاشق غذاخوری خاک رس را با یک قاشق گلاب ترکیب کنید. بعد به خوبی مخلوط کنید تا به نرمی روی پوست قرار گیرد. اینطور اثرگذاری مناسبی خواهد داشت. این ماسک را 15 تا 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید. سپس به کمک آب شستشو دهید. می‌توانید پس از استفاده این ماسک خاک رس برای چاقی صورت، از یک کرم آبرسان نیز استفاده کنید.

ترکیب خاک رس و بلغور جو دو سر

اگر خاک رس را با بلغور جو دو سر ترکیب کنید، بهترین کارایی از آن را تجربه خواهید کرد. این ماسک علاوه بر آن که به چاقی صورت کمک می‌کند. موجب شفافیت و از بین بردن لایه های کهنه و مرده پوست نیز خواهد شد. در حقیقت ماسک خاک رس و بلغور جو دو سر، برای جوانسازی و چاقی صورت، هر دو به صورت موازی و همراه با هم، کاربرد دارد.

برای تهیه این ماسک، لازم است که یک قاشق غذاخوری خاک رس را با یک قاشق غذاخوری بلغور جو دو سر مخلوط کنید. این ترکیب را خوب هم بزنید. سپس 3 تا 4 قاشق غذاخوری آب به این ترکیب اضافه کنید تا به شکل یک ماده خمیری شکل ملایم و نرم دربیاید.

این ماسک را برای 10 تا 15 دقیقه روی پوست خود قرار داددهید. در صورت امکان در این فاصله استراحت کنید تا بهتر به پوست شما جذب شود. پس از آن باید رطوبت ماسک روی پوست شما رفع شده و کاملا خشک شود. سپس به آرامی ماسک را پاک کرده و صورت خود را با آب شستشو دهید.

ماسک خاک رس و آلوئه ورا

برای ترکیب خاک رس با آلوئه ورا، بهتر است ابتدا مقداری چای سبز دم کنید. روغن درخت چای به خاک رس اضافه کنید تا از حالت خاک خارج شده و خمیری  و ژله‌ای شود. سپس این ماده را با آلوئه ورا به نسبت یک به یک ترکیب کنید. در نهایت شما یک ماده کرمی در اختیار خواهید داشت که می‌توانید به کمک قلمو یا حتی انگشتان دست خود روی پوست زده و به خوبی پخش کنید.

برای آن که ماسک خاک رس و آلوئه ورا خاصیت بیشتری برای چاق کردن صورت داشته باشد، سعی کنید که لایه ضخیم تری از این ماسک را روی پوست خود قرار دهید. پس از گذشت 10 تا 15 دقیقه، ماسک را به آرامی پاک کرده و صورت را به کمک آب ولرم شستشو دهید.

صابون خاک رس برای چاقی صورت

استفاده از صابون خاک رس برای چاقی صورت، نیز به عنوان یکی از روش های ساده و از پیش آماده محسوب می‌شود. به این شکل دیگر نیازی به تهیه ماسک نداشته و می‌توانید به راحتی از این صابون برای چاق کردن صورت خود، کمک بگیرید.

صابون خاک رس بیز از جمله صابون های عالی برای پوست محسوب می‌شود. ضمن آن که باعث چاق‌تر شدن صورت خواهد شد، به لایه برداری و پاکسازی آن نیز کمک می‌کند. این صابون جوانسازی و سفیدی پوست را به همراه داشته و یک محصول عالی برای برطرف کردن جوش و آکنه است.

معرفی 5 ماسک خاک رس

در اینجا به معرفی 5 ماسک خاک رس عالی و باکیفیت می‌پردازیم. هرکدام از آنها به نوعی برای لطافت بخشی و جوانسازی پوست و برجسته کردن گونه‌ها پیشنهاد می‌شوند:

ماسک خاک رس لطافت بخش پوست لورآل 50 میل

ماسک خاک رس لطافت بخش پوست لورآل
ماسک خاک رس لطافت بخش پوست لورآل

این ماسک خاک رس از هر سه نوع خاک رس تشکیل شده و دارای جلبک قرمز است. اگر به دنبال محصولی برای شفاف کردن و جوانسازی پوست خود هستید، این ماسک برند لورآل را پیشنهاد می‌کنیم. همین طور وجود ترکیباتی از سنگ های آتشفشانی در این ماسک صور، باعث از بین بردن لایه کهنه پوست و ناخالصی‌ها است.

ماسک لایه بردار خاک رس هیدرودرم مناسب پوست چرب حجم 100 میلی لیتر

اگر می‌خواهید به کمک یک ماسک باکیفیت، ضمن پر نشان دادن صورت خود، لایه برداری مناسبی نیز انجام دهید، این ماسک لایه بردار خاک رس از برند هیدرودرم را پیشنهاد می‌کنیم. همین طور این ماسک موجب رفع جوش های سرسیاه شده و کمک می‌کند تا از شر آکنه های پوستی نیز خلاص شوید.

ماسک خاک رس پاک کننده عمیق منافذ پوست لورآل 50 میلی لیتر

جوانسازی و شفافیت پوست از ساده ترین خواص این ماسک خاک رس است. این ماسک کمک می‌کند تا لایه های اضافی پوست برداشته شوند. همین طور اکالیپتوس موجود در این ماسک پوستی، باعث برجسته شدن گونه‌ها می‌شود. پس از یک دوره استفاده از این ماسک، به سرعت شاهد تاثیرات آن روی پوست خود خواهید بود.

ماسک صورت وارمی حاوی خاک رس و آووکادو حجم 150 میلی لیتر

این ماسک صورت برند وارمی، دارای عصاره آووکادو است. این ماسک برای جوانسازی و شادابی پوست عالی عمل می‌کند. همین طور اگر به دنبال چاقی صورت خود به وسیله روش های خانگی و غیرتهاجمی هستید، ماسک صورت وارمی می‌تواند محصولی عالی برای شما باشد.

ماسک صورت وارمی خاک رس و کانی های دریایی حجم 150 میلی لیتر

ماسک خاک رس ترمیم کننده پوست لورآل
ماسک خاک رس ترمیم کننده پوست لورآل

این ماسک صورت برند وارمی، دارای ترکیباتی از کف دریا است. از آن برای برای پاکسازی پوست استفاده می‌شود. همین طور ترکیب خاک رس موجود در آن، به چاق کردن صورت کمک می‌کند. همینطور باعث می‌شود تا پوستی یکدست و کشیده داشته باشید.

ماسک خاک رس ترمیم کننده پوست لورآل 50 میلی لیتر

اگر پوستی چرب دارید و به دنبال محصولی برای پاکسازی صورت خود هستید، ماسک خاک رس ترمیم کننده پوست لورآل، می‌تواند یکی از گزینه های شما باشد. این ماسک به حذف چربی زائد پوست نیز کمک کرده و باعث برجستگی گونه‌ها می‌شود.

سخن پایانی

در بالا مروری بر خواص خاک رس برای چاقی صورت داشتیم و محصولاتی حاوی خاک رس را معرفی کردیم که به طور کلی برای سلامت و زیبایی پوست موثر هستند. صابون خاک رس برای چاقی صورت به عنوان یک محصول عالی عمل کرده و می‌توانید به راحتی هفته ای چند بار از آن استفاده کنید. شما چه تجربه ای در خصوص روش های خانگی چاقی صورت بدون روش های جراحی و تزریق دارید؟ تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت موتن رو در میان بگذارید.